Mares i pares de GENER 2020

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Ally83 » dj. maig 30, 2019 8:33 pm

Mum quina tranquilitat sentir el bateg!! M’alegro un munt!!!!!

Tema baixes de paternitat i maternitat x autonoms funcionen igual, l’únic que depen del que cotitzis et paguen una caca, i el que no tens es el permis de lactancia...

La meva idea es agafar les primeres 4 setmanes junts, per tema papers (són un rollo!!) i lactancia, les primerenques si voleu fer lactancia jo us recomano 6-8 setmanes si podeu amb la parella!! Més endevant miraré d’ajudar-vos, xq jo ho vaig passar molt malament al principi i si hagues tingut la info que tenia despres tot hagues estat diferent!!

Joyce quin rollo els vomits.... aiiixxx.... jo a les 12 setmanes tb sabia que portava una nena jajaja a veure en aquest.... a mi em faria molta ilu una altre nena, aiiixx....

Nosaltres si farem l’analitica, la nena va venir per una fiv amb dgp, que significa que tenia tots els seus cromoses bé i cap malaltia genitica important, li van fer anilisis de celules quan erà un embrió. I per estar segurs que tot va bé ho farem. X públic crec que només t’ho fan si el triple screening surt amb risc alt...

Colom benvinguda!!! Estas de una mica més que jo!! Que tinguis molta sort!!

Podriem ficar al primer post les dades de cadascuna per situar-nos, tipo així;

Nom; Ally83
Edad: 36 tots dos
Fills; una nena de juliol del 2018
Dpp: 28/01/2019
Sexe i nom: ......
Hospital part: casi segur maternitat de Barcelona
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Mum2b
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dt. maig 07, 2019 11:18 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Mum2b » dj. maig 30, 2019 10:53 pm

Ally, sí, és això, segons com vagi el triple screening. Si més no recomanen esperar a llavors per decidir complentar o no.

Jo i tant que vull toooots els consells i més de lactància. Falta molt, però per poc que pugui, m'agradaria donar pit...i tant!

Ets autònoma també? O alguna altra? Perquè vokia saber si augmentar base de cotització i tampoc sé a quan, per tal de cobrar baixa 'decent'. Alguna ho sap o te consells al respecte?

La meva info

Nom: Mum2b
Edat: Ell en tindrà 37 i jo 34 quan siguem pares (ara els dos 1 any menys)
Fills: només aquest/a en camí
Dpp: 16 gener (segons ens ha rectificat la llevadora, però suposo que anirà canviant)
Sexe i nom:.........
Hospital pel part:...........
zz:-) </;-)
Colom89
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dg. maig 26, 2019 12:03 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Colom89 » ds. juny 01, 2019 6:17 am

Bon dia!!!!!

Poso informació,

Nom: colom89
Edat pares: 29 jo, 37 el pare.
Fills: el primer que ve en camí
Dpp: 21 de gener
Lloc del part: sta caterina Salt

Que passeu molt bon cap de setmana!!
Joyce
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dt. maig 02, 2017 8:57 am

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Joyce » dl. juny 03, 2019 8:05 am

Hola a totes!

Merci per passar la info: ja he editat el primer post amb les que m'ho heu passat. A mesura que les altres m'ho posin, ho aniré afegint!

Que bé Mum2b que poguessiu sentir el cor :) És un momentàs. Nosaltres també però a mi l'espera fins l'eco oficial se m'està fent llarga. No tant com amb el primer, perquè ara vaig més atabalada, però déu ni do... fins al 25 de juny, res. Demà faig 9 setmanes i el meu cos segueix sent un cúmul de símptomes. Em llevo fatal, passo el dia com puc, amb moments de tot, i els vespres són terribles. Tinc una gana infernal i no se'm posa res bé. Tot plegat només vull olives i al cap de dos dies no les puc ni veure. Compro pots i pots d'arbequines que després no puc ni tastar. Un desastre. Amb el primer no va ser tan bèstia (i jo em pensava que havia passat un mal embaràs). A part d'això la panxa segueix creixent i ara ja fa calor i em costa més de dissimular. Colom89, no pateixis si els teus símptomes són més lleus... crec, de veritat, que cap embaràs és igual que un altre i que cada cos té reaccions diferents al cocktail hormonal. Jo soc de les que també va patir una bona sacsejada hormonal al post-part. Per aquest segon em prepararé amb temps... Però amb això vull dir que les hormones us estimen més a unes i no tant a unes altres :)

Pel tema del cribatge genètic, el que em va comentar la llevadora fa un parell de setmanes és que només es fa pel públic si surten uns números alterats.

Mum2b, jo no soc autònoma, per tant, no et puc ajudar....no sé si hi ha cap post al fòrum de socpetit al respecte, però segur que no ets l'única. El meu company s'ho mirarà amb el gestor per veure què li convé. El que encara no sé és com agafar-les. Estic d'acord amb l'Ally que al principi és importantíssim ser-hi tots dos. Tant si sou primerenques com si tenim un segon, imagino, perquè jo la logística amb dos encara no me la sé imaginar gens...

En fi, que si alguna més vol deixar les dades, les apuntaré al primer post :)

Una abraçada i molt bona setmana!
Mum2b
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dt. maig 07, 2019 11:18 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Mum2b » dl. juny 03, 2019 11:02 pm

Joyce, quin riure m'has fet amb les arbequines haha jo t'entenc. De vegades dic, no em ve de gust X per sopar, prefereixo Y. El meu marit fa Y i quan ho tinc davant dic uiii noo nooo. O ho provo i només provar-ho no noooo. Vaya show eh? El pobre té una paciència amb mi.

I sí, tinc pendent que em digui algu la gestora, però per ara, passa de mi. Sinó, al segon trimestre insistiré aviam.

Ànims amb les arbequines.. I quan vagis a dinar o sopar a casa de la gent, els hu vas portant potets i així alliberes el rebost XD
zz:-) </;-)
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Ally83 » dt. juny 04, 2019 8:55 am

Quin riure!! Visca els pots d’olives!!! A mi em venen molt de gust i quan les menjo les noto super salades jajajaja!!! Encara tinc guardats pots d’arbequines de l’altre embaras....

Joyce quin rollo que et trobis malament, a veure si et passa rapid el primer trimestre ja et queda menys!!

Ja de 6 setmanes!!! Em falten dos per la eco i començo a tenir nervis... a més s’ajuntat el bateig de la peque i un examen super important de la feina.... a veure si aconsegueixo mantenir la calma! I de sintomes no puc amb les olors, les colonies, el tabac, el menjar, els bolquers de la nena... jajajaja

Mum jo no soc autonoma, el que se es xq a l’altre grup de mamis hi ha una i ens ho va explicar, xo millor que t’ho miri la gestora!

Dijous tinc llevadora de ss, xo estan de tant poquet no em ficarà el doppler pel bateg, oi??
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Northern Lights » dt. juny 04, 2019 9:27 am

Hola Ally, que bé de 6sg ja!
No et pot posar el doppler pq fins les 14sg l uter no sobresurt la sinfisis del pubis i per tant no se sentiria res.
La unica manera d escoltar batec ara és amb eco transvaginal.
Mum2b
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dt. maig 07, 2019 11:18 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Mum2b » dt. juny 04, 2019 11:19 am

Ostrws, tu Ally també amb les olives? Jaja Deu ser un desig recurrent.
A mi em passa també que tinc una mena de sensació de gana tot el dia, però molts cops, el plat davant i nanaaai

Com et diu la Northern, ara seria amn eco transvaginal. L'eco normal crec que mínim a les 10 o 12 setmanes, oi?

Si, tornaré a insistir amb la gestora... I sinó, buscant online, que Google s'entera de tot.

Em passa com a tu Ally, que se m'ajunta que estem amb tràmits de comprar pis, recta final de la carrera (tenint-ne dues, em vaig liar a estudiar per millorar condicions laborals i, sobretot horaris). Diumenge he d'entregar TFG i algun cop que em noto més rara de la panxa, no sé si gasos o tibantor de tot fent-se lloc, miro de descansar... I així no hi ha quu avanci amb el que em queda d'estudis.

Ally, igual pots agafar una visita puntual perquè et facin eco pel privat, no?
zz:-) </;-)
Mum2b
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dt. maig 07, 2019 11:18 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Mum2b » dt. juny 04, 2019 11:20 am

Ostrws, tu Ally també amb les olives? Jaja Deu ser un desig recurrent.
A mi em passa també que tinc una mena de sensació de gana tot el dia, però molts cops, el plat davant i nanaaai

Com et diu la Northern, ara seria amn eco transvaginal. L'eco normal crec que mínim a les 10 o 12 setmanes, oi?

Si, tornaré a insistir amb la gestora... I sinó, buscant online, que Google s'entera de tot.

Em passa com a tu Ally, que se m'ajunta que estem amb tràmits de comprar pis, recta final de la carrera (tenint-ne dues, em vaig liar a estudiar per millorar condicions laborals i, sobretot horaris). Diumenge he d'entregar TFG i algun cop que em noto més rara de la panxa, no sé si gasos o tibantor de tot fent-se lloc, miro de descansar... I així no hi ha quu avanci amb el que em queda d'estudis.

Ally, igual pots agafar una visita puntual perquè et facin eco pel privat, no?
zz:-) </;-)
Mum2b
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dt. maig 07, 2019 11:18 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Mum2b » dt. juny 04, 2019 11:23 am

Disculpeu, se m'ha duplicat el missatge i ni sé esborrar-lo
zz:-) </;-)
martonagc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 77
Membre des de: dj. gen. 22, 2015 11:23 am

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: martonagc » dt. juny 04, 2019 1:04 pm

Hola noies! Com aneu?
Us torno a passar les meves dades:

Martonagc
DPP: 23 de gener
Edat mare i pare: 36 (jo) i 33 (ell)
N de fills: 1 nen que ara té 3 anys i mig
Hospital: Mútua de Terrassa
Sexe i nom: ens faria gràcia nena però si és nen ens l'estimarem igual jajaja

M'ha fet molta gràcia lo de les olives jajaja! M'imagino l'armari ple d'olives! A mi de moment no m'ha donat per res però l'altre dia me mare em va posar no sé quin peix era a la planxa i bfff no vaig poder, amb l'altre embaràs no vaig tenir "antojos" només quan anavem a menjar fora em venien sempre molt de gust les patates braves,
Vaig trucar a la gine (vaig per privat) per aviam si em podien canviar la visita pq just aquell dia el meu home no pot venir i ho tenia tot ple, aniré trucant aviam si hi ha hagut alguna anul·lació pq em fot que a la primera eco no pugui ser-hi ell.
A mi ja em comencen a molestar els pantalons, sobretot a la feina que estic molta estona sentada però de moment no se'm nota gaire (ara estic de 6+5).
Molts ànims a les que esteu d'examens i treballs de la uni!
Imatge
Mum2b
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dt. maig 07, 2019 11:18 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Mum2b » dt. juny 04, 2019 7:28 pm

Martona, ai siiii, jo també crec que almenys a la primera és xulo i important que hi siguin. El meu es va confiar i anavem tan justos degut aixo, que em va deixar a la porta per anar a aparcar. I jo uns morros i una emprenyada pensant que igual s'ho perdria... Jaja i finalment res, va arribar que ni m'havien cridat per entrar.

Buffr, jo els pantalons igual. I no em veig posabt-me els bikinis de sempre ni de conya. La meva germana em deixarà un d'aquests bikinis, que semblen banyadors, que tapen la panxa. Espero que em vagi bé i així no he de gastar en una cosa de tan poc temps, però aniré més còmoda que amb un bikini.

Avui, no se si sóc l'unica, però una pujada que he fet en plena calor del matí, i mare meva, no tibava l...

Gràcies pels ànims amb els estudis, faran falta haha Petonets a totes!
zz:-) </;-)
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Northern Lights » dt. juny 04, 2019 10:03 pm

Jo tmb menjo moltes olives!! Jaja que curios
Mum2b, avui amb la calor tmb m ha costat tot més, jo em trobo com marejada avegades i crec que és hipotensió i amb la calor empitjora. El que em consola és que quan comencem a tenir panxa feixuga ja serà octubre i no ple agost!!

Per cert, un dubte. Des de fa 2-3d que tinc dolor de regla, molt suau i mes cap a les nits, no em dura mès de 1 hora però quan em passa em preocupa. No he tingut cap sagnat. Avui estic de 8 set justestes;)
Alguna mes li passa?
Mum2b
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dt. maig 07, 2019 11:18 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Mum2b » dt. juny 04, 2019 10:59 pm

Northern, jo ben be igual. No molt intens, però em passa,de fet sobretot diumenge i ahir. Avui una mica
El meu ginecoleg em va dir que al voltant del dia que tocaria regla (bé, la seva teoria es al voltant del dia de l'ultima regla, mateix dia dels següents mesos) podia sentir semblant a regla. Que es la matriu que fa el que tocaria fer encara que ara hi hagi embrió gestant-se. La meva teoria és que, comptant 28 dies del dia que tocava que em baixés la darrera vegada és quan ho he sentit.

Ell diu que serà aquest mes i el següent podria ser també, però al segon trimestre ja no. No sé si la teoria aplica a les que abans de saber que estavem embarassadea vam notar símptomes de regla o a totes

I després del rotllo, per si us pot ser útil, que al voltant d'aquests dies, en que la matriu torna a voler fer baixar la regla, no fes esforços, descansés més i zero sexe.

Si a la teoria d'ell, cada mes al voltant del dia 9 en el meu cas, hi sumo la meva teoria, estarem el meu marit i jo a pan i agua molts dies fins al juliol. I clar, jo també penso, si la regla habitual meva són uns 5 dies aprox, igual he de comptar més o menys això.

En fi, no va8g dir res, perquè tampoc es qüestió de causar alarma, però ja que t'ha passat, igual això t'ajuda a entendre-ho i fer més descans quan t'ho notis i durant uns dies.

Però vaja, no semblava preocupat ni ens va alarmar, sino explicar i com Consell de cara a 2 següents mesos després de quedar embarassada.
zz:-) </;-)
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Northern Lights » dt. juny 04, 2019 11:45 pm

Mum2b, osti que fort, acabo de comprovar el meu calendari de la regla i efectivament, m hagues tocat la regla fa 2-3dies. Moltes gràcies em quedo més tranquil la.

Jo de sexe de moment 0, em fa molta por que passi algo, tot i que se que és segur però mira tampoc vindrà ara d uns mesos. Ja el segon trimestre veurem que fem.

Bona nit a totes;)
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Ally83 » dc. juny 05, 2019 7:14 am

Guapes!! Jo amb aquest embaras no tinc dolors, però l’altre.... ufff entre tacats i dolors vem passar el primer trimestre, es normal, l’úter creix i s’ha de situar, jo tb ho havia sentit això dels 28 dies, però no se pas quin grau de fiabilitat té...

Tema sexe jo passo de penetració, de fet relaciono les ecos vaginals amb els tacats, x això no vaig a que em facin cap jajajaja.... que ja em faran a les 8 setmanes, i partir de les 12 abdominal! Jajajajaja paranoies meves.

Xo esteu tranquiles que mentre sigui dolor que va i ve es normal i els tindreu tot l’embaràs en diferents intensitats i zones....

Inclus si teniu tacats mentre siguin irregulars, i de poca intensitat també podeu estar tranquiles!!

Jo crec que no em fa mal xq fa tant poc de l’altre embaras que li costa super poc situar-se a l’uter!!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
martonagc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 77
Membre des de: dj. gen. 22, 2015 11:23 am

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: martonagc » dc. juny 05, 2019 1:15 pm

Hola!!
Què curiós això que expliqueu dels dolorets, no ho havia sentit mai, jo no he notat res però ja m'hi fixaré!
Tema ofec/cansament a les pujades, bfff! Cada dia per anar a buscar el peque al cole n'he d pujar una a ple sol i cada dia se'm fa més mortal! Sort que en tres setmanes acaben el cole >.-<: i al setembre espero q no faci tanta calor jeje! Però si, és cert, que quan tinguem el panxot ja no farà calor per sort!
I tema sexe, de moment a la nit tinc molta son i tampoc en tinc ganes, o sigui q de moment res de res...
Imatge
Joyce
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dt. maig 02, 2017 8:57 am

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Joyce » dc. juny 05, 2019 2:42 pm

Que bé no estar sola amb les olives :) Em feu molta companyia

No tinc gaire res de nou a explicar. Segueixo igual de tot. Només m'anima saber que estic de 9 setmanes i que això vol dir que ja queda menys per trobar-me millor. Espero. Desitjo.

Avui una amiga m'ha explicat que se separa. Té dos fills petits. M'ha dit que el segon els ha desestabilitzat completament. M'ha fet venir una angoixa.... jo tinc una relació molt sana i forta, d'anys i panys i una manera de veure la vida, la criança, etc. igual i no obstant, la mater/paternitat ens va fer trontollar una mica. I penso: com serà amb el segon? I també: hem de fer molta feina prèvia, preparar-nos pel que vindrà :) En fi, només ho volia compartir :)

Tema sexe, nosaltres estem aturadíssims i em sap greu perquè no és un tema de líbido, que en tinc, és un tema de trobar-me FATAL cada vespre. I me'n vaig a dormir ben d'hora i ben destrossada. Espero, de veritat, que millori aviat.

martonagc, ara afegiré les teves dades al primer post :)

Una abraçada a totes!
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Arya82 » dc. juny 05, 2019 3:05 pm

Hola!!

Jo no sóc d’aquest post però he vist a la Joyce (amb qui vaig compartir post de mares d’octubre del 2017) i he entrat a xafardejar i després he vist a l’Ally (amb qui vaig compartir fòrum d’RA). Quina gràcia! Moltes felicitats!! I a la resta també eh!

Nosaltres tenim una nena de 19 mesos i una altra d’1 mes! Es portaran el mateix que els teus Ally (en el nostre cas vam ser uns bojos de la vida i vam tornar a RA beeen d’hora jejeje).

Enhorabona de nou i a gaudir-ho molt!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Ally83 » dc. juny 05, 2019 3:22 pm

Arya quina ilu el teu missatge, estic plorant d’emoció i tot (hormones!!)!! enhorabona per la peque!!! I que tal ho portes amb dos??

Lo nostre ha estat sense esperar!! I una bogeria, xo estic tant feliç, que més igual!!! Jajajajaja

Encara penso que tenim un embrió congelat!!! I faig bromes a veure si de la infertilitat passarem a familia nombrosa!!

Una abraçada molt molt forta!!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::