(¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
Ayla_
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dc. maig 13, 2015 3:07 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Ayla_ » dt. feb. 14, 2017 12:20 pm

Holaa!!!!

Granat, Siii, jo tambe vaig pensar que era tard. Vaig per ss, de totes maneres m'han donat hora el 27 amb la gine, aixi que suposo que em fara revisio i si veu algo em fara anar cap a l'hospital. Jo fa uns dies tambe vaig treure una mica mes de fluxe de lo normal, despres d'un tacte, pero no crec que fos el tap... Nose aixo de ser primerenques es molt desconcertant. Crec que tenim massa informacio i ens liem... Jajaja!

Nayade, espero que et vagi molt be. Avui, totes pensem en tu. T'envio les poques energies que tinc perque tot vagi genial i sigui el mes curt possible! Ja ens posaras al corrent quan puguis.

Vaig a veure si faig algo que ultimament no arranco. No se si estic vaga o estic cansada, pero em costa un món fer les coses... Que tingueu molt bon dia!
Imatge
Avatar de l’usuari
dabru
:: papallona
:: papallona
Entrades: 104
Membre des de: dg. feb. 24, 2013 5:02 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: dabru » dt. feb. 14, 2017 2:44 pm

Nerea, Avui es el teu día i el de l' Emma!!!!! Que vagi molt i molt bé!!!!
Avatar de l’usuari
dabru
:: papallona
:: papallona
Entrades: 104
Membre des de: dg. feb. 24, 2013 5:02 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: dabru » dt. feb. 14, 2017 2:47 pm

Jo avui compleixo les 40 setm i he tingut les primeres corretges. Han sortit un parell de contraccions no doloroses i m' han dit que encara estic verda, no he borrat coll encara. Però m' hi fan tornar demà perque els batecs de la nena es mantenien molt alts tota l' estona i ho volen controlar. O sigui que demà un altre con corretges. Ja us explicaré demà a veure què em diuen...
Avatar de l’usuari
Aroswi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 425
Membre des de: ds. nov. 08, 2014 8:29 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Aroswi » dt. feb. 14, 2017 4:03 pm

Imagino que avui el vostre wats va a tope amb el naixement de l'Emma!
Estem Febrer i Març en vilo!
Els millors desitjos!

Náyade, sabem que tindrem crònica i tu saps que ens tens pel que necessitis!
muaaaaks per totes!!!!
>24 cicles_2014...
4 IA's negatives entre 2015 y 2016
1a FIV 2016: inci 05/06, punció 14/06, transfer 19/06___29/06/16 TE+

2a ronda 2018, n cicles fallits
Tansfer desvitrificats 2020, 06/02__17/02/20 Te???
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: capseta » dc. feb. 15, 2017 7:37 pm

Febrerenques com aneu???

Alguna novetat de la Nayade i la petita Emma? Potser les que siguins al whatsap ens poden donar alguna informació fins que la Nayade tingui prou esma per entrar a anunciar el naixement de la petita.

Molts ànims a totes amb els parts!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Cotofluix
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dg. oct. 16, 2016 7:10 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Cotofluix » dj. feb. 16, 2017 8:19 am

39 + 3 :globus:

Bon dia noies!

Dabru, cap novetat? Vas tornar a tenir corretges ahir? Ja ens explicaràs!

I alguna té información de la Náyade? Más que res les que esteu al whatsapp! Ja informareu! :ok:

Mode Ego. Sense novetats! Com sempre, contraccions BH durant el dia però gens doloroses! Toca tenir paciència i esperar :-o00m
Embarassada
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dv. juny 29, 2012 4:07 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Embarassada » dj. feb. 16, 2017 4:12 pm

Hola noies!

Sí, sisplau, si alguna sap alguna cosa de la Náyade, entreu a informar-nos a les que no estem al grup de whatsap! Tenim ganes de saber com va anar el naixement de la petita Emma! :ok:

Cotofluix, estic com tu! Amb contraccions de BH fluixetes i prou... A veure si la cosa s'anima el dilluns, que ja sortim de comptes!! :b-)))

Dabru, com estàs? Com van anar les altres corretges? Esperem que tot molt bé!! :-()-)

Ayla, Granat... I vosaltres, què tal esteu? També anar esperant, oi?? :-o00m

Modeego: doncs per aquí també tot igual... Sin novedades en el frente! Avui he tingut l'última visita amb la llevadora; m'ha fet un tacte i m'ha dit que estic tova, però que encara no he esborrat gens el coll uterí. Que tan pot ser que em posi de part d'aquí una hora com d'aquí a deu dies... Toca esperar!
Les bones notícies són que, a part de que el batec de la sindrieta estava perfecte, es veu que tinc el canal de part molt obert (com que és el tercer fill...) o sigui que, en principi, tot ha d'anar bé i ser més ràpid que les altres vegades... A veure! També el nen està ben col·locat, o sigui que perfecte!!

En fi, a veure si aviat tenim novetats, que estem totes aquí anant deixar passar les hores... o-o:) o-o:)
Cuideu-vos molt!!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Náyade » dj. feb. 16, 2017 6:31 pm

Hola mamis boniques!!!!!!

Ja tinc a l'Emma amb mi :love: :love: :love:

No puc esplaiar-me massa. La inducció va anar genial, ingressava a les 15h i paria a les 8h del matí. Tot bastant natural, només em van caldre 2 dosis de pastilles vaginals per posar-me en marxa jo sola!!!

2am, em diuen que em quedo al paritori, de 3cm i coll gairebé esborrat, em trenquen aigües. 4am, de 4cm i sense coll. 5am em poso la epidural, però l'anestèsia ha de sortir correns per un altra Mami amb alguna emergència, i tot s'atura... Estic 45min amb el cateter posat però sense dosis de res, un dolor que tela, resulta q estava ja de 7cm!! Eren les 5'45. A les 7 ja estava de 10cm. Em deixen tranquila per q la nena baixi els 4 esgraons aquells, i ja començo amb els pujos.
Em tiro una bona estona, però al final l'Emma baixa sola amb les contraccions. Li toco el caparró mig insinuat!!!! Te pel!!!! El meu marit flipa i plora :love:

Al final surt el cap i el veig i l'agafo, i després surt tota ella. L'agafo i amb ajuda me la posen amunt, quin moment nenes, és indescriptible, això ho compensa tot... Tan calentona, amb aquell olor a vida pura, es calma a sobre meu, m'abraço amb el marit i plorem!!! Ja som 3!!! És increïble... No es pot explicar. Ho escric i ploro...

Ara arriba lo dolent. M'he fet un desgarro bestial fins al anus, m'han de cosir moltíssim per dins i per fora... Molt bèstia la destrossa que m'he fet. Es tiren 1h durant, em deixen gases dins i sonda.

I lo pitjor... Veiem que la nena te una cosa rara al pit, bastant gran, com una taca lletja, com si estigués cremada... Em vaig enfonsar tant!!!! La mira el pediatre i ens diu q no ens preocupem ara, q ella està bé de tot i q ho mirarien a planta tot bé. Molta angoixa, tristesa, por, uffff fatal, em vaig enfonsar en sèrio... No em podia creure que m'hagués passat a mi.

És un hemangioma mesclat amb un tros q no li ha evolucionat correctament a nivell de pell i carn. Li fan una eco i el seu cor està perfecte!!! O sigui q es a nivell cutani. Però és horrible, molt lleig, molt gran, vamos lo típic q veus i et quedes mirant en plan quina pena...

Ahir tot el dia plorant assimilant ho tot, avui ja millor, m'han tret la sonda i les gases de dins. Em puc moure millor. La nena és una princesa preciosa. El pit està costant moltíssim!! Em venen al ajudar . Ella és suuuuuper dormilega i les poques vegades q demana, no obre bé la boca és frustrant i s'adorm.

Demà anem a casa en principi, ja us escriuré també.


També ahir va neixer el Linus de la Irisolda!!!!!!! >.-<: :love: :cnen:
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: capseta » dj. feb. 16, 2017 6:40 pm

Nayade enhorabona pel naixement de l'Emma!!!

M'ha encantat la teva súper explicació, què emotiu!!!
Molts ànims amb les cosetes negatives, mica en mica tot s'anirà posant a lloc i la lactància anirà millorant.

Petonets!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
Maryla
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: dj. març 31, 2016 7:00 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Maryla » dj. feb. 16, 2017 6:47 pm

Enhorabona Náyade!! :p-) :p-)
El més important és que les dues estigueu bé, la lactancia pot ser complicada a l'inici però amb paciència i perseverança serà un èxit, ja veuràs.
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Aroswi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 425
Membre des de: ds. nov. 08, 2014 8:29 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Aroswi » dj. feb. 16, 2017 10:55 pm

Nayade, enhorabonaaaaaaa familia!
Estava esperant la teva crónica, a la teva alçada! Mhas emocionat molt, què real i sincera l'explicació!
Segur que tot lo dolent queda compensat per l'emoció de tenir a l'Emma. I el Nayado, què monu també! De veritat, molta felicitat!

Un petonàs Ben fort!
>24 cicles_2014...
4 IA's negatives entre 2015 y 2016
1a FIV 2016: inci 05/06, punció 14/06, transfer 19/06___29/06/16 TE+

2a ronda 2018, n cicles fallits
Tansfer desvitrificats 2020, 06/02__17/02/20 Te???
SSG
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dg. abr. 17, 2016 3:46 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: SSG » dv. feb. 17, 2017 7:06 am

ENHORABONA NAYADEEEE!!! Soc de maig, entrava cada dia per veure si ja era aqui la petita. Que valenta, em dona anims per afrontar el que m'espera que estic aterroritzada.

Ara a disfrutar de n Emma.
Una abraçada ben gran.
Embarassada
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dv. juny 29, 2012 4:07 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Embarassada » dv. feb. 17, 2017 8:42 am

Moltes felicitats, Náyade!! No et preocupis per res, la lactància millorarà amb el temps, el sòl pèlvic també es recuperarà a poc a poquet, i l'hemangioma desapareixerà (el meu fill en tenia un de petitó al mig del front, i al cap d'un any, ni rastre!). El més important és que tu i la nena esteu bé!! Moltes felicitats i a disfrutar-la!! :-()-) :-()-) :-()-)
Granat
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dt. des. 13, 2016 12:36 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Granat » dv. feb. 17, 2017 9:48 am

Hola!!
Embarassada ahir monitors i tacte, la nena segueix alta i sense encaixar-se. Queden 11 dies així que de moment intentaré no amoïnar-me.

Nayade Quin part mes emotiu! Ostres quina emoció >.-<: Me'n alegro que ja la tingueu amb vosaltres i que avui torneu a casa. La lactància suposu que es questió de temps i segur que tot anirà rodat. Amb ella la recuperació serà més facil ja voràs. Al llegirte m'he dono conte que ja queda menys per sentir aquesta muntanya russa d'emocions.
A recuperar-se!! :ok:
Una abraçada a totes! :***:
Avatar de l’usuari
petit_somni
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: petit_somni » dv. feb. 17, 2017 10:40 am

Bon dia noies
Entro de mares de març per felicitar a les noves mares de febrer i agrair el relat del part a la Náyade! Enhorabona ja tens a la petita Emma :cnena: ara a cuidar-vos i disfrutar-la. M'ha agradat molt l'escrit ha estat molt emocionant.

Us anem seguint d'aprop per veure com aneu ja que aquest mes està tan actiu i nosaltres som les properes. Al nostre post ja ha nascut el primer nen de Març :cnen: :p-)

Les que quedeu de Febrer molts anims a la recta final :-()-) :-()-)
TE+ 17 de juliol 2016 : lasito :
21-03-2017 Neix el Marc :cnen: un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017 :-)(-:
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: crunchi » dv. feb. 17, 2017 11:04 am

Nayade moltissimes felicitats, quina emoció!!!!!! T'envio molts anims amb la recuperació, i molta sort amb la lactancia, i espero q lo de la taca acabi desapareixent, q segur q si!!!!! Ara a descansar i a disfrutar-la molt!!!!!! :-()-)

Enhorabona a totes les ultimes mamis de febrer, us dic el mateix, a recuperar-vos i a gaudir dels bebes!!!!! :oset:

I a les que us queda poc, molts anims i molta sort!!!!!

Us anirem llegint!!!!!!,
Imatge

Imatge
Cotofluix
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dg. oct. 16, 2016 7:10 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Cotofluix » dv. feb. 17, 2017 11:13 am

39 + 4 !!

Bon dia noies!!

Moltíssimes felicitats Náyade!! Quan tornis a casa veuràs les coses d'una altra manera, ja veuràs que el sòl pèlvic el podràs anar recuperant amb exercicis, i lo del pit de l'Emma pot anar desapareixent poc a poc... El més important és que tots 3 esteu perfectament bé!! >.-<:

Les que encara estem amb els bebitos dins la panxa... Molts ànims! Suposo que esteu com jo, que aquests últims dies es fan eterns!!

Ens anem llegint i qualsevol novetat ens informem! :ok:
Avatar de l’usuari
mercesf30
:: rateta
:: rateta
Entrades: 167
Membre des de: dj. maig 05, 2016 12:39 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: mercesf30 » dv. feb. 17, 2017 6:10 pm

Moltes felicitats Náyade, ens tenies en vilo!!! M'alegro que anés bé tot i l'estrip. Paciència i a gaudir molt de la petita princesa!! Petonets!!!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Náyade » dl. feb. 20, 2017 10:19 am

Hola a totes!! Moltíssimes gràcies!! :-()-)

Anem de bòlit, la nena no s'agafa bé al pit i estem amb suplement i cada toma és una tortura... Com q va baixar tant de pes els primers dies ara em fa por q no s'alimenti bé. Ja us dic Q s'agafa al pit de higos a brevas... Apart es tira tot el dia dormint!!! És una dormilega de cuidado.

La resta tot bé, avui he sortir per fi al carrer a moure paperassa i res, suposo q poc A poc cap amunt!!!

Aquesta tarda tinc taller de lactància aviam si m'ajuden una mica.

Han nascut molts babys, però no he pogut actualitzar. El Linus de la Irisolda, i avui la doloreta també tindrà al seu Eric!!!

Petonets a totes, sento ser tan absent!!! Les q sou mamis m'enteneu!!!!

neukiss-)
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Ayla_
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dc. maig 13, 2015 3:07 pm

Re: (¯`•✿ MaMiS FebReR 2017 ✿•´¯)

EntradaAutor: Ayla_ » dl. feb. 20, 2017 10:23 am

Bon dia nenes! Enhorabona Nayade i totes les noves mamis! Jo tambe soc a l'hospital de 4cm ja! El meu Eric tambe esta a punt de treure el caparró! Ja us anire informant... Quins nervis!
Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::