SANT JOSEP SANT FELIU DE GUIXOLS

Ja estem a primària!
Crisalexi
:: granota
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: dg. març 09, 2014 1:43 pm

SANT JOSEP SANT FELIU DE GUIXOLS

EntradaAutor: Crisalexi » dg. juny 29, 2014 8:08 am

Alguna que em pugui donar opinió ? Estem valorant canviar-lo l´any que ve, i que eomenci primaria allá, per varis motius, però m´agradaria coneixer algú que l´hagi dut i que em pugui dir la seva experiència.

Grácies!

Torna a “L'escola”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::