Pare Poveda/Escola Lurdes Urgent!

Ja estem a primària!
nereta1
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: ds. març 19, 2016 10:50 pm

Pare Poveda/Escola Lurdes Urgent!

EntradaAutor: nereta1 » ds. març 19, 2016 11:37 pm

Bona nit!

Volem canviar el nostre fill de centre i hem estat mirant portes obertes de diverses escoles de Barcelona que ens agradaven. Ara que han sortit les vacants hem descobert que moltes de les visites no han servit de res, perquè no h ha places. Aixi que, mirant les escoles que sí tenen vacants, hem fet una tria i ara us preguntem... Què en sabeu de l'escola Pare Poveda? I de l'escola Lurdes?

Aquest mateix missatge l'escriuré per a demanar opinions d'escoles d'Horta-Guinardó perquè la veritat és que no ens importa anar a Gràcia o a un altre barri. L'única cosa que tenim clara és que no volem que el nostre fill continui a l'escola actual i cap de les escoles del nostre barri que ens agraden oferta places. Només tenim aquests dies de vacances per pensar què farem a la preinscrpció i estem una mica agobiats. Ens ajudeu?

Gràcies!!
victòria
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. març 09, 2015 11:17 am

Re: Pare Poveda/Escola Lurdes Urgent!

EntradaAutor: victòria » dg. març 20, 2016 12:15 am

Hola, Nereta.

Jo conec una mica les dues escoles perquè sóc del barri i conec a gent que hi va a les dues. Però costa molt respondre a la teva pregunta si no dius una mica què és el que busques. Jo crec que les dues escoles són molt similars en quant a mètode educatiu, d'instal.lacions molt millor Pare Poveda, Lurdes és concertada i religiosa, Pare Poveda no... Si ens expliques una mica què es el que busques en un cole, o perquè voleu canviar el vostre fill, ens serà més fàcil ajudar-vos.
nereta1
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: ds. març 19, 2016 10:50 pm

Re: Pare Poveda/Escola Lurdes Urgent!

EntradaAutor: nereta1 » dg. març 20, 2016 9:38 am

Hola Victoria,

Els motius pels quals volem canviar el nen d'escola són diversos però bàsicament és perquè no ens agrada com treballen. Són massa tradicionals pel nostre gust, no surten del llibre.

El que busquem en una escola és que combini aquest mètode amb altres activitats. Que experimentin, que facin algun projecte,activitats grupals...i on es visqui un ambient més alegre, propi de nens. Creiem que això no ha d'estar renyit amb el fet que els ensenyin uns hàbits d'estudi i que surtin ben preparats per fer la ESO.
Com que ens hem de limitar a les escoles que han ofertat places i no les coneixem... per això preguntem.

Preferiríem una escola laica, però com que ens limitem a l'oferta, si una concertada religiosa s'ajusta al que busquem no la descartarem.

Moltes gràcies!
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Pare Poveda/Escola Lurdes Urgent!

EntradaAutor: kabbisa » dg. març 20, 2016 6:39 pm

Tinc una amiga, exalumne, que porta al seu fill al Lurdes.
Recordo que em va dir que era religiós i tradicional, però que ella recorda molt de sol i molta alegria al col·legi.

Ella és molt assenyada, culta i gens religiosa. Però va prioritzar l'alegria i el color que te l'escola.

Segur que no et serveix de massa, però menys és res :)
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
nereta1
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: ds. març 19, 2016 10:50 pm

Re: Pare Poveda/Escola Lurdes Urgent!

EntradaAutor: nereta1 » dl. març 21, 2016 12:42 pm

I tant que menys és res! Gràcies! Saps com són les instal.lacions? Pel que veig al web no m'acabo de fer a la idea de si els patis són petits o no.

Si coincideixes amb la teva amiga aquests dies de vacances, o parles amb ella, li podries preguntar quines activitats es fan? I preus?

Moltes gràcies! Tornant de vacances trucaré, a veure si ens volen atendre i podem veure l'escola.
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Pare Poveda/Escola Lurdes Urgent!

EntradaAutor: kabbisa » dl. març 21, 2016 7:09 pm

La veig molt poquet! I menys des que tenim nanos.

Jo de tu demanaria cita per visitar-la. És la unica manera de saber si hi tens feeling o no.
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
nereta1
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: ds. març 19, 2016 10:50 pm

Re: Pare Poveda/Escola Lurdes Urgent!

EntradaAutor: nereta1 » dl. març 21, 2016 9:20 pm

Sí; això faré. El 29 trucaré, a veure si ens volen rebre.

Del Pare Poveda saps alguna cosa?
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Pare Poveda/Escola Lurdes Urgent!

EntradaAutor: kabbisa » dt. març 22, 2016 11:52 am

Nop. Del Lurdes men vaig enterar de rebot. Perquè parlava amb la germana de la meva amiga i no se com va "col·lar-se" aquesta informació ;)
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
victòria
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. març 09, 2015 11:17 am

Re: Pare Poveda/Escola Lurdes Urgent!

EntradaAutor: victòria » dt. març 29, 2016 10:18 pm

El Pare Poveda pel que tinc entès és molt tradicional, no surten del llibre, com tu dius.

La Lourdes també és molt tradicional. Excepte d'alguns trets com que fan bastanta música o que els nens fan meditació al matí...

A prop del Lourdes tens la Nausicaa, que acostuma a tenir places i és una mica més semblant a l'educació activa. Concertada també.

De públiques d'educació viva tens L'Univers, però crec que no hi ha gaires places. Per quin curs seria? L'escola Rius i Taulet està canviant en aquesta línia i acostuma a tenir places, però ha començat a innovar fa poc i ara per ara només tenen un projecte més experimental a Infantil. A prop del Pare Poveda hi ha el Josep M. de Sagarra que sí tenen un projecte educatiu molt i molt xulo: educació per projectes i basada en l'art. I acostuma a haver-hi plaça.
nereta1
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: ds. març 19, 2016 10:50 pm

Re: Pare Poveda/Escola Lurdes Urgent!

EntradaAutor: nereta1 » dv. abr. 01, 2016 8:20 pm

Finalment hem descartat les dues escoles per diversos motius, bàsicament metodologia i distància des de casa. Ara ens centrem més en Horta-Guinardó i estem apurant els últims dies per decidir-nos (la setmana vinent encara farem una última visita).

De totes maneres, moltes gràcies per les vostres aportacions!
adam
Entrades: 2
Membre des de: dt. feb. 28, 2017 4:50 pm

Re: Pare Poveda/Escola Lurdes Urgent!

EntradaAutor: adam » dt. feb. 28, 2017 4:54 pm

Bona tarda!!!!

Lourdes al final quina escola vas escollir? estic molt perduda amb poveda, segarra no ho se, torrent de can carabassa et el problema es que hauria de cambiar el meu fill gran a 1 de primaria en una altra escola graciesssss
adam
Entrades: 2
Membre des de: dt. feb. 28, 2017 4:50 pm

escoles sagarra poveda torrent de can carabassa

EntradaAutor: adam » dt. feb. 28, 2017 4:56 pm

bona tarda

necessito opinions urgents d, escoles per p3 i 1 de primaria pel meu fill gran per motius economics no puc pagar l, escola on va el meu fill gran... em podrieu sisplau donar alguna opinio per favor?graciesssssssss
Chevaca
Entrades: 1
Membre des de: dc. nov. 21, 2018 8:59 am

Re: Pare Poveda/Escola Lurdes Urgent!

EntradaAutor: Chevaca » dc. nov. 21, 2018 9:04 am

Hola,
Els meus fills van anar al Lurdes i es una escola única. Incomparable la sensació de pau, d'ordre, i sobre tot genial el treball d'interiorització que fan amb els nens i nenes. A nivell acadèmic molt bé però sobre tot a nivell de formació com a persones i estabilitat.

Torna a “L'escola”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::