escola betlem premia de dalt
escola betlem premia de dalt
Bona tarda.per raons laborals hem d.anar a viure a premia desde palma de mallorca, tinc una nena de 5 anys i hem pensat en l escola betlem de premia de dalt.algu hem podria donar l.opinio d.aquest escola? Gracies
Re: escola betlem premia de dalt
Jo et puc parlar de fa 15 anys enrere, que no te pq tenir res a veure amb ara..i el nivell era fluixet.
Re: escola betlem premia de dalt
Hola: sóc de Premià de Dalt de tota la vida, i es una escola, quepretén ser molt elitista, i es venen molt bé, pero al poble, té fama de molt cara i no es correspón amb els serveis, i amb les extraescolars, es passen tres pobles.
- Vilma
- :: zebra

- Entrades: 1481
- Membre des de: dc. feb. 06, 2008 7:34 am
- Ubicació: SUPER ENAMORADA DEL MEU MARIT I EL MEU FILLL!!!!!
- Contacta:
Re: escola betlem premia de dalt
Hola,
Suposo que ja deus haver trobat escola!!
Nosaltres portem al nostre fill a Escoles Betlem i la veritat es que estem encantats!!! Aquest any ha acabat 1r de primària i la veritat es que molt bé!!
El nivell que tenen es molt bó, el peque ja parla anglès!! i la veritat que de les altres matèries també molt i molt bé!!
Resumint: Estem molt contents d'haver-la triat!!!
Suposo que ja deus haver trobat escola!!
Nosaltres portem al nostre fill a Escoles Betlem i la veritat es que estem encantats!!! Aquest any ha acabat 1r de primària i la veritat es que molt bé!!
El nivell que tenen es molt bó, el peque ja parla anglès!! i la veritat que de les altres matèries també molt i molt bé!!
Resumint: Estem molt contents d'haver-la triat!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |





