dubtes escoles Barcelona
dubtes escoles Barcelona
Hola!!! algún té una experiencia a l'escola Dominiques de l'Ensenyament de Barcelona. Sobretot m'interessa saber sobre el tractament del tema de la reeligió.
Per altra banda coneixeu l'escola Roig Tesalia de Barcelona? Teniu alguna experiencia que em pugui servir ore fer.me una opinió???
Tinc molts dubtes de cara el curs que ve!!!!
Moltes gràcies
Per altra banda coneixeu l'escola Roig Tesalia de Barcelona? Teniu alguna experiencia que em pugui servir ore fer.me una opinió???
Tinc molts dubtes de cara el curs que ve!!!!
Moltes gràcies
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |



