La nostra experiència a ISCAT
- Mentidesapares
- Entrades: 1
- Membre des de: dv. oct. 17, 2014 11:55 am
La nostra experiència a ISCAT
L'any acadèmic 2014 ens tocava matricular als nostres fills d'urgència en algun col•legi. Vem mirar dues opcions: ISCAT y SEK Catalunya. Al final, després d’aclarir alguns punts amb la directora, vem optar per l'ISCAT.
Un tema que era de total importància per nosaltres era el transport, ja que nosaltres vivim al Maresme i el col•legi estava situada a La Garriga (uns 50 minuts). Des de l'ISCAT sempre ens van dir que malgrat no tenir un sistema d’autobús, mirarien d'organitzar-lo tot i que “no es podien comprometre amb res ja que depenia dels pares i les rutes a organitzar”. També ens van dir que si no es podien organitzar autobusos, ens posarien en contacte amb altres pares de la zona para compartir cotxe, etc… Aquesta segona opció era perfectament vàlida per nosaltres.
S'ha de dir que totes aquestes converses es van tenir quan les classes ja havien començat, és a dir, l' ISCAT sabia les poblacions de procedència de cada un dels seus alumnes.
Vem pagar la friolera quantitat de 4,200 € en concepte de matricula pels nostres fills. Els vem comprar uniformes i vem començar les classes. Quan els nens portaven una setmana assistint a classe se'ns van facilitar una llista de poblacions de procedència dels nens. La nostra sorpresa va ser quan vem veure que no hi havia cap família de la zona on vivim, es a dir, que era impossible organitzar cap tipus de transport en grup, ja fos per autobús o qualsevol altre mitjà.
Per sort, després d'aquesta constatació i en menys de 48 hores mels nostres fills van poder començar les classes al SEK Catalunya, també localitzat a La Garriga però amb servei d'autobús. És a dir, els nens van assistir a classe al ISCAT menys de dos setmanes.
Quan vaig sol•licitar a ISCAT que ens tornessin els diners de la matricula o de les setmanes no aprofitades ens van dir que no a lo primer i si a lo segon.
A data d'avui encara no ens han tornat cap import de les classes pagades i es neguen a tornar-nos els diners de la matricula (4.200€). Argumenten que els diners de la matricula ho requereixen per organitzar el personal necessari cada any, un argument sense sentit ja que vem matricular al nostre fill quan les classes ja havien començat i bàsicament van tapar forats a les classes existents.
La meva dona i jo ens sentim enganyats i estafats. Lo pitjor es que estem parlant de diners destinats a l'educació dels nostres fills. Com pot ser que ens diguin que es podrà mirar d'organitzar transport amb altres pares de la zona quan simplement no hi ha ningú més? Per què no ens ho van dir des de un principi?
Ens hem trobat pares tant a l'ISCAT com al SEK que diuen que han viscut experiències similars a l'ISCAT. Alguns van optar per portar en cotxe als seus fills i altres per canviar de centre.
Em pregunto quants pares s'hauran trobat amb la mateixa situació i hauran perdut en mans de l'ISCAT una part tant important del pressupost educatiu dels seus fills.
Us ha passat a vosaltres? Coneixeu algun afectat?
Poseu-vos en contacte amb mi mentirasapadres@yahoo.com
Un tema que era de total importància per nosaltres era el transport, ja que nosaltres vivim al Maresme i el col•legi estava situada a La Garriga (uns 50 minuts). Des de l'ISCAT sempre ens van dir que malgrat no tenir un sistema d’autobús, mirarien d'organitzar-lo tot i que “no es podien comprometre amb res ja que depenia dels pares i les rutes a organitzar”. També ens van dir que si no es podien organitzar autobusos, ens posarien en contacte amb altres pares de la zona para compartir cotxe, etc… Aquesta segona opció era perfectament vàlida per nosaltres.
S'ha de dir que totes aquestes converses es van tenir quan les classes ja havien començat, és a dir, l' ISCAT sabia les poblacions de procedència de cada un dels seus alumnes.
Vem pagar la friolera quantitat de 4,200 € en concepte de matricula pels nostres fills. Els vem comprar uniformes i vem començar les classes. Quan els nens portaven una setmana assistint a classe se'ns van facilitar una llista de poblacions de procedència dels nens. La nostra sorpresa va ser quan vem veure que no hi havia cap família de la zona on vivim, es a dir, que era impossible organitzar cap tipus de transport en grup, ja fos per autobús o qualsevol altre mitjà.
Per sort, després d'aquesta constatació i en menys de 48 hores mels nostres fills van poder començar les classes al SEK Catalunya, també localitzat a La Garriga però amb servei d'autobús. És a dir, els nens van assistir a classe al ISCAT menys de dos setmanes.
Quan vaig sol•licitar a ISCAT que ens tornessin els diners de la matricula o de les setmanes no aprofitades ens van dir que no a lo primer i si a lo segon.
A data d'avui encara no ens han tornat cap import de les classes pagades i es neguen a tornar-nos els diners de la matricula (4.200€). Argumenten que els diners de la matricula ho requereixen per organitzar el personal necessari cada any, un argument sense sentit ja que vem matricular al nostre fill quan les classes ja havien començat i bàsicament van tapar forats a les classes existents.
La meva dona i jo ens sentim enganyats i estafats. Lo pitjor es que estem parlant de diners destinats a l'educació dels nostres fills. Com pot ser que ens diguin que es podrà mirar d'organitzar transport amb altres pares de la zona quan simplement no hi ha ningú més? Per què no ens ho van dir des de un principi?
Ens hem trobat pares tant a l'ISCAT com al SEK que diuen que han viscut experiències similars a l'ISCAT. Alguns van optar per portar en cotxe als seus fills i altres per canviar de centre.
Em pregunto quants pares s'hauran trobat amb la mateixa situació i hauran perdut en mans de l'ISCAT una part tant important del pressupost educatiu dels seus fills.
Us ha passat a vosaltres? Coneixeu algun afectat?
Poseu-vos en contacte amb mi mentirasapadres@yahoo.com
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |


