Mares gener 2019

gener, febrer, març...
AnnnaToni
:: papallona
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dg. des. 04, 2016 1:51 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: AnnnaToni » dc. maig 30, 2018 8:53 am

Hola alivipa!

Gràcies per preguntar, sembla que ja no taco res. Simplement m'ho he pres tot amb més calma i ja està.
Demà tinc 1ª visita amb ginecòloga i li ho explicaré, a veure què en diu. Però ja m'ha dit tothom que ja passa.
Jo no tinc nàusees però una mica de cremor d'estòmac quan he menjat sí. També una mica d'estrenyiment. La resta és son i a vegades molta gana, però molta, no us passa?
22/9/17 Inici tractament FIV
27/11/17 Punció, 9 òvuls, 3 bons, 3 blastos
13/12/17 DGP Negatiu
30/01/18 Punció, 13 òvuls, 11 fecundats, 4 blastos
1/2/18 Començo cicle acumulatiu
23/2/18 Punció acumulativa, 8 òvuls, 7 fecundats, 5 blastos
1/3/18: Enviem a DGP 9 blastos
15/3/18: 3 aptes!
26/4/18: Transferència
7/5/18: POSITIU
7/1/19: Neix en Noah!!
Avatar de l’usuari
laurago
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 63
Membre des de: ds. gen. 16, 2016 2:26 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: laurago » dc. maig 30, 2018 6:14 pm

9+1 (segons gine) 8+4 (segons regla)

Hola marones!!

A mi tb em sembla bé informació de cada una al post inicial! Jo esq no retinc cap nom, entre cansada, que entro quan puc...
Us he llegit a totes pero no puc personalitzar!

- Moltbé aquestes ecos q surten bé!
- Benvingudes les noves!
- El test prenatal igual q heu dit un parell no el fare si tot surt bé i amb baix risc al triple screening
- El sangrat marro he llegit a força llocs que pot ser normal, però la veritat mai m'ha passat ni amb l'altre embaras ni amb aquest!!

Pel q fa a comentar-ho en el meu cas ara ho sap practicament tothom! Em preocupa eh, el meu pare que ho ha dit massa, i a la feina que sem notava un munt i al final ahir una companya m'ho va demanar i ja per por li vaig dir a l'encarregada, que en el fons ha set un encert perquè m'ha tret totes les feines més dures i les hores extres, ja només amb un dia ho he notat molt! Però ja he tingut que firmar el paper d'empresa conforme ho comunico, vindrà l'infermera a veure'm, em faran anar a la mutua... I clar moltes companyes es van enterant pq es nota quan em canvien el lloc perque no faci segons que... I com q faig molta mala cara a primera hora per les nauseas... ja m'han anat preguntant!

També porto 3 ecos, dos de control normal i una d'urgencies perq van voler mirarme be amb una gastroenteritis i sempre ha sortit tot perfecte, inclus aquests 4 dies més gran que acabarem de confirmar la eco del 1rtrimestre que es la seguent visita el 18 de juny ja!! Per això tot i que em preocupa que ho sapiga tanta gent vaig pensant: està tot molt bè com serà...!!!

Espero q totes seguiu tant bé tot i algunes nauseeas, etc...

Petoonss
EnCamino
:: papallona
:: papallona
Entrades: 149
Membre des de: dg. oct. 04, 2015 6:49 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: EnCamino » dc. maig 30, 2018 11:25 pm

Aquí una mare de "gener 2018"!

En primer lloc, mooooooltíssimes felicitats a totes!!!

Fa tot just un anyet vaig sentir per primer cop bategar el cor del meu príncep i ara, ja va camí de fer 5 mesos. Ara encara us sembla que queda moooolt per veure-li la carona als vostres petits però, ja veureu que superades les primeres pors (jo també les vaig tenir), la resta de l'embaràs us pasarà volant, de veritat. Gaudiu molt d'aquest moment tan especial que comenceu a viure.
Avatar de l’usuari
GAIA_
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dv. juny 03, 2016 1:42 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: GAIA_ » dj. maig 31, 2018 8:08 am

Bon dia maques!!!

Alivipa, les nausees van fent, es van controlant però segueixen presents. Em vaig prenent ja el Cariban a diari i de moment una pastilla, aviam que tal aquesta setmana i si no, ja ho parlaré amb la llevadora que em refresqui memoria amb alguns consells! El primer embaràs va ser horrorós en aquest aspecte!

AnnnaToni, m'alegro que no taquis més! ja ens diràs que tal la visita de la ginecòloga avui! La cremor també en tinc a moments i és bastant desagradable! Per sort, l'excés de gana no l'he tingut! Ens pirra el menjar! I ara a la feina m'enduc fruita per esmorçar i bec un got de llet fresqueta amb xocolata valor per berenar... m'encanta!!!! És q a la q em deixi anar sóc capaç de baixar al súper de sota la feina i arrassar l'estant de bolleria i dolços! :: orrr::

Laurago, quin bon tracte t'han fet a la feina! A la meva encara no saben res, no sé com dir-ho ni quan, tampoc tinc una feina gaire estressant i les coses allà no van gens bé. És un tema algo complex que s'ha de mirar per molts costats i punts de vista. Les úniques que ho saben continuen essent el grup de mamis de la petita

EnCamino, moltes gràcies pels teus ànims! La veritat es que quan encara no tens la primera eco, no el sents i només saps q està bé per el teu malestar (nàusees, marejos, grans, calors,.. ) és complicat tot! Però segur que tot ens va bé i tot aquest trajecte haurà valgut molt la pena!

He pensat que podríem fer un llistat de les próximes visites que tenim totes i així tenim una mica de control de q toca què i a qui. Personalment vaig molt i molt despistada, i no retinc res, vaig amb llistes pel món i aquestes llistes m'oblido d'on les he deixat! Desastre absolut! No sé que opineu de fer una mini agenda i si us sembla bona la idea

Vinga va! Faig un intent de presentació i aviam si es pot possar al post inicial i ens fem una idea de com som cada una:

Nom: Gaia
DPP: 26 de gener (segons els meus càlculs)
Edat mare i pare: 36 jo, 35 el pare (37 i 36 quan neixi).
Nº de fills: 2 nenes! una de 3,5 anys i l'altre de 16 messos
Hospital: SS,segurament al de Mataró (més a prop de casa i un 10 per part d'ells en els altres dos parts!) també ens duran l'embaràs per mútua, però per control, q a nivell logística anar a BCN amb les peques i tot no seria cosa fàcil.
Sexe i nom: Ni idea, ni de sexe ni de noms encara!
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: Som una parella q no ens sentim joves i duem junts 9 anys! casi 4 de casats. Tenim una gosseta en acollida de 3 anys i dos gats ja grandets (de 10 i 9 anys), per si no erem suficients a casa, vam decidir anar a pel tercer, si és nen perfecte! i si és nena,cap problema pq en tenim dues i ens encanta com son! Així que cirereta o maduixeta fecundada en abril... benviguda siguis!!! :-()-)

Modo ego: els pantalons em comencen a anar ajustats i estic algo irritable, sensible i impulsiva. Tinc calors per moments, nàusees i cremors Aquest embaràs, amb les dues nenes i el meu dia a dia, crec q se'm farà llarg, però intentaré gaudir-lo al màxim, ja que cada un dels moments que hi visqui seran els últims. I la panxeta... tot i q serà molesta a vegades, la trobaré molt a faltar després.

Una abraçada us vaig llegint!

5+5
Avatar de l’usuari
Aneris
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2076
Membre des de: dl. juny 11, 2007 1:08 pm
Ubicació: l'Anoia

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: Aneris » dj. maig 31, 2018 11:42 am

10 s

Bon dia!

jo avui he tingut visita amb la llevadora a l'hospital, més que res per coneixe'ns. Ja m'ha dit que si tot va bé, fins a la setmana 30 no ens tornarem a veure però m'ha donat el seu mail per si necessito res o qualsevol dubte.
També he fet l'analítica del primer trimestre, m'han tret com 8 tubs O_O

Ara ja m'ha agafat el baixon de mig matí, acabo de sortir d'una reunió i la meva feina ha estat no adormir-me i enterar-me d'alguna cosa zz:-) zz:-) zz:-)

les nàusees i marejos més o menys igual, al matí estic bé (tot i que fa un parell de dies em vaig llevar ja marejada) però després a mig matí apareixen.

AnnaToni, me n'alegro que no hagi anat a més però si et torna a passar jo aniria a urgències. Segurament no és res, però a vegades pot ser un hematoma o alguna cosa per l'estil que requereixen una mica de repòs. no està de més que et donin un cop d'ull.

Laurago, jo ahir li vaig dir al meu cap. més que res perquè entre els controls normals, els de la tiroides i la cara que porto, doncs no volia que es pensés res estrany. Així també vaig més tranquil·la. La resta igual, ho sap la família propera (pares i germans) de tots dos costats i una amiga perquè em va preguntar per la panxa que foto :-())

Alivipa, la llevadora poc et fa/diu, eh! com a molt et pesen i tal (a mi ni això), és més una consulta de dubtes, funcionament general i poca cosa més. A la SS no ho se, que no hi he anat mai.

Gaia_, realment les 12 setmanes es fan eternes, jo em posaria a dormir i que em despertessin en 15 dies. En quant al tema bessonada, mira, fa por i il·lusió alhora, no??

Tremadufi, jo el test no invasiu sí que tinc intenció de fer-lo. De moment estem esperant als resultats del tiple screening per si el podem entrar per la mútua. Me n'alegro que et trobis tant bé, jo de fet en els dos anteriors embarassos vaig estar com una rosa, només cansament al vespre, i algun malestar a l'estómac a les nits, però res més, i mira aquest!

Omplo llista però s'hauria de penjar a la primera pàgina perquè sinó no té sentit
Nom: Aneris
DPP: 27 de desembre
Edat mare i pare: 37 jo, 41 el pare (38 i 41quan neixi).
Nº de fills: 2 nenes, una que farà 10 a l'octubre i una de 5 (20/02/13)
Hospital: Hospital General de Catalunya, la idea és fer part natural no medicalitzat com amb la segona.
Sexe i nom: Encara res
Imatge
Imatge
Imatge
M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma :--/)
Noa78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. gen. 01, 2018 11:08 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: Noa78 » dj. maig 31, 2018 12:21 pm

Hola a totes! I benvingudes a les noves incorporacions!

Jo avui faig 9 setmanes. Segueixo amb les nàusees i marejos i de moment m'he agafat la baixa a la feina. La doctora m'ha receptat el CARIBAN però jo no noto que em faci gaire res, i a més em fa cosa prendre més medicació amb tota la que estic prenent ja del tractament de RA.

La setmana que ve tinc la primera analítica per la SS per fi. Tinc ganes de fer-la i veure resultats.

Ara per ara nomès saben del meu embaràs els meus pares i germans, 3 amigues i els meus jefes de la feina. La idea és esperar fins la setmana 12 o 13 per començar a dir-ho a tothom però no sé si aguantaré tant...

Em sembla bé lo de fer les presentacions de cadascuna i posar-les al post inicial, jo mateixa les posaré quan tingui un moment a mida que ho aneu escribint :ok:

Una abraçada a totes! :***:
Imatge
Elenatr
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dg. jul. 31, 2016 7:36 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: Elenatr » dj. maig 31, 2018 3:00 pm

Hola a totes!
Una més que s'ha apuntat al grup. Fa dies que us segueixo a l'ombra però no vaig voler afegir-hi me fins estar segura que l'embaràs anava bé. Porto casi 4 anys cercant i 2 avorts. I fins que no he vist el cigronet i el seu cor bategant, no m'ho he cregut :-())
Avui mateix faig 7 setmanes ( això em van dir segons la eco, perquè segons el meu primer dia de regla estaria de 6+4).
Tinc pocs simptomes i espero que continuï així. Nàusees al matí, restrenyiment, mal de pits, una mica de mal de cap i molta son. Jo mentres no vomiti, estic contenta. :ok:

Omplo la fitxa

Nom: Elenatr
DPP: 17 de gener
Edat de la mare i pare: 38 jo i 48 el pare.
N°de fills: cap
Hospital: hospital de Vic
Sexe i nom: de moment no ho sabem

En el nostre cas ho saben la família propera i un parell d'amigues. A la resta esperarem a les 12 setmanes.

Una abraçada a totes!
Avatar de l’usuari
laurago
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 63
Membre des de: ds. gen. 16, 2016 2:26 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: laurago » dj. maig 31, 2018 5:26 pm

Holaaa! Us estic llegint a totes!!
Mencantaaa som un grup molt graaan!!

Nom: laurago
DPP: 5 de gener (segons regla) 1 de gener (segons eco) ho confirmare amb la de les 12s
Edat mare i pare: 29 jo, 35 el pare (30 i 36 quan neixi)
Nº de fills: un nen de 21 mesos el Martí.
Hospital: no ho tinc clar, tinc molt mala experiència a Vic amb el Martí i encara nose si ho he superat prou per a donarlos una altre oportunitat, podria anar per mutua però també anar a barcelona ho veig un pal i nose, segons sensacions!
Sexe i nom: si es nena Aina, nen tenim mil dubtes i gens clar (Jordi, Marc, Guillem...)
Qualsevol cosa que volgueu explicar tenim una gossa preciosa que es diu Ona!

modo ego us he llegit per distreurem una mica i ja he aprofitat x contestar totes les dades... ara tinc que anar al veterinari amb la gossa de casa els meus pares, pinta fatal, 15 anys al nostre costat i tinc el cor en un puny, perdoneu q no us digui gaire res a cada una!
Avatar de l’usuari
GAIA_
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dv. juny 03, 2016 1:42 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: GAIA_ » dv. juny 01, 2018 7:45 am

Bon dia mamis!!!

Benvinguda siguisElenatr!!! :-()-) Segur que aquest embaràs anirà bé i ens podrem aconsellar mútuament! :p-)

Aneris, veig 10 setmanes i dóna la sensació que és molt! No tenia present que fossin tants tubs per l'analítica! Ja ens diràs que tal els resultats!

Noa78, fas bé d'agafar-te la baixa, lo important és q et trobis bé i no a disgust. El primer trimestre és el més punyetero. No sé amb el tractament de RA que pots o no pendre, si més Cariban o no, crec q sí i q segurament et faran ampliar la dosis, comenta-li a la Dra./llevadora aviam quines pautes et dóna. Descansa i intenta gaudir. Jo sempre penso que si tinc símptomes és q la cosa va a bon port i em concentro amb aquesta idea :-())
Per cert! Merci per incloure qui som a la primera entrada! Ja us començo a ubicar a totes i a fer-me una idea!

Laurago es dur quan els peluts es fan vellets. Espero q no sigui res dolent i que pogueu gaudir una micona més de la gosseta. Està amb una familia que se l'estima i ha pogut tenir una vellesa. Nosaltres vam incinerar el nostre gos el 5 de gener amb casi 6 anys i no per enfermetat (qualsevol cosa que necessitis, em pots fer un privat i intento ajudar-te)

Modo ego: Ahir em vaig ratllar una mica, vaig tenir un dolor abdominal seguit de pèrdua de tacte. Estava a la feina a punt de marxar. Em vaig descordarels botons, vaig intentar respirar tranquilament i mentalment pensava: si quan arribi a casa segueixo així hauré d'anar a l'hospital a q em mirin i els hi hauré d'explicar als meus pares. Per sort tot va tornar a la normalitat i van venir tornar les nàusees, la son i els marejos. "Benvinguts van ser!" Avui he passat molt mala nit. Una forta punxada als ronyons m'ha despertat i just després m'ha vingut a fer una visita l'insomni. Sort que ja estem a divendres i intentaré descansar aquest cap de setmana! zz:-) Aviam si tinc sort!!! :-o00m

Una abraçada, us vaig llegint!
alivipa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 98
Membre des de: ds. gen. 02, 2016 8:05 am

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: alivipa » dv. juny 01, 2018 9:26 am

Bon dia!
5+5
Em perdo una mica per personalitzar, encara. A veure:
Gaia, com et trobes? Ha parat completament, doncs? Més tranquil·la? A descansar tot el cap de setmana. Tant com les nenes ho permetin! T'envio una forta abraçada!
També, tu, Noa! Hi ha gent que ho passa molt malament amb les nàusees. La meva cunyada, en els dos embarassos que ha tingut, va tenir nàusees fins al final i ho va passar fatal. A veure si amb el primer trimestre s'acaben i pots tornar una mica a la normalitat.
Aneris, em passa com a la Gaia, 10 setmanes em sembla tant! Quines ganes d'arribar-hi. Ja tens el primer trimestre gairebé al sac! Ànims amb aquest cansament!
Laurago, quina gràcia això del teu pare. És que no s'ho poden callar! Però, mira, si ha estat un encert i a la feina pots anar més descansada, millor que millor! Jo penso que, al final, si alguna cosa va malament, també ho acabarà sabent molta gent que, per ara, no li he dit ni que estava embarassada. Per això, em pregunto si no és bona idea compartir també les bones notícies.
Per cert, ànims amb la gosseta. Es fan estimar moltíssim. Espero que tot vagi bé!
Elenatr, benvinguda! Aquest embaràs va vent en popa!
Ego: doncs, res. Com sempre, passant aquests dies que es fan eterns. M'agradaria saber que tot va bé, però encara queda molt per sentir-li el cor. Només queda creuar els dits i esperar. Tinc símptomes, però no gaire res exagerat. La veritat és que tenia més son la primera setmana, que ara. També estava més inflada (per la qual cosa em vaig veure panxa i tot!) que ara. Nàusees en començo a tenir una mica, però no gaire res. En comptes de calor, tinc fred a estones. Una mica estrany tot plegat. En fi, us deixo la meva presentació:

Nom: Alivipa
DPP: 27 de gener (segons els meus càlculs)
Edat mare i pare: 32 jo, 36 el pare.
Nº de fills: 1 nen de 22 mesos.
Hospital: SS, en principi a l'Hospital Dr. Josep Trueta de Girona.
Sexe i nom: de moment no sabem el sexe i, per tant, no volem pensar en noms (així acotarem la discussió)
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: el 2014 em van diagnosticar endometriosi. Em va capgirar la vida perquè em trobava molt malament durant gran part del mes. Una mira per això, una mica perquè estàvem a punt, vam decidir, amb la meva parella, de provar de ser pares i ho vam aconseguir! Ara som pares d'un nen de 22 mesos i torno a estar embarassada. Portem gairebé 12 anys junts i 5 de casats. Esperem amb molta il·lusió ampliar la família (en què també hi compto la meva gata de 6 anys).

Ja som divendres! Bon cap de setmana!
alivipa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 98
Membre des de: ds. gen. 02, 2016 8:05 am

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: alivipa » dl. juny 04, 2018 6:24 am

Hola!
Entro en mode ego... Avui faig 6+1. Torno a tenir pèrdues des de dissabte. Avui al matí una mica més abundant, però ara s'ha aturat. Estic molt ratllada. A urgències em van dir que no hi tornés si no era com una regla (que no és així, de moment almenys) o tenia dolor abdominal (que tampoc). Així que de moment esperaré. Espero que realment s'hagi aturat... Ja us aniré ecplicant...
Una abraçada
Avatar de l’usuari
GAIA_
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dv. juny 03, 2016 1:42 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: GAIA_ » dl. juny 04, 2018 9:21 am

Hola,

Alivipa, fa de molt mal dir pq no sé ben bé quina és la teva situació: feina, estil de vida, nervis,... Algo de pèrdues marronoses és normal al principi, no té pq ser dolent, però si no les tens totes, jo aniria a urgències i intentaria agafar un o dos dies ni que sigui per descansar, per saber com avança tot i quedar-me més tranquila. Ja saps que hi ha molta intuició en els embarassos.

Modo ego: aquest cap de setmana he pogut descansar bastant. Els hi hem dit als meus sogres i els hi ha encantat la noticia. Falta als meus pares que esperarem un pèl més endavant. Avui hem trobo fatal (molt, però molt mala nit i molt malestar aquest matí), així que no m'he vist gens amb cor d'agafar el transport públic i m'han visitat d'urgencies. M'han donat 3 dies de baixa

Una abraçada i bon dilluns
Avatar de l’usuari
Aneris
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2076
Membre des de: dl. juny 11, 2007 1:08 pm
Ubicació: l'Anoia

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: Aneris » dl. juny 04, 2018 9:39 am

10+4

ostres AVIPIPA, quin greu, i quin patiment!! i no et van dir cap possible causa? vull dir que si hi ha hematoma o algo pot ser el sagnat però si no hi ha res, no se. Entenc que vas per la SS, oi? i si proves d'anar a un altre hospital? Amb 6 setmanes ja hauríeu d'escoltar (o veure) el cor. És que em fa molta ràbia quan els metges diuen coses com aquestes, com si et fessin un favor quan hi vas, perdona, que tu els hi pagues el sou cada mes, eh!

GAIA, això que dius de la pèrdua del tacte no se si ho acabo d'entendre, t'ha tornat a passar?

LAURAGO què us va passar en el part a l'hospital de Vic? què tal la gosseta?

ELENATR benvinguda i enhorabona!!! t'entenc perfectament, després de les males experiències encara s'és més prudent, però no té perquè repetir-se la situació.

NOA78 quina sort que et donessin la baixa, no sempre és fàcil es veu. Realment quan et trobes malament tampoc serveix de res anar a la feina perquè es rendeix zero i a sobre vas intranquil·la.

ANNNATONI, TREMADUFI, PAPALLONETA, SA6, com va tot?

jo toco fusta però em sembla que avui em trobo millor. Ara potser entro en un parell d'hores i us dic que res, però de moment em trobo amb més energia, no estic marejada i ja m'han dit que faig bona cara.
Dissabte vaig anar a comprar-me alguna coseta més de roba, samarretes (algunes d'embarassada i altres normals però de les llargues) i sostens, que jo feia servir els de mega-relleno sense cèrcols de l'intimissimi i ara no puc ni pensar en posar-me'ls.
Porto des de divendres amb mal com d'ovaris un altre cop, o que s'està estirant la panxa o no se ben bé però que em fa mal. Per sort quan em rallo molt puc posar-me l'Angelsounds i escoltar el cor i ja em quedo tranquil·la. Crec que és una de les millors compres-compulsives que he fet.
Imatge
Imatge
Imatge
M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma :--/)
alivipa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 98
Membre des de: ds. gen. 02, 2016 8:05 am

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: alivipa » dl. juny 04, 2018 11:01 am

Hola de nou.
Merci guapes. He anat a urgències, a l'hospital. Diu que per estar de sis setmanes haurien de veure més coses... O bé estic de menys o bé s'ha aturat... D'aquí a una setmana fem control, a no ser que perdi més quantitat o tingui dolor (que hi hauré d'anar abans). No ho sé. Voldria ser optimista, però tinc mala espina. Ja us mantindré informades.
Avatar de l’usuari
Aneris
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2076
Membre des de: dl. juny 11, 2007 1:08 pm
Ubicació: l'Anoia

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: Aneris » dl. juny 04, 2018 11:27 am

molts ànims ALIVIPA, crec q has fet bé d'anar, així com a mínim saps a què atenir-te. Aquests moments són complicats, les esperes són el pitjor, la incertesa, el cap que et fa males passades. Tampoc hi pots fer res. Mira de mantenir-te tant ocupada com et sigui possible. Una abraçada!!!
Imatge
Imatge
Imatge
M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma :--/)
Avatar de l’usuari
GAIA_
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dv. juny 03, 2016 1:42 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: GAIA_ » dl. juny 04, 2018 11:38 am

Molts ànims Alivipa! Que no sigui res, un mal susto i que passin ràpid aquestes setmanes.
El mantenir-te ocupada, com diu l'Aneris, i el estar relaxada (en la mesura de lo possible) t'anirà bé.

Una abraçada!

Aneris, aprofito per respondre't, la pèrdua de tacte q noto a vegades és la sensació de tenir les mans adormides, en cap dels embarassos m'hi havia trobat. Deu estar relacionat amb el fluxe sanguini.

Us vaig llegint!
AnnnaToni
:: papallona
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dg. des. 04, 2016 1:51 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: AnnnaToni » dl. juny 04, 2018 6:30 pm

8+2

Hola noies,

Tot bé per aquí pel que fa a l’embaràs. Tinc pocs símptomes i em trobo bé. Anímicament és una altra cosa. Discuteixo molt amb la meva parella i em costa molt ser comprensiva. Penso q hauria de col.laborar més, estar més per mi, ser menys egoïsta. No ho porto gaire bé. En fi, espero jo també aprendre a ser més transigent. Us passo la meva presentació:

Nom: AnnnaToni
DPP: 12 de gener
Edat mare i pare: 42 jo, 43 el pare.
Nº de fills: cap, és el primer
Hospital: Clínica Quirón de Barcelona
Sexe i nom: de moment no sabem el sexe, però tenim bastant clar q si é nena es dirà Anna, com l’àvia d’ell.
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: venim de varis anys de provar sense èxit, dun primer intent din vitro q vam aturar pq vaig tenir un accident de moto, i un segon intent que va implicar 3 puncions i molts, molts diners. Però va funcionar, i aquí estem desitjant q tot vagi bé.
22/9/17 Inici tractament FIV
27/11/17 Punció, 9 òvuls, 3 bons, 3 blastos
13/12/17 DGP Negatiu
30/01/18 Punció, 13 òvuls, 11 fecundats, 4 blastos
1/2/18 Començo cicle acumulatiu
23/2/18 Punció acumulativa, 8 òvuls, 7 fecundats, 5 blastos
1/3/18: Enviem a DGP 9 blastos
15/3/18: 3 aptes!
26/4/18: Transferència
7/5/18: POSITIU
7/1/19: Neix en Noah!!
Noa78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. gen. 01, 2018 11:08 pm

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: Noa78 » dl. juny 04, 2018 6:47 pm

Molt ànims ALIVIPA! Espero que nomès sigui un susto i que tot vagi bé :ok:


Per la meva part, estic de 9+4 i avui m'han fet una nova eco per la gine de la mútua. M'he quedat molt tranquil.la veient que la cosa segueix anant bé. El cigronet ha crescut bastant desde l'última eco i ja es movia molt i se li veuen les extremitats.
Demà tinc els anàlisis del primer trimestre, esperem que surtin tots bé.

Una abraçada a totes.
Imatge
Avatar de l’usuari
lluna lluneta
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dc. gen. 07, 2015 8:12 am

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: lluna lluneta » dl. juny 04, 2018 10:49 pm

Hola noies,

M'uneixo al grup ja que sembla que al gener serem un més a la família. Avui hem tingut la primera eco i hem pogut escoltar el batec del cor així que en principi sembla que tot va bé.

Us he llegit una miqueta per sobre però de moment no m'he quedat amb noms ni dates ni res de res. Només donar-li molts ànims a l'Avilipa, esperem que tot quedi en un ensurt bonica :-()-)

Us deixo un petit resum:

Nom: lluna lluneta
DPP: 18 gener
Edat mare i pare: 31 el dos
Nº de fills: una nena de dos anys
Hospital: Santa Tecla, Tarragona. És a on atén el meu gine i on ja vaig tenir l'altre part.
Sexe i nom: de moment deixem el tema noms per més endavant, que l'altra vegada ens va costar posar-nos d'acord

Ens anem llegint!
Febrer 2016 Ona
Gener 2019 Arlet
Novembre 2021 T'esperem Martí :cnen:
Avatar de l’usuari
Aneris
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2076
Membre des de: dl. juny 11, 2007 1:08 pm
Ubicació: l'Anoia

Re: Mares gener 2019

EntradaAutor: Aneris » dc. juny 06, 2018 10:25 am

10+6

felicitats a les nouvingudes!!! vinga que això es va animant.

Jo, tal i com us vaig dir, ha estat una falsa alarma, segueixo amb les nausees contínues. Ara m'acabo de prendre la pastilleta de gingebre, més que res com per fer veure que faig alguna cosa. El pitjor de tot és que tinc gana i ganes de vomitar tot alhora, santa paciència!

GAIA, això que dius de la pèrdua de sensibilitat no ho havia escoltat mai, has parlat amb el metge?
Imatge
Imatge
Imatge
M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma :--/)

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::