acne juvenil

ja no som tant petits!!
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

acne juvenil

EntradaAutor: ametista » dc. jul. 08, 2020 8:43 pm

hola mares de socpetitons grans! :content:

el meu fill de 12 anys ha fet l'estirada, canvi de veu... i li han començat a sortir granets a la cara: blancs, vermells, negres... una mica de tot! :-:) de moment només intentem que se la renti bé al matí i a la nit i que no se'ls toqui però suposo que potser hauria de fer algun tractament? ja tinc hora amb la pediatra però està de vacances i fins que no torni us volia preguntar per curiositat què heu fet vosaltres :()()::::

jo per tema milliums faig servir productes que contenen àcids per netejar i exfoliar i investigant he vist que el que va millor per l'acne adolescent és l'àcid salícilic... que m'esperaré a veure què em diu la pediatra però m'agradaria saber si algun dels vostres fills i filles l'han fet servir, quina experiència teniu, etc.

també agraeixo consells! <:-)
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: acne juvenil

EntradaAutor: crunchi » dv. jul. 10, 2020 6:17 pm

Hola ametista, com va?? Espero que be!

Jo treballo en el sector de la cosmètica. El que et puc dir és que si és algo hormonal (que ho és, obviament per l'edat que té), ho ha de passar. Això no treu que una bona neteja i algun altre producte pugui ajudar o suavitzar una mica.
Jo crec que lo primordial, és que la nena tingui una bona higiène facial, aconseguir que segueixi una rutina vaja. Ja no per l'acné, sinò per tenir una pell neta sempre.
Pel tema del acné jo et recomano algun sabó d'arbre de té que és antibacterià i antiinflamatori. Si vols després posar algun tònic i/o crema hidratant per que no li ressequi la pell en excès. I si setmanalment vol fer alguna mascareta que netegi i exfoli, doncs perfecte. Dependrà de la nena una mica quins passos voldrà seguir, si li serà pràctic, si ho farà uns dies o si serà perseverant, etc. Però per l'edat que comentes, jo començaria amb 2-3 productes màxim. Perque és molt possible que al final li compris, i no ho faci servir. Algo fàcil d'aplicar buscaria jo.
Marques com The Body Shop o Lush per exemple, que són les que jo més conec, tenen tota la gama que et comento. Si t'interessa productes així naturals et pots mirar la seva web. Però hi ha infinites marques!!!
El tema dels milliums, jo tinc entès que has d'anar a algun centre estètic perquè te'ls treguin. No sé de l'eficacia real amb l'acid que comentes. Jo confesso que algun cop me l'he tret jo amb una agulla de cosir desinfectada, però és molt bestia, no ho recomano pas jejeje Si fos ma filla, aniria a un lloc on ho facin professionalment.

Ja m' expliques què en penses!!! :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: acne juvenil

EntradaAutor: ametista » dl. jul. 20, 2020 12:55 pm

hola crunchi, gràcies per la resposta! fa dies que volia contestar i fins avui no he trobat el moment :-:)

doncs de moment s'ho ha pres en serio i això que al principi la reacció va ser era una mica la del típic adolescent en plan bffffffffffffffffffffffff (és un nen) però li vaig ensenyar fotos d'acne xungo de veritat i crec que això li va arribar :content: (que també és hormonal i si n'ha de tenir en tindrà però si ja té instaurat un hàbit de neteja diària tot això que haurem guanyat)

només dic que és un nen perquè així parlem del mateix, no pas en cap sentit sexista que sóc la primera a qui no li agraden aquestes distincions (i per mostra el meu altre fill, nen, que no para de dir-me que ell també vol posar-se coses especials a la cara :love: això és un tema de caràcters, no de sexe)

al final li vaig comprar un sabó sense sabó, amb camamilla i per pells sensibles... per no començar molt a saco, però em miraré aquest d'arbre de té que dius per més endavant :ok:

Imatge

pels matins després del sabó es posa un tònic que porta una miqueta d'àcid salicílic, que és antibacterià i neteja els porus

Imatge

i per les nits una crema hidratant que porta també components antiinflamatoris i antibacterians

Imatge

de moment només això, o sigui dos passos al matí i dos a la nit... que no se m'atabali :content:

m'apunto tema mascareta setmanal també >.-<: quina li aniria bé? aquestes que són de "arcilla"?

vaig parlar-ho amb la pediatra i em va dir que el més important era la neteja diària i aplicar productes antibacterians perquè no se li estengui més del compte. Li va receptar també unes tovalloletes que porten antibiòtic per aplicar-les puntualment en granets que es puguin infectar.

sobre els milliums a mi me'ls treia directament el dermatòleg (amb un bisturí en comptes d'una agulla però vaja, que és el mateix sistema bèstia :content: ) i va ser ell qui em va receptar el tractament amb àcids per exfoliar la pell i que així no fos tan gruixuda a la zona dels milliums per poder-los treure millor... (i ara quan en tinc algun a punt de treure m'ho faig jo amb una agulla :content: ) de moment el meu fill gran no en té cap (creuo els dits) però els vaig anomenar perquè és a partir de les meves investigacions que vaig veure que el més adequat per pells mixtes o amb greix és l'àcid salicílic i per això l'ha començat a fer servir el meu fill... i em penso que jo també l'acabaré incorporant a la meva rutina :love:

per aquí estem bé, espero que vosaltres també!
ametista l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 23, 2020 3:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: acne juvenil

EntradaAutor: crunchi » dc. jul. 22, 2020 5:13 pm

Molt be Ametista, ja ens diràs com avança la seva pell!!! >.-<:

Em sembla molt correcte el que li has comprat. La mascareta si, alguna amb argila estaria bé, imsi vols algun ingredient antibacterià també n'hi ha.

Ah doncs va bé saber lo dels miliums :ok: Quina marca fas servir?? Jo en tinc un molt aprop de la zona del lagrimal, però no sé si és millor deixar-ho correr.....

Siii per aqui tb bé :-()-) Parl3m!!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: acne juvenil

EntradaAutor: ametista » dj. jul. 23, 2020 12:38 pm

hola crunchi! doncs de moment li veig la pell millor, no sé si és cosa meva que m'emociono sola :r) i ell s'ho ha agafat amb "ganes"... ho poso entre cometes perquè no són ganes d'impaciència per posar-se coses a la cara sinó més aviat de constància "mama em toca fer lo de les cremetes, noooo?" amb veu arrossegada en plan bfffff :r) però ho fa ho fa! >.-<:

i en canvi el meu fill petit sí que té ganes d'impaciència, com que també volia "coses especials per la cara" li vaig comprar un tònic hidratant senzillet per adolescents, aquest:

Imatge

que també pot fer servir el gran si volgués perquè regula una mica el greix, que això al petit potser no li faria falta però com que té tres milliums al nas i algun puntet negre a les galtes-barbeta suposo que malament tampoc li anirà... i lo d'impaciència és perquè ara cada dia és "me'n puc tornar a posar? me'l poso ja? ja?" :-D :-D :-D

per cert, ara que he posat la imatge del tònic, posaré també les dels productes del gran, així és més visual per si mai algú vol idees :ok:

crunchi ha escrit:Em sembla molt correcte el que li has comprat. La mascareta si, alguna amb argila estaria bé, i si vols algun ingredient antibacterià també n'hi ha.


doncs he estat xafardejant tema mascaretes perquè pensava que per pell amb greix la millor era la verda però he vist que la rosa és millor per pells sensibles i com que ell s'inicia amb tot això i només amb 12 anys... penso que millor començar amb coses suaus. De fet em penso que la vermella és la de pells sensibles (i també és antiinflamatòria) i la blanca és antibacteriana...i la rosa és barreja de blanca i vermella :content:

he vist aquesta, segurament serà la que compraré:

Imatge

crunchi ha escrit:Ah doncs va bé saber lo dels miliums :ok: Quina marca fas servir?? Jo en tinc un molt aprop de la zona del lagrimal, però no sé si és millor deixar-ho correr.....


el dermàtoleg em va receptar Retirides, que és més aviat un medicament. El principi actiu és l'àcid retinoic que és molt efectiu per exfoliar però també es força irritant (se'n pelava la pell vaja) Ho alternava amb àcid glicòlic, en format crema o sèrum, que també és exfoliant i a la vegada va bé per les taquetes de la cara (quan dic que alternava era una nit cadascun, no es poden posar junts)

(si et dediques a la cosmètica ja ho deus saber però ho explico per si ens llegeix algú més, jeje)

ara però estic investigant altres maneres d'aplicar els àcids :content: perquè ja només em queden milliums molt petitets i no vull irritar-me tant la pell... així que estic provant els àcids en versió tònic. De moment he començat amb el tònic d'acid glicòlic de The Ordinary, que només té un 7% de glicòlic (quan em posava sèrums eren del 15%) i de cara a la tardor afegiré a la rutina un tònic d'àcid salicílic (tot i que algun dia he provat ja el del meu fill gran :content: )

el dubte que tinc és amb el retinoic, que segurament canviaré a algun format de retinol, que és menys irritant (faria igualment lo d'alternar, una nit glicòlic/salicílic i una nit retinol) de fet Pixi té un tònic de retinol que em crida l'atenció... potser provo a veure com va (a partir de la tardor també)

total, que penso que potser amb la combinació de tot plegat ja puc aconseguir l'efecte d'exfoliació facial diària que em vagi bé per no crear més milliums i no em fa falta fer tractaments com els que feia abans, més agressius... a veure!

sobre el teu millium a la zona del llagrimal, xungo... jo no el tocaria, de fet els que he tingut als ulls els he deixat fer el seu procés natural (....uns 8-10 anys :menjadonuts: ) i arriba un moment que "maduren" i surten sols... clar, en altres parts de la cara es pot accelerar aquest procés amb l'exfoliació però a la zona dels ulls que és tan delicada... no sé... potser amb un exfoliant físic (scrub) vigilant molt?

crunchi ha escrit: per aqui tb bé :-()-)

>.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: acne juvenil

EntradaAutor: crunchi » dl. jul. 27, 2020 9:04 am

Ostres ametista, doncs m'ho aniré mirant mica en mica..... la marca Ziaja si que la conec, la resta no, però miraré per si m'interessa algo .
Si, tens raó, millor no tocar aquest de la zona del llagrimal, aviam si realment marxa algun dia jejeje Si no, ja m'hi he acostumat i es veu poc, crec.
Que bé que el teu fill s'ho hagi pres amb ganes!!! Mai deixem de sorprendre'ns jejeje >.-<:

Cuida't :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: acne juvenil

EntradaAutor: ametista » dv. oct. 23, 2020 3:33 pm

actualitzo la rutina del meu fill per si algú vol agafar idees!

(encara la fa amb constància però ja no amb tant d'entusiasme :-D més aviat està una mica fart però veu que dóna resultats així que segueix >.-<:)

li he canviat el sabó per aquest:

Imatge

el que tenia abans de Garnier estava bé però tot i ser per pells sensibles portava sulfats i ressecava una mica la pell... i això amb l'acne pot crear un efecte rebot i que la pell fabriqui més greix encara! el d'ara és sense sulfats i a més porta agents hidratants (àcid hialurònic i ceramides i també porta niacinamida que va bé per regular el greix) Realment els actius en un sabó no es mantenen a la pell perquè se'n van amb l'aigua però almenys en aquest cas ajuden a compensar l'efecte detergent i queda la pell molt suau (jo també el faig servir :content:)

per altra banda està a punt d'acabar el tònic i segurament li compraré el mateix però pujant a un 2% d'àcid salicílic:

Imatge

i per les nits ja fa un parell de setmanes que es posa aquesta crema després del sabó i la pell li ha fet un canvi important! >.-<:

Imatge

li ha millorat sobretot la zona del front i part alta del nas (està més llisa i no li surten casi granets) en canvi a la zona del nas, boca i barbeta... pobre, aquí és difícil perquè amb tantes hores de mascareta, la respiració, la suor... complicat... el cap de setmana té la pell millor però entre setmana li surten granets :-o00m

de fet el tema dels granets que surten amb la mascareta està tan generalitzat que ja se li ha posat nom: Maskne)

bé, a veure com li va els propers mesos amb aquests productes, continuaré informant! :()()::::
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: acne juvenil

EntradaAutor: crunchi » dl. oct. 26, 2020 9:13 pm

:ok: merci Ametista x la info. Qui sap en un futur si necessitarem tot aixo pels nostres peques!!! :-()-)
Imatge

Imatge
Mare_de_3
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dv. gen. 11, 2019 12:25 pm

Re: acne juvenil

EntradaAutor: Mare_de_3 » dg. feb. 06, 2022 2:50 am

Hola, als Neus grans de 12 i 14 els hi fatiga rentar amb el sabò que heu posat de CERAVE ( a mi me’encanta!) i desprès àcid salicilic de the ordinary pero es en ampolla i liquid i força bé els hi va… els punts negres van desapareixent i costa menys que surtin… però han de ser constamts… :()()::::
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: acne juvenil

EntradaAutor: ametista » ds. set. 17, 2022 4:11 pm

hola mare_de_3!
els meus també tenen 12 i 14 ara i el petit ja ha començat a fer una rutina diària també, que els canvis a la pell van apareixent!

ara mateix els dos fan matí i nit:

image (1).jpg


la niacinamida regula el greix i va molt bé! (jo també la faig servir)

de tant en tant afegeixen àcid azelaic i puntualment just damunt d'un granet el succínic (que inclou àcid salicílic també)

image.jpg


ja tens raó ja, el més important és la constància i sobretot de la higiene en sí (sabó), si agafen aquest hàbit ja tenim molt guanyat!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
LuisCosta
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dc. set. 08, 2021 12:52 pm

Re: acne juvenil

EntradaAutor: LuisCosta » dt. març 14, 2023 11:29 am

Hola!

A casa sempre hem usat cremes que ens han recomanat en farmàcies, i la veritat és que donen bons resultats. Què portin sérum, que és el que més funciona pel que sembla ara. Et deixo una de les cremes que usem amb els nois.

https://www.farmaciamoreo.com/cremas/27 ... 30-ml.html

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::