(¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

gener, febrer, març...
Lectora91
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dl. març 30, 2020 7:39 pm

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: Lectora91 » dc. abr. 15, 2020 12:25 am

Pink_flower jo em prenc unes vitamines que es diuen NATALBEN SUPRA (porten 400 ug àcid folic, entre d'altes vitamines també essencials per l'embaràs). Són unes vitamines pensades per embarassades i aquesta marca també tenen vitamines per la lactància! Per si us ho voleu mirar! Me les va recomanar el farmacèutic enlloc de àcid fòlic sol.
Gabi32
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dl. nov. 04, 2019 12:19 pm

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: Gabi32 » dc. abr. 15, 2020 11:50 am

Hola maques,

Doncs, del menjar ja ho tinc una mica més clar. Ous bé cuits i Fuet al congelador 2 dies... Les clares pasteuritzades sembla que no és problema perquè han estat pasteuritzades, com la llet i formatges pasteuritzats que també no son problema, crec...

El tema d'anar a Brasil, és que em preocupo molt perquè hauré d'estar tranquil·leta i no fer gaire esforç, ara mateix només pujo l'escala que tinc a casa una vegada al dia perquè tinc manxades gairebé 1x setmana. I quan la panxa es faci major encara seguirà menys moviments. No sé com portaríem sols el meu marit i jo havent de fer-ho tot sol i haver d'ajudar-me per tot. Per aixó pensem d'anar a Brasil per un parell de mesos i parir allà (tinc molt bona mútua allà i tindria bona assistència). Després tornaríem amb el nen a mans. :)

Pink_flower, cremor també tinc molt, està bé saber del Rennie, t'ho ha receptat el metge?
L'àcid fòlic l'estic prenent des de Octubre quan em van fer la primera transfer. N'hi han recomanat el Natalben, però barrejo amb Àcid Fòlic 400µg perquè ja havia comprat i no volia perdre'ho.

Vaig sentir que la Vitamina D va molt bé per ajudar amb les nàusees. Como que jo no em trobo tan malament fins ara, no l'he pres. Però tinc un problema molt fort amb olors, tot fa pudor molt fort!

Un petó i esteu bé
Gabi32
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dl. nov. 04, 2019 12:19 pm

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: Gabi32 » dc. abr. 15, 2020 11:55 am

Aii
M'he oblidat del tema crema per Estries. Encara no tinc panxa inflada (només la grasseta de sempre) per això no vaig començar amb cremes però tinc apuntat que Trofolastín és molt bona, però clar, no sembla natural com el Bio Skin Oil que han mencionat.

;*
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: RedBerry » dj. abr. 16, 2020 4:47 pm

Bona tarde boniques!!

Benvingudes a les noves incorporacions i enhorabona per aquestes panxus!! Aixo es va animant >.-<: >.-<:

12+3

Super ego: Dimarts vaig tenir la visita de la eco i la llevadora, ja m'han donat els resultats de TS i em dona tot risc baix així que perfectissim!! Molt contenta. M'han modificat la DPP i ara sera pel 26 d'ocubre, o sigui que soc mes infiltrada que abans :content: :content: La ecografa va ser super maca i em va donar un munt de fotos per poder ensenyar-li al meu home :love: També em van dir que semblava una nena :cnena: pero com era moolt d'hora no es pot confirmar. Fa ja 55 mm, es veia tot les manetes donava saltets amb les cames, va ser moolt emocionant. Ahir vaig tenir visita telefònica amb la gine d'alt risc i m'ha dit que totes les analítiques molt be, que ella em recomana millor vitamines del tipus natalben supra com es deia per aqui, actualment estic prenen el folidoce, que es momes, àcid folic i vitamina b12. La pròxima visita també sera telefònica d'aqui un mes, pero si millora la situació del confinament anire al meu gine privat per fer una eco amb el meu home i que ell també disfruti del moment. Perdo el rotllo pero es que estic moolt contenta >.-<: >.-<:

Tema menjar Com ja heu molt ven dit, tot l'embotit curat congelat si no heu passat la toxoplasmosi. El peix que estigui congelat prèviament, no abusar del peix blau tipus tonyia perque tenen moolt de mercuri i no es . La carn que estigui molt ben feta, rollo sola de sabata, pero si no us agrada o vuleu tipus carpaccio congelant-la prèviament ja estaria. Tots els làctics que estiguin pasteuritzat, pensant sobre tot amb els formatges. Els ous el que dieu molt ben fets millor. Els pates no tindrien que ser dels frescos, com el que es troben a la nevera si no mes els de lata, que estan pasteuritzats. Tot el que congeleu quan menys temperatura millor, a casa tenim dos congeladors i el mes potent el tinc a -22º i sempre ho deixo una setmana per si les mosques.

Dir-ho a la familia/amics Naltres despres de 2 embaraços fallits barrejats amb conflictes familiars que no venen a compte, ho vam dir a la familia amb una foto del TE+ el mateix dia que ho vam saber, i ens vam quedar tan amples. Pero entenc la ilusio que dir-ho amb persona perque tambe ho he fet i es molt emocionant. Com idea, amb el meu fill vam regalar un peucs als avis i tiets era el mateix per tots i ara els guardem nosaltres. En quant dir-ho al nostre fill, jo prefereixo esperar una mica mes, i penso que el confinament ara no m'ajuda.

Insomni Aqui una altre igual pero al contrari que tu lectora, jo em desperto a sobre les 4/5 de la matinada i despres a donar voltes i a les 9 el nen em diu que ja es hora d'aixecar-se... Tindrem que tenir paciència i espero que acabi aixo aviat.

Nàusees Per aqui ho porto millor, en general les coses elaboradas em donen fastics i la nevera, be i la cuina en general, pero ho vaig sortejant sense prendre res així que estupendo. El que em senta suuuper be es un got de llet freda amb xococrispis, m'ho prenc per esmorzar i brenar...

Pinklower, com van aquestes nàusees? Jo el que feia era posar-me despertadors al movil per que no s'em passes la hora del medicaments. Sobre tot el cariban que t'el tens que prendre unes horetes abans de que et trobis malament.

Anika Que be que hagi anat molt be la eco!! >.-<: >.-<: Quina ilusió!!! Crec que es normal anar cagada, a mi també em passa, i la situació surrealista que estem vivint no ajuda res... Quina bona noticia que els quistes se estiguin reabsorbint. Que tal aquest cop el gine "nou"?

Gabi Aixo que comentes d'anar a brasil, suposo que avui dia agafar un avio no deu ser gens fàcil per el tema coronavirus. Despres si no ho he entes malament estas tacant sovint, preguntaria al gine o la llevadora si et recomana viatjar, i mes un vol tan llarg. També tenir en compte que a partir de x setmanes, no recordo quantes eran, les companyies no et deixen agafar vol o no et cobreixen les assegurances de risc. Has consultat els motius del tacats?

Marmar Tu mes endavant ens podras ajudar una mica amb el tema roba dels petits, perque com ara el temps esta boig no se si tindrem que tirar de peces de bellut o finetes de coto ja valdria. :content: :content:

Guapes crec que no em deixo res, de nou benvingudes les noves incorporacions, i perdo per no ser mes activa pero amb el confinament tinc toooot el dia el nen enganxat al cul :content: :content:

Mols pepoos! :-()-)
Gublin
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: ds. jul. 06, 2019 12:32 pm

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: Gublin » dv. abr. 17, 2020 9:35 am

11+4

Bon dia boniques,

Benvingudes MarMar, Rocío i Gabi.
Quantes incorporacions, això s’anima!! >.-<: >.-<:

Pink_flower, ueeee m’alegro que li hagis agafat el truqui al Cariban i et trobis millor!!! Que guai això dels cursos que comentes, jo la veritat és que no he preguntat res perquè veient el panorama... uffff!! I em prenc un complement vitamínic (Femibion) que em va recomanar el gine i té àcid fòlic. A partir del segon trimestre és una caixa diferent... suposo que les concentracions i complements variaran.

Lectora, ufff doncs tema insomni vaig al contrari que tu, cap a les 11-12 ja estic dormida però a les 4 ja m’aixeco i per molt cansada i son que tingui, no aconsegueixo dormir-me... i no he trobat cap remei :sogra: :sogra: :mumint:

Laura_Josu, ooooh, quina pena que marxis :-()-) , però bé et pots passar també per aquí per saludar-nos i explicar-nos de tant en tant

Rocío, com va anar la visita al gine?

Anika, siii tinc el resultat de l’analítica (ho veig per un portal) però no hi ha resultats concloents del TS perquè falten els resultats de l’eco de les 12s... està guai poder-ho anar mirant pel portal, però em fa una mica de yuyu veure el resultat del TS abans d’anar al metge i rallar-me si no surt clar :-o00m :-o00m . I sobre la teva eco, que guaiiiiiiiiiiii!! Vas veure-li la “maneta” tu també oi? És molt boniccc i fa molta il·lusió... a més t’han dit que els quistes s’estan fent més petits així que ha sortit tot rodó :b-)))

Gabi, l’ou ha d’estar completament cru... una merda perquè jo soc de menjar-ho tot poc fet o cru i m’esta costant perquè em sembla tot una sola de sabata. Això d’anar a Brasil és una decisió molt personal ja que si has d’estar més acompanyada allà i us heu de sentir millor endavant... però sobretot a veure què us recomana el gine ja que si tens un embaràs de risc potser no pots viatjar tantes hores o et diu quins mesos és millor fer-ho. Ara potser és massa aviat però al final de l’embaràs serà massa tard... i també a tenir en compte el tema del coronavirus, així que pregunteu-ho i que us aconsellin

Redberry, com li deia a la Lectora ens passa el mateix amb el tema insomni, avui he pogut dormir fins les 6!!! I que be que la eco hagi anat tant tant rebé!!! :p-) :p-) No sabia que tant aviadet ja es podia intuir algo! I just després de la eco et van donar els resultats del TS o com va? A mi em van dir que em tardaria uns 3-4 dies... i per això al cap d’una setmana tinc la visita amb la gine, però em costarà esperar per veure que ha anat tot bé.


Ego:
Com deia el dilluns vaig a l’eco de les 12 setmanes i el dia 27 és quan torno a la gine per veure els resultats, aix quins nervis!! :-o00m M’esperaré als resultats del TS per veure què fem amb l’analítica de ADN fetal en sang. I finalment vam dir-ho a la family més propera (pares). Vivim molt aprop tots i aprofitant que vam haver de sortir vam passar-hi...va ser molt maco i emocionant, quina pena que amb la situació actual sigui tot tant complicat i no puguem acabar de disfrutar-ho. Tinc moltes ganes de dir-ho a amigues i la resta de la família però ja no sé quan podrem sortir i potser, com a grup de risc, haurem d’estar més temps confinats que la resta. És tot tant incert....

Una abraçada molt fortaaa

:mu:: Gublin
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: anika_ » dv. abr. 17, 2020 5:42 pm

10+2

Boniqueteeees!!! Com esteu??

RedBerry enhorabonaaaaaa, quina il·lusió veure al cigronet i saber que tot està perfecte, quin descans!!!! >.-<: >.-<: El que em fa molta ràbia és que no deixin entrar als pobres maromos, veure com es mou i sentir el batec és molt emocionant, fa que tot sigui més real. És una me!!
Tema nàusees estem exactament igual. Els plats elaborats, els fregits i obrir la nevera em fa molt de fàstic, puaaaaj!!!!!
El bol de cereals ben fresquet també se'm posa molt bé! ;)

Pink_flower tu com ho portes?? Vas trobant el truqui al cariban?? I els peques què tal? Et donen molta guerra?? :: orrr::
Jo he de fer el que comentes i anar apuntant tots els dubtes, perquè després arribo a la consulta i m'oblido de tot!!!! :content: :content: Dimarts volia preguntar sobre un buf que tinc al cor, és funcional, però el cardiòleg em va dir que el vigilés si em quedava embarassada... en sabeu alguna cosa d'aquest tema?? Alguna en té algun?

Gublin ja et queda poquíssim per l'eco de les 12s >.-<: >.-<: si et serveix de consol a mi em passarà el mateix que a tu (o pitjor), al sortir de l'eco de les 12s em faran les analítiques, així que haurem d'esperar una setmana ben bona per tenir tots els resultats... no sé perquè ho fan així, em sembla una agonia aquesta espera!!
I siiiiii, li vaig veure la 'maneta', o això és el que em va dir el ginecòleg, jo més aviat vaig veure com un pal que es movia, jajaja cal posar-hi una mica d'imaginació!!
Per cert, jo també estic prenent Femibion 1 que és pel primer trimestre, el Femibion 2 crec que porta més reforços i és per la resta d'embaràs i lactància.

El Yodocefol és el que sempre recepten per SS, crec que és dels més econòmics, oi? Quant costa? I el Natalben? El Femibion surt per uns 20€/mes a farmàcia (a Amazon es pot trobar per 15€).

Lectora jo també desitjo anunciar-ho en un dinar post quarantena. M'encantaria abraçar-los quan els hi digui (i posar-me a plorar com una magdalena!! jiji) En fi, ja veurem si podrem aguantar!! :()()::::

Pel que comenteu de viatjar :db: , crec que fins als 7 mesos no hi ha cap problema (cal mirar les polítiques de cada companyia). Volar no suposa cap risc per l'embaràs, ho fan perquè no et posis de part a l'avió!

Noies, i com puc saber si el meu congelador està a -20°? Tots els congeladors domèstics arriben a aquesta temperatura??

Tema cremetes jo estic fent servir oli de rosa mosqueta. De moment n'estic bastant contenta, pringa menys del que em pensava!!!! jeje

Ah! I avui em mesurava els pits i ja han crescut dues talles, tomaaa!! Crec que només creixen durant el primer trimestre, pot ser? (Això espero!) Necessito sostens nous urgentment. De moment vaig amb els d'esport, però quan faig aeròbic a casa reboten i em fan mal, així que ja no sé cap a on tirar... alguna recomanació de sostens per fer esport?

Bé, crec que no em deixo res! Un petonet enooooorme!!!
:--/) :--/)
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: Pink_flower » dv. abr. 17, 2020 11:33 pm

Aixxxx havia fet un peazo text aquest mati i se m’ha esborrat :-o00m

Just us deia que estava a punt d’entrar a la eco i que estava atacada dels nervis!! Tanta mascareta, guants...fa mal rotllo eh? Doncs la eco ha anat molt be :love: l’ecograf no anava molt be i me l’ha fet per la panxa i clar...no es veia igual. Igualment s’ho ha currat per agafar una foto xula :content: i m’ha dit que estic d’una setmana menys (ja m’ho imaginava, sempre em pasa i per sort com ja em coneix sap q es molt important canviar dates ara perque despres a les 40 setmanes venen les preses...) Pero dels nervis no li he preguntat quina es la nova dpp : lasito : quin cas!

Bueno ja em pasare dsd el pc a personalitzar. Petonsss!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
MarMar1
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dt. abr. 04, 2017 7:24 am

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: MarMar1 » ds. abr. 18, 2020 10:03 am

Hola a totes!

Ja m’he posat al dia, he estat uns dies desconnectada perque he tingut bastant malestar. Amb el primer no em vaig trobar aixi de malment, es una sensació molt desagradable, no arribo a vomitar pero buff... es una sensacio de fastic constant que no m’havia passat mai. Avui sembla que m’he llevat millor pero no em refio...

Em costa trobar coses de menjar que no em facin fastic... es un rotllo... tampoc puc entrar gairebé a la cuina ni cuinar perque buffff...

Doncs si! La Rocio i jo som molt amigues i es molt fort perque sortim de comptes el mateix dia i parirem al mateix hospital!

En principi tenia hora per la primera visita el dijous vinent, pero no em podia esperar i vaig demanar fer-la abans, i aquest passat dijous hi vaig anar i tot va anar molt bé. Ara estic de 7+6, amb ganes que arribi la setmana 12 i a veure si passa aquest malestar.

Com porteu el confinament? Jo bastant malament la veritat, no veig el final!

Pel tema de la roba jo vaig comprar bastant a H&M i a Lidl, la roba de nadó del Lidl està suuuper bé, és de cotó orgànic i super pràctica, us la recomano molt!

En fi, molts ànims a totes i anem parlant! Ja queda menys!
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: anika_ » dg. abr. 19, 2020 7:04 pm

10+4

Holaaaa boniques!! Com esteu??

MarMar que bé aquesta eco!!! Vas sentir el batec?? I què guai anar tan juntes amb la Rocio, a banda de poder compartir aquesta etapa, podreu fer competi a veure quina es posa de part abans!!! jejeje
Pels marejos crec que cada embaràs és un món. Si et serveix de consol, a mi les nàusees em van començar a marxar a la setmana 8, i ara pràcticament ja no en tinc, només alguns vespres (toco fusta!!!). Però és molt emprenyador. Quan el maromo es cuina alguna cosa l'olor que desprenen les paelles, la pica, els plats bruts i la cuina en general encara em sembla repugnant, inclús l'olor del sabó de rentar plats.
En fi, paciència!!! A mi el que m'ha funcionat millor ha sigut menjar aliments ben freds i gens elaborats (fruita, iogurts...) i beure aigua només entre hores i amb una mica de llimona.

Pink_flower quina ilu també aquesta eco, encara que hagis de restar una setmaneta! A mi també em van dir que a partir d'ara menteixi quan em preguntin la data de l'última regla, sinó ens liem cada vegada que tinc visita. Tu com portes els marejos?? Els vas controlant una mica??

Jo en general em trobo millor, però últimament tinc molts còlics i gasos que no puc treure, al final del dia em fa moolt mal la panxa, vaig doblegada (literalment)... em costa d'imaginar com seria portar un embaràs en circumstàncies normals (sense confinament), quin malson!! Entre marejos, fàstics, vòmits, gasos, còlics... ppffff!!! No em vull ni imaginar passar 12 hores fora de casa amb dinars i reunions entremig, per tirar-se un tret!

Per cert, ja m'han arribat els meus pantalons premamà!! Yuhuuuu!!! Uns texans i uns pantalons cargo més informals. Els texans m'agraden molt com queden, però la banda de la panxa la veig una mica estreta, suposo que anirà cedint, pot ser??... ara mateix veig impossible fer-hi entrar una panxa de 9 mesos. Els que són més informals són molt amplots de tot arreu i no sé si tornar-los o quedar-me'ls per estar per casa... tampoc sé si m'engreixaré 10 o 20 quilos, així que és una mica incert!

En fi, deixo d'enrotllar-me!!!
Un petoneeet a totes :--/) :--/)
Gublin
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: ds. jul. 06, 2019 12:32 pm

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: Gublin » dt. abr. 21, 2020 9:24 am

12+1

Bon dia boniquetessss,

Avui començo amb l'EGO, en dues parts:

Ahir al matí vaig trucar a la llevadora del CAP per si em podia informar dels cursos pre-part que es feien i per conèixer quan hauria d'avisar o anar-hi. Tot i que anem per privada la veritat és que ens seria més còmode poder-ho fer al poble i no haver d'anar a Barcelona... però és que la llevadora va ser molt estúpida :ufs: :ufs: Ni em volia contestar, només feia que insistir que ara no es fa res, que amb aquesta situació està tot parat... i jo vale, però diga'm quan se solen fer per tenir-ho en compte i contactar més endavant. Doncs la seva resposta va ser que no creu que aquest any se'n facin de cursos per embarassades. I que no em preocupi perquè per parir no és necessari haver passat el curs, que bé que la meva avia va parir sense fer-lo. Em vaig quedar a quadros amb les formes, quina dona més amargada :sogra: :sogra: :sogra: Cal?? Ja sé que òbviament no cal passar el curs per poder parir, però amb la situació actual en la que ja estem les embarassades més preocupades del normal cal contestar així??? :-o00m :-o00m Ja em dieu què us diuen a vosaltres al CAP...

I per la tarda teniem l'eco de les 12 setmanes. Aquesta ja me la van fer abdominal, no recordo qui ho va preguntar uns dies. La veritat és que al principi la gine estava com molt concentrada sense parlar i només fent medicions... i feia coseta preguntar tot i que voliem saber mes!!!! :content: :content: Al final si que ens va explicar algo i ens va dir que semblava ser una nena :cnena: Tot i que no estan els genitals formats es veu que es pot intuir algo depenent de com s'estiguin formant.... UIII jo fins que no es vegi clar no vull pensar-hi.... tot i que em faria il·lusió. I es veu superxulo el bebé ja, és molt maco!! Fins i tot li vam pillar una patada jejeje :love: :love: El dilluns que ve anem al gine, veurem els resultats amb l'analítica i a veure si tot ha anat bé...

I després d'aquest super-ego (necessitava desfogar-me sorry que m'ha quedat molt llarg)

Anika, jo també vaig pagar uns 20€ pel Femibion a la farmàcia. Tema congelador en principi tots arriben a -20ºC, que sol ser el màxim... jo tinc un que em vaig comprar fa 4 anys i s'indica la temperatura, però si no et surt posa el màxim i ja està. Tema sostenidors.... uala 2 talles?? Aprofita-ho jjajaja >.-<: >.-<: jo no tinc molt de pit i porto uns tipu sport que de moment em van bé... els propers que em compri suposo que seran de lactància?? O aquests no es posen abans? Sobre els texans tampoc et ser dir ja que no n'he comprat encara. Aix no tinc ni idea de res, mare meva el que m'espera!!! I aiaiai que et queda res per l'eco de les 12 ja!!

Pink_flower, bones notícies!!! Tot i que l'ecògraf no acabés d'anar bé, heu pogut veure que tot va bé que es el més important z2:-) z2:-) de quan estas ara?? Quan et toca la de les 12??

Mar, uuffff li has comentat al gine el malestar? Potser et pot aconsellar alguna coseta perquè passis millor les properes setmanes. I quina casualitat més bonica que compartiu amb la Rocío aquesta experiència :-()-) :-()-) Sobre el confinament m'agobia bastant ja no només estar tancada, si no veure com serà tot al sortir i quan podrem tornar a la "normalitat". Val que queden molts mesos fins novembre, però em fa por veure com estarem llavors.... algú està més positiva que jo???? :-o00m

I la resta com esteu?? Algunes fa molt que no heu passat!!

Un petonet confinat : lasito :

:mu:: Gubln
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: Pink_flower » dt. abr. 21, 2020 7:57 pm

Hola noies!! com esteu??

8+3 segons nova data...crec :content:

Tema àcid fólic: la matrona de la SS em va receptar Yodocefol, la gine de la privada Natalben i jo encara tinc Soniase que el prendré fins que l'acabi. Després crec que aniré alternant el Yodocefol i el Natalben per estalviar una mica de money :content: Fins quan us han dit de prendre'l?

Redberry: que no et vaig dir res perquè se'm va esborrar l'anterior missatge. Que guay la eco quina enveja!! :love: i semblava una nena?? uooo quina ilu que us diguin ja el sexe :love: A mi m'agradaria no saber el sexe fins el part però....voleu dir que aguantaré amb el dubte?? Jo crec que no :-o00m

Marmar i Rocio quina enveja poder compartir això amb una amiga i a més que us porteu taaaant poc!! Ostres mira que es difícil quina coincidència :love:

MarMar a mi també em fa fàstic quasi tot el menjar. últimament em ve de gust menjar patates al forn, pollastre, sopes, arros, pà torrat.... Avui m'ha donat un aire i soparem risotto amb gambes :camio: funciono així, depen el que em ve de gust tots darrera :content: i et dono la raó la ropa de baby del Lidl m'encanta, es cotò i surt molt bé.

Anika uff els gasos són terribles, jo els recordo en el pospart al mateix hospital quin maaaal!!! Amb aigua calenta a la dutxa a mi em calma bastant. Els pantalons et van justos?? Bueno si vas còmode...potser no creix una panxa enorme i de moment et fan un apanyo no? Jo crec que tiraré de leggins i potser em compro un texà. De moment estic en modo leggins a casa :content:

Gublin ostres sap greu quan et parlen així i tu només vols fer una pregunta tant senzilla. Doncs potser no fan falta però fan ilusió, tampoc ho veig per ridiculitzar d'aquesta manera :ufs: Jo en els anteriors embarassos he anat a les classes pre part perquè fas tribu al barri i això mola molt! Potser amb algun d'aquests bebés el teu serà amiguet del cole :pandi: I una nena també??? Caray de moment només surten nenes :love: :love: :love: a veure com queda el asunto boysVSgirls >.-<:
Sostens de lactància jo no els faig servir fins que tinc al baby però si t'augmenta la talla molt el pots fer servir perquè són molt còmodes. Encara que ara amb la petita encara fem pit i porto sostens normals...

Bueno noies jo continuo amb els meus fàstics i nàusees però per sort amb aquesta vida es porta millor. Però també he de dir que no faig res de profit i m'estic engreixant de lo lindo :ufs: Ja tinc ganes d'acabar el semestre perquè llegir em dona molt malestar i encara em queden uns 8 treballs i examens. Que acabi jaaaaa :-o00m Espero que esteu totes bè. Vaig a sopar-me el meu risotto mmmmmm espero que em caigui bé :content:
Gublin
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: ds. jul. 06, 2019 12:32 pm

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: Gublin » dc. abr. 22, 2020 12:49 pm

12+2

Holaaa :--/) :--/)

Pink_flower, doncs jo em prenc el Femibion i crec que ja és per tot l'embaràs; de fet posa "y lactancia" però més endavant preguntaré a la gine si es realment necessari... Sobre si aguantar en saber el sexe, jo no aguantaria jajajaja ha de fer molta il·lusió veure-ho i tenir la sorpresa al part però jo necessito saber-ho abans :cnena: :cnen: Tema pes, pensa que possiblement no podrem anar a la platja així que ja podem anar guanyant pes i ens podem quedar més tranquiles (millor riure....)

Ego: He vist pel portal ja els resultats del TS, i no tinc visita fins dilluns de la setmana que ve... m'ha sortit risc de 1/883 pel Síndrome de Down i de <1/100000 pel d'Edwards. Posa que el risc és alt si és major de 1/250 i pel d'Edwards sembla que bé... com veieu el del SD? Alguna amb experiència?? Merciiii :-o00m :-o00m :-o00m

Petonetsss

:mu:: Gublin
[lluna]
Entrades: 3
Membre des de: dl. feb. 24, 2020 9:17 pm

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: [lluna] » dc. abr. 22, 2020 9:04 pm

Bona nit!

Fa dies que us llegeixo i avui m'he decidit a escriure! Seré la segona infiltrada d'octubre del grup, aquí us deixo la meva presentació:

[lluna]
TE+: 22 de febrer
DPP: 23 d'octubre
N. Fills: 2 nenes, la gran de 4 anys i la petita de 15 mesos
Edat pares: 35 (jo) i 37 (ell)
Sexe i nom: no ho sabem encara tot i que a l'ecografia de les 12 setmanes em van dir que semblava una altra nena!

Aquest dilluns vaig tenir l'ecografia de les 12 setmanes i per tamany em van reajustar la DPP, suposadament estic de 5 dies més del que pensava així que en principi aquest divendres ja entraré a les 14 setmanes! I res, em van dir que estava tot perfecte i em va sortir un risc molt baix de tot.
No sé com ho porteu vosaltres, jo no sé si és pel confinament, perquè no tinc síntomes o perquè és el tercer però és com si no fos conscient d'estar embarassada...

Doncs res, això és tot per ara, ens anem llegint!!!
Imatge[/url]
Laura_Josu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. oct. 10, 2017 9:51 am

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: Laura_Josu » dc. abr. 22, 2020 9:55 pm

8+1

Bona nit boniques!

Fa dies que us vull escriure però em costa treure temps per llegir-os bé i poder personalitzar una mica.

Primer de tot benvingudes Marmar, Rocio i Gabi!! Quin grup més gran i xulo s’està creant!! >.-<:

Lectora_ que tal portes el insomni?? Has aconseguit millorar?? Deus anar walking dead durant el dia!! Ànims, a veure si el segon trimestre ho portes millor!!

Redberry_ Que bé aquesta eco!!! Es tan tranquil•litzador quan et diuen que tot està bé en el triple screening!! I quan surts de la morfològica ja es subidón total! :b-))) Una nena :cnena: !!

Anika_ com estàs companya de cerca??? M’he alegrat molt quan he llegit que els quists comencen a fer-se més petits i tot va genial!!!! També he vist que les nàusees ja et comencen a donar treva!! :lfantrose:

Gublin_Ai aquestes esperes son mortals, i en les ecos importants quan estan tan concentrats i no et diuen res fa una miqueta de cangueli. Estic contenta per aquesta eco!! Una nena :cnena: !! Jo volia un nen i ara que tinc una filla m’encantaria una altre nena jajaja. Sobre les 12 setmanes es quan millor es veu, a les següents ecos ja només poden ensenyar-te el bebè per parts si no recordo malament. Ah i penso que està molt bé els resultats del screening! :ok:

Pink_flower_ Ara anem gairebé iguales de setmanes! Quina il·lusió haver-ho dit als nens, imagino que estarán encantats!! Has aconseguit regular els vòmits?? No sé com pots amb tot!!

Gabi_ I a on anireu de Brasil?? Jo hi he viscut 1 any, el meu home tres!

Marmar Rocio_ he entes que sou molt bones amigues i aneu molt a la par!! quina experiencia més maca per compartir plegades!!

TEMA ALIMENTACIÓ: Quan no se sap si el congelador de casa funciona a menys 20 graus es millor deixar congelat un dia més. A les que no us agrada menjar carn sabatot congelar sempre 3 dies. Com ja han dit els peixos de gran tamany es millor no abusar ja que porten bastant mercuri.

TEMA VITAMINES: Les que preneu yodocefol que entren per la ss i sn valen uns 5€ s’han de prendre al llarg de tot l’embaràs i mentre duri la lactància (tot i que jo no ho he fet tota la lactancia). Només he pres aquestes així que no en tinc coneixement de les altres.

TEMA NAUSEES: Les Cariban van molt bé però només són per els vòmits, per les nàusees no funcionen massa bé. Una noia de Mamis Desembre va escriure això que li va receptar el seu gine, per si alguna li interesa...
- menjar en 6 PETITS àpats al dia
-no beure aigua als dinars però si entre hores
-emenea xarop cada 8h
-emegest plus cada 12 h

TEMA SOSTENS: Són molt còmodes els de lactància (sobretot mireu que no portin aros). En el primer embaràs els pits es posen ben macos i al principi de la lactància també, amb el temps ja es desinflen ja que els pits aprenen a regular la llet demanda-oferta i després doncs la gravetat es el que té. Jo com tu pink_flower encara li dono teta a la nena però en el confinament he aconseguit que ja no sigui a demanda i només li dono pel matí, la veritat es que li vull treure sobre els 4 mesos de embaràs, no em veig fent tàndem.

TEMA PES: Miedito em fa el confinament i no poder caminar. En el primer embaràs vaig portar molt bé l'augment fins el mes 6 que es va descontrolar, vaig guanyar gairebé 20 kg , per sort passat un any, ja ho havia perdut tot fins hi tot m'he quedat més prima.

Ego_ Ja tinc hora per l’analítica , proba del sucre (primera setmana de maig) i la segona “consulta” llevadora que serà el juny (poso entre cometes perquè aquesta primera ha estat tot via telèfon , eco i gine el mateix dia de l'analitica he demanar hora. Faig tot el seguiment per ss però igual que amb la nena a la setmana 8 m’he fet eco pagant, vaig fer-me-la ahir i esta tot perfecte!!! En porto 1 (podrien haver estat dos, jo sóc bessona), vaig escoltar batec i les setmanes es corresponen a les mides. In Love de nou!!! Dels símptomes segueixo igual, estomac mogudet sobretot tarda-nit i algun vòmit espontani per culpa de les olors, feliç molt millor que en la primera panxu! I pel que fa a la tos, segueixo exactament igual, així que ja m’han tret del protocol covid i m’han dit que serà un refredat, menys mal que no em vaig aïllar!!

Me n’alegro molt de veure que totes aneu tan bé!! Sento si no he personalitzat amb totes.

Una abraçada ben gran i feliç Sant Jordi!
Laura_Josu l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 22, 2020 10:19 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Laura_Josu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. oct. 10, 2017 9:51 am

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: Laura_Josu » dc. abr. 22, 2020 9:59 pm

AI lluna perdona que no t'havia llegit!! Benvinguda també!!! Que animada tres de tan juntets, m'encanta!!! La meva filla n'ha fet 2 aquest més i si hagués estat per mi, l'any passat ja hagués anat a buscar el segon, però el meu home encara no volia.

Com ho portes??
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: Pink_flower » dc. abr. 22, 2020 11:27 pm

Bona nit!! :--/)

8+5 (crec...)

Lluna benvinguda!! Caray si que es porten poc les teves peques, sou una valents :love: i 14 setmanes ja es segon trimestre de ple! Wow!! >.-<: :-())
Jo tampoc soc gaire conscient de l’embaras, suposo que el confinament no ajuda...la meva mare avui m’ha preguntat q si no em fa ilusió? I jo siii moltaaaa!! Pero sembla per la meva cara de fastic que no es nota :content: :content: :content:

Gublin els resultats del TS sembla que estan be no? Jo no entenc gaire pero quan mes alt millor no? Jo normalment em refio del que em diuen i ara no recordo els altres.

Laura quant de temps!! Al final et van colocar com coronavirus?? Ostres no ho sabia, sort que al final no es res i no t’has hagut d’aillar ni res. Si, ara anem a la par de setmanes! I els fastics i les nausees encara els tinc amb mi, potser ja no tant exagerats pero la veritat es que son molt incomodes... ah i jo tambe he guanyat com 20kg en els altres embarassos pero despres els he perdut (no tots, m’he quedat alguns de regal)

Aixo ja s’anima, moltes entreu ja al segon trimestre! >.-<: :b-)))
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: anika_ » dj. abr. 23, 2020 10:06 am

11+1

Boniqueeees, feliç Sant Jordi!!! :-()-) :-()-)
Com us trobeu??

lluna benvingudaaaaaa!!!! :--/) :--/) Enhorabona pels resultats!! Quin descans quan et diuen que tot està molt bé... a mi encara em queden dues setmanes d'espera i no hi ha manera que els dies avancin, estic vivint el dia de la marmota!!! jijiji
Sobre el confinament, crec que tots ens sentim bastant desubicats, hem canviat d'horaris de son, hàbits d'alimentació, socials i d'esport, de feina... és tot tan surrealista que tampoc sóc gaire conscient que hi ha un petit en camí... jo encara no m'ho crec!! </;-)

Ostres Gublin, que estúpida aquesta llevadora!! De debò queda tot anul·lat fins al 2021?? Em sembla molt exagerat!
Tinc una amiga que va parir a l'octubre i enmig del part la llevadora li va fotre bronca perquè no havia fet les classes prepart i no sabia respirar... imagina!! A veure si ens posem d'acord, per unes sembla que és una tonteria i per les altres és pràcticament obligatori... veient el panorama haurem de buscar algun tutorial per youtube, no?? jejeje :-.:·::
I molt bé aquesta eco!!!! Quina il·lusió!!! No et puc ajudar gens amb els resultats de les analítiques, però pinten mooooolt bé!! A veure què us diuen dilluns, però crec que podeu estar bastant tranquils.

I de moment sembla que van guanyant les nenes, oi?? Jo tampoc em vull fer il·lusions, sigui el que sigui serè la mami més feliç del món... però a la família ja hi tenim molts nens així que ens faria molta il·lusió que fos una nena :cnena: :cnena:

Pink_flower, ara que comentes això del Soniase, jo també el prenia, de fet encara en tinc per casa, però l'anterior ginecòloga em va dir que a la mínima sospita d'embaràs el deixés de prendre ¿?, no ho vaig entendre massa, ja que porta àcid fòlic... no sé, m'ho va pintar com si fos dolent (però coneixent-la... ja no faig cas a res del que diu!!)
I com va anar el rissoto??? Em fa gràcia perquè em passa el mateix, anem menjant una mica en funció dels fàstics i desitjos que tinc cada dia, la nostra alimentació està sent una mica caòtica... jo també pateixo per no engreixar-me 10.000 quilos entre l'embaràs i el confinament!! :mu::

Laura bonicaaaaa, com estàs??? Us vaig seguint a les de desembre però crec que esteu migrant a whatsapp i aviat us perdrem la pista!! M'alegro que et trobis millor i ja estiguis fora de perill, la peque com es troba??
Per cert, la prova del sucre es fa a finals del primer trimestre?? De moment no m'han comentat res d'aquesta prova però crec que per edat també em tocaria...
Tema sostens, no tinc gens clar com triar la talla! Ho feu en funció de la talla actual? O els compreu una talla més grossos en previsió del que creixeran amb la pujada de la llet? La veritat és que vaig molt perduda... els de lactància què tenen d'especial, que són més fàcils d'obrir? Estic en plan nerdy :content: :content:

Anem parlant!! Un petoneeeeet a totes!!! :--/)
anika_ l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 23, 2020 10:22 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: Pink_flower » dj. abr. 23, 2020 10:21 am

Anika el mon dels sotens es tot un mon paralel :-D jo mai he acabat de saber quina es la meva talla. Així que el meu truquillo son les samarretes de lactancia de H&M que porten un top per dins i despres un sostens també de l’H&M que son com d’esport i lactancia (que s’obren per treure el pit) i tenen talla S, M i L aixi que donen molta talla imagina’t. Aixo es meravella del senyor sostens :content: despres ja si els vols mes macos t’has d’endinsar en emprovar-te’ls, no hi ha un altre :content:
Gublin
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: ds. jul. 06, 2019 12:32 pm

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: Gublin » dj. abr. 23, 2020 11:11 am

12+3

Feliç Sant Jordi!! :-()-) :b-))) :: orrr::

Lluna, benvinguda!!! Amb la RedBerry anem les tres molt juntetes cap a finals de octubre i principis de novembre. Jo també vaig tenir l'eco de les 12 aquest dilluns! I que poquet que es portaran els germanets, segur que serà una experiència mooolt maca :ok:

Laura, que bé saber de tu!!! Gràcies per tots els consells. Ja podeu estar més tranquils ara doncs amb l'eco feta i les notícies del no-covid. A veure si la tos vol marxar... una miqueta d'aigua amb mel i llimona que diuen les àvies que ajuda :ok: :ok:

Pink_flower, Anika... doncs em passa com vosaltres. Molt fort... no soc conscient de que estic embarassada, de veritat. Entre el confinament, que no ho hem dit a molta gent, que m'he trobat bé... estic que no m'ho crec. A veure si quan comencem a fer "vida normal" el fet de parlar-ho amb la gent i sortir del dia de la marmota (total Anika) ajuda a que ens anem mentalitzant. Es que em veig parint un nen i en plan... hola? ja? es meu? :content: :content:

Ego: Ahir vaig parlar amb una noia que va al mateix hospital però està de més setmanes... i just m'explicava que la mateixa gine els hi va dir que seria una nena a l'eco de les 12s i al final ha resultat ser un nen!!! :content: :content: Així que de moment no vull començar a imaginar-me res fins que no m'ho confirmin :love: :love:

:mu:: Gublin
[lluna]
Entrades: 3
Membre des de: dl. feb. 24, 2020 9:17 pm

Re: (¯`•✿ Marones Novembre 2020 ✿•´¯)

EntradaAutor: [lluna] » dv. abr. 24, 2020 7:45 pm

Hola marones! Moltes gràcies per la benvinguda! Com esteu?

La veritat és que no sé si som uns valents o uns inconscients per tenir les peques tan seguides... amb la gran no em fa patir perquè quan neixi el bebe ja tindrà 5 anyets i ja és molt autònoma i la veritat que amb la seva germana ho porta molt bé, li agrada ser la germana gran; però amb la petita (que passarà a ser mitjana) només es portaran 21 mesos i a sobre que té un caràcter molt fort, uff ja tremolo només de pensar-hi i a més hi hauré d'afegir la lactància en tàndem... Però en el moment que ens ho vam plantejar ens va semblar que era el moment més adequat (tot i que després ha vingut tot el tema de la pandèmia i el confinament :dimoni: :dimoni: ) i l'embaràs va arribar super ràpid, quasi sense temps d'assimilar-ho... ens fa il·lusió eh però no m'hi acabo de situar, no sé, és una sensació estranya.

Pel que comentàveu dels sostens, jo des que em vaig quedar embarassada per primera vegada al 2015 no m'he tret els de lactància, per mi són els més còmodes. Jo el que vaig fer en l'últim embaràs va ser comprar-me'n uns d'una talla més gran per un cop naixés la nena ja que al principi els pits s'inflen moltíssim i la veritat és que em va anar molt bé. Vaig descobrir-ne uns que són tipus esport del kiabi i estic encantada, m'agafen molt bé el pit, fan una forma maca i són comodíssims. Això si, com comentava algú, important comprar-los sense aros perquè s'acaben clavant.

Això que dieu de la prova del sucre, jo a la primera cita amb la llevadora vaig preguntar si pel tema edat me l'haurien de fer al primer trimestre ja que ara tinc 35 anys i tenia entès que ja es considerava un cert risc i em va dir que no, si no ho recordo malament crec que es fa a finals del 2n trimestre. Però vaja no sé, el seguiment varia una mica a cada comunitat autònoma potser per això a la Laura li toca abans. Ho dic perquè el meu marit és basc també, de Donosti i nosaltres fins que la meva filla gran va fer 5 mesos vivíem allà, per tant vaig fer tot el seguiment de l'embaràs allà i hi ha coses que canvien en relació a Catalunya.

Bueno, deu ni do el rollo que us he deixat! Bon cap de setmana a totes!
Imatge[/url]

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::