~ Sóc 1@ frikiLOST !

Avatar de l’usuari
Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

Re: ~ Sóc 1@ frikiLOST !

EntradaAutor: Pukeko » dj. oct. 01, 2009 5:26 pm

Molt bona explicació Helia!!!
Avatar de l’usuari
Annita
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 7:17 pm

Re: ~ Sóc 1@ frikiLOST !

EntradaAutor: Annita » dj. oct. 01, 2009 6:07 pm

Ostres, kina gran pensada obrir aquest post!!!!

Me apunto!!!! M'encanta! el meu home i jo estem super viciats i hem vist varis cops les 4 primeres temporades, pero la 4 i la 5 ens les ha de portar el meu cunyat i no hi pensa mai!!!

Estic a favor d'obrir posts per cada temporada per explicar-nos cosetes; de vegades se m'escapa cada una... sort del meu home!!!!
Imatge


Imatge
Avatar de l’usuari
Lluma
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2632
Membre des de: dl. oct. 13, 2008 7:01 pm

Re: ~ Sóc 1@ frikiLOST !

EntradaAutor: Lluma » dj. oct. 01, 2009 6:24 pm

Us podeu creure que el meu home (antiLost) mha fet creure que la 5a temporada tenia 15 capítols????
ja em semblava a mi que sacabava com un capítol normal i corrent, la tempo!
QUI EL VA PARIR!!!

Tinc lemule que treu fum!!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Helia
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

Re: ~ Sóc 1@ frikiLOST !

EntradaAutor: Helia » dj. oct. 01, 2009 7:58 pm

Lluma ha escrit:Us podeu creure que el meu home (antiLost) mha fet creure que la 5a temporada tenia 15 capítols????


ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge jo el peloooooo!!!! El meu també és antilost... sempre ho veig sola! (o sigui, quan s'adorm al sofà! :-D )
Algun cop que li he explicat de què va em diu "vaia xorrada, uns tios s'estrellen amb un avió en una illa deserta i d'això en treuen 6 temporades?". Pobret, quanta ignorància... :-:) :r)
ImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
nunus
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1567
Membre des de: dc. maig 21, 2008 10:27 pm

Re: ~ Sóc 1@ frikiLOST !

EntradaAutor: nunus » dj. oct. 01, 2009 11:50 pm

pitisu ha escrit:per cert, quan parlàveu de la LiBi (o com s'escrigui... :-:) ) heu oblidat la connexió pre-crash entre ella i en.... mmmm.... callo callo! però és imprescindible per l'esdevenir dels esdeveniments!!!


Aaaaaaahhhh! No me'n recordava!!! Per favor!! És que hi ha TANTES connexions... Em fa ràbia la gent que diu que van fent el guió sobre la marxa. Nusé, potser sí, però la veritat és que sembla que ho tinguin tot molt ben lligat! :ok:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
nunus
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1567
Membre des de: dc. maig 21, 2008 10:27 pm

Re: ~ Sóc 1@ frikiLOST !

EntradaAutor: nunus » dj. oct. 01, 2009 11:59 pm

Helia ha escrit:
Lluma ha escrit:Us podeu creure que el meu home (antiLost) mha fet creure que la 5a temporada tenia 15 capítols????


ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge jo el peloooooo!!!! El meu també és antilost... sempre ho veig sola! (o sigui, quan s'adorm al sofà! :-D )
Algun cop que li he explicat de què va em diu "vaia xorrada, uns tios s'estrellen amb un avió en una illa deserta i d'això en treuen 6 temporades?". Pobret, quanta ignorància... :-:) :r)


:sogra: :-D :sogra: :-D :sogra: :-D :sogra: :-D :sogra: :-D :sogra: :-D :sogra: :-D
AAAAAAAGHHHH!!!! SACRILEGI, SACRILEGI!!!!!
Jajjajaja... vaya par, no? Sort que el meu home està tan enganxat com jo, que si no em passaria tot el dia taladrant-lo...

Ara m'he enrecordat de com ens vam enganxar: de vacances a Menorca, vam posar un moment la TV i just començava la sèrie. Però era la repetició de la primera temporada, allò que fan que et posen 3 capítols del tiron que acabes que et penses que tu també estàs a la illa amb el fum i els óssos polars, sabeu? Ens vam quedar totalment enganxats des del principi, i vam acabar veient els 3 que feien fins a les tantes.
La segona temporada ja la vam anar baixant d'internet i fins ara.
HEM DE VEURE ELS 4 CAPÍTOLS QUE ENS FALTEN!!! DIOSSSS!!!!
Imatge
Imatge
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: ~ Sóc 1@ frikiLOST !

EntradaAutor: shyla » dv. oct. 02, 2009 9:04 am

eii, aquí una altra frikiLOST!! jo a l'estiu faig intensiu i un dia dinant vaig veure un tros a cuatro, era de la tercera temporada i ja li vaig dir al meu home que m'havia enganxat, només en vaig veure 3 o 4, perquè volia veure-la des del principi. Vam començar a demanar a la family si algú la tenia i ens la van deixar en DVD, fins a la 4ª temporada, total que ens l'hem anada mirant des de l'agost, hem estat 15 dies de vacances i teniem un mono!! i dimecres se'ns va acabar l'últim capítol. I ahir al vespre el meu home em deia, aix és que m'he tornat addicte, jejeje, vam estar buscant i vam mirar un capítol a series yonkis de la 5ª temporada. Vaja vici, des que vam començar no hem mirat res més a la tele, és engegar-la i el dvd a la vegada!!

Ahh, jo vaig llegir que és una sèrie que està escrita amb un inici, un desenvolupament i un final, que no s'ha anat improvitzant res, vaja coco els guionistes!
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Helia
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

Re: ~ Sóc 1@ frikiLOST !

EntradaAutor: Helia » dv. oct. 02, 2009 9:50 am

Nenes, ahir a la Cuatro feien els tres últims capítols de la quarta temporada (jo vaig veure un tros del penúltim i l'últim :r) ), i la setmana que ve comencen la 5a temporada!! Pel que tinc entès, la 5a s'acabarà al desembre, i així "empalamaran" amb la 6a temporada a EEUU. Cuatro ha comprat els drets, i donarà la 6a temporada a temps real (bé, amb una setmana o dos de diferència, com fan amb House).

Em va fer gràcia perquè no havia vist mai la sèrie doblada, i vaig arribar a la conclusió que... Per favor, pobre Said!!! quina veu més horrible!!! ?-) aix, fatal... Això sí, tá güeno el tio :r)
ImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: LOST

EntradaAutor: ametista » ds. oct. 03, 2009 9:37 am

madrona ha escrit:Al Jack es veig una mica titafreda, i el Sawyer massa perdonavides.

:-D :-D :-D :-D :-D

sobre els personatges femenins jo també em quedo amb la Kate, com ja heu dit per aquí la Juliet...és una mica ambigua, no? no saps mai per on tirarà...i sempre amb aquella caaaaaalmaaaa quan paaaarlaaaa :r)

ostres nosaltres ho mirem en castellà perquè l'ametistu nothing d'anglès però m'esteu fent una ràbia-envejaaaaaa! :r) és que poder sentir les veus originals i pillar detalls com aquest del brotha...és lo millor! :ok: jo el que em miro en anglès amb subtítols (perquè l'ametistu passa) són els especials aquests que surten els guionistes explicant cosetes i es veuen algunes escenes...algo és algo!

Lluma ja li val al teu homeeeeeee!!!!!!! :-(( :-(( :-(( :r) el meu està tan enganxat com jo però aquesta 5a temporada hi havia moments al principi que em deia "buf! però ara on són? ahora soy yo el que está perdido!" ...NO DIGO MÁS NO DIGO MÁS no especifico però les que ja l'heu vist suposo que m'enteneu...o no! :r) a veure aquests subposts de cada temporada per poder parlar sense misteris :()():::: :()():::: :()()::::

Helia ha escrit:Pel que tinc entès, la 5a s'acabarà al desembre, i així "empalamaran" amb la 6a temporada a EEUU. Cuatro ha comprat els drets, i donarà la 6a temporada a temps real (bé, amb una setmana o dos de diferència, com fan amb House)


ostres quina bona notícia!!!!! almenys no ens haurem d'esperar massa quan l'estrenin per veure-ho! :pandi: :pandi: :pandi:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
monipeny
:: gosset
:: gosset
Entrades: 435
Membre des de: dj. set. 03, 2009 7:04 pm

Re: ~ Sóc 1@ frikiLOST !

EntradaAutor: monipeny » dl. oct. 05, 2009 1:29 pm

Jo també estic enganxada a lost, jo i el meu marti, tenim unes ganes de veure el capítol de demà a la cuatro.....ufffffffffff quins nervis....
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
27.11.2009: 1ª visita ginecologa - 1ª eco
04.01.2010: 2ª visita ginecologa - 2ª eco
02.02.2010: Amniocentesis
03.02.2010: ÉS UNA NENA!
12.02.2010: Revisión después de la Amnio
11.03.2010: Eco Morfológica
16.03.2010: Visita Ginecóloga resultados Morfológica
23.04.2010: Resultados análisi de sangre Ginecóloga
29.04.2010: Curso preparación al parto
Avatar de l’usuari
Ne_us
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1936
Membre des de: dc. jul. 30, 2008 10:07 am

Re: ~ Sóc 1@ frikiLOST !

EntradaAutor: Ne_us » dt. oct. 06, 2009 9:45 pm

Hei jo també soc una frikiLost total :pandi: :pandi: .
La veritat es que fa molts anys que la veiem, nosaltres la veiem per la Fox, tant jo com el meu home som super fans, hasta tenim un jersei de Dharma, super guapo :p-) :p-) .
Jo també hem quedo amb Sawyer :ok: .

Hi han tantes coses per explicar :-:) , es un serie per a mirar-la almenos 2 vegades, perque moltes vegades no et quedes en coses que despres son vitals.

Ei això que no es pugue parla es una me.., perque la 5ª temporada, hi han tantes coses per explicar, i que hem dieu de Look?

Ei un subforum ja que sin no saps el que pots dir i el que no :-(( .
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
hiolambda
:: pantera
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: dc. oct. 29, 2008 8:05 pm
Ubicació: Lleida

Re: ~ Sóc 1@ frikiLOST !

EntradaAutor: hiolambda » dc. oct. 07, 2009 8:20 am

Jo la cinquena temporada ja l'havia vista, però volia veure un altre cop els capítols que feien ahir a 4.
La veritat és que sempre enganxes més coses, però em vaig quedar clapada... zz:-)
El primer capítol de flashforward sí que el vaig veure i la veritat, promet. :ok:
Per cert, hi ha un "guiño" ;-) a Perdidos. Hi ha una escena en que estan en un cotxe i al fons es veu un rètol publicitari d'Oceanic :content:
Hiolambda
http://aquihodeixodit.blogspot.com.es/

Imatge

Imatge

Gairebé 1000 dies alletant als meus petits!!!
Avatar de l’usuari
artemis
:: dinosaure
Entrades: 7400
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:45 pm
Ubicació: El Maresme

Re: ~ Sóc 1@ frikiLOST !

EntradaAutor: artemis » dc. oct. 07, 2009 11:41 am

jo també vaig veure Flashforward.. uumm promet ehh!!! té pinta d'enganxar com Lost...

per cert, jo no vaig veure això del cartell d'OCeanic, ostres!! Si que em perdo detalls... catxim.. estaré atenta dimarts que ve!! jejeje
Imatge
Imatge
Els somnis es compleixen i nosaltres ja tenim als nostres entre els braços...
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: ~ Sóc 1@ frikiLOST !

EntradaAutor: edae » dc. oct. 07, 2009 12:00 pm

Jo també sóc una friki lost!!!!! nosaltres hem vist la 5a temp. ens la vam baixar.

I veient el Flashforward l'Edao també va veure el cartell d'Oceanic!!! Jo no me n'havia adonat!! A veure si continua co el prier capitol, que va enganxar molt!!! :ok: :ok: :ok: :ok:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Annita
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 7:17 pm

Re: ~ Sóc 1@ frikiLOST !

EntradaAutor: Annita » dc. oct. 07, 2009 2:29 pm

Ei, una pregunta... La prota de flashforward no es la Penny del Desmond??? O vaig flipar-me jo????
Imatge


Imatge
Avatar de l’usuari
Ne_us
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1936
Membre des de: dc. jul. 30, 2008 10:07 am

Re: ~ Sóc 1@ frikiLOST !

EntradaAutor: Ne_us » dc. oct. 07, 2009 2:41 pm

Si que es la Penny de lost, i també surtirà el Charlie de perdidos.Ahir vaig rebre la revista de Digital i està anunciat i surt el Charlie, i diuen:

Flash Forward viene avalada por una cadena (la ABC) que necesita generar un éxito semejante al de Perdidos, ahora que los náufragos llegan al final.Y apuesta todo a este nuevo proyecto coral, en el que los guiones, a priori, precen de oro. :pandi: :pandi:

Jo la vaig veure i promet, ara que trobo que hauria de haure un altre post per a parlar de aquesta serie, ja que este es de Loooooooooooooooost :r)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Nina que camina
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dj. març 06, 2008 10:26 am

Re: ~ Sóc 1@ frikiLOST !

EntradaAutor: Nina que camina » dc. oct. 07, 2009 3:24 pm

Nosaltres també ens vem fixar en la Penny de Lost en l'episodi d'ahir de Flash Forward!!
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: ~ Sóc 1@ frikiLOST !

EntradaAutor: angelina » dc. oct. 07, 2009 4:17 pm

Ostresss vaig a mirar si trobo la serie aquesta.... i aviam si em feu un post jiji i aixi me'n entero si no la trobo!!!!
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: ~ Sóc 1@ frikiLOST !

EntradaAutor: angelina » dj. oct. 08, 2009 7:18 pm

Aiiixxxx estava veient l'ultim episodi de la T5 (q el vaig grabar ahir) i resulta q els ultims 5 minuts no san grabat!!! caxis.....lskdnfk,vmenjrg lkj :-((
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
Helia
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

Re: ~ Sóc 1@ frikiLOST !

EntradaAutor: Helia » dv. oct. 09, 2009 7:22 am

Angelina, correeeeee, baixa-te'l d'on puguis!! Els últims 5 minuts són per flipar!!! :ok:
Mira aquí:
http://www.seriesyonkis.com/capitulo/lo ... e-2/41702/
ImatgeImatge
Imatge

Torna a “Sèries de TV”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::