_____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

gener, febrer, març...
tulum_0701
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: ds. oct. 14, 2017 3:39 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: tulum_0701 » dl. des. 11, 2017 4:25 pm

Quin greu noies... I que injust!!! Si a l'eco tot sembla bé no hi ha dret que per variables com l'edat hagin de Fer patir d'aquesta manera!!!!

Molts ànims i ja informareu! :-o00m :-())
Punxetes84
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. ago. 29, 2017 6:50 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: Punxetes84 » dl. des. 11, 2017 5:53 pm

Hola noies,

Ostres espero que a les que us ha sortit alterada la eco de les 12 setmanes o l'analitica vagi tot be, quin patir la veritat.

Jo acabo de tornar de la meva eco de les 12 setmanes i tot el que han pogut mesurar ha sortit bé, però el nen aquest cop no es movia i no han pogut mesurar el plec nucal... total que dijous hi hem de tornar. De moment per l'eco de les 12 ja en portarem 3! La primera era massa petit i no podien mirar, aquesta no es movia i la tercera espero que sigui la definitiva i ho poguem acabar de mirar tot. Ja us anire informant.

Una abraçada!
31/05/2018 per fi ha arribat la nostra princeseta l'Aina :-)(-:
Llumeta7
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. nov. 24, 2017 3:31 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: Llumeta7 » dt. des. 12, 2017 8:45 am

celiav Què tal el mercat de Nadal de Carcassonne? ha de ser preciós!!

LauLau com et trobes del sagnat? vas fent l'àlbum de les teves nenes? :love:

Mum15 Moltes felicitats!!!!! que bé, heu d'estar súper feliços!! Nena, ja t'ha dit que serà nena?? que fort!! em pensava que no deien res fins la setmana 16 o 21 <:-)

Hi ha un grup de whattup? no en tenia ni idea... on he d'escriure per afegir-me?

bubi11 Amb els pits, sóc i estic com tu jajajajaja buscant sostents més grans, perque cap dels que tinc, em van bé, i així que jo soc de finals de juliol...

Per cert, sent de Juliol, em podeu afegir igualment al grup de whattup?

Piticlina Quina analítica et van fer fa dos setmanes, i el o sullivan? suposo que serà el primer que em demanarà la llevadora, perque a la clínica de RA no m'ho han fet, i dilluns 14 ja ens donen l'alta, estaré en principi de 9 setmanes...

Demà tens la eco, oi? es la primera??? alucinaràs aleshores!!! explia'ns com ha anat!!

Moxaina Dilluns vas fer l'harmony, com va anar? per cert, quina prova és? vaig una mica perduda... Això si, molt molt ànims!! z2:-)

Miri75 Molts ànims!! sempre igual amb el tema de l'edat, tu no et preocupis, per qualsevol cosa estem aqui. Suposo que jo començaré aviat amb totes aquestes proves, i com tinc 41 anys, suposo que amb les mateixes reaccions, espero que els metges tinc empatia... perque com tu dius, es una carrera de fons. Una forta abraçada i ves-nos informant. :-()-)

Punxetes84 Aviat veureu el vostre cigronet, ja ho veuràs! Ja ens diràs com ha anat dijous, molts ànims! :-()-) :-()-)

Mode ego: Vaig molt cansada a partir del mitgdia.... després de dinar m'entra un cansanci que ja no puc amb mi...

Estic amb molta molta moltíssima gana, vosaltres? pero alhora, amb moltes nàuseas... es horrible... m'entra molta calor i de cop fred... jajaajajja

Per cert, no us dona per llegir a tot moment cosetes sobre l'embaràs? foros o lectures recomenades?

Heu començat a posar-vos cremes antiestries?

Ho heu dit ja a familiars i amics, o us esperareu? I els qui teniu a un petit/a a casa, com li direu que es converteix en la germana/à gran?

Que tingueu molt bon dimarts, una forta abraçada panxulines!! :-()-) :-()-)
miri75
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. maig 27, 2015 3:50 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: miri75 » dt. des. 12, 2017 9:52 am

Noies, gràcies a totes pels ànims. La veritat és que havent vist al meu 'pardalet' en 3 ecos i haver-li sentit el cor bategar tan fort, m'havia fet agafar moltes il·lusions i el metge em va fer tocar de nou amb els peus a terra. Ell va ser molt empàtic donant-me tota la informació, és més, segons ell tot i tenir un risc 1/25, creu que hi ha més possibilitats que estigui tot bé, que no. Però és clar, t'han d'informar.

Avui m'he fet el NEOBONA, 445 € i en una setmana (5 dies laborables) ja tindrem els resultats. Finalment he hagut de pagar-ho, perquè els de la mútua s'han empescat que no m'ho cobria. M'ho van dir a les 2 de la tarda i que si no m'agradava el que em deien que els hi enviés una reclamació. Quina impotència i quines ganes de plorar em van entrar de sobte. Evidentment, ho he fet, però amb l'angoixa que porto a sobre, no estic per haver-lo de allargar més. A més, ara venen molts festius i vull tenir-ho clar per si hem de fer l'amniocentesi. Amb el Miro vam decidir de pagar-ho.

Per cert, la mútua és ASISA i tot que al seu web informa que cobreix el test prenatal no invasiu és MENTIDA. Ho dic per si alguna futura mami es troba que vol assegurar-se amb ells perquè cobreixen aquesta prova. ULL!!! Informeu-vos bé abans de signar res.

Perdoneu pel mode ego total d'avui.
Petonets per a totes.
miri75
Llumeta7
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. nov. 24, 2017 3:31 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: Llumeta7 » dt. des. 12, 2017 10:04 am

Molts ànims miri75!! Deu ni do per el que has passat, no hi ha dret!!

Una pregunta, no hi ha cap prova fiable per la SS que et puguin assegurar el resultat? vull dir, el neobona no el fa la SS?

Tema ASISA, jo ho tornaria a mirar, quan estigueu més tranquils, i ja amb el resultat. Si a la web ho posa, denuncia'ls!

Molts petons i moltíssima llum :***: :***: :***:
LauLau
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dj. març 09, 2017 11:41 am

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: LauLau » dt. des. 12, 2017 11:13 am

Bon dia noies i perdoneu l'absència!!

Realment a final d'any vaig de bòlid... porto l'AMPA de l'escola bressol, més la feina, més la coordinació de les obres (ens estem fent una casa i estan en el punt crític de prendre totes les decisions!), més els Nadals.... UNA BOGERIA!!!

Us he llegit en diagonal.

Miri75 i Moxaina. Molts ànims i positivisme!!! fins que no tingueu resultats d'un test més fiables que el triple screaning no decaigueu!!! El TS té una fiabilitat molt baixa! De fet et poden dir que tens baix risc i que et surti amb sindrome de down!
Així que a esperar resultats fiables!! A més, quan són SD normalment s'els hi veu que no tenen os nassal, o el plec nucal és molt anòmal o alguna altra alteració. ÀNIMS ÀNIMS!!!! I MOLTA XOCOLATA!!

La resta... les ecos que han sortit bé: genial!! me n'alegro un munt noies!!! és molt emocionant! Ja el comenceu a notar?
Jo ja fa un parell de setmanes que el noto, però jugo amb avantatge perquè ja sé què s'ha de notar...Sobretot quan buido la bufeta, com deu tenir més espai fa unes tombarelles...

Modo Ego: Vaig parar de sagnar al segon dia. I em van obligar a estar de baixa fins ahir dilluns. Així que he pogut descansar. A les nenes ja no les agafo i amb la petita em fa peneta perquè em diu: "mami, m'agafes com un bebé¿? NOmés una miqueta i prou!"
...... i se'm trenca el cor....
Em van fer coincidir eco 12 setmanes amb el control de la baixa, així ho miraven tot de cop. Tot perfecte i cribatge amb baix risc. De totes maneres, si tingués els diners em faria el test no invasiu per quedar-me trankila..... si em toca la Grossa me'l faig!!!
Va dir que li semblava un nen, però que no s'arriscava assegurar-ho.
Jo ara tinc molèsties als baixos... però és estrany perquè encara no pesa prou per fer pressió cap abaix....Li preguntaré al gine aquest divendres.

En fi noies!! Moltes abraçades i aneu explicant!! Que jo parlo poc però llegeixo molt!!!!
2 floretes de 2 i 4 anys i embarassada del 3r! :-D :-D :-())
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: virolai » dj. des. 14, 2017 2:23 pm

Guapes, us he llegit molt en diagonal perquè vinc en mode ego total, i amb males notícies.

A l'eco 12 d'avui han vist que l'embrió es va aturar a la setmana 8. Un cop dur, és el meu cinquè avortament, però els altres quatre van ser abans del primer fill i ja ni teníem en ment aquesta possibilitat. Tot i que coincideix plenament amb el temps que fa que no tinc símptomes i em trobo la mar de bé.

Però estem tristos sobretot perquè nosaltres ho deixem aquí. Tenim dos fills i ens hauria agradat tenir-ne un tercer, però amb 43 anys que faig la setmana que ve les possibilitats que vingui malament s'incrementen, o ha sigut mala sort i prou, però ja no ens la volem jugar més.

És molt injust, una merda total, deixeu-me que m'esbravi. A sobre m'han donat les pastilles vaginals i me les he de posar diumenge a la nit, i dilluns anar a l'hospital perquè mirin com està el tema. Si no he fet net, repetim dosi, i si no, legrat a la tarda. Tinc una feinada de por i perdré tot el dia per una cosa que ja no és res…

Sí que vull fer una personalització, però:
Miri75, si el plec nucal està bé jo intentaria ser optimista, pels casos que he sentit això és determinant a l'hora que el cribratge surti malament. Et desitjo la millor sort del món, i a la Moxaina també. I a totes, vaja.

Bubi11, em podràs esborrar de la llista, sisplau? Gràcies.
bubi11
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dj. set. 28, 2017 9:36 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: bubi11 » dv. des. 15, 2017 4:14 am

Virolai!
Molts ànims bonica!!!
Ara toca cuidar-se, mimar-se, deixar-se estimar i mirar el costat positiu.
Tens a dos fills magnífics que segur que t'ajudaran a passar aquesta estapa.

T'enviem mil petons i siusplau si necessites desfogar-te aquí estem per llegir-te i recolzar-te.

Una abraçada enorme!
<:-< amb ganes de veure't!!
Avatar de l’usuari
celiav
:: poltre
:: poltre
Entrades: 667
Membre des de: dl. juny 07, 2010 8:42 am

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: celiav » dv. des. 15, 2017 7:03 am

Bon dia!

Virolai, el mateix et dic, ànims i força per tirar endavant, el temps posarà coses a lloc i podreu decidir què fer finalment. Aquest Nadal deixa't mimar i tira endavant com puguis.

Mil petons!!
miri75
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. maig 27, 2015 3:50 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: miri75 » dv. des. 15, 2017 7:32 am

Virolai, què trist llegir el que ens comuniques. Em sap molt de greu i no trobo massa paraules per escriure't en aquests moments, res del que et puguem dir alleugerirà el vostre dolor. Simplement, t'envio una forta abraçada. Cuida't molt.

miri75
Llumeta7
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. nov. 24, 2017 3:31 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: Llumeta7 » dv. des. 15, 2017 8:27 am

Virolai Molta llum, cuida't moltíssim aquest Nadal, i quan estigueu preparats, ja us ho tornareu a replantejar, ara el més important sou vosaltres dos preciosos nens!
Em sap molt de greu, no trobo les paraules, i crec que no serien suficients amb el dolor que teniu.
Una fortíssima abraçada, aqui estem desfogar-te i el que necessitis.
LauLau
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dj. març 09, 2017 11:41 am

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: LauLau » dv. des. 15, 2017 10:11 am

Virolai.

Ho sento.

Una abraçada immensa.

Parla'n sempre que ho necessitis. Si en aquest grup no et ve de gust, entra al de "quan les coses no van bé". A mi em va ajudar molt.
Espero que sigui un procés ràpid. I que després trobis l'energia per passar el teu dol.

No hi ha paraules de consol. Plora. Crida. Enrabia't.

Una abraçada.
2 floretes de 2 i 4 anys i embarassada del 3r! :-D :-D :-())
Punxetes84
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. ago. 29, 2017 6:50 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: Punxetes84 » dv. des. 15, 2017 11:06 am

Hola Virolai,

em sap moltíssim greu això que ha passat, no m'ho puc ni imaginar. Molta força, molts anims i estigues al costat dels teus que segur que t'ajudaran moltissim en aquests moments tant durs.

Una abraçada molt forta.
31/05/2018 per fi ha arribat la nostra princeseta l'Aina :-)(-:
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: virolai » dv. des. 15, 2017 2:18 pm

Guapes, moltes gràcies pels vostres ànims. Entro per explicar-vos, primer, que estic millor, ja ho he paït bastant, però sobretot perquè, segon, ahir ho vaig expulsar crec que tot! És molt fort, fa més d'un mes que està aturat i semblava que faltava que el meu cap ho veiés en una eco per donar el senyal perquè tot s'activés. Ahir al vespre vaig començar amb contraccions (les mateixes que vaig tenir amb el part del segon), cada vegada més seguides i més fortes, però com que la matriu encara estava baixeta, molt concentrades abaix, i feien molt de mal. En un moment donat em vaig marejar i tot, i tenia ganes de vomitar, igualet que en els dos parts. I al cap de dues hores de contraccions (al principi no tan intenses, no patiu!), de cop es van aturar, vaig anar al lavabo i va sortir de tot! així que crec que ja he fet net, o gairebé.

Per protocol em van programar visita de control dilluns al matí a l'hospital havent.me posat les pastilles intravaginals per dilatar la matinada anterior, però com que ahir va passar tot això deixaré passar unes quantes hores més per acabar de treure (ara tinc com una regla fluixeta) i aniré a urgències perquè em facin una eco, així m'estalvio les pastilles i perdre un dia de feina (sap greu dir-ho, però és que en tinc molta, sóc autònoma i perdre tot un dia de feina la setmana de Nadal és molt complicat).

Ja us diré com acaba, però estic molt contenta de com em va funcionar el cos. I això m'ha ajudat molt a assumir-ho, a no fer-ho llarg.

Tenim molt clar que no ho volem tornar a provar, tenim dos fills i jo en faig 43, així que ja donem per tancada la nostra etapa reproductiva. Em fa una mica de pena que la decisió hagi hagut de venir així, però què hi farem, tal com em va dir la gine, la selecció natural ha funcionat perquè alguna cosa no estava bé, millor així que a la setmana 20.

Ja passaré per aquí per tancar la meva experiència, però cuideu-vos, gaudiu de l'embaràs i sobretot no deixeu que això us influeixi! Jo ja he cobert el "cupo" d'avortaments de 1r trimestre en aquest fil, ara segur que tot rutlla per a la resta!

Petons i alegria!
Avatar de l’usuari
Moxaina
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: dt. març 31, 2015 9:57 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: Moxaina » dv. des. 15, 2017 5:57 pm

Virolai bonica arribo tard... però m’ha encantat llegir el teu segon post. Ha sigut un avortament natural llavors? Em penso que psicològicament es millor que amb pastilles, ara podeu fer el dol tranquil·lament. Igualment ho sento molt que hagueu passat per això, es un pal molt fort.

Mode ego: avui a l’hospital m’han fet la biòpsia, abans de tot m’ha fet una eco i el plec havia disminuït a 3mm i es veia os nassal, la cosa pinta bé però segueixo tenint risc 1:10 jejeje. Als pobres els hi ha costat una mica treure la mostra perquè es veu que tinc la placenta molt amunt i era difícil fer la corba per arribar, però el tio es un crack i ho ha fet a la primera. Era el mateix home que em va fer la biòpsia del meu peque. Total, que la setmana que ve tindré resultats, d’aixo o de l’harmony que em vaig fer dilluns pel privat. Creueu dits per mi!!!
Imatge
Imatge
miri75
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. maig 27, 2015 3:50 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: miri75 » dl. des. 18, 2017 7:41 am

Virolai, dintre del dolor que causa la pèrdua d’un fill, m’alegro que com a mínim no t’hagin calgut les pastilles. A veure si ho has pogut expulsar tot sense ajuda de la química. Cuida’t molt i gaudeix de la teva família. Ja saps que nosaltres estarem aquí per a escoltar-te.

Moxaina, a veure si avui tens els resultats del test harmony. Si a l’ecografia que et van fer abans de la biòpsia ja han trobat l’os nasal i s’ha reduït el PN, sembla un bon senyal. Mooolta força i t’envio tota la meva energia. Ara toca esperar a que arribin bones notícies.

Mode ego: el divendres a primera hora em va trucar el ginecòleg per informar-me que tenia els resultats del Neobona: descartades les tres trisomies (21, 18 i 13). No em recomana fer amniocentesi. De totes maneres, aquest dimecres tinc visita, així que en parlarem amb més calma. No us imagineu l’alegria amb que vaig penjar el telèfon. Ara amb calma i pas a pas, un altre obstacle superat i encarant la setmana 15 que comença demà.
De moment 0 símptomes, res de panxeta i només una mica de son. I el més important MOLT CONTENTA.
I vosaltres, com esteu??

Miri75
Punxetes84
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. ago. 29, 2017 6:50 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: Punxetes84 » dl. des. 18, 2017 10:25 am

Hola mamis guapes!,

estic molt contenta de llegit tot el que he llegit, veig que les coses van millorant per totes. La setmana passada va ser molt dura però aquesta comença amb molt més bon peu.

Mode Ego: Nosaltres vam anar a fer la tercera ecografía de les 12 setmanes el dijous passat, després de dos intents de mesurar-ho tot i de no poder fer-ho, primer perquè el fetus era petit, després perquè estava dormint i colocat d'una manera que no podien mesurar el plec nucal i no hi havia manera de fer-lo moure, a la tercera ho vam poder mesurar tot! La Gine ens va dir que ho posava difícil el nen/a, però ho va poder mesurar, ja ens va avisar quan vam entrar que no marxariem d'allà fins que ho hagués mesurat. >.-<:
Vam marxar de la consulta molt contents perquè tot va sortir molt bé.

Ara a esperar que ens donin hora per fer la següent eco per mirar el cor (a vosaltres no se si us la fan) i a esperar a l'ecografia del 2n trimestre, a veure com haurà crescut.

Una abraçada molt gran a totes. I bones festes!!!!! x*x*x
31/05/2018 per fi ha arribat la nostra princeseta l'Aina :-)(-:
Avatar de l’usuari
Moxaina
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: dt. març 31, 2015 9:57 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: Moxaina » dl. des. 18, 2017 10:48 am

Miri quina bona notícia! Enhorabona! I no t’han dit el sexe o no el voleu saber?

Jo nerviosa perduda, l’harmony en teoria me l’envien per mail espero que durant aquesta setmana... i sobre la biòpsia he de saber algo també aquesta setmana... al menys em va tocar ser presidenta de taula per aquestes eleccions i estaré entretinguda entre reunions i dijous jejeje.
Si el meu petit està bé, tinc ecocardio el 25 de gener.
Imatge
Imatge
miri75
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. maig 27, 2015 3:50 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: miri75 » dl. des. 18, 2017 2:43 pm

Moixana, de ben segur que aviat tindràs els resultats i per partida doble. Vaa a esperar el millor i si a sobre estàs entretinguda, millor, menys temps per tenir pensaments negatius. Espero que la jornada electoral no se us allargui massa.

I si, a mi també em van dir el sexe, serà una nena :cnena: . Jo tenia la intuició que seria un nen i m'he equivocat al 100%. Després de l'ensurt de la TS, el que més m'importava, era que vinguis bé i tant se me'n donava el sexe, perquè l'estimarem igual. Però he de reconéixer que una nena em fa molta gràcia.

Petonets i així que sàpiguis alguna cosa, digue'ns-ho.

Miri75
Avatar de l’usuari
Moxaina
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: dt. març 31, 2015 9:57 pm

Re: _____________Mamis i Papis Juny 2018!!________________

EntradaAutor: Moxaina » dt. des. 19, 2017 3:09 pm

Entro en mode ego total!!! Avui m’han donat els resultats ràpids i està tot bé!!! Cap trisomia!!! També sabem que es però ho diré mes endavant que tinc amigues que saben que escric al fòrum i no vull que ho vegin jejeje quan ho haguem anunciat a tothom us ho informo!!!!

Estem molt feliços!!!!!
Imatge
Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::