Recomanació escoles a Vic

Ja estem a primària!
AnnaNahia
:: granota
Entrades: 222
Membre des de: dl. gen. 09, 2012 9:55 am

Recomanació escoles a Vic

EntradaAutor: AnnaNahia » dt. feb. 28, 2012 9:48 pm

Hola bona nit a tothom!

Veureu, la Nahia té 6 anys acabats de fer i va a una escola de Barcelona, bàsicament perquè fins fa poc més d'un mes hi viviem allà. Per sort ens hem traslladat a les rodalies de Vic i hem pogut fugir una mica de la ciutat.

Bé, ara continua anant al col·legi a Barcelona, la hi porto cada matí, tot i que amb la nova situació (l'espera del bebé) ens hem plantejat canviar-la, bàsicament per comoditat i perquè, quan neixi el petit@ no tindré temps ni ganes per anar d'un cantó a un altre passejant-me per portar la nena.

Quina me'n recomaneu?

M'han parlat molt bé de l'escola Sant Miquel dels Sants, algú en sap alguna cosa? Sé que és religiosa però no m'importa això... I la del Sagrat Cor de Jesús? Cap suggerencia?
Lluma
:: girafa
Entrades: 2632
Membre des de: dl. oct. 13, 2008 7:01 pm

Re: Recomanació escoles a Vic

EntradaAutor: Lluma » dc. feb. 29, 2012 10:19 am

Això de les escoles és molt personal. Aprofita que fan la jornada de portes obertes per anar-les a veure totes. Jo per exemple mai de la vida portaria el meu fill al Sant Miquel i encara menys al Sagrat Cor. Però sí a l'Andersen, per exemple. Si sou de rodalies vol dir que no sou de Vic. I l'escola del vostre poble?

Ja et dic, aquí llegiràs opinions per tot. Si busques i fas una mica de cerca veuràs que hi ha mil posts oberts que parlen sobre escoles de Vic. Busca'ls. Però res més que la teva intuició et dirà quina és la millor escola per a la teva filla, i no tinguis en compte el que digui l'altra gent. Perquè hi ha gent per tot.
Imatge
AnnaNahia

EntradaAutor: AnnaNahia » dc. feb. 29, 2012 10:21 pm

Lluma ha escrit:Això de les escoles és molt personal. Aprofita que fan la jornada de portes obertes per anar-les a veure totes. Jo per exemple mai de la vida portaria el meu fill al Sant Miquel i encara menys al Sagrat Cor. Però sí a l'Andersen, per exemple. Si sou de rodalies vol dir que no sou de Vic. I l'escola del vostre poble?

Ja et dic, aquí llegiràs opinions per tot. Si busques i fas una mica de cerca veuràs que hi ha mil posts oberts que parlen sobre escoles de Vic. Busca'ls. Però res més que la teva intuició et dirà quina és la millor escola per a la teva filla, i no tinguis en compte el que digui l'altra gent. Perquè hi ha gent per tot.

Lluma, com molt bé intueixes no som de Vic però és que el nostre poble no té escola. Vivim a una casa aïllada i ens surt més acompte portar-la a Vic que no pas a l'escola del poble més proper :ok:

Ja miraré les escoles, a veure que fem per portes obertes.
Bita
Entrades: 2769
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 11:59 am
Contacta:

EntradaAutor: Bita » dc. feb. 29, 2012 11:01 pm

Hola,
Annanahia a quin poble vius?
AnnaNahia

EntradaAutor: AnnaNahia » dc. feb. 29, 2012 11:04 pm

Bita ha escrit:Hola,
Annanahia a quin poble vius?

Entre Taradell i Santa Eugènia, tot i que el terreny que tinc pertany a Taradell.
Bita
Entrades: 2769
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 11:59 am
Contacta:

EntradaAutor: Bita » dc. feb. 29, 2012 11:21 pm

Aquesta zona no la conec, estic més amunt.
Hi ha algun post obert
viewtopic.php?f=25&t=26855
Et deixo info de portes obertes de Vic :ok:
http://ftp.vic.cat/uploads/Edu_Fitxers/ ... %20web.pdf
Lluma
Entrades: 2632
Membre des de: dl. oct. 13, 2008 7:01 pm

EntradaAutor: Lluma » dj. març 01, 2012 7:56 am

Doncs l'escola de Taradell no està malament!
Imatge

Torna a “L'escola”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::