Dubte preinscripció
Dubte preinscripció
Bon dia!
A veure si em podeu resoldre un dubte. Nosaltres tenim intenció que el dia que venguem el pis, anar a viure a Girona, per tant jo ja he de preinscriure a la nena a Girona 'per si de cas'.
El fet és que com a primera opció triem una pública i després dues de concertades, el Masmitjà i el Vedruna. En la opció dels ensenyaments de religió què hi he de posar? Ho pregunto perquè nosaltres no ho som gens, no ens agrada, però si poso que no, em fa por que llavors això compti per entrar a les concertades. En canvi si poso que si per entrar a les concertades, em 'fa por' que a la pública li facin religió.
Potser és millor posar que si i si es dona la gran casualitat que pot començar al setembre a la pública avisar que no volem que faci religió?
Moltes gràcies!
A veure si em podeu resoldre un dubte. Nosaltres tenim intenció que el dia que venguem el pis, anar a viure a Girona, per tant jo ja he de preinscriure a la nena a Girona 'per si de cas'.
El fet és que com a primera opció triem una pública i després dues de concertades, el Masmitjà i el Vedruna. En la opció dels ensenyaments de religió què hi he de posar? Ho pregunto perquè nosaltres no ho som gens, no ens agrada, però si poso que no, em fa por que llavors això compti per entrar a les concertades. En canvi si poso que si per entrar a les concertades, em 'fa por' que a la pública li facin religió.
Potser és millor posar que si i si es dona la gran casualitat que pot començar al setembre a la pública avisar que no volem que faci religió?
Moltes gràcies!
Re: Dubte preinscripció
a la pública no hi ha religió, crec, vaja!
Re: Dubte preinscripció
A la pública en molts centres hi ha mestre o professor de l'especialitat de religió (no sempre) En el cas que n'hi hagi quan es marca a la casella de la preinscripció o matrícula l'opció de Religió, el nen/a se li assigna la matèria de Religió. Però sempre hi ha d'haver el consentiment per part de la família... Si finalment decidiu que el vostre fill no voleu que partícipi d'aquesta matèria s'ha de formalitzar per escrit a la tutora i també coordinador pedagògic del centre; sempre a inici de curs!! (No, a meitat de curs!)
Re: Dubte preinscripció
O sigui, millor posar que si per si no hi ha plaça a la pública i així no hi hagi problema per la concertada oi? Perquè si poso que no, a la concertada segur que no entra?
Moltes gràcies noies!
Moltes gràcies noies!
Re: Dubte preinscripció
nini8852, crec que en la concertada t'entrarà igual encara que en la preinscripció hi posis que NO, la diferència és que sí l'escola concertada de confessió religiosa, el teu fill haurà de cursar religió igualment, per molt que tu hagis posat que NO.
En definitiva crec que no varia en res... Si et quedes més tranquil·la marca que SÍ, i en el cas que en la pública t'ofereixin la possibilitat de donar religió al teu fill, a inici de curs sempre podrás decidir que No rebí ensenyança religiosa, i cap problema!
En definitiva crec que no varia en res... Si et quedes més tranquil·la marca que SÍ, i en el cas que en la pública t'ofereixin la possibilitat de donar religió al teu fill, a inici de curs sempre podrás decidir que No rebí ensenyança religiosa, i cap problema!
Re: Dubte preinscripció
Gracies Aly, crec que posaré que si, per si de cas, perquè a on hi ha places és a la religiosa... 
Re: Dubte preinscripció
Si poses que si llavors fará religió a la pública, sino fan valors o no sé com ho diuen. Que marquis que no no condiciona gens que l'enviin a una concretad religiosa o no, hi envíen moltes families marroquins que no sé si marquen que volen que facin religió els seus fills però en tot cas no marquen religió cristiana i els envíen igual a concertades religioses i els obliguen a fer religió cristiana.
Re: Dubte preinscripció
ada_bcn ha escrit:Si poses que si llavors fará religió a la pública, sino fan valors o no sé com ho diuen. Que marquis que no no condiciona gens que l'enviin a una concretad religiosa o no, hi envíen moltes families marroquins que no sé si marquen que volen que facin religió els seus fills però en tot cas no marquen religió cristiana i els envíen igual a concertades religioses i els obliguen a fer religió cristiana.
ah vaja..... ja ho vaig posar doncs, i avui ja m'hi porten els papers.... de totes maneres, si l'agaféssin i hi poguéssim anar, ja avisaria abans de començar l'escola.
Gràcies!!!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |







