necessito ajuda amb preinscrpició a tercer!!NO PUC MÉS!

Ja estem a primària!
imagine770
Entrades: 2
Membre des de: dl. maig 23, 2016 3:55 pm

necessito ajuda amb preinscrpició a tercer!!NO PUC MÉS!

EntradaAutor: imagine770 » dl. maig 23, 2016 4:10 pm

Hola mares/pares!!!
Sóc Isabel i sóc nova en el món de socpetit.cat .
Us escric perque estic que ja no sé que fer... el tema de les preinscripcions em té saturada!!! Us explico: sóc de Terrassa i tinc dos fills, una de set anys que l'any que ve anirà a tercer de primària ( si no repeteix) i un que començarà a P3.
Actualment la nena va a BARCELONA, sí a bcn des de p3 però com abans vivia a bcn no hi havia cap problema perque el col.legi m'agrada molt i estava al costat. El problema és que per no fer-li un canvi brusc i que no li agradés hem estat tres anys portant a bcn des de Terrassa però s'aixeca a les 7 i arribava a casa a les set de la tarda i és massa per ella. La meva parella treballa a bcn i no hi ha cap problema però pel seu bé necessito cambiar-la aqui...i aqui comença el meu horror.

El nen va a p2 a Escola Sant Josep que m'encanta però malauradament no hi ha places per l'any que ve, ja ni vaig fer la preinscripció perque era molt difícil i portar la nena ja impossible perque només tenen una línia. Per desplaçament la OME està obligada a doanr-te un cole però no ha de ser necessàriament el que tú demanes. Doncs al nen i a la nena vaig agafar la Joaquima de Vedruna, m'agrada molt més l'altra, però per la zona és el millor que hi ha.
SORPRESA: agafen al nen i a la nena no; ni la segona opció que era el públic JOAN XXIII; és a dir, a bcn un altra any més- Tinc que dir que m'ha donat la noticia que té dislexia amb tdha així..... que necessita anar psicopedagoga durant temps....
Doncs em trobo que tinc que reclamar i reclamo pero segurament em donen un col.legi que no vull i l'altre opció és a Matadepera, on tinc la sogre. Per matriclar t'has de empadronar pero diuen que com no hi ha plaça per la de 7 anys potser l'inspector et mira si vius segurament allà ja que has d viure. Clar, empadronar-nos totos no crec q podem però també com estic sola és la unica opció per recollir els nens, jo no treballo pero si treballo els nens estant sols.
Aixi que no sé que fer.... si intentar matadepera o que ???
Avatar de l’usuari
ña
:: lleona
:: lleona
Entrades: 974
Membre des de: ds. maig 10, 2008 10:40 pm

Re: necessito ajuda amb preinscrpició a tercer!!NO PUC MÉS!

EntradaAutor: ña » dl. maig 23, 2016 7:57 pm

Hola guapa. En el mateix trangul estavem nosaltres i hem fet q demanin pujar la ratio x ficar al germa al mateix cole. Hem parlat, crec, q fins i tot el conserge, pero sembla q ho hem aconseguit. Tot i a la pagina web d'ensenyament ens surt q no t plaça, la direccio ens confirma q ho han demanat i ja tenim dia i hora x matricular-los!!! Anim i parla amb la direccio del cole!!!
ImatgeImatgeImatge
jellwill2
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: ds. jul. 05, 2014 11:34 am

Re: necessito ajuda amb preinscrpició a tercer!!NO PUC MÉS!

EntradaAutor: jellwill2 » dl. maig 23, 2016 9:38 pm

Hola,

Jo tenia entès que amb el germà al centre podies demanar ampliació de ratio. I a la nostra escola ha passat. Pregunta-ho a l'escola i aviam si algú et pot guiar en el camí burocràtic. Ànims.
iana
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dl. gen. 25, 2016 7:49 pm

Re: necessito ajuda amb preinscrpició a tercer!!NO PUC MÉS!

EntradaAutor: iana » dt. maig 24, 2016 6:46 am

A nosaltres ens ha passat una cosa semblan ha entrat la petita I el gran no hi han places en el seu curs hem demanat una ampliacio de ratio I estem a l' espera....
sugar
:: papallona
:: papallona
Entrades: 137
Membre des de: dc. oct. 22, 2008 12:00 pm

Re: necessito ajuda amb preinscrpició a tercer!!NO PUC MÉS!

EntradaAutor: sugar » dt. maig 24, 2016 8:41 am

Et dic el mateix, demana una ampliació de ràtio. Te la donaran si hi ha un germà dintre.
sugar
imagine770
Entrades: 2
Membre des de: dl. maig 23, 2016 3:55 pm

Re: necessito ajuda amb preinscrpició a tercer!!NO PUC MÉS!

EntradaAutor: imagine770 » dt. maig 24, 2016 8:30 pm

Hola amics/amigues!!! Gràcies per les vostres respostes. Ja quan vaig mirar l'escola em va dir la directora que potser pujarien ràtio. Ar el dubte és que si em diuen que és possible si és millor el Joaquima Vedruna o el Torredemer de Matadepera (aixi l'àvia els podria recollir algun dia ja que estic sola).
Suposo que inspecció trucarà aquesta setmana.... desprès diuen que esculls l'escola que vols i que és fàcil....grgrgrg
Ànims i sort a tots!!!

Torna a “L'escola”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::