Entrevistes a pares per a un documental. Escoles lliures!

Ja estem a primària!
cmp73
Entrades: 2
Membre des de: dj. abr. 11, 2013 10:20 am

Entrevistes a pares per a un documental. Escoles lliures!

EntradaAutor: cmp73 » dj. abr. 11, 2013 11:38 am

Bon dia!
Som estudiants de tercer de Comunicació Audiovisual a l'Universitat de Barcelona i estem realitzant un documental sobre les Escoles Lliures i Waldorf. És per això que ens posem en contacte amb vosaltres, pares i mares, que porteu els vostres fills a escoles lliures o Waldorf de Barcelona o voltants, per poder entrevistar-vos amb la intenció de mostrar en el nostre documental la vostra opinió sobre aquesta alternativa tan bonica.
Us animem a que col·laboreu en el nostre projecte! Si esteu interessats, podeu comentar per aquí, o si sabeu d'algú que pugui estar interessat en col·laborar, envieu un correu a:

chiaramarsiglia@gmail.com

Moltíssimes gràcies!

Chiara, Anna, Laia i Núria.

Torna a “L'escola”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::