places lliures
places lliures
Hola, bon dia,
recordo que l'any passat algú va dir una pàgina web on es poden mirar les places vacants que tenen les escoles.
Era de la Generalitat però no recordo quina era. Algú ho sap? Estic pensant de canviar a la nena d'escola ja que no m'agrada gen els instituts adscrits i a l'institut de sa germana no sé si podrà entrar ja que no ens toca.
Gràcies
recordo que l'any passat algú va dir una pàgina web on es poden mirar les places vacants que tenen les escoles.
Era de la Generalitat però no recordo quina era. Algú ho sap? Estic pensant de canviar a la nena d'escola ja que no m'agrada gen els instituts adscrits i a l'institut de sa germana no sé si podrà entrar ja que no ens toca.
Gràcies
sugar
Re: places lliures
Sugar,
no sé si el que demanes és això: http://aplitic.xtec.cat/mapapreinscripcio/
Aquí, durant les preinscripcions passades sortien les places disponibles a cada centre. I un cop fet el sorteig sortia si hi havia hagut augment de ràtio o no.
Però sembla que la cerca estigui desactivada, jo no he pogut consultar-ho.
Sort!
no sé si el que demanes és això: http://aplitic.xtec.cat/mapapreinscripcio/
Aquí, durant les preinscripcions passades sortien les places disponibles a cada centre. I un cop fet el sorteig sortia si hi havia hagut augment de ràtio o no.
Però sembla que la cerca estigui desactivada, jo no he pogut consultar-ho.
Sort!
Re: places lliures
Moltes gràcies. No era el que tu dius però gràcies al que m'has dit he trobat aquest, però suposo que encara no estan penjades les vacants.
http://aplitic.xtec.cat/mapaprogramacio/
GRÀCIES!!!!
http://aplitic.xtec.cat/mapaprogramacio/
GRÀCIES!!!!
sugar
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |




