Lost 6x07 Dr Linus

Avatar de l’usuari
madrona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1269
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:13 am
Ubicació: barcelona

Lost 6x07 Dr Linus

EntradaAutor: madrona » dj. març 11, 2010 10:36 am

Hola
Noies avui començo jo.
Però he d'avisar. Tinc lumbàlgia aguda i just abans de veure el capítol d'ahir em vaig prendre un Diazepan. Així que no sé si he pispat gaire cosa del capítol : lasito : : lasito : : lasito : : lasito : : lasito :

Crec que el bàndol-Jacob ja està clar: Hurley, Jack, Ben , Lapidus, Sun, Iliana.. i no sé si em deixo algú. Una mica febles al costat del bàndol del Locke, no?

I no m'ha quedat clar, el fet que es comenta al capítol del fet que quan en Jacob et toca et converteix en immortal?' o et dona un do especial???? Ni Jack ni en Richard moren perquè són inmortals o perquè al dinamita estava mullada??? :content: :content: :content:

Ara ja sabem que qui arriba a l'illa és en Whitmore...i el capítol vinent tindrà en Sawyer de protagonista, sense dubte per posicionar-se en un dels dos bàndols.

aquesta vegada necessitaré ajuda perquè amb l'emboiramenta mental que porto.... zz:-) zz:-) zz:-) zz:-) zz:-) zz:-)
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

Re: Lost 6x07 Dr Linus

EntradaAutor: Pukeko » dj. març 11, 2010 1:09 pm

A mi, el capítol d'ahir em va semblar fluixet, tot i que va semblar que definien exactament quin són els bàndols, i jo crec que van deixar entreveure que el cantó bo és el de la Iliana, Sun, Lapidus, etc.... Ho dic per la extrapolació amb la història del Ben fent de mestre, on se sacrifica pel benefici de l'Alex.

El tema de la inmortalitat, segons diu el Richard ell és inmortal gràcies al Jacob, però el Jack no, i crec que el tema va més de que el Jacob controla el seu destí per què el dirigeixi cap a on ell li interessa que vagi.....
Avatar de l’usuari
Helia
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

Re: Lost 6x07 Dr Linus

EntradaAutor: Helia » dj. març 11, 2010 2:55 pm

Molt bé madrona!! >.-<: Ja tenia la sensació que em feia pesada obrint jo cada setmana el capítol... jeje... :content:

A veure, a mi el capítol d'ahir em va agradar, molt! Em va agradar veure com en Ben, en realitat, no és tan dolent, sinó que té una tendència natural a ficar-se en merders... i que la illa, el corromp... Genial l'explicació-perdó que li demana a la Ilana (em va caure la llagrimeta, perquè negar-ho... neu:-D ), i molt bé perquè és el primer flashsideway que es parla de la illa i de Dharma!

Tema Jack... doncs jo crec que sí, que els candidats són immortals. És a dir, el que va fer en Jacob al tocar a tots els losties de petits (o de grans) era donar-los el do de no morir-se... I direu... i com és que els candidats "tatxats" són morts? Doncs perquè crec que en Jacob decidia quan deixaven de ser candidats, i llavors els deixava "desprotegits". Ara en Jacob s'ha mort, i no pot decidir res, per tant, els candidats no es poden morir. Ara que ho he escrit em sembla una mica surrealista i una pajarrada mental... però jo hi trobo lògica! neujor:-)

El que em va deixar distreta és quan en Richard li diu a en Hurley que si torna a veure a en Jacob, no li faci cas... suposo que és perquè ell està "desenganyat" amb tot el que en Jacob li ha fet fer tots aquests anys... per cert... queda força clar que en Richard va arribar a la illa amb la Black Rock, no?

El que no m'esperava gens és en Withmore... estava clar que havia de tornar a sortir... però ara, al costat de la trama Jacob-Nemesis-Fum negre-Temple-Aigua que cura-i tota la pesca, doncs em sembla que en withmore serà poc més que un xitxarel·lo... mmm.... no sé... si en Ben, que s'ha passat tants anys a la illa no s'enterava de la peli, què coi sabrà en Withmore que aporti alguna cosa interessant...?
ImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
marionaijan
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: ds. nov. 28, 2009 8:55 pm

Re: Lost 6x07 Dr Linus

EntradaAutor: marionaijan » dv. març 12, 2010 10:19 pm

Hola noies!!

Bueeeeeeeno, poc a poc es van sabent més coses.... Però no sé pq, cada cop tinc més la sensació de que el Jacob no serà bo! Mira, tinc aquesta impresió...
I per fi sabme més cosetes del richard. Si Helia, jo crec que queda clar que va arribar amb el vaixell i era un esclau, com es queda mirant les cadenes... i diu que en Jacob li va otorgar un do... I buf... quina escena la d'en Jack i ell... És en Jack el candidat més ferm a protegir l'illa?

I en Withmore... ai en Withmore... no sé si sap tot "lo que se cuece" a l'illa... però ell ja va avisar que hi hauria una guerra. La provocarà ell?
Imatge
Imatge
***El post del Jan***: viewtopic.php?f=50&t=16325
Avatar de l’usuari
Helia
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

Re: Lost 6x07 Dr Linus

EntradaAutor: Helia » dj. març 18, 2010 4:39 pm

Per destripar el 6x08, aquí: viewtopic.php?f=81&t=15614 ;-)
ImatgeImatge
Imatge

Torna a “Sèries de TV”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::