✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
8+1
Bona tarda maques!!!
Xinxa, quina alegria veure el petit i amb batec. Ole oleeee! Fa molta ilusió
RedBerr, es conplicat aixo de si dir-ho o no i amb el rotllo de les operacions. nosaltres vam decidir dir-ho als seus pares encara que va ser de forma gens especial, pero amb les circumstancies mediques ha sigut aixi. o sigui que mira, digueu-ho quan us sembli que sigui com sigui el fet es que seran avis i ja es especial de per si.
molt be l llista de preguntes!! avui mateix he trucat al ginecoleg i m'han dit que qualsevol dubte ho apunti, que despees alla se'ns oblida tot.
crunchi, quin rotllo lo de la feina, quan et veus forçar a dir-ho, pero segur que ha sigut un alliberament!
de l'axid folic avui li he preguntat a la metgessa de capçalera i diu que prendrel tambe durant l'alletament! no el deixeu encara.
giulietta, amb tanta feina ni te n'adonaras i ja tindras eco, no? quan et toca? que porto despiste de visites.
dolly, embotit cuit o congelat abans en pots prendre!!
eco abans de 6 setmanes no, 6-7 ja veuras algo (rs quan jo vaig anarhi).
EGO: el meu sogre va empitjorar molt i semblava que havia de ser questio de hores que ens deixes pero ha rebifat una mica. ara a esperar que acabi de recuperar i que el transplant hagi fet efecte. massa fronts oberts encara pero de com ens hem vist a com esta avui.... quina diferencia!!
avui he tingut metgessa de capçalera, no tinc infeccio d'orina, tinc hora per portar mostra de fluxe peraue a vegades te un color lleugerament verds, a alguna li passa? no es molt ni sempre i jo estic massa preocupada, pero diu que millor comprovar que no es res.
Hem decidit amb el capseto aue farem la prova no invasiva. ens ha entrat la cosa de que si no ho fem patirem ms. pica el preu pero bueno.
llavors he demanar hora per fer eco abans (setmana 10) per confirmar que va be i llavora fer el test. i la setmana 12 torno a tenir eco, per privat i de la ss. toma ya!!!
de simptomes guai, nomes digestions malament i cansament, no esta malament!! bueno, i les ungles es trenauen moooooolt. i aixo que les porto curtes.
bueno, no us puc dir mes que soc a l'hospital amb 2% de bateria.
perdoneu les faltes, el mobil em fa el tonto tota l'estona.
petonets a totes!! anims a les eels sintomes horribles.
Bona tarda maques!!!
Xinxa, quina alegria veure el petit i amb batec. Ole oleeee! Fa molta ilusió
RedBerr, es conplicat aixo de si dir-ho o no i amb el rotllo de les operacions. nosaltres vam decidir dir-ho als seus pares encara que va ser de forma gens especial, pero amb les circumstancies mediques ha sigut aixi. o sigui que mira, digueu-ho quan us sembli que sigui com sigui el fet es que seran avis i ja es especial de per si.
molt be l llista de preguntes!! avui mateix he trucat al ginecoleg i m'han dit que qualsevol dubte ho apunti, que despees alla se'ns oblida tot.
crunchi, quin rotllo lo de la feina, quan et veus forçar a dir-ho, pero segur que ha sigut un alliberament!
de l'axid folic avui li he preguntat a la metgessa de capçalera i diu que prendrel tambe durant l'alletament! no el deixeu encara.
giulietta, amb tanta feina ni te n'adonaras i ja tindras eco, no? quan et toca? que porto despiste de visites.
dolly, embotit cuit o congelat abans en pots prendre!!
eco abans de 6 setmanes no, 6-7 ja veuras algo (rs quan jo vaig anarhi).
EGO: el meu sogre va empitjorar molt i semblava que havia de ser questio de hores que ens deixes pero ha rebifat una mica. ara a esperar que acabi de recuperar i que el transplant hagi fet efecte. massa fronts oberts encara pero de com ens hem vist a com esta avui.... quina diferencia!!
avui he tingut metgessa de capçalera, no tinc infeccio d'orina, tinc hora per portar mostra de fluxe peraue a vegades te un color lleugerament verds, a alguna li passa? no es molt ni sempre i jo estic massa preocupada, pero diu que millor comprovar que no es res.
Hem decidit amb el capseto aue farem la prova no invasiva. ens ha entrat la cosa de que si no ho fem patirem ms. pica el preu pero bueno.
llavors he demanar hora per fer eco abans (setmana 10) per confirmar que va be i llavora fer el test. i la setmana 12 torno a tenir eco, per privat i de la ss. toma ya!!!
de simptomes guai, nomes digestions malament i cansament, no esta malament!! bueno, i les ungles es trenauen moooooolt. i aixo que les porto curtes.
bueno, no us puc dir mes que soc a l'hospital amb 2% de bateria.
perdoneu les faltes, el mobil em fa el tonto tota l'estona.
petonets a totes!! anims a les eels sintomes horribles.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Xinxaaaaa que guaaay, quina ilLuuuuu!!!!
em feu molta envejotaaaaa!!! Fins el moment no m'importava esperar per la eco x SS, i ara hi ha moments q penso que jo tb vull eco!!!! Jejejeje aish XD
GIUlietta siii, ja estic animada jejejeje nose, em va entrar el moment drama, vinga a plorar.....com va anar la visita a la gine??? Explica'ns!!!!
Dolly doncs si.... crec que dire que em prenc antibiotic.... Lo de la risa em serà dificil.... soc la tipica que quan diu una mentida es nota moltíssim pq em ric sola. Ais deu meu!! Doncs si, jo tp controlava el plor... algo exagerat. Igual que una nena petita amb una rabieta.
Capseta em sap greu lo del sogre.... ojalá millori i tot hagi estat un petit malson. Tema infecció, si, mira't-ho que et quedaras mes tranquil.la. tema alliberament doncd si, una mica.... avui la jefa m'ha dit "tu cuidado" pq haviem de moure un petit moble.... i m'ha fet gracia jejejeje res, es una tonteria pq allò pesava molt poc, però m'ha agradat que ho tingués en consideració. Ja ens explicaras que tal les proximes visites amb el gine!!!!!
Redberry novetats????els hi has dit al final???
Ego: cap novetat, cap simptoma.... ultimament tinc els pits molt sensibles.... però tot igual.
em feu molta envejotaaaaa!!! Fins el moment no m'importava esperar per la eco x SS, i ara hi ha moments q penso que jo tb vull eco!!!! Jejejeje aish XDGIUlietta siii, ja estic animada jejejeje nose, em va entrar el moment drama, vinga a plorar.....com va anar la visita a la gine??? Explica'ns!!!!
Dolly doncs si.... crec que dire que em prenc antibiotic.... Lo de la risa em serà dificil.... soc la tipica que quan diu una mentida es nota moltíssim pq em ric sola. Ais deu meu!! Doncs si, jo tp controlava el plor... algo exagerat. Igual que una nena petita amb una rabieta.
Capseta em sap greu lo del sogre.... ojalá millori i tot hagi estat un petit malson. Tema infecció, si, mira't-ho que et quedaras mes tranquil.la. tema alliberament doncd si, una mica.... avui la jefa m'ha dit "tu cuidado" pq haviem de moure un petit moble.... i m'ha fet gracia jejejeje res, es una tonteria pq allò pesava molt poc, però m'ha agradat que ho tingués en consideració. Ja ens explicaras que tal les proximes visites amb el gine!!!!!
Redberry novetats????els hi has dit al final???
Ego: cap novetat, cap simptoma.... ultimament tinc els pits molt sensibles.... però tot igual.
Bon dia noies, per fi una mica de tranquil·litat per escriure des del PC...
capseta, me'n alegro molt que el teu sogre estigui millor, a veure si acaba d'anar endavant i ara li has donat un motiu molt important!!! Tema fluxe no et puc ajudar, no m'ha passat però si que de vegades és d'un groc intens tirant a marró claret. La gine ahir em va dir que mentre no hi hagi sang tipus regla, cap problema i tot normal. Tema símptomes, a veure si segueixes així! També em va dir que tema vòmits i nàusees tant pot ser tenir-ne tot l'embaràs com no tenir-ne ni un sol cop, així que si som del segon grup, millor no?
crunchi, jo tampoc tinc símptomes a part d'algun mal de panxa puntual i que vaig al wc més sovint del normal!
dolly, de 6-7 setmanes si que es pot veure batec crec!! a veure si tens sort!!
Mode ego:
Bé, ahir vaig anar a la gine tot i saber que era aviat (5+5) però com que em varen donar aquest dia vaig pensar: hi vas i almenys es veurà el saquet si està a lloc i tal... i efectivament! Varem veure un saquet de 5 mm (ampliant molt) i la sorpresa (o no, ja que ho sospitava perquè vaig ovular a CD19) és que em va dir que estava de 5 setmanes justes (la qual cosa quadra perfectament amb l'ovulació). Em va donar hora pel dia 9/12 que estaré de 7 justes per veure si batega i tot segueix ok. Total, que de moment estic de 5+1 i la DPP canvia a 28/7, segueixo essent juliolera pels pèls
capseta, m'ho podràs canviar a la pàgina d'inici? gràcies bonica!!
capseta, me'n alegro molt que el teu sogre estigui millor, a veure si acaba d'anar endavant i ara li has donat un motiu molt important!!! Tema fluxe no et puc ajudar, no m'ha passat però si que de vegades és d'un groc intens tirant a marró claret. La gine ahir em va dir que mentre no hi hagi sang tipus regla, cap problema i tot normal. Tema símptomes, a veure si segueixes així! També em va dir que tema vòmits i nàusees tant pot ser tenir-ne tot l'embaràs com no tenir-ne ni un sol cop, així que si som del segon grup, millor no?
crunchi, jo tampoc tinc símptomes a part d'algun mal de panxa puntual i que vaig al wc més sovint del normal!
dolly, de 6-7 setmanes si que es pot veure batec crec!! a veure si tens sort!!
Mode ego:
Bé, ahir vaig anar a la gine tot i saber que era aviat (5+5) però com que em varen donar aquest dia vaig pensar: hi vas i almenys es veurà el saquet si està a lloc i tal... i efectivament! Varem veure un saquet de 5 mm (ampliant molt) i la sorpresa (o no, ja que ho sospitava perquè vaig ovular a CD19) és que em va dir que estava de 5 setmanes justes (la qual cosa quadra perfectament amb l'ovulació). Em va donar hora pel dia 9/12 que estaré de 7 justes per veure si batega i tot segueix ok. Total, que de moment estic de 5+1 i la DPP canvia a 28/7, segueixo essent juliolera pels pèls
capseta, m'ho podràs canviar a la pàgina d'inici? gràcies bonica!!Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Giulietta, ja t'he canviat a la primera pàgina. Ara ets la ultima juliolera!! A veure quan decideix nèixer.
Crunchi, giulietta
Que bé això de no tenir simptomes dels molestos, que pixar tota l'estona i digestions complicades tampoc és la panacea, però molt millor que estar amb vomits!!
Crunchi, que bona la teva jefa, ara et tindran entre cotonets!! A mi m'ho fan els cunyats. Tampoc cal però fa ilu veure que es preocupen.
Per cert!!!! Ahir ho vaig oblidar, faig una panxa considerable, jo ja era panxuda però si apretava la panxa endins o tenia la postura correcta no em quedava de panxeta de prenyi. Ara em resulta impossible, a sobre si apreto la panxa endins em noto com una pressió per sota que em fa mal rotllo. Sort que en unes eetmanes ja escamparem la notícia, en arribar a la setmana 12!! Quines ganes de treure'm el pes de sobre.
Molts petons!!

Crunchi, giulietta
Que bé això de no tenir simptomes dels molestos, que pixar tota l'estona i digestions complicades tampoc és la panacea, però molt millor que estar amb vomits!!
Crunchi, que bona la teva jefa, ara et tindran entre cotonets!! A mi m'ho fan els cunyats. Tampoc cal però fa ilu veure que es preocupen.
Per cert!!!! Ahir ho vaig oblidar, faig una panxa considerable, jo ja era panxuda però si apretava la panxa endins o tenia la postura correcta no em quedava de panxeta de prenyi. Ara em resulta impossible, a sobre si apreto la panxa endins em noto com una pressió per sota que em fa mal rotllo. Sort que en unes eetmanes ja escamparem la notícia, en arribar a la setmana 12!! Quines ganes de treure'm el pes de sobre.
Molts petons!!

Hola noies!
Que tal va el cap de setmana?
Entro amb Modo soso desdel mòbil, per explicarvos una cosa curiosa q em va passar ahir.
Ens van convidar a sopar uns amics, de camí amb el cotxe, parlavem d si dir-los als nostres amics q teníem panxu o no.. q si es molt aviat, q sino... total q vam decidir no dir res.
Arribem, comencem a sopar, i la meva amiga diu: bueno, q us hem convidat a sopar pq us volíem dir que... esta embarassada!
La vam felicitar, el meu marit i jo ens vam mirar i ens vam posar a riure.
I ens diuen, pq rieu q ja us ho imaginaveu?
I li dic, no, es q jo tb ho estic.
Al primer segon es pensaven q era broma, va ser molt bo!
I molta coincidència, ens portem una setmana d diferencia.
Serà molt xulo poder compartir tot el procés amb ella!
I vosaltres com esteu? Novetats?
Que acabeu d passar bon cap de setmana!
Que tal va el cap de setmana?
Entro amb Modo soso desdel mòbil, per explicarvos una cosa curiosa q em va passar ahir.
Ens van convidar a sopar uns amics, de camí amb el cotxe, parlavem d si dir-los als nostres amics q teníem panxu o no.. q si es molt aviat, q sino... total q vam decidir no dir res.
Arribem, comencem a sopar, i la meva amiga diu: bueno, q us hem convidat a sopar pq us volíem dir que... esta embarassada!
La vam felicitar, el meu marit i jo ens vam mirar i ens vam posar a riure.
I ens diuen, pq rieu q ja us ho imaginaveu?
I li dic, no, es q jo tb ho estic.
Al primer segon es pensaven q era broma, va ser molt bo!
I molta coincidència, ens portem una setmana d diferencia.
Serà molt xulo poder compartir tot el procés amb ella!
I vosaltres com esteu? Novetats?
Que acabeu d passar bon cap de setmana!
Quina ilusio dolly!! Serà molt maco que ho compartiu. La meva germana s'acaba de fer un tractament de fertilitat (està en betaespera) i ojalà sigui positiu.... es portarien 2 mesos.

Dolly que guay, quina il.lusió!!!!
M'encantaria que algu molt proper a mi tb m'anunciés la noticia jejejeje
Capseta ojalá tingui sort la teva germana!!!!
Ego: al final no els hi he dit als meus pares, no he trobat el moment, no ho sé. Aviam diumenge que ve.... em sap greu no dir-li's, però mira, ha anat aixi. Simptomes Dissabte vaig tenir la sensacio de tenir nausees, però tp estic segura de si ho eren. Porto uns dies amb molesties a la panxa....
Vosaltres que tal, com esteu?????
M'encantaria que algu molt proper a mi tb m'anunciés la noticia jejejejeCapseta ojalá tingui sort la teva germana!!!!
Ego: al final no els hi he dit als meus pares, no he trobat el moment, no ho sé. Aviam diumenge que ve.... em sap greu no dir-li's, però mira, ha anat aixi. Simptomes Dissabte vaig tenir la sensacio de tenir nausees, però tp estic segura de si ho eren. Porto uns dies amb molesties a la panxa....
Vosaltres que tal, com esteu?????
Bon dia noies!
Vaig a fer una mica de repàs de tot el que heu anat dient aquests darrers dies!
Redberry, avui tens la primera visita??? Moltíssima sort, i t'estem esperant per a que ens expliquis com ha anat!
Giulietta, felicitats per aquesta primera visita!!! Molt bé! Passet a passet!
Dolly, ha de ser boníssim compartir-ho amb amigues! Jo ho compartiré amb un parell de conegudes, però encara no ho saben!!!
Crunchi, no pateixis si no els hi has dit! Segur que diumenge que vé és un bon dia i els hi pots explicar!
Capseta, m'alegro que el teu sogre estigui una miqueeeeta millor! I espero que la teva germana tingui sort!!!
Sobre el tema de l'àcid fòlic que comentàveu. En l'altre embaràs, recordo que a mig embaràs me'l van canviar, també pq tenia el ferro baixíssim i feia àcid fòlic + ferro, i si que és cert que mentre es faci LM també es recomana prendre'l.
Nosaltres aquest cap de setmana ja ho hem dit a pares i germans. I quin alleugeriment! El minixinxet els va donar un paquet embolicat, els vam dir que era una manualitat de la llar, i quan l'obrien, era una foto nostre, dient que al juliol seriem un més! Tothom es va emocionar molt i va ser molt xulo. Per festes de Nadal aprofitarem per dir-ho a la resta de la família i als amics.
I símptomes, doncs vaig amb el cariban tot el dia
ja us vaig dir que tenia moltes nausees, així que la gine me'l va receptar directament, i la veritat és que oli en un llum! Ja em trobo molt bé, això si, de tant en tant, m'entren unes ganes de menjar que em menjaria el que fos! En fi... per mi tots aquests símptomes són nous, ja que en l'altre embaràs no vaig tenir res de res, així que ja veieu que cada vegada és un món diferent.
I res més, feliç dilluns!!!
Vaig a fer una mica de repàs de tot el que heu anat dient aquests darrers dies!
Redberry, avui tens la primera visita??? Moltíssima sort, i t'estem esperant per a que ens expliquis com ha anat!
Giulietta, felicitats per aquesta primera visita!!! Molt bé! Passet a passet!
Dolly, ha de ser boníssim compartir-ho amb amigues! Jo ho compartiré amb un parell de conegudes, però encara no ho saben!!!
Crunchi, no pateixis si no els hi has dit! Segur que diumenge que vé és un bon dia i els hi pots explicar!
Capseta, m'alegro que el teu sogre estigui una miqueeeeta millor! I espero que la teva germana tingui sort!!!
Sobre el tema de l'àcid fòlic que comentàveu. En l'altre embaràs, recordo que a mig embaràs me'l van canviar, també pq tenia el ferro baixíssim i feia àcid fòlic + ferro, i si que és cert que mentre es faci LM també es recomana prendre'l.
Nosaltres aquest cap de setmana ja ho hem dit a pares i germans. I quin alleugeriment! El minixinxet els va donar un paquet embolicat, els vam dir que era una manualitat de la llar, i quan l'obrien, era una foto nostre, dient que al juliol seriem un més! Tothom es va emocionar molt i va ser molt xulo. Per festes de Nadal aprofitarem per dir-ho a la resta de la família i als amics.
I símptomes, doncs vaig amb el cariban tot el dia
ja us vaig dir que tenia moltes nausees, així que la gine me'l va receptar directament, i la veritat és que oli en un llum! Ja em trobo molt bé, això si, de tant en tant, m'entren unes ganes de menjar que em menjaria el que fos! En fi... per mi tots aquests símptomes són nous, ja que en l'altre embaràs no vaig tenir res de res, així que ja veieu que cada vegada és un món diferent.I res més, feliç dilluns!!!
Bon dilluns guapis!
5+6
A veure anire per parts que me descuidat i no vegis!
xinxa Quina emoció poder escoltar el batec a la primera eco!! Com m'analegro que amb el que te han receptat estiguis mes be! Que emocionant aixo que dius del regalet.
crunchi Quan et veus en la situació de tenir-ho que dir-ho tan d'hora es un pal, pero al final es per tu i la panxu, que guai que la teva jefa estigues mes pendent d'aquestes cosetes com lo del moble, anims amb la espera de la ss, tots ja sabem com funciona.
giulietta Que be que has vist el saquet a la eco, segur que a la proxima eco ja veus el batec, que no deixa de ser la primera eco i ja veus alguna coseta!
capseta Espero que el sogre es millori, i amb la noticia que heu donat s'animi, que aixo es important. Seria molt chuli poder compartir amb la teva germana les sensacions i tot de la panxu
, espero que li sigui curta la betaespera.
Dolly Quina gracia que estiguessis tomant la decisió si dir-ho o no dir-ho i al final s'avancessin, deu ser una situació una mica comica, pero va molt be tenir una persona a prop sentint el mateix que tu.
Espero no deixar-me ninguna.
Sintomes A mi ja m'estan donat la tabarra les nausees, aquest cap de setmana a la nit no he arribat a vomitar pero escatava amb la panxa capgirada. El cansament em va i ve, mi noto una mica inflada, pero considero que es massa d'hora per aixo no se...
Primera eco Perfiii arribat al dia que vaig a fer la primera eco, la tinc a la tarda, no estic ni de 6 setmanes, pero per el contrari jo crec que vaig ovular a CD10, no vaig fer TO ni res, aixi que tinc l'esperança que estigui de una mica mes i poguem escoltar el cor! Aviam si tenim sort.
Dir-ho familia Al final ho farem abans de nadal, per el tema de les operacions, son els nostres pares els implicats, i també es un manera de donar anims. Volem fer alguna coseta original pero no sabem exactament el que... Ens estem esperant aquesta eco per dir-ho, a lo millo ho fem el cap de setmana. ja veurem.
Espero que tot vagi molt be!
5+6
A veure anire per parts que me descuidat i no vegis!
xinxa Quina emoció poder escoltar el batec a la primera eco!! Com m'analegro que amb el que te han receptat estiguis mes be! Que emocionant aixo que dius del regalet.
crunchi Quan et veus en la situació de tenir-ho que dir-ho tan d'hora es un pal, pero al final es per tu i la panxu, que guai que la teva jefa estigues mes pendent d'aquestes cosetes com lo del moble, anims amb la espera de la ss, tots ja sabem com funciona.
giulietta Que be que has vist el saquet a la eco, segur que a la proxima eco ja veus el batec, que no deixa de ser la primera eco i ja veus alguna coseta!
capseta Espero que el sogre es millori, i amb la noticia que heu donat s'animi, que aixo es important. Seria molt chuli poder compartir amb la teva germana les sensacions i tot de la panxu
, espero que li sigui curta la betaespera. Dolly Quina gracia que estiguessis tomant la decisió si dir-ho o no dir-ho i al final s'avancessin, deu ser una situació una mica comica, pero va molt be tenir una persona a prop sentint el mateix que tu.
Espero no deixar-me ninguna.
Sintomes A mi ja m'estan donat la tabarra les nausees, aquest cap de setmana a la nit no he arribat a vomitar pero escatava amb la panxa capgirada. El cansament em va i ve, mi noto una mica inflada, pero considero que es massa d'hora per aixo no se...
Primera eco Perfiii arribat al dia que vaig a fer la primera eco, la tinc a la tarda, no estic ni de 6 setmanes, pero per el contrari jo crec que vaig ovular a CD10, no vaig fer TO ni res, aixi que tinc l'esperança que estigui de una mica mes i poguem escoltar el cor! Aviam si tenim sort.
Dir-ho familia Al final ho farem abans de nadal, per el tema de les operacions, son els nostres pares els implicats, i també es un manera de donar anims. Volem fer alguna coseta original pero no sabem exactament el que... Ens estem esperant aquesta eco per dir-ho, a lo millo ho fem el cap de setmana. ja veurem.
Espero que tot vagi molt be!

7+1
Hola noies,
fa temps que no em connecto, però va ser per falta de notícies, no tinc símptomes ni res, però demà tenim la primera visita amb la gine... ja us contaré que tal:-o00m
Felicitats a totes les que ja heu escoltat el cor al vostre petit...

Hola noies,
fa temps que no em connecto, però va ser per falta de notícies, no tinc símptomes ni res, però demà tenim la primera visita amb la gine... ja us contaré que tal:-o00m
Felicitats a totes les que ja heu escoltat el cor al vostre petit...

6+3
Que bé neith veure't per aqui!!!!! Ja ens explicaràs!!!
Redberry que tal la visita, com ha anat???
Xinxa que graciós el minixinxet!!!! Prenc nota del que dius dels simptomes q poden variar...
Ego jo ara tinc com mal de panxa....
Que bé neith veure't per aqui!!!!! Ja ens explicaràs!!!
Redberry que tal la visita, com ha anat???
Xinxa que graciós el minixinxet!!!! Prenc nota del que dius dels simptomes q poden variar...
Ego jo ara tinc com mal de panxa....

- Pink_flower
- :: cèrvol

- Entrades: 506
- Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm
8+6
Bona nit noies i benvingudes a totes!! Guauuu quantes som ja!
Feia moltissim que no entrava pero es que em trobo fatal. Llegir em mareja molt i escriure ni te cuento...ja llegir-vos m'ha costat mogollon pero dic vinga va ves a dir algo.
Dijous vam anar a fer eco i ja feia 17mm i bategava a tope
i van aprofitar per punxar-me ja pel TS. Ja m'he endut de regal la prova del sucre pel primer trimestre per antecedents...ja en l'altre embaras em va sortir alterada a la primera. Quina murga...
Doncs aixo que em trobo fatal. Marejos, nausees, vomits, fluixa tot el dia,....hi ha dies q a les 8 marxo a dormir ja. Pero es que entre feina, uni, casa i nens no puc amb la meva anima
Ja entrare per personalitzar que em sap greu entrar tant a saco. Dema tinc llevadora ja us explicare!
Bona nit noies i benvingudes a totes!! Guauuu quantes som ja!
Feia moltissim que no entrava pero es que em trobo fatal. Llegir em mareja molt i escriure ni te cuento...ja llegir-vos m'ha costat mogollon pero dic vinga va ves a dir algo.
Dijous vam anar a fer eco i ja feia 17mm i bategava a tope
i van aprofitar per punxar-me ja pel TS. Ja m'he endut de regal la prova del sucre pel primer trimestre per antecedents...ja en l'altre embaras em va sortir alterada a la primera. Quina murga...Doncs aixo que em trobo fatal. Marejos, nausees, vomits, fluixa tot el dia,....hi ha dies q a les 8 marxo a dormir ja. Pero es que entre feina, uni, casa i nens no puc amb la meva anima
Ja entrare per personalitzar que em sap greu entrar tant a saco. Dema tinc llevadora ja us explicare!

Bon dia boniques!
Neith Que be a primera visita! Que emocionant! ja ens explicaras
pink flower Que emocionant escoltar bategar!! Si que es grandet ja! Espero que millorin aquest sintomes. Si tens antecedents millor que et controlin d'hora, que mai esta de mes!
MODO EGO Bueno ahir vaig anar a la primera eco!! Que emocionant a mi em va pasar volant, el meu marit em va dir que em vaig quedar pretificada, i la veritat li pregunto a ell i sembla que hagem anat a dos ecos diferents, el que fan els nervis!!! Bueno segons les meves sospites estic de mes temps, de 6s+5d, ja feia 7mm i es movia un munt! com es nota que ara te espai, i varem escoltar bategar super rapid
. Em va dir la gine que tinc una hemorragia una mica gran que en teoria no pasa res i que s'anira anant, pero que si tinc alguna perduda que vagi al metge, que m'ho prengui amb calma o demanes la baixa...que m'oblidi d'agafar molt pes i visita d'aqui 2 setmanes per controlar a veure que tal esta.
Em vaig oblidar les preguntes, menos mal que no anava sola i les tenia apuntadas
de la toxoplasmosis em va dir que no m'obseciones, que congelara els embutis i la carn ven feta, pero poca cosa mes, que l'anemia que tinc (que tinc de serie) que no es greu aixi que tot normal, que si algun cop necesito un ibuprofeno, que per 1 no passa res, pero que tampoc em passi, millor paracetamol (no em fan res) i voltaren que ni l'olori, ni pastilles ni cremes. M'ha receptat mes accid folic, que m'acabi el que estic prenent, i prengui un altre mes complert i em va donar un munt de mostres, tinc per gairabe 2 mesos... tambe em va donar el de les nausees per si acaso. Les proves m'ha dit que sobre tot la primera analitica me la fagi alla, pero que la del sucre per exemple me la puc fer tranquilament a la SS, que era el que jo volia!
Com he comentat algun cop, soc una mena d'autònoma, aixi que lo de la baixa res de res, en el meu treball agafem bastant pes diàriament, aixi que ho he dit i no mi deixen agafar res, estic com una reina!
Ahir no ens vem poder estar de dir-ho als pares, res mes sortir varem anar a comprar uns patucos, i so vem regalar als meus pares i la meva avia, va ser molt emocionant, perquè no sospitaven ni que l'estaven cercant. Els vem tornar a embolicar i vem anar a casa la sogra, i tambe molt contents! Ara ens falten els germans, que intentarem quedar amb ells aquesta setmana per donar-lis la noticia, aprofitarem els mateixos patucos per tothom
Com estic de una mica mes la meva data per el part es el 19/7, a veure sii la capseta m'ho pot canviar!
Com esteu les altres?
Neith Que be a primera visita! Que emocionant! ja ens explicaras
pink flower Que emocionant escoltar bategar!! Si que es grandet ja! Espero que millorin aquest sintomes. Si tens antecedents millor que et controlin d'hora, que mai esta de mes!
MODO EGO Bueno ahir vaig anar a la primera eco!! Que emocionant a mi em va pasar volant, el meu marit em va dir que em vaig quedar pretificada, i la veritat li pregunto a ell i sembla que hagem anat a dos ecos diferents, el que fan els nervis!!! Bueno segons les meves sospites estic de mes temps, de 6s+5d, ja feia 7mm i es movia un munt! com es nota que ara te espai, i varem escoltar bategar super rapid
. Em va dir la gine que tinc una hemorragia una mica gran que en teoria no pasa res i que s'anira anant, pero que si tinc alguna perduda que vagi al metge, que m'ho prengui amb calma o demanes la baixa...que m'oblidi d'agafar molt pes i visita d'aqui 2 setmanes per controlar a veure que tal esta.Em vaig oblidar les preguntes, menos mal que no anava sola i les tenia apuntadas
de la toxoplasmosis em va dir que no m'obseciones, que congelara els embutis i la carn ven feta, pero poca cosa mes, que l'anemia que tinc (que tinc de serie) que no es greu aixi que tot normal, que si algun cop necesito un ibuprofeno, que per 1 no passa res, pero que tampoc em passi, millor paracetamol (no em fan res) i voltaren que ni l'olori, ni pastilles ni cremes. M'ha receptat mes accid folic, que m'acabi el que estic prenent, i prengui un altre mes complert i em va donar un munt de mostres, tinc per gairabe 2 mesos... tambe em va donar el de les nausees per si acaso. Les proves m'ha dit que sobre tot la primera analitica me la fagi alla, pero que la del sucre per exemple me la puc fer tranquilament a la SS, que era el que jo volia! Com he comentat algun cop, soc una mena d'autònoma, aixi que lo de la baixa res de res, en el meu treball agafem bastant pes diàriament, aixi que ho he dit i no mi deixen agafar res, estic com una reina!
Ahir no ens vem poder estar de dir-ho als pares, res mes sortir varem anar a comprar uns patucos, i so vem regalar als meus pares i la meva avia, va ser molt emocionant, perquè no sospitaven ni que l'estaven cercant. Els vem tornar a embolicar i vem anar a casa la sogra, i tambe molt contents! Ara ens falten els germans, que intentarem quedar amb ells aquesta setmana per donar-lis la noticia, aprofitarem els mateixos patucos per tothom
Com estic de una mica mes la meva data per el part es el 19/7, a veure sii la capseta m'ho pot canviar!
Com esteu les altres?
5+4
Bon dia noies,
RedBerry, que bé que l'escoltessiu i tot!! Això de l'hemorragia, a cuidar-se i segur que no serà res!! És molt emocionant quan ho dius a la familia oi? Nosaltres estem esperant a sentir-lo per acabar de dir-ho a germans i cunyats.
Pink flower, ànims amb aquests símptomes!!
crunchi, en principi és normal el mal de panxa, jo també en tinc a estones puntuals... El cigronet s'ha de fer lloc
neith, que vagi bé la gine demà!!
xinxa, a veure si amb el cariban et passen les nàusees, tot i que pensa que és per una bona causa!!
dolly, quina il·lusió no? Podreu compartir tot el procés i els nens es portaran ben poc!!
capseta, a les de principis de mes ja us queda menys per poder esbombar-ho a tort i a dret
ànimss!!
Mode ego: jo segueixo igual, tot i que he passat uns dies que tenia la sensació d'anar enrere, el fet d'haver ovulat tard i recalcular la data em va deixar una mica amb la sensació d'estancament. Però ja estic més animada, Dijous tinc llevadora i a finals de la setmana que ve esperem poder sentir-li el cor...
Tema símptomes, poquets. Algun mal de panxa i poca cosa més. A vegades em ratllo per no tenir-ne (anirà tot bé allà dins?) però suposo que no estem mai contents i si en tingués també em queixaria.
Petonets maques!!
Bon dia noies,
RedBerry, que bé que l'escoltessiu i tot!! Això de l'hemorragia, a cuidar-se i segur que no serà res!! És molt emocionant quan ho dius a la familia oi? Nosaltres estem esperant a sentir-lo per acabar de dir-ho a germans i cunyats.
Pink flower, ànims amb aquests símptomes!!
crunchi, en principi és normal el mal de panxa, jo també en tinc a estones puntuals... El cigronet s'ha de fer lloc
neith, que vagi bé la gine demà!!
xinxa, a veure si amb el cariban et passen les nàusees, tot i que pensa que és per una bona causa!!
dolly, quina il·lusió no? Podreu compartir tot el procés i els nens es portaran ben poc!!
capseta, a les de principis de mes ja us queda menys per poder esbombar-ho a tort i a dret
ànimss!!Mode ego: jo segueixo igual, tot i que he passat uns dies que tenia la sensació d'anar enrere, el fet d'haver ovulat tard i recalcular la data em va deixar una mica amb la sensació d'estancament. Però ja estic més animada, Dijous tinc llevadora i a finals de la setmana que ve esperem poder sentir-li el cor...
Tema símptomes, poquets. Algun mal de panxa i poca cosa més. A vegades em ratllo per no tenir-ne (anirà tot bé allà dins?) però suposo que no estem mai contents i si en tingués també em queixaria.
Petonets maques!!
Hola noies,
No porto bones noticies, nomes es veia el sac, res de embrio. El 7 de decembre torno al gine per fer una altra eco...
No porto bones noticies, nomes es veia el sac, res de embrio. El 7 de decembre torno al gine per fer una altra eco...
Aiii neith!! Espero que sigui perquè estas de menys i ens puguis dir que ha estat només un ensurt. Molts petons i ànims per passar els dies fins la propera eco.
Giulietta, normal que et sentis estancada ja que per dates has "anat enrere", però ara ja sempre endavant!!!
RedBerry t'ho he canviat abans
Has avançat dues posicions, jajajaja. Que bé la eco!!
I deu meu quin desastre! Amb lo ben organitzada que anaves amb les preguntes!!! Jajajjaja les hauras de guardar per la propera!!
Pink, ets la meva ídol!! Amb 2 criatures, feina i uni.... jo no podria!!! Si amb feina+angles i ja no tiro!!! A sobre aquests dies amb lo del meu sogre no he descansat, en fi... i quina merda les nausees, marejos i vomits!! I el cariban no et fa res?? Has provat amb coses de gingebre?? He llegit por ahi que va bé.
Crunchi, com va el mal de panxa? A mi se m'ha quedat en aixo els simptomes, mals de panxa/males digestions. Què, com preveus que ho diras als futurs avis??
Xinxa que maco dir-ho amb el paquetet entregat per petitó de casa (aviat el gran!!). Ostres, a veure si el cariban et va fen efecte!!
EGO: anem bé, ahir vaig "tacar" una mica, el fluxe (que com us vaig dir a vegades sortia verdós) ahir tenia un to marronón molt fluix. Com que per avui al matí havia de portar un frotis vaginal per analitzar ja em diran el què.
De simptomes segueixo igual pero porto acumulat cansament dels dies d'hospital (ara ja no m'estic allà, vaig deixar d'anar a la feina uns dies i clar... ara muntanyes de coses pendents!!) com que està més estable la cosa doncs mira, el capseto va fent viatges.
El que tinc són arcades quan em rento les dents (els queixals concretament), he provat diferents pastes i sense pasta i també amb raspall electric i manual i no hi ha manera de controlar-ho. Puajjj!!! Avui pensava que vomitaria el berenar!!!
Per cert, vaig dir que al final farem la prova de sang? Crec que sí..... així que en 3 setmanes si tot va bé segurament sabrem fins i tot el sexe del bebito!!!
Molts petonets mamis!!!
Giulietta, normal que et sentis estancada ja que per dates has "anat enrere", però ara ja sempre endavant!!!
RedBerry t'ho he canviat abans
I deu meu quin desastre! Amb lo ben organitzada que anaves amb les preguntes!!! Jajajjaja les hauras de guardar per la propera!!Pink, ets la meva ídol!! Amb 2 criatures, feina i uni.... jo no podria!!! Si amb feina+angles i ja no tiro!!! A sobre aquests dies amb lo del meu sogre no he descansat, en fi... i quina merda les nausees, marejos i vomits!! I el cariban no et fa res?? Has provat amb coses de gingebre?? He llegit por ahi que va bé.
Crunchi, com va el mal de panxa? A mi se m'ha quedat en aixo els simptomes, mals de panxa/males digestions. Què, com preveus que ho diras als futurs avis??
Xinxa que maco dir-ho amb el paquetet entregat per petitó de casa (aviat el gran!!). Ostres, a veure si el cariban et va fen efecte!!
EGO: anem bé, ahir vaig "tacar" una mica, el fluxe (que com us vaig dir a vegades sortia verdós) ahir tenia un to marronón molt fluix. Com que per avui al matí havia de portar un frotis vaginal per analitzar ja em diran el què.
De simptomes segueixo igual pero porto acumulat cansament dels dies d'hospital (ara ja no m'estic allà, vaig deixar d'anar a la feina uns dies i clar... ara muntanyes de coses pendents!!) com que està més estable la cosa doncs mira, el capseto va fent viatges.
El que tinc són arcades quan em rento les dents (els queixals concretament), he provat diferents pastes i sense pasta i també amb raspall electric i manual i no hi ha manera de controlar-ho. Puajjj!!! Avui pensava que vomitaria el berenar!!!
Per cert, vaig dir que al final farem la prova de sang? Crec que sí..... així que en 3 setmanes si tot va bé segurament sabrem fins i tot el sexe del bebito!!!
Molts petonets mamis!!!
Ostres Neith i que vol dir aixo??? Que es massa aviat???? Que estas de menys??? Anims maca, espero que el metge t'hagi donat una explicació, pq ara m'has deixat espantada!!! Una abraçada
Capseta noo no ho sabia!!! Analisis de sang pots veure ja el sexe del bebe??? Que modern!!!! Que guay, ja ens diras!!!!
Giulietta es normal pensar aixo.... jo m'ho prenc amb molta calma, i no m'atabalo massa.... pero si, tot avança tan lent!!! Sobretot les que anem per SS (nose si es el teu cas, parlo per mi) que tot va tan lent.....anims! Ja ens diras que tl la visita amb el gine.....
Redberry que be la eco!!!!! El tema de ser autonom es una bona merda, ho visc d'aprop i sé el que és.... molts anims!!
Pink flower com et trobes, algo mes be??? Nena es que no pares!!!!! Quin tute!!!! Molts anims i aprofita el finde x descansar si pots!!!!
Simptomes a part de molta sensibilitat als mugrons, durant el dia be. Pero ara, igual que ahir, despres de sopar tinc com acidesa i mal de panxa. No es un mal de panxa cm els normals, es diferent. Mes que una digestio pesada, no ho sabria explicar.... pero ostres, avui apenes he sopat un tros de truita amb patates petita (ni 3 cm d'amplada), 2 talls de formatge i una mica de pa amb tomaket... i estic que no m'entra ni el iogur. Ahir ja m vaig anar a dormir amb aquesta sensacio, espero que sigui normal....
Dir-ho als pares encara no ho se.... suposo q ls hi direm diumenge, ja veurem.
Q tal les altres, com aneu???
Capseta noo no ho sabia!!! Analisis de sang pots veure ja el sexe del bebe??? Que modern!!!! Que guay, ja ens diras!!!!
Giulietta es normal pensar aixo.... jo m'ho prenc amb molta calma, i no m'atabalo massa.... pero si, tot avança tan lent!!! Sobretot les que anem per SS (nose si es el teu cas, parlo per mi) que tot va tan lent.....anims! Ja ens diras que tl la visita amb el gine.....
Redberry que be la eco!!!!! El tema de ser autonom es una bona merda, ho visc d'aprop i sé el que és.... molts anims!!
Pink flower com et trobes, algo mes be??? Nena es que no pares!!!!! Quin tute!!!! Molts anims i aprofita el finde x descansar si pots!!!!
Simptomes a part de molta sensibilitat als mugrons, durant el dia be. Pero ara, igual que ahir, despres de sopar tinc com acidesa i mal de panxa. No es un mal de panxa cm els normals, es diferent. Mes que una digestio pesada, no ho sabria explicar.... pero ostres, avui apenes he sopat un tros de truita amb patates petita (ni 3 cm d'amplada), 2 talls de formatge i una mica de pa amb tomaket... i estic que no m'entra ni el iogur. Ahir ja m vaig anar a dormir amb aquesta sensacio, espero que sigui normal....
Dir-ho als pares encara no ho se.... suposo q ls hi direm diumenge, ja veurem.
Q tal les altres, com aneu???
9+2
Hola noies!
Perdoneu la desconnexió...anava atabalada.
Neith a mi em va passar, que no es veia embrió i a la següent visita ja era allà i bategant. I em van dir que potser estava de menys, però ha evolucionat tot molt bé i estic del que toca. Ànims!
Us explico un mica la visita del dilluns: hi anava amb por pq l'altre embaràs a la setmana 9 ens van dir que haviem tingut un avort diferit. Però també hi anava amb esperances pq jo em notava tots els símptomes.
Vam arribar i ens va fer la eco i allà continuava el pesoleg bategant i amb força, el vam escoltar i vam veure com es movia. Feia 23mm que és el q toca per les 9 setmanes. Vam sortir amb visita programada amb llevadora, per les analitiques i sucre, per la eco de les 12 i visita de les 13.
Una abraçada a totes!!!
Hola noies!
Perdoneu la desconnexió...anava atabalada.
Neith a mi em va passar, que no es veia embrió i a la següent visita ja era allà i bategant. I em van dir que potser estava de menys, però ha evolucionat tot molt bé i estic del que toca. Ànims!
Us explico un mica la visita del dilluns: hi anava amb por pq l'altre embaràs a la setmana 9 ens van dir que haviem tingut un avort diferit. Però també hi anava amb esperances pq jo em notava tots els símptomes.
Vam arribar i ens va fer la eco i allà continuava el pesoleg bategant i amb força, el vam escoltar i vam veure com es movia. Feia 23mm que és el q toca per les 9 setmanes. Vam sortir amb visita programada amb llevadora, per les analitiques i sucre, per la eco de les 12 i visita de les 13.
Una abraçada a totes!!!
ego total estic una mica rallada... ahir us comentava el meu tema de cremors/dolor estomac/digestio pesada que fa uns dies que em passa desprs de sopar... pero ara mateix estic igual, i he acabat de dinar a les 16h, no he berenat, encara no he sopat (son les 20h) i alla les 18h o aixi ja m'ha vingut aquesta sensacio a l'estomac. M'estic rallant, creieu que es normal??? es que pensava q era degut al menjar (tot i que despres de l'esmorzar o dinar no m'ha passat mai, fins avui....) pero es que avui m'ha passat al cap d'un bon rato d'haver dinat, i nomes he dinat 1 truita de riu
no he menjat postres tampoc. Us ha passat???
com esteu vosaltres???
no he menjat postres tampoc. Us ha passat???com esteu vosaltres???
Crunchi, a mi em passa a vegades com tu dius. No pateixis!!!