Canvi escola procediment primaria

Ja estem a primària!
nanablau
:: papallona
:: papallona
Entrades: 121
Membre des de: dc. gen. 29, 2014 3:18 pm

Canvi escola procediment primaria

EntradaAutor: nanablau » dg. juny 12, 2022 6:47 pm

Hola!

Escric aquí per consultar si hi ha algú que potser ens pugui guiar una mica millor que els canals oficials.

Tenim 2 fills, un de 4 anys que ha fet P3 i un de 9 anys que ha fet 3r de primaria. Per diversos motius, pero sobretot logístics, ens cal canviar d’escola al fill gran i dur-lo a l’escola del petit; pero no hi ha places per 4rt i ara mateix estem els 2ns en la llista d’espera i ens han assignat una plaça a l’escola que hem posat en 3a opcio.

La qüestió és que tenim una raó de pes per solicitar que vagin junts, i es que jo, que soc la cuidadora principal dels nens, tinc una malaltia neurodegenerativa incurable que em genera força problemes de mobilitat, amb una discapacitat del 51%, i es fa molt complicat, i per moments impossible, anar a buscar els nens a 2 escoles diferents.

Tinc tota la documentacio oficial que ho acredita i pensava enviar aquesta setmana que ve una reclamacio, solicitant que tinguin en compte aquestes circumstancies excepcionals i concedeixin una ampliacio de ratio.

Pero no se si em deixo alguna cosa. No se si cal presentar la reclamacio explicant tot aixo en algun format concret, ni com funciona tot el proces de reserva de plaça en l’escola de 3a opcio. A l’escola de 1a opcio ens diuen q ens esperem al juliol i w no ens matriculem en l’altra escola, perque perdriem el lloc en la llista d’espera.

Com ho veieu? Ens deixem quelcom?

Mil gracies per avançat!

Torna a “L'escola”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::