✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Re: ✿ ☼ ❤ MARES DE JULIOL 2017 ❤ ☼ ✿
Jajajaaja pink, soc una extremista, per les infeccions tambe feia moltes coses per prevenirles i ja veus quina merda de resultat em dóna!!!
Ja puc ser alumna aventajada i fer tot el que puc que el meu cos va a la seva!!!
Que guai.... eco per la SS super aviat!! A mi m'ha agradat que tot ique vaig per privat m'ha dit que podem fer el que jo consideri per la SS, si és que el el meu dret!! No entenc a les que ja no us ofereixen res, quina desconsideració!
A més que li he dit que no tinc clar si parir per públic o privat.
Quin rotllo lo de les diabetis i proves! Pensva que a totohom li feien ara perquè vaig llegint que a moltes de juny ja els hi estan fent. Quin descans! Jo espero no tenir problemes relacionats amb això.
Que tingueu molt bon diaaaaaaaa

Ja puc ser alumna aventajada i fer tot el que puc que el meu cos va a la seva!!!
Que guai.... eco per la SS super aviat!! A mi m'ha agradat que tot ique vaig per privat m'ha dit que podem fer el que jo consideri per la SS, si és que el el meu dret!! No entenc a les que ja no us ofereixen res, quina desconsideració!
A més que li he dit que no tinc clar si parir per públic o privat.
Quin rotllo lo de les diabetis i proves! Pensva que a totohom li feien ara perquè vaig llegint que a moltes de juny ja els hi estan fent. Quin descans! Jo espero no tenir problemes relacionats amb això.
Que tingueu molt bon diaaaaaaaa

Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Hola noies!
De la infecció ja estic bé, ara desitjant que sigui divendres per tornar a tenir una eco!
Vaig tenir llevadora, però al dir que faig doble seguiment em va dir que amb ella cap prova i que només visites control per anar explicant els resultats.
De símptomes pocs, els pits i dolors com de regla.
Petons
De la infecció ja estic bé, ara desitjant que sigui divendres per tornar a tenir una eco!
Vaig tenir llevadora, però al dir que faig doble seguiment em va dir que amb ella cap prova i que només visites control per anar explicant els resultats.
De símptomes pocs, els pits i dolors com de regla.
Petons
- Anna30-1402
- :: puça

- Entrades: 20
- Membre des de: dc. març 23, 2016 10:59 am
Hola guapes!
Ostres capseta, que et milloris aviat!! Cuida't!! Jo de moment vaig bastant bé, noto pits inflats i endolorits, una mica més de son del normal i algun petit fàstic i mareig. Lo dels marejos és curiós perquè no sé si és de l'embaràs o no. El que em passa és que des de fa una setmana aprox. em marejo durant un moment (2-3 segons) al aixecar-me del llit i quan faig algun moviment sobtat. No n'hi faig cas perquè dura poquíssim, però és curiós. A alguna li ha passat també?
Fins aviat!
Ostres capseta, que et milloris aviat!! Cuida't!! Jo de moment vaig bastant bé, noto pits inflats i endolorits, una mica més de son del normal i algun petit fàstic i mareig. Lo dels marejos és curiós perquè no sé si és de l'embaràs o no. El que em passa és que des de fa una setmana aprox. em marejo durant un moment (2-3 segons) al aixecar-me del llit i quan faig algun moviment sobtat. No n'hi faig cas perquè dura poquíssim, però és curiós. A alguna li ha passat també?
Fins aviat!
Hola noies!
Soc nova aqui
Us explico una mica.
Vinc del forum de reproducció assistida, hem aconseguit el positiu en la primera FIV
Crec que encara no es ho creiem!
TE+: 06 novembre
DPP: 13 juliol 2017
Seguiment i hospital previst de part: Eco de confirmació a Sant Pau i seguiment a SS. Parc Taulí
Nª de fills: cap
Edat papis: 32 (33 en un mes i poc) i 45
Sexe i nom: encara no ho sabem.
Pel moment tenim hora amb la llevadora el 22 de novembre i l'eco a Sant Pau el dia 29 de novembre.
Felicitats a totes
Soc nova aqui
Us explico una mica.
Vinc del forum de reproducció assistida, hem aconseguit el positiu en la primera FIV
Crec que encara no es ho creiem!
TE+: 06 novembre
DPP: 13 juliol 2017
Seguiment i hospital previst de part: Eco de confirmació a Sant Pau i seguiment a SS. Parc Taulí
Edat papis: 32 (33 en un mes i poc) i 45
Pel moment tenim hora amb la llevadora el 22 de novembre i l'eco a Sant Pau el dia 29 de novembre.
Felicitats a totes

Lluitan des de el 2013, aixo si.. cada vegada mes aprop del final feliç 

6+1
Bona tarda noies!!!!
Benvinguda PATATA!!! A gaudir molt de l'embaràs, que bé que a la primera FIV hagueu tingut resultats
Ara t'apunto a la primera pàgina.
Buenooo!!!! de moment poques molèsties! què bé!!! jo començo a notar un malestar cada dia, semblava anecdotic pero na de na, he de vigilar de menjar quantitats petites (soc una gordi i em costa) perquè de seguida em sento amb mala digestio i amb molèsties que més aviat serien fàstigs, que no nàusees. I sempre cap a després de dinar i fins la nit.
Avui de veritat que li he dit al capseto que crec que vale, no està sortint panxa ni res, però una mica més inflada la part baixa del ventre sí que em noto, com a mínim ara que a sobre hem dinat fora i em trobo fatalllll
Quines ganes tinc de confirmar que tot va bé i poder informar a la família!!
Em queden 5 dies per veure la llentieta.
Per cert, vosaltres com li dieu carinyosament al bebito/embrió? Nosaltres encara no li diem de cap manera concreta, però em faria gràcia buscar-li un sobrenom temporal.
PROPERES VISITES:
16/11- CAPSETA ginecòleg 1ªECO
17/11- ANNA30 llevadora CAP
22/11 PATATA llevadora
23/11- ANNA30 ginecòleg
28/11 NURIAFM ECO
29/11 PATATA ECO a Sant Pau
Bona tarda noies!!!!
Benvinguda PATATA!!! A gaudir molt de l'embaràs, que bé que a la primera FIV hagueu tingut resultats
Ara t'apunto a la primera pàgina.Buenooo!!!! de moment poques molèsties! què bé!!! jo començo a notar un malestar cada dia, semblava anecdotic pero na de na, he de vigilar de menjar quantitats petites (soc una gordi i em costa) perquè de seguida em sento amb mala digestio i amb molèsties que més aviat serien fàstigs, que no nàusees. I sempre cap a després de dinar i fins la nit.
Avui de veritat que li he dit al capseto que crec que vale, no està sortint panxa ni res, però una mica més inflada la part baixa del ventre sí que em noto, com a mínim ara que a sobre hem dinat fora i em trobo fatalllll
Quines ganes tinc de confirmar que tot va bé i poder informar a la família!!
Em queden 5 dies per veure la llentieta.Per cert, vosaltres com li dieu carinyosament al bebito/embrió? Nosaltres encara no li diem de cap manera concreta, però em faria gràcia buscar-li un sobrenom temporal.
PROPERES VISITES:
16/11- CAPSETA ginecòleg 1ªECO
17/11- ANNA30 llevadora CAP
22/11 PATATA llevadora
23/11- ANNA30 ginecòleg
28/11 NURIAFM ECO
29/11 PATATA ECO a Sant Pau
Per cert, patata, si t'animes a apuntar-te al grupet de whatsapp li passes el teu número a la nuriafm. Som poquetes i no saturem excessivament. 
Siii!! Ara lo pasaste el número
Jo avui es el primer día que m he notat una mica marejada al mati pero despres ha passat.
Nosaltres li diem puntet... quan et fan la transfer de l embrio et donan una foto de l eco i nomes veus un puntet jijiji encara q jo a soles li dic bitxito
Jo avui es el primer día que m he notat una mica marejada al mati pero despres ha passat.
Nosaltres li diem puntet... quan et fan la transfer de l embrio et donan una foto de l eco i nomes veus un puntet jijiji encara q jo a soles li dic bitxito

Lluitan des de el 2013, aixo si.. cada vegada mes aprop del final feliç 

- Anna30-1402
- :: puça

- Entrades: 20
- Membre des de: dc. març 23, 2016 10:59 am
Bon dia!
Benvinguda Patata! Que bé que hagi estat a la primera!
Capseta, ja queda poquet per veure'l! Jo també acabo d'enviar el número a la Núria pel grup de whatsapp.
De símptomes, ahir per exemple tenia força marejos i fàstics, avui en canvi estic molt millor. En general no em puc queixar, per això, tot i que la son és cada dia, a les 9 del vespre ja aniria a dormir!
Benvinguda Patata! Que bé que hagi estat a la primera!
De símptomes, ahir per exemple tenia força marejos i fàstics, avui en canvi estic molt millor. En general no em puc queixar, per això, tot i que la son és cada dia, a les 9 del vespre ja aniria a dormir!

hola noies!!
Com aneu? espero que totes estupendes
us explico la meva setmana: dimecres vam anar a urgències de l'hospital del poble on treballo perquè tenia fluxe rosadet, ens van fer eco i van dir que el saquet estava buit i que segurament seria un embaràs anembrionari i que començaria a tacar i seria abort.
que divendres anessim a la nostra gine i que ella ho acabaria de confirmar. Ja us podeu imaginar com hem passat els dies des de dimecres migdia fins a divendres... Arriba divendres i quan anem a la gine .i expliquem i ens diu que més val fer una eco que no pas donar-ho per perdut perquè potser estic de menys i he ovulat més tard... I la nostra sorpresa és que és veia un embrió de mil·límetres i que estava bategant!
Així que va dir que en dues setmanes ens tornariem a veure i que llavors ja fariem el carnet d'embarassada i tot plegat.
Quina alegria poder continuar compartint moments amb vosaltres!!
Com aneu? espero que totes estupendes
us explico la meva setmana: dimecres vam anar a urgències de l'hospital del poble on treballo perquè tenia fluxe rosadet, ens van fer eco i van dir que el saquet estava buit i que segurament seria un embaràs anembrionari i que començaria a tacar i seria abort.
Així que va dir que en dues setmanes ens tornariem a veure i que llavors ja fariem el carnet d'embarassada i tot plegat.
Quina alegria poder continuar compartint moments amb vosaltres!!
- Pink_flower
- :: cèrvol

- Entrades: 506
- Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm
Benvingudes Anna i Patata
Nuria uf quin patiment aquests dos dies. Imagino que divendres va ser un subidon fins i tot escoltar-li el cor
m'alegro molt que el teu cigronet sigui tant fort.
Jo em trobo fataaaal..no tinc esma ni per agafar el teléfon ni pc...faig pena
entre els fastics, nausees, estomac regirat, marejos...i sumem feina, uni i nens i ja si que estic per llençar-me pero al llit i de cap
Ahir vam celebrar els 3 anyets de la meva petita i vam aprofitar per dir-ho a familia i amics. Hi havia de tot...uns contents i d'altres que sembla que ens criaran ells als nens. Quina rabia
pero bueno. Ara toca aguantar de tot... nomes em falta dir-ho a la feina que em fa molta mandra pero prefereixo dir-ho jo que no s'enterin per qualsevol. Aixi que suposo que aquesta setmana ho dire.
El divendres jo tambe vaig anar a la gine i vam
Fer eco i es veia un embrionet de 3,5mm i vam escoltar el cor a tope
uff quin so mes meravellos!! En aquest moment se t'oblida tot tot. Em va dir que prengues seidibion perque porta omega3 i sino yodocefol mes omega3 apart que era molt important.
Vosaltres quin acid folic preneu?? Jo estava amb l'acfol pelat pero diu que tanta quantitat d'acid folic no cal.
Tampoc els hi hem dit res als peques perque crec que sino se'ls ho fara massa llarg i encara poc creible sino poden veure res
Vosaltres com us trobeu?? Qui te la propera visita??
Nuria uf quin patiment aquests dos dies. Imagino que divendres va ser un subidon fins i tot escoltar-li el cor
m'alegro molt que el teu cigronet sigui tant fort. Jo em trobo fataaaal..no tinc esma ni per agafar el teléfon ni pc...faig pena
entre els fastics, nausees, estomac regirat, marejos...i sumem feina, uni i nens i ja si que estic per llençar-me pero al llit i de cap
Ahir vam celebrar els 3 anyets de la meva petita i vam aprofitar per dir-ho a familia i amics. Hi havia de tot...uns contents i d'altres que sembla que ens criaran ells als nens. Quina rabia
pero bueno. Ara toca aguantar de tot... nomes em falta dir-ho a la feina que em fa molta mandra pero prefereixo dir-ho jo que no s'enterin per qualsevol. Aixi que suposo que aquesta setmana ho dire. El divendres jo tambe vaig anar a la gine i vam
Fer eco i es veia un embrionet de 3,5mm i vam escoltar el cor a tope
uff quin so mes meravellos!! En aquest moment se t'oblida tot tot. Em va dir que prengues seidibion perque porta omega3 i sino yodocefol mes omega3 apart que era molt important. Vosaltres quin acid folic preneu?? Jo estava amb l'acfol pelat pero diu que tanta quantitat d'acid folic no cal.
Tampoc els hi hem dit res als peques perque crec que sino se'ls ho fara massa llarg i encara poc creible sino poden veure res
Vosaltres com us trobeu?? Qui te la propera visita??
TE+: 13 novembre
DPP: 27 juliol 2017
Seguiment i hospital previst de part: aniré al Hospital del meu poble segurament
Edat papis: 34 (ell) i 31 (al febrer faig els 32)
Nenes, primer de tot enhorabona a totes!!!! I després, em sembla que puc dir oficialment que m'apunto a juliol 2017!!!!!
Una mica més i me'n vaig a Agost!!!! Encara tinc dubtes pq no veig les ralletes prou marcades, m'agradaria veure la ralla de embaraç igual de marcada que la de control!!!!! Però sembla ser que si, m'he fet 2 TE de Amazon One step i ara 1 TE de parafarmacia i si, el meu cruncho diu que veu dos ralles, i he penjat fotos aCercadores Novembre i també, moltes han opinat que si. (He fet CB xo m'ha donat error i crec que ja no el faré...).
Veig que aneu molt adelantades!!!! Ja us heu visitat i tot??? Jo em vaig fer analisis de sang el dian7 de nov. I els recullo dilluns que ve.... creieu que ho haura detectat????
I ja ho esteu dient a la vostre gent??? Jo crec que demà li diré a la meva millor amiga, pq no m'en puc estar, necessito explicar-li tot el q m'està passant!!! I als meus pares els hi vull dir aquest diumenge.....però de moment crec q no ho diré a ningú més.....
Ostres Nuria quin ensurt més gros!!!!!!! No vull ni imaginar-me aquests dies d'angoixa!!!
Com van els simptomes??? Jo de moment tinc mal de panxa, però res més, porto uns 3 dies aixi... no se si pendre'm algo....
DPP: 27 juliol 2017
Seguiment i hospital previst de part: aniré al Hospital del meu poble segurament
Edat papis: 34 (ell) i 31 (al febrer faig els 32)
Nenes, primer de tot enhorabona a totes!!!! I després, em sembla que puc dir oficialment que m'apunto a juliol 2017!!!!!
Una mica més i me'n vaig a Agost!!!! Encara tinc dubtes pq no veig les ralletes prou marcades, m'agradaria veure la ralla de embaraç igual de marcada que la de control!!!!! Però sembla ser que si, m'he fet 2 TE de Amazon One step i ara 1 TE de parafarmacia i si, el meu cruncho diu que veu dos ralles, i he penjat fotos aCercadores Novembre i també, moltes han opinat que si. (He fet CB xo m'ha donat error i crec que ja no el faré...).Veig que aneu molt adelantades!!!! Ja us heu visitat i tot??? Jo em vaig fer analisis de sang el dian7 de nov. I els recullo dilluns que ve.... creieu que ho haura detectat????
I ja ho esteu dient a la vostre gent??? Jo crec que demà li diré a la meva millor amiga, pq no m'en puc estar, necessito explicar-li tot el q m'està passant!!! I als meus pares els hi vull dir aquest diumenge.....però de moment crec q no ho diré a ningú més.....
Ostres Nuria quin ensurt més gros!!!!!!! No vull ni imaginar-me aquests dies d'angoixa!!!
Com van els simptomes??? Jo de moment tinc mal de panxa, però res més, porto uns 3 dies aixi... no se si pendre'm algo....
- Pink_flower
- :: cèrvol

- Entrades: 506
- Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm
Crunchi benvinguda a aquest costat del forum
si hi ha ratlleta hi ha panxeta!!

si hi ha ratlleta hi ha panxeta!!

Crunchi la ratlla es veia perfectament!! Benvingudaaaaaaa!!!!!
A mi a marcarse tant com la de control em va trigar mes duna setmana despres de la DNW.
Quan pugui et poso a la pagina principal.
Que é, al final aquest mes heu sigut moltes les cercadores amb TE+, quines ganes de que us toqui al juliol i poder compartir la nova etapa.
Neneeeessssss estic una mica nerviosa, tinc tantes ganes de que sigui dimecres i veure la llentieta....
Petons!!
A mi a marcarse tant com la de control em va trigar mes duna setmana despres de la DNW.
Quan pugui et poso a la pagina principal.
Que é, al final aquest mes heu sigut moltes les cercadores amb TE+, quines ganes de que us toqui al juliol i poder compartir la nova etapa.
Neneeeessssss estic una mica nerviosa, tinc tantes ganes de que sigui dimecres i veure la llentieta....
Petons!!
Bon dia noies! Primer de tot, moltíssimes felicitats a totes les panxetes!!!
Nosaltres hem estat gairebé 11 mesos cercant, vaig estar al cercadores els primers mesos, però em vaig agobiar i necessitava desconnectar, i finalment, i el mes que menys ens ho esperàvem, TE positiu! Així que aquí estic, desitjant compartir aquesta aventura amb vosaltres!
Aquí teniu les meves dades:
NOM: xinxa
TE+: 11 novembre
DPP: 21 juliol
Seguiment i hospital previst de part: mútua
Nª de fills: 1 que aviat farà els 3 anys
Edat papis: 33 i 37
Sexe i nom
: no ho sabem!
Anem parlant!
Nosaltres hem estat gairebé 11 mesos cercant, vaig estar al cercadores els primers mesos, però em vaig agobiar i necessitava desconnectar, i finalment, i el mes que menys ens ho esperàvem, TE positiu! Així que aquí estic, desitjant compartir aquesta aventura amb vosaltres!
Aquí teniu les meves dades:
NOM: xinxa
TE+: 11 novembre
DPP: 21 juliol
Seguiment i hospital previst de part: mútua
Nª de fills: 1 que aviat farà els 3 anys
Edat papis: 33 i 37
Sexe i nom
: no ho sabem!Anem parlant!
Bon dia noies!
Amb molta cautela, és molt aviat, però m'apunto al juliol
Encara estic al·lucinant perquè era el primer mes de cerca, però hem fet diana!!
NOM: giulietta
TE+: 15 de novembre
DPP: 23 juliol
Seguiment i hospital previst de part: mútua i SS
Edat papis: 28 i 29
Sexe i nom: no ho sabem
Com que vaig ovular tard, suposo que serà més cap al final de mes la DPP però de moment la calculadora diu això!
Amb molta cautela, és molt aviat, però m'apunto al juliol
Encara estic al·lucinant perquè era el primer mes de cerca, però hem fet diana!!
NOM: giulietta
TE+: 15 de novembre
DPP: 23 juliol
Seguiment i hospital previst de part: mútua i SS
Edat papis: 28 i 29
Sexe i nom: no ho sabem
Com que vaig ovular tard, suposo que serà més cap al final de mes la DPP però de moment la calculadora diu això!
Hello!
Enhorabona a totes les panxetes!
Jo estava dubtant en si apuntar-me ja o no al post.. (es una mica aviat) pero veig que la Crunchi i la giuletta no s'en han pogut estar tampoc jejej
Aquesta setmana hi ha ahgut varies ++ a cercadores, aixi que si tot va be serem un bon grupet!
Us deixo les meves dades:
NOM: Dolly
TE+: 14 de novembre
DPP: 20 juliol
Seguiment i hospital previst de part: mutua,
Nª de fills: 0
Edat papis: 32 (jo) i 33 (ell)
Sexe i nom: ni idea, sera dificil de triar
Haig de demanar hora a la llevadora, m'he estat informant i es suposa que haig de demanar hora entre les setmanes 8 i 10 ?? En serio? Aixo se'm fara etern!
Una pregunta en general, teniu algun link o llistat d'aliments que haguem d'evitar?
Quan ho anunciareu a la familia? Jo he pensat a fer-ho per Nadal (en teoria ja estare a la setmana 10-11)
Petonets a totes!
Enhorabona a totes les panxetes!
Jo estava dubtant en si apuntar-me ja o no al post.. (es una mica aviat) pero veig que la Crunchi i la giuletta no s'en han pogut estar tampoc jejej
Aquesta setmana hi ha ahgut varies ++ a cercadores, aixi que si tot va be serem un bon grupet!
Us deixo les meves dades:
NOM: Dolly
TE+: 14 de novembre
DPP: 20 juliol
Seguiment i hospital previst de part: mutua,
Edat papis: 32 (jo) i 33 (ell)
Sexe i nom: ni idea, sera dificil de triar
Haig de demanar hora a la llevadora, m'he estat informant i es suposa que haig de demanar hora entre les setmanes 8 i 10 ?? En serio? Aixo se'm fara etern!
Una pregunta en general, teniu algun link o llistat d'aliments que haguem d'evitar?
Quan ho anunciareu a la familia? Jo he pensat a fer-ho per Nadal (en teoria ja estare a la setmana 10-11)
Petonets a totes!
BENVINGUDES TOTES!!!!!
XINXA, GIULIETTA, DOLLY!!!
Ara actualitzo el primer post.
Dolly: sobre la primera visita, jo vaig anar a la llevadora de la SS la setmana passada. Ja pots demanar hora
I d'aliments prohibits: alcohol, molts tipus d'infusions, té i cafè millor reduïr, lactics (formatges) amb llet que no hagi estat pasteuritzada. Embotits NO, però sempre els pots congelar mínim 48 hores i llavors sí.
XINXA, GIULIETTA, DOLLY!!!
Ara actualitzo el primer post.
Dolly: sobre la primera visita, jo vaig anar a la llevadora de la SS la setmana passada. Ja pots demanar hora
JA SOM 9 FUTURES MARONES DE JULIOL!!!

Hola futures marones julioleres!
Jo també m'apunto amb molta cautela!
NOM: RedBerry
TE+: 13 de novembre
DPP: 25 juliol
Seguiment i hospital previst de part: mutua (teknon segurament) y SS
Edat papis: 27 (jo) i 30 (ell)
Sexe i nom: No si sap.
MODO EGO:
Jo avui segons les calculadores ja estic de 4 setmanes, ahir ja vaig demanar hora amb el gine de la mutua, per el 28 de novembre, aquestes dues setmanes seran eternes! Espero que em facin eco i poder escoltar el cor, que estare de 5+6! Aquesta setmana intentare demanar hora per la SS. Me estic fent una llista de preguntes perque segur que m'oblido de tot! Jo vaig ovular molt d'hora i tinc cicles curts aixi que a veure que diu!
Nosaltres farem com la Dolly i ho direm a tothom per Nadal, ja m'estic rumiant alguna cosa a veure si queda chuli.
LA veritat que ha sigut tot super soptat, i no m'ho acabo de creure, el septembre ho vem decidir, octubre revisions, i novembre cerca i diana. La veritat que estic super super feliç amb la panxu
, fins i tot el marit s'extranya de lo feliç que estic, seran les hormones?
M'agrada tenir un grupet on poder parlar d'aquesta nova situació que ens ve per davant!
Bona niit boniques!
Jo també m'apunto amb molta cautela!
NOM: RedBerry
TE+: 13 de novembre
DPP: 25 juliol
Seguiment i hospital previst de part: mutua (teknon segurament) y SS
Edat papis: 27 (jo) i 30 (ell)
Sexe i nom: No si sap.
MODO EGO:
Jo avui segons les calculadores ja estic de 4 setmanes, ahir ja vaig demanar hora amb el gine de la mutua, per el 28 de novembre, aquestes dues setmanes seran eternes! Espero que em facin eco i poder escoltar el cor, que estare de 5+6! Aquesta setmana intentare demanar hora per la SS. Me estic fent una llista de preguntes perque segur que m'oblido de tot! Jo vaig ovular molt d'hora i tinc cicles curts aixi que a veure que diu!
Nosaltres farem com la Dolly i ho direm a tothom per Nadal, ja m'estic rumiant alguna cosa a veure si queda chuli.
LA veritat que ha sigut tot super soptat, i no m'ho acabo de creure, el septembre ho vem decidir, octubre revisions, i novembre cerca i diana. La veritat que estic super super feliç amb la panxu
, fins i tot el marit s'extranya de lo feliç que estic, seran les hormones? M'agrada tenir un grupet on poder parlar d'aquesta nova situació que ens ve per davant!
Bona niit boniques!

Hola redberry, benvinguda!!
Quan pugui t'apunto a la primera pàgina.
La primera visita de 5+6 igual et fa passar un ensurt, mira sino el cas de la nuria!! Que dimecres passat no veien batec ni embrió i per sort divendres es va veure que sí hi havia petit bategant ben fort.
Jo hi vaig demà!!!! Per fiiiii!!!!!
Tinc moltes ganes d'anar-hi, espero que tot estigui perfectament, i sabeu quina paranoia m'ha entrat avui? Que siguin 2. El que em faltava!! Jajajajaja
No tenim cap tipus d'antecedents però m'he emparanoiat molt fort.
I si tot està bé possiblement ho diguem a la família el cap de setmana, ja que a casa meva fem dinar familiar i per la banda del capseto doncs ja buscarem una manera, que ara mateix tenim unes circumstancies molt especials (el meu sogre recent transplantat i a aillament).
Molts petonets guapes!!!
Quan pugui t'apunto a la primera pàgina.
La primera visita de 5+6 igual et fa passar un ensurt, mira sino el cas de la nuria!! Que dimecres passat no veien batec ni embrió i per sort divendres es va veure que sí hi havia petit bategant ben fort.
Jo hi vaig demà!!!! Per fiiiii!!!!!
Tinc moltes ganes d'anar-hi, espero que tot estigui perfectament, i sabeu quina paranoia m'ha entrat avui? Que siguin 2. El que em faltava!! Jajajajaja
No tenim cap tipus d'antecedents però m'he emparanoiat molt fort.
I si tot està bé possiblement ho diguem a la família el cap de setmana, ja que a casa meva fem dinar familiar i per la banda del capseto doncs ja buscarem una manera, que ara mateix tenim unes circumstancies molt especials (el meu sogre recent transplantat i a aillament).
Molts petonets guapes!!!