*** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

gener, febrer, març...
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Arigalma » dt. des. 18, 2018 8:22 am

Bon dia

Coaner! Hola wapa! Escolta, al final hem entrat moltes la grup de whatsapp, ho dic per si vols entrar, no sé a qui li has d'enviar el telf. crec que la mamilaureta.
Segur que et va bé lo del yoga. JO mab el primer embaras vaig fer natació per prenyis i em va anar de conya. Ara no tinc pensat fer-ne, primer, pk al gym on ho feien ja no ho fan, i segon pk amb el peque vaig una mica falta de temps. A més amb els meus antecedents de la cicatriu no sé si em deixaran fer gaires coses.... ja preguntaré.
Gràcies per l'explicació del avisador... no sabia que servia per calmar la bèstia, jajajaja, si ho arribo a saber potser ho hagués fet amb el primer, pk ens ha sortit ben nerviós! :content: :content:

Pessoleta, bentornada! Disfruta de no tenir símptomes!

Aquest matí he anat a fer l'analítica, 5 tubs m'han tret! Me l'he fet a Quirón mateix i m'han dit que quan em facin la eco de les 12s que els hi porti el paper amb la info que llavors juntament amb el resultat de l'analítica de sang em donaran els resultats.

Crec que m'estic encostipant. :ufs: Tinc la gola inflada i mal de cap. Al final avui m'he pres ja un paracetamol... volia aguantar sense res però no em trobo gens bé la veritat.... Dijous li preguntaré a la gine què m'hauria de prendre en cas d'angines, per emportar-me la medicació a Londres que marxem dissabte fins el dia de Nadal.

Weno reines, ens anem llegint!
Molts pepos a totes!
Imatge

Imatge
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: ambjdejan » dt. des. 18, 2018 9:52 am

Arigalma, jo vaig tenir angines amb el primer i em van donar antibiòtic compatible.
Això sí, si te'n recepta, emporta't també algun probiòtic perquè a mi em va agafar un atac de fongs que no vegis... (no sé si n'agafes habitualment, a mi només em passa si l'antibiòtic porta àcid clavulànic, però em moro!) Només et faltaria ser a Londres i amb atac de fongs...
Que guai Londres! quina enveja!!

Per cert, quin baixón, ahir em van enviar la cita per la eco de les 12 setmanes a Sant Pau i fins el 9 de gener, res... Estaré de 13+2!! ja sé que el límit és 13+6, però em fa patir que després no tinguin cap problema i me l'anul·lin i quedi fora de temps...

Aquesta tarda miraré de trucar, volíem marxar de vacances i ens hem quedat especialment per poder fer la eco, i ara ni eco ni vacances, jeje. A sobre, el meu marit el dia 9 no podrà venir perquè treballa fora i ens han donat hora a les 12 del migdia... L'empresa tanca dues setmanes per nadal i clar, no és plan de tornar després de dues setmanes i demanar-se un altre dia de festa... a veure si ho aclarim!

Petonets per totes, que vagin molt bé les ecos d'aquesta setmana i que marxin les nàusees! :)
_piruleta
Entrades: 2
Membre des de: dv. feb. 02, 2018 3:03 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: _piruleta » dt. des. 18, 2018 4:10 pm

Hola a tothom!

Soc novata amb el tema forums (perdoneu si faig algo malament!), però després d'un temps llegint-vos a l'ombra em decideixo a unir-me com a futura mami pel Juliol :)

Es el nostre "segon" embaràç. El primer va acabar amb un abortament a les 15 setmanes, i aquest va començar amb pèrdues per un hematoma a la setmana 7, tot i que sembla que ja han acabat. Ara estic de 10+4 i continuo de repós.
No us enganyaré... Estem espantats, però també ilusionats i amb esperança que aquest cop vagi bé! És un petit@ molt desitjat :-())

He vist que heu fet un grup de whatsapp, si us sembla bé m'agradaria unir-me, però no tinc idea de com fer-ho...

Anem parlant! Petons!

Nom: _piruleta
DPP: 12 de juliol
Edat mare i pare: 33 i 36
Nº de fills: 0
Hospital: Quirón Bcn
Sexe i nom:
Qualsevol cosa que vulgueu explicar:
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Arigalma » dt. des. 18, 2018 4:22 pm

_piruleta ha escrit:Hola a tothom!

Soc novata amb el tema forums (perdoneu si faig algo malament!), però després d'un temps llegint-vos a l'ombra em decideixo a unir-me com a futura mami pel Juliol :)

Es el nostre "segon" embaràç. El primer va acabar amb un abortament a les 15 setmanes, i aquest va començar amb pèrdues per un hematoma a la setmana 7, tot i que sembla que ja han acabat. Ara estic de 10+4 i continuo de repós.
No us enganyaré... Estem espantats, però també ilusionats i amb esperança que aquest cop vagi bé! És un petit@ molt desitjat :-())

He vist que heu fet un grup de whatsapp, si us sembla bé m'agradaria unir-me, però no tinc idea de com fer-ho...

Anem parlant! Petons!

Nom: _piruleta
DPP: 12 de juliol
Edat mare i pare: 33 i 36
Nº de fills: 0
Hospital: Quirón Bcn
Sexe i nom:
Qualsevol cosa que vulgueu explicar:


Benvinguda _piruleta. Envia un privat a la mamilaureta i et podrá agregar al whatsapp.
De tores maneres encara que estiguem al whatsapp intentem mantenir viu el fórum preciasament per si alguna nova mami es vol apuntar o perquè va bé per resoldre dubtes de futures mamis!

Enhorabona per aquest embaras! Segur que va tot bé aquesta vegada! :ok:
Jo tb estic a Quirón BCN!
Imatge

Imatge
pessoleta
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. nov. 14, 2018 9:12 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: pessoleta » dt. des. 18, 2018 5:49 pm

Benvinguda _piruleta!!!!

Et posso a la llista! :-())
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: RedBerry » dc. des. 19, 2018 9:06 am

Bon dia boniques!!! x*x*x x*x*x

Arigalma Si notes que faras angines, abans que et passi res, per prevenir va moooolt be les infusions de farigola. Li vaig preguntar a la meva gine, perque la prenc sobint i em va dir que no hi havia perill :ok: Lo bo es que es una cose que la trobes en qualsevol lloc.

ambjdejan Truca al Sant Pau a veure si et poden adelantar la visita, digues que et be malament que estar fora o alguna escusa, i com estas al limit a lo millor et poden fer un lloc. Per provar no perds res :ok:

coaner Maca que be saber de tu!! Que guay lo del yoga per embarassades :-o00m A mi s'empre m'ha agradat poder fer coses d'aquestes pero amb la falta de tems es impossible aixi que aprofita a tope :ok:

_piruleta Benvinguda piruleta!! Enhorabona per aquesta panxu :-()) :-()) M'alegro que ja t'hagin passat les perdues, aixo sempre es bona senyal :ok:

Per aqui seguim igual, nausses a saco, amb molta son, estrenyiment y gassos :ufs: :ufs: Per rematar me aixecat aquest mati amb lumbago... En fi paciencia.

Pepos!!!
Layi
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dc. oct. 31, 2018 11:48 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Layi » dc. des. 19, 2018 9:44 am

Bon dia noies!!

Benvinguda piruleta i enhorabona!

ambjdejan jo crec que si que et podran canviar la visita si ho demanes i poses l'excusa que estas fora

coaner jo amb l'altre embaras vaig fer ioga i matronatació i la veritat que va molt bé per estar activa i el ioga per l'esquena em va anar genial, quan torni de vacances de nadal i passem les 12 setmanes m'ho tornare a mirar per apuntar-me

Jo ahir vaig tenir eco i la veritat es que estava molt nerviosa, fins que no vaig sentir el cor no em vaig relaxar, tot esta bé, les mides són de 8 setmanes que es del que estic, així que perfecte de moment anem sumant... La primera setmana de gener m'he de fer analitica de 1r trimestre i el dia 17 de gener eco de les 12 setmanes. Cada vegada que vaig al gine m'estic donant compte que ha sigut un encert canviar, amb l'altre embaras us podeu creure que es van oblidar de demanar-me l'analitica de 1r trimestre i es van donar compte ja quan estava de 33 setmanes... i clar jo primerissa no en tenia ni idea de les probes i analitiques... en fi... ara estic molt tranquila amb la meva gine :)
mamilaureta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dg. nov. 16, 2014 9:08 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: mamilaureta » dc. des. 19, 2018 3:09 pm

Piruleta! Benvinguda! Aqui una altre amb hematoma!

Avui he anat al gine! Triple screeneng amb risc moderat. 1/539... Ja hem demant hora x fer prova no invasiva.

L'hematoma comença a reduïr i no hi ha donat cap importància.

El bebe perfecte!

Entrada ràpida però volia i informar!
pessoleta
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. nov. 14, 2018 9:12 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: pessoleta » dc. des. 19, 2018 6:50 pm

Hola julioleres!

Mamilaureta ja ens aniràs informant de com avança, lo important ara és que el bebe i tu esteu perfectes i que l'hemtoma s'està reduïnt! Anims!!!


RedBerry vaia amb el lumbago, el que faltava per sumar als símptomes!! :ufs: Que et recuperis aviat bonica!

Layi que bé la eco!!!! :love: Aixó d'escoltar el cor és... indescriptible!!! I tela amb l'altre lloc no? Mira que no donar-te l'analítica del primer trimestre fns tan avançada ja... Estar amb algú de confiança i que et transmeti aquesta tranquil·litat és fonamental. :-())

Jo estic contenta i espantada, amb moltes ganes que sigui demà i fer l'eco de les 12 setmanes!! :***:
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: airuni » dc. des. 19, 2018 9:47 pm

Hola boniques!!

Em costa seguir el wasap i el forum. No tinc temps de personalitzar.

Només entro per fitxar i per les que no esteu al wasap, m'han trucat del cap i m'ha sortit una infecció d'orina, he de pendre dos sobres i repetir dilluns.
Que vagin be les properes ecos.

Una abraçada!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Coaner » dj. des. 20, 2018 7:01 am

Bon dia boniques!!!

Personalitzo una miqueta...

Arigalma Que no sigui res aquest constipat. Jo també començo a moquejar una mica i no em fa cap gràcia. A part a casa ja han començat a agafar febrades i començo a tenir els meus dubtes amb la vacuna. Encara no la tinc jo... sóc molt anti vacunes o medicaments, crec que em faran tot el efecte contrari amb tema de defenses. Que guai poder abraçar-te amb t'he germana i compartir l'il·lusió. :love: :love: Ho sap ja??
Ambjdejan Que bé que ja tingueu data per la eco de les 12s. >.-<: >.-<:
_Piruleta Benvinguda!!
RedBerry Fa dies que estàs molt fomuda.... Déu ni do quina paciència. L'altre embaràs també el vas patir tan??? Una abraçada gegant i que et milloris ben aviat!!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Mamilaureta El més important és que el nadó i tu estigueu bé!! Així que ànims i endavant!! :b-)))
Pessoleta Que bé avui eco!!!! >.-<: >.-<: Ja ens explicaràs!!!
Airuni Que passi ràpid aquesta infecció!! Ànims guapa!!!
Nostreta Com estàs???

Ego Estic amb moltes ganes d'una propera eco... i no tinc n'hi la data :ufs: Provaré d'esbrinar a veure si ja tinc res programat. Demano dubtes :oset: totes porteu vacuna????? M'apunto al whats... tot i que em volia esperar a la eco de les 12 set... que ho veure tot més segur... però també tinc ganes de viure-ho i no aquesta por constant a que no vagi bé...

Bon dijous a totes!!!! </;-) </;-)
Imatge
Imatge
_piruleta
Entrades: 2
Membre des de: dv. feb. 02, 2018 3:03 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: _piruleta » dj. des. 20, 2018 8:55 am

Boniques! Bon dia a totes!
Personalitzo una mica, em perdonareu si em deixo algú... Doneu-me temps per anar-vos coneixent! :-o00m

@arigalma: paciència amb el refredat! A fer bondat, molta vitamina c i deixar que et cuidin! Jo també he començat amb refredat de nas... Esperem que no vagi a més!
@mamilaureta: lo important es que el bebé estigui bé. L'hematoma és un rollo, ho sé per experiència... Però és qüestió de repós i fer cas als metges. No te pq tenir cap importància
@pesoleta: la eco de les 12 és tan emocionant... Jo la tinc el 2 de Gener, i ja estic nerviosa!
@Airuni: ja veuràs que amb els sobres la infecció en un parell de dies la tens superada. Ànims bonica!

Ego: A l'anterior embaraç el nostre petit venia amb problema cromosómic greu, per lo que aquest cop no em salvo d'una prova invasiva. I resulta que la mútua no me la vol cobrir! :ufs: Estic tant emprenyada!! Jo volia portar tot el seguiment a Quirón, i ara no em queda més remei que anar a la ss... Abf!

Que passeu un molt bon dia, i moltes gràcies a totes per la rebuda que m'heu fet! :love:
pessoleta
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. nov. 14, 2018 9:12 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: pessoleta » dj. des. 20, 2018 2:51 pm

Boniquetes!!!!

Croaner vine al whats!!!! Encara que no estiguis a les 12 setmanes jo també penso que has de viure l'embaras amb ganes! :-()) Fas el seguiment a la SS? Si es per privat segurament ja ho poden tenir tot ptogramat, vaia a mi a la dexeus m'han programat ja totes les visites, menys setmana santa, fins al juliol... :content:
El tema de la vacuna, jo si me la vaig possar, tant bon punt vaig saber que estava embarassada i me la va recomanar la llevadora.

_piruleta quin rotllo això de les mutues ia ssegurançes, se les saben totes per anar reduïnt proves i el que sigui... Però bueno :ufs: Lo important és que encara que sigui a la SS puguis tenir tot el que ara necesites.

Airuni les infeccions d'orina sembla que són una constant a les embarassades! Jo la vaig tenir a les primeres setmanes, dos sobres de monurol i per sort llestos. Ja ens diràs. Espero que et milloris aviat!

Jo aquest mati he tingut llevadora a la SS, i res, cap novetat, he engreixat poc malgrat tinc una panxa increíble, que sembla ser són gassos. I res rellevant perquè no m'ha dit res, que puc menjar salmó fumat que m'encanta i pernil si és bo (de bellota o curat més de 6 mesos) però em fa una mica de cosa la veritat i crec q ho evitaré, però em costarà molt aquest nadal veure passar el pernil per davant i no tastar-lo :content:
I aquesta tarda tinc la visita a la Dexeus, que és la que estic esperant amb candeletes... com em van fer la prova de l'ADN fetal tinc esperançes en saber el sexe, i evidentment , i el més important, que tot estigui anant bé.

Petonasos!
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: RedBerry » dv. des. 28, 2018 10:53 am

Bon dia maques!!! x*x*x

11+6

Escric una mica perque hem deixat el forum una mica de banda i bueno, sempre va be si alguna futura marona de juliol es vol animar a participar que hi hagi una mica de continuitat. Tambe despres fa gracias veure com ho has viscut i rellegir-ho.

Primer de tot Feliç Nadal i any nou!! Aquest any que comença sera un any impotant per totes, ja que naixeran els nostres minis :ok: :ok:

Dit aixo faig un EGO, perque com ja anem comentant per wat i fa tant que no em ficaba.... personalitzarem un altre dia :content:

Ahir vaig a anar a la eco de les 12 setmanes, realment segons data d'ultima regle, estaba d´11 pero em van dir que semblava estar de una mica menys i si confirmat! estava de 5 dies mes. Per circumstancies de treball i de mes vaig anar sola. Es una llàstima que un moment tant bonic ho tinguem que fer soles, pero bueno vaig veure al bixo, com deia la gine, una bona estona perque no es deixava veure el plec nucal. Va dir que tot es veia ok, aixi que super be! Et treuen un pes de sobre, a mes em van donar fotos!!! Per fi no tenia cap ni una, i aixo que a lo tonto he fet unes quantes ecos. Soc la tipica que les posa al frigorífic i estava desitjant. >.-<: >.-<: Ahora tinc que enviar el resultat perque em facin el TS esperem que surti tot be! De sintomes anem iguaal nauses a tope, la panxa regirada, cariban a tope. L'esgotament i la son s'apoderen de mi tooot el dia, vaig sempre cansada, i amb tanta festa estic agafant un mini refredat... Tindrem paciencia.

Desitjo que tot vagi molt be a totes >.-<:

PePos, ens llegim :-()-)
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: airuni » dv. des. 28, 2018 2:35 pm

Hola!!!
Jo tambè fa dies que volia escriure, de fet fa uns dies vaig començar però no sabia que dir perquè com ja ho hem anat parlant per wasap no té gaire sentit personalitzar.
Primer de tot bones festes a totes!! Espero que les nausees us deixin disfrutar d'aquestes festes.
Jo amb el cariban les vaig controlant però els dies de festa que no el prenc, quan porto 2 dies sense ja em noto que em tornen.
Ja hem anat donant la noticia a part de la familia, tots molt sorpresos i contents, em falta a la feina que si tinc la oportunitat ho dire avui, a veure com s'ho prenen.
I res mes esperant al dia 8 per la eco.

Redberry m'alegro per la eco, quina llastima que hagis anat sola, pero bueno...a mi les de la ss segurament també em tocarà anar sola. Espero que no tardi gaire el resultat del ts i que tot estigui bé. El cansament jo també el porto malament, estaria tot el dia al sofà dormint.

Ens anem llegint!! Una abraçada!
Imatge
mamilaureta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dg. nov. 16, 2014 9:08 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: mamilaureta » dc. gen. 02, 2019 7:11 am

Hola marones! Nomes entro per desitjar un Bon any nou a totes!!! L'any dels nostres petitons!!! Segur que sera un any ben especial!!!


Molts petons a Totes
Bervic
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dt. nov. 04, 2014 3:58 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Bervic » dc. gen. 02, 2019 10:25 am

Amb molta pena, tristesa i ràbia m'he d'acomiadar de vosaltres. La meva llumeta s'ha apagat.
Tinc una nena preciosa de 3 anys i m'he daferrar a ella ben fort per trobar de nou la il·lusió.
Us desitjo el millor
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: airuni » dc. gen. 02, 2019 10:32 am

Bervic ho sento moltissim no hi ha paraules amb aquests moments. Així que només et puc donar una abraçada virtual molt forta i espero que et recuperis aviat i tornis a aquesta banda del forum :-()-)
Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Arigalma » dc. gen. 02, 2019 1:04 pm

Hola

Bervic em sap molt de greu! Molts ànims preciosa :-()-) :-()-) Segur que la teva princesa et farà trovar les forces per superar-ho!

Perdoneu que he estat molt desconnectada aquests diez però quan tinc vacances, com que estic amb el nen, no tinc gaire descans i com que hem anat amunt i avall m'ha sigut impossible.

Vaig tenir visita el 20/12 i tot bé, ara a esperar la eco de la semana 12 que la tinc el dimarts dia 8...
A la familia ja ho hem dit. Quan em diguin que toto ok el dia 8 o a la visita amb el metge el dia 17 ja ho farem tot molt oficial i em podré vestir sense amagar el panxot!!

Anem parlant!
Imatge

Imatge
mamilaureta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dg. nov. 16, 2014 9:08 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: mamilaureta » ds. gen. 05, 2019 9:07 am

Bervic.. milions de petons reina... Segur que aviat tornes a estar per aqui... Molts anims preciosa!!!!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::