escola Dovella del clot
- elisenda41
- Entrades: 2
- Membre des de: dl. gen. 28, 2013 9:33 am
escola Dovella del clot
Hola estic mirant escolas al barri del clot per el meu fill en Nahuel que l´anyq ue ve fara segon de primaria,estic mirnat moltissim i he sentit parlar de la Escla Dovella que treballa per projectes,algu ho coneix? algun te alguna referencia en algunas escolas del Clot? gracies
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |


