(¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

(¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: anika_ » dt. març 24, 2020 7:19 pm

Hola boniqueeees,

Volia esperar una miqueta més, però finalment m'he decidit a obrir nou mes de mamis!

Benvingudes a totes!!! :--/)
Aneu passant i us apunto!

:cnena: Mamis Novembre 2020 :cnen:

[lluna]
TE+: 22 de febrer
DPP: 23 d'octubre
N. Fills: 2 nenes, la gran de 4 anys i la petita de 15 mesos
Edat pares: 35 (jo) i 37 (ell)
Sexe i nom: no ho sabem encara tot i que a l'ecografia de les 12 setmanes em van dir que semblava una altra nena!

Gabi32
TE+: 13 de març
DPP: 14/11
N. Fills: Cap
Edat pares: 32 (jo) i 33 (ell)
Sexe i nom: no ho sabem

Rocio84
TE+: 26/03
DPP: 30/11
Edat pares: 35 (jo), 36 (ell)
Sexe i nom: No sabem

MarMar
TE+: 2 abril
DPP: 29 Novembre
N. Fills: un de 2,5 anys
Edat pares: 36 (jo) i 37 (ell)
Sexe i nom: no ho sabem encara

Lectora
TE+: 8 de Març
DPP: 14 Novembre
N. Fills: Cap
Edat pares: 28 (jo) i 26(ell)
Sexe i nom: Fins al part no ho sabrem

RedBerry
TE+: 23 de març
DPP: 31 octubre
N de fills: 2,5 anys (2 estels al cel)
Edat papis: 30 i 33
Sexe i nom: Ens dona igual que vingui sa i feliç

_Mandarina_
TE+: 13 de març
DPP: 23 de novembre
N de fills: Cap
Edat papis: 38 i 37
Sexe i nom: ??

dolly
TE+: 19 de març
DPP: 25 de novembre
N de fills: 1 nena (2,5anys)
Edat papis: 35 (jo) i 36 (ell)
Sexe i nom: ??
Alguna altre cosa: Visc a NL, potser per aixo hi haura diferencies en el seguiment de l'embaras

-Lis-
TE+: 13 de març
DPP: 18 de novembre
N de fills: Cap
Edat papis: 33 (jo) i 44 (ell)
Sexe i nom: ??

Gublin
TE+: 23 de Febrer
DPP: 2 de novembre
N de fills: Cap
Edat papis: 31 els dos
Sexe i nom: ?? :cnen: :cnena:

Laura_Josu
TE+: 21 de març
DPP: 1 de desembre
N de fills: 1 nena (11/04/18)
Edat papis: 34 (jo) i 36 (ell)
Sexe i nom: ??

Pink_Flower
TE+: 21 de març
DPP: 24 de novembre
N de fills: 3 (13, 6 i 2,5)
Edat papis: 32 i 34
Sexe i nom: :cnena: :cnen: m'agradaria aguantar fins al part però no sé.... :-o00m

anika_
TE+: 1 de març
DPP: 11 de novembre
N de fills: Cap
Edat papis: 36 (jo) i 44 (ell)
Sexe i nom: ??
anika_ l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 23, 2020 10:09 am, en total s’ha editat 8 vegades.
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: anika_ » dt. març 24, 2020 7:21 pm

Hola de nou, em presento!

Sóc l'anika i estic de 8 setmanes. Aquest és el meu primer embaràs i de moment, entre que la meva ginecòloga és una mica borde, els confinaments i els marejos, doncs no ho estic gaudint gaire!!

Vam fer dos ecos a les 5 setmanes, a la primera no es va veure res però em van trobar tres quistes a l'ovari esquerre. La ginecòloga ens va espantar bastant amb els quistes, i com que no havia vist res a l'ecografia em va dir que segurament havia tingut un fals positiu i no estava embarassada. Em va enviar a fer la beta en sang (que va sortir positiva) i quatre dies després vem repetir l'eco i ja vem veure el sac gestacional. (Uffff, quin alivio!)

La veritat és que no estem gaire contents amb ella, així que aquest divendres tenim visita amb un nou ginecòleg perquè ens doni una segona opinió i (si no és molt demanar!) que ens assessori una mica millor sobre aquests quistes i ens expliqui quins controls farem les setmanes vinents.

Jo m'estic trobant més o menys bé, a banda del mal els pits, la setmana passada vaig començar amb les nàusees, fàstics i marejos, yuhuuuu!!

De moment només els hi he dit a les meves amigues més properes, si aquest divendres va tot bé m'encantaria dir-ho als avis, però clar, tal com estan les coses ara, no els hi vull haver de dir per skype, jajaja, així que segurament esperarem que s'aixequi el confinament.

Quin rotllo us he fotut!! Ara us toca a vosaltres!!
:()():::: :()()::::
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: Pink_flower » dt. març 24, 2020 11:58 pm

Holaaaa!!

Anika gràcies per obrir el post!! :love: :love: :love:

Doncs m'apunto encara que fa por però que hem de fer?

Pink_Flower
TE+: 21 de març
DDP: 24 de novembre
N de fills: 3 (13, 6 i 2,5)
Edat papis: 32 i 34
Sexe i nom: :cnena: :cnen: m'agradaria aguantar fins al part però no sé.... :-o00m

Doncs això que fa poc que sabem que tornarem a ser pares al novembre! >.-<: La mitjana és de novembre, espero que no siguin molt seguits perquè el gran es de desembre. Tindrem un fart de cumples i nadal tot seguit :ok:

De moment no tinc cap símptoma més que una mica de molèstia als ovaris però res que molesti més del compte. Ni pits ni res...a més la petita encara fa pit i no em molesta de moment, espero que pugui continuar igual. Però just avui estic de 5 setmanes, crec que el pitjor comença a partir de les 6/7 setmanes que és quan l'hormona es revoluciona :ufs: i sempre ho he pasat fatal amb fàstics i nàusees :ufs: :ufs: :ufs:

He trucat per demanar hora perquè no sabia si amb tot aquest rotllo farien visites i m'han donat hora per la llevadora el dia 7 i gine privat el 17. Així que fins llavors paciència i crec que no direm res a ningú, perquè és el que dius Anika, que ho dius per Skype? :content:

A veure si això s'anima! :-()-)
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: anika_ » dc. març 25, 2020 8:47 am

Hola Pink_flower!! :--/)

Mai heu sabut el sexe fins el dia del part?? Jo em veuria totalment incapaç d'aguantar, jejeje!

Jo vaig començar amb marejos i fàstics just fa una setmana, però fa un parell de dies que no els noto tant, tinc una mica de cremor i sensació de malestar, però molt molt lleu comparat amb la setmana passada... no sé, estic ratllada en que no sigui un mal indicador... sabeu si és normal que els símptomes vagin i tornin? Els pits em segueixen fent un mal horrorós, això sí.

A veure si podem anar fent les primeres visites i respirar una mica més tranquil·les, jo ja em pujo per les parets!!!! :lluita::

Pink_flower, haureu d'esperar al dia 17 per veure al cigronet? Jolines, deu-n'hi-do. Les primeres setmanes són una mica estranyes, oi? Entre que no el notes, que no ho sap ningú, que encara no t'ho creus i que no et fan cap control... jo m'he sentit una mica sola!!
Fa un parell de dies també estic molt en plan nyoya en que li vull dir ja a la meva mare (i que em faci un plat de llenties dels seus) i no puc!!!!! jajaja
Maleït confinament!! :sogra:

En fiiiii, molta paciència!! :-o00m :-o00m
Laura_Josu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. oct. 10, 2017 9:51 am

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: Laura_Josu » dc. març 25, 2020 12:11 pm

Bones boniques!!


Anika merci per obrir post!!! En principi la meva DPP és per el 1 de desembre, però si m'accepteu m’infiltro amb vosaltres que em fa molta il•lusió!! :love: :love:

Laura_Josu
TE+: 21 de març
DPP: 1 de desembre
N de fills: 1 nena (11/04/18)
Edat papis: 34 (jo) i 36 (ell)
Sexe i nom: ??

Pinkflower_ Moltes gracies a tu també per animar-me a fer el TE tan d’hora >.-<: Jo també segueixo alletant, estava molt decidida a treure-li el pit la setmana passada, però amb això del confinament he reculat. 24h demanant-me titi, ufff no puc!! :miko:

Igual que en l’embaràs de la L he començat a tenir símptomes molt aviat. Estic de 4 setmanes i ja amb nàusees i molta son, sobretot a la tarda-nit. Espero no començar amb els vòmits nocturns.

Encara no he trucat a l’ambulatori per demanar hora per a la llevadora i la gine, amb tot això que està passant crec que m’esperaré unes setmanes. Total no crec que em donin abans i aquí al meu poble no hi han gines privats.

Jo ja li he dit a una de les meves millors amigues i al meu pare. No he pogut estar-me i els dos sabien que estàvem buscant, així que he decidit donar-los una alegría :()()::::

Una abraçada ninetes!! A veure si aviat ens acompanyen altres cercadores!! :-()-) :-()) :cnena: :cnen:
Gublin
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: ds. jul. 06, 2019 12:32 pm

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: Gublin » dc. març 25, 2020 12:50 pm

Hola maques :--/)

Uala no em crec encara que estigui escrivint en un post de marones... però si, tot sembla indicar que serem pares al Novembre :b-))) :b-))) :b-)))

Em presento jo també. Fa uns mesos vaig estar per cercadores però vaig deixar de connectar-me per problemes que no tenien a veure amb la cerca... i aquí estic 8 mesos després de que comences tot! Nosaltres vam veure el positiu el dia 23 de Febrer :-()) :-()) i vam haver d'esperar una mica més de dos setmanes per veure en cigronet :content: . Es va fer moooolt llarg (us entenc a les que encara no heu anat al gine!) i just va ser abans d'iniciar la quarentena. Així que estic una mica com tu Anika, esperàvem al gine per veure que anava tot bé i començar-ho a dir a la family però PATAPAM! ens va pillar la quarentena. I la veritat és que ens fa moooolta il·lusió poder-ho dir en persona, veure la seva reacció, abraçar-los... així que tot i que costa i sap greu esperarem a sortir per dir-ho (espero no sortir amb una panxa de 6 mesos jajaja). :-o00m :-o00m :-o00m

Estic de 8+2 i la veritat és que em trobo "bé"... tinc mooolta son i no puc menjar molt perquè de seguida em noto super tipa i inflada però no tinc marejos ni res que no em permeti fer vida normal. Es fa raro no tenir grans símptomes ni notar res molt diferent!!! Torno a tenir visita el proper dilluns 30 però em fa por que m'ho cancel·lin amb tot el què està passant.... també em fa por que la cosa empitxori i no pugui anar a les ecos amb la meva parella :( sé que pot semblar una tonteria amb el què està passant però bé, ja m'enteneu vosaltres :-)love(-: Vaig a la Quiron, alguna hi va?¿¿

Després de la presentació i l'ego (heheh no m'enrotllaré tant les properes vegades, o ho intentaré....!!!)

Anika Moltes gràcies per obrir el post!! I que bonic l'assumpte amb la floreta, m'encanta jejeje >.-<: Ostres quin susto i no vull imaginar-me tot el què devieu passar fins que no us van confirmar l'embaràs. I també quin poc tacte la gine dient-vos que no hi havia embaràs!! Jo crec que has fet bé buscant una segona opinió, ara és just al principi i heu de buscar un gine que us transmeti confiança.... la meva no és molt parladora (m'agradaria que expliqués més però és que a mi m'agrada preguntar i saber de tot jejej) però és molt maca i em sento còmoda amb ella, així que ens hi quedem.

Pink_flower, tri-mami, que campiona!!!!! Sempre he pensat que ha de ser molt maco ser tres germans, així que tot i que tots siguin molt propers serà el millor regal que els hi podràs deixar :)

Laura_Josu, ostres si que has començat aviat amb els símptomes.... lu bo que podem treure, és que si estas de confinament total pots passar-ho amb més "tranquil·litat" a l'estar a casa. Ànims!!

Us deixo aquí les meves dades,

Gublin
TE+: 23 de Febrer
DPP: 2 de novembre
N de fills: Cap
Edat papis: 31 els dos
Sexe i nom: ?? :cnen: :cnena:

8 + 2
:mu:: Gublin
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: anika_ » dc. març 25, 2020 2:31 pm

Laura i Gublin benvingudes!!!! :--/) :--/)
Les floretes les vaig copiar d'un post de mamis anterior, jijiji, em van agradar molt!!

Per cert Gublin, mirant les teves dades i DPP m'acabo d'adonar que estic de 7 i no de 8!!!! jajajaja noooooo!!!! Amb el que m'havia costat arribar a la 8!!! Sabeu si a la setmana 7 podrem escoltar el cor? Em fa patir molt la visita d'aquest divendres.

Espero que no ens cancel·lin res, però pel que em van comentar estaven donant prioritat a embarassades i es segueixen fent tots els controls.

Però sisi Laura, per SS crec que no et donen hora fins a la setmana 8, em sembla una eternitat!!! Jo tinc sensació que vaig veure el positiu fa dos segles i mig, ara em penedeixo d'haver fet el TE tan d'hora, jajaja

I siiii, quan sortim de casa ja estarem al segon trimestre, no!!? Què heavy!!!
Un dubte noies, les cremes hidratants / antiestries quan les hauríem de començar a fer servir?? Com més aviat millor?
Laura_Josu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. oct. 10, 2017 9:51 am

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: Laura_Josu » dc. març 25, 2020 3:33 pm

Les floretes son molt mones!!

Gublin ENHORABONA i BENVINGUDA!! Fa molta il•lusió dir-ho amb persona i veure les reaccions de familiars i amics!!

Anika no n’estic segura si a les 7 setmanes ja s’escolta el cor. A la 8 si.

Es fa etern el temps entre eco i eco. Amb la L a part de les 3 ecos de la SS en vam fer dues de privades una a la 8 i l’altre a la 17.

Tema cremes com més aviat millor, jo vaig fer servir la nivea del pot metàl·lic de tota la vida i tot i que es un pringue no em va sortir ni una estria.
Gublin
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: ds. jul. 06, 2019 12:32 pm

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: Gublin » dc. març 25, 2020 3:49 pm

Maques,

Jo vaig anar a la primera eco que estava just entrant a la setmana 7 (6 setmanes complertes) i vam escoltar el cor </;-) </;-)

Anika, per no liar-te amb les setmanes (i dies!) jo et recomano que et baixis l'app d'Embarazo+. Es molt xula!!! Té coses xorres com que et compara la mida del bebé amb una fruita o animal (ara jo tinc un raïm o un cargolet jajajaj) però és molt graciós. I cada dia surten articles sobre cosetes de l'embaràs. Coneixeu alguna altra??¿

De cremes... sóc una mica desastre :ufs: a veure si aconsegueixo posar-me una rutina. Però pensava posar-me la típica nivea de pot blau que comentes Laura!!

:mu:: Gublin
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: anika_ » dc. març 25, 2020 5:01 pm

Gublin la meva última warry és del 30 de gener, però no vaig ovular fins el 19 de febrer, una setmana tard. Per tant suposo que seran 7 en comptes de 8.

Per això la simpàtica de la meva gine va donar per sentat que no estava embarassada, no es creia que hagués ovulat tard. Com si fos una cosa super estranya, saps? Ara resultarà que totes les dones del món tenim una menstruació de 28 dies i ovulem el dia 14 com un rellotge. Aquesta dona és per fer-li un monument, de debò!!

Doncs ara em miro l'app que dius.
Jo tinc Femometer, que és la que feia servir per ovulació, tempes i gràfiques i m'encantavaaa, però ara la tinc en modo embarazo i és un me!!!! No em diu res.

Per a la pell havia pensat en fer servir rosa mosqueta, hauré de provar si no em deixa molt pringui!!!!! Si és així, la faré servir només a les nits i durant el dia una hidratant normal.

:--/)
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: Pink_flower » dc. març 25, 2020 7:21 pm

Hola panxetes!! :-())

Anika, no! Deia que aquesta vegada m'agradaria no saber el sexe fins al part però que no sé si seré capaç d'aguantar... els altres cops ja a finals de primer trimestre ja m'ho han dit o insinuat. De cremes ostres és veritat que ha hauriem de començar a fer servir, quina mandra :content: Parlen molt bè de la Trofolastin però jo crec que tiraré d'oli d'ametlles del mercadona i nivea de llauna. Si es que m'enrecordo... :-o00m

Gublin que bè que ja heu sentit el cor quina ilu :love:

Laura ja amb símptomes??? Jo tremolo per quan arribin...ara mateix tinc l'estomac una mica regirat i ja pateixo. Realment ho paso malament el primer trimestre i desprès soc la reina de la cremor d'estomac...tot un quadre!

D'apps jo també he tornat a descarregar Embarazo+ que és la que veig més complerta :ok:

Ja comencen les nàusees, crec que compraré Cariban per avançat...quina murga
Laura_Josu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. oct. 10, 2017 9:51 am

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: Laura_Josu » dc. març 25, 2020 8:35 pm

Ei boniques!

Gublin_ que bé que ja hagis escoltat el batec!!! Es fa tan real i tranquil·litza molt quan el sents. >.-<:

Anika_ es que TELA amb la teva exgine. Sort que t’has canviat pk sn quin patir d’embaràs!! Rosa Mosqueta i oli d’ametlles tb van genial.

Pink_ Sembla que hagis descrit els símptomes del meu primer embaràs. Les Cariban no m’acabaven d’anar bé, fins que el gine privat em va dir que si tenia els vomits mes o menys a la mateixa hora sempre, comptes 6h enrera i era quan me l’havia de pendre per tenir el màxim efecte i oli en un llum! Jo només vomitava a la tarda i a la nit al matí com una rosa. I reflux els dos últims mesos.

Espero que aquesta vegada els símptomes siguin mes lleus. Tot i així firmava per tenir un embaràs com el primer.

Nanit!!!
Gublin
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: ds. jul. 06, 2019 12:32 pm

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: Gublin » dj. març 26, 2020 3:00 pm

Bona tarda de dijous plujós.... :--/)

Anika, per calcular les setmanes d'embaràs s'agafa com a referència el primer dia de la regla i no el dia de la ovulació. No us va dir això el gine??? Jo sóc primerenca també i potser m'equivoco i les mamis ens poden il·luminar, però això és el que tinc entes. I que durant l'embaràs amb les ecos van ajustant els dies. Així que si no em fallen els càlculs... avui entres a la setmana 8 i la teva DPP és el 5 de Novembre :b-))) :b-))) :b-))) Anirà superbé demà (L), molta soooort!!!!!!!

Laura, gràcies pels consells amb el Cariban! Tot i que de moment espero no haver-lo d'utilitzar, de moment a part de mooolta son i notar la panxa plena tot el dia, la resta bé. Potser el confinament ajuda, al no tenir el "ritme" d'activitat diària...


8 + 3
:mu:: Gublin
Laura_Josu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. oct. 10, 2017 9:51 am

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: Laura_Josu » dj. març 26, 2020 3:52 pm

Bona tarda boniques!!!

Aquí fa solet i cabreja més no poder sortir. A més avui es el primer dia que la petitona em demana de sortir de casa pobreta.

Anika com diu la Gublin es compten les setmanes des del primer dia de l’última regla. Per tant avui estaries just de 8. Comptes setmanes cada dijous de moment ja que 30 de Gener era un dijous i quan facis la eco si t’han de modificat data t’ho faran. Modifiquen data segons les mides de l’embrió, però normalment si no es tenen regles molt irregulars es correcte mida=setmanes de l’última regla. I efectivament en principi la teva DPP es per el dia 05 de novembre.

Com us aneu trobant?

Jo tinc l’estomac millor, però segueixo molt cansada per les tardes.

Un petonarru!!!
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: anika_ » dj. març 26, 2020 6:58 pm

Boniqueeees,

La majoria de dones no saben quin dia van ovular, per aquest motiu agafen la DNW de referència... però no totes les dones ovulen el dia 14 del cicle, jo vaig ovular el 22!!! Així que hi ha un bon desfase entre el que diu la teoria i la pràctica. Però com tu dius Laura, amb les mides de l'embrió ja ho aniran ajustant i la dpp serà més tard.

El que em ratlla és que a cada visita em diuen que es veu menys del que em toca... i és normal, perquè l'embrió té una setmana menys!!! Esperem que el nou gine es cregui que vaig ovular tard i no m'espanti tant com l'altra senyora!

Aiiiiixxx, estic taaan nerviosa per demà!! Hi vaig super preparada per plorar, passi el que passi, jajaja

Vosaltres com us aneu trobant??
Jo vaig a dies, alguns millor, altres pitjor... crec que depèn molt del que menjo.

I per cert, les tetes pararan de créixer en algun moment??? No m'entra cap sostén!! Ara només em van els d'esport
-Lis-
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dt. nov. 05, 2019 6:18 pm

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: -Lis- » dv. març 27, 2020 8:53 am

Bon dia !!
Bé, finalment he decidit afegir-me! Aquesta és la primera vegada que escric al fòrum tot i que fa molts mesos que el segueixo.
La veritat és que estic molt contenta :love: però alhora molt espantada per la situació que estem vivint. Suposo que és perquè vinc d'una pèrdua en el meu primer embaràs. Feia gairebé un any que cercàvem i el positiu va arribar a l'agost.
Però el passat novembre em van fer una ILE (interrupció legal de l'embaràs) per causes mèdiques quan estava de 17 setmanes. És la pitjor situació què he viscut mai, i suposo que ara estic aterrada que aquest virus que volta pugui provocar-me febre alta o altres complicacions que afectin al fetus o que em puguin provocar un avortament. Tinc la sensació que tothom diu que no passa res en l'embaràs però quan mires el que diuen només parlen de 3er trimestre i de bebés acabats de nèixer En fi..

TE+: 13 de març
DPP: 18 de novembre
N de fills: Cap
Edat papis: 33 (jo) i 44 (ell)
Sexe i nom: ??

El mateix dia que em vaig fer el TE vaig trucar al CAP i em van dir que no em podien donar hora amb la llevadora fins el dia 1 d'abril i que a més a més la visita seria telefònica. A vosaltres us han visitat normal ? No sé si demanar hora amb gine per privat ...

Bé, només donar-vos la enhorabona a totes !! >.-<:
Laura_Josu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. oct. 10, 2017 9:51 am

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: Laura_Josu » dv. març 27, 2020 9:12 am

Bon dia boniques!!

Entro ràpid per desitjar-te molta sort Anika, espero que aquest gine sigui una persona decent i et tregui de tots els dubtes i preocupacions. Please informa'ns quan puguis.

Pinkflower, Gublin com esteu??

Lis_ BENVINGUDA i ENHORABONA!! :-())

Osti nina no em puc ni arribar a imaginar com ho deus haver passat, no hauria de ser possible aquestes coses. Em sap molt de greu.
Entenc perfectament la preocupació que tens, crec que la compartim en major o menor mida totes. Aquesta situació ens fa estar encara més inquietes per les panxus, però jo sóc una persona positiva i n’estic molt convençuda que ens anirà molt bé a totes!! He llegit el mateix que tu, només parlen del tercer trimestre i del naixement, poc més, però jo vull pensar que som dones joves i sanes, que en cas de contagiar-nos, ho passaríem com a molt com un refredat una mica fort i prou o fins i tot de forma asimptomàtica.
Encara no he trucat al cap, però no m’estranya el que expliques. Jo crec que trucaré passat el confinament cap el dia 11. A final de mes tenia revisió de control anual per el tema endometrosis amb la gine de la ss, però segur que me la cancel•len fins la setmana 12. Només aniré per SS excepte segurament 2 ecos que em faci per privat igual que amb la nena, a la setmana 8 i 17 més o menys.
Com et trobes??

Una abraçada forta marones!! Sembla que això s’anima i tenim cada dia més panxus ueeee!!! >.-<: >.-<: :b-))) :b-)))
Avatar de l’usuari
dolly
:: rateta
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: dolly » dv. març 27, 2020 11:43 am

Hola noies!

Enhorabona a TOTES!! >.-<: >.-<:

Estava dubitativa en afegir-me ja q encara es aviat, pero com que ja us veig tant animades, m'apunto!

TE+: 19 de març
DPP: 25 de novembre
N de fills: 1 nena (2,5anys)
Edat papis: 35 (jo) i 36 (ell)
Sexe i nom: ??
Alguna altre cosa: Visc a NL, potser per aixo hi haura diferencies en el seguiment de l'embaras

Anika, anims avui! segur que anira tot be!

Lis Quin greu que haguessis d passar per una ILE. Segur q aquest cop tot va rodat!
Sobre el corona, crec q el que passa es q no hi ha prou dades, es tot molt nou/recent.
Mentres puguis estar confinada i no mantenir contacte amb altres probablement es la millor prevencio.

Simptomes: perdoneu q no personalitzi, encara no m'he fet amb tots els noms, veig q algunes ja teniu simptomes d mal estar i nausees. Jo tinc algun q altre fastic i malestar, sobretot tinc angoixa pero crec q es mes per la situacio d crisis i incertesa que hi ha ara mateix.

Visita llevadora, Lis a tu than dit de fer la primera telefonica, jo encara no he trucat, nomes estic d 5s, ho trobo una mica aviat.
El que si he llegit ala web d la llevadora q les visites presencials no deixen que vagis acompanyada, per prevenir tenir contacte amb menys gent possible.
Suposo q fins la setmana 7-8 no tindre visita, i si sem fara etern!

Hi ha algu que encara surti de casa per anar a treballar?
Aqui a Holanda encara no estem 100% confinats, i podem sortir a passejar al aire lliure, tipus bosc, platja.. pero mantenint distanciament social.
Sincerament veient les noticies de ESP & CAT em temo una situacio similar en unes setmanes, i em produeix molta angoixa, intento no mirar gaire els diaris digitals.. pero moltes vegades no mén puc estar
Crec q m'anira be el foro per poder esbargir-me una mica.

Petons a totes, ens llegim!
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: anika_ » dv. març 27, 2020 1:46 pm

Boniqueeeeeesssss,

Abans de res Lis i Dolly benvingudeeeeesss!!! :--/)
Ara us apunto!

Lis, em sap molt de greu que hagis hagut de passar per aquesta experiència, no tinc paraules... suposo que poques paraules et poden arribar a donar consol. És molt dur. Crec que ara és important ser positives, mirar endavant i visualitzar, procurar no recolzar-nos en tot el que pot anar malament. Por en tenim totes, i molta!!, és molt normal. Segur que aquest grup ens va molt bé per deixar anar les nostres neures i ajudar-nos les unes a les altres!!
Pel que deies de SS o gine privat, jo sense cap dubte trucaria a un privat per veure si et poden fer una eco abans, a mi no m'han posat cap problema. Em van fer una a la setmana 5 (just abans del confinament), i avui, a la setmana 7 m'han fet la segona eco i m'han donat hora per la setmana 9.

Dolly estàs vivint a Holanda?? Què guai!! Desconec quins seguiments prenatals fan allà. Però espero de cor que el maleït coronavirus no es descontroli tant com aquí. Està sent durillo, nosaltres podem treballar des de casa, però per salut mental, necessitem sortir a respirar, fer esport i que ens toqui una mica el sol, sinó acabarem fatal :sogra:

La meva visita ha anat mooooolt bé! Li he pogut escoltar el cor i li va a topeee, m'he emocionat moltíssim! És molt molt fort!! Ostres, és que realment t'adones que això és real i que hi ha una coseta dins teu plena de vida, és moooolt guai! =0-0-) =0-0-)
També m'ha confirmat que realment estic de 7 setmanes, ja que el bitxito tot just fa 1cm. Aiiiixxxx estic en un núvol!!

Pels quistes m'ha dit que no em preocupi gens, que marxaran sols i que no afecten en res a l'embaràs, que faci vida normal i tot l'esport que vulgui. No m'ho puc creure!! La bruixa piruja em va dir que repòs absolut, que ni cuinar, i aquest em dóna llum verda per sortir a córrer ¿?, és molt heavy!! En general ha sigut un encant de persona, molt tranquil·litzador. :-o00m :-o00m
La propera visita ja fins al 14 d'abril... quines ganes!!

Com us aneu trobant vosaltres??
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: crunchi » ds. març 28, 2020 2:54 pm

Bones!!

Em fa molta il.lusió entrar aqui per felicitar-vos a totes, enhorabona boniques!!! He coincidit amb algunes de vosaltres, sigui a cercadores o sigui a mares juliol jeje i em fa especial gràcia veure que per fi heu aconseguit el desitjat positiu >.-<:
Desitjar-vos molta sort en aquesta nova etapa i tot i les circumstàncies que ens toca viure, espero que ho poguem viure amb il.lusió : lasito :
Us aniré llegint desde la sombra segurament :-())
Cuideu-vos molt!!
Imatge

Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::