Entrevistes a pares per a un documental. Escoles lliures!
Entrevistes a pares per a un documental. Escoles lliures!
Bon dia!
Som estudiants de tercer de Comunicació Audiovisual a l'Universitat de Barcelona i estem realitzant un documental sobre les Escoles Lliures i Waldorf. És per això que ens posem en contacte amb vosaltres, pares i mares, que porteu els vostres fills a escoles lliures o Waldorf de Barcelona o voltants, per poder entrevistar-vos amb la intenció de mostrar en el nostre documental la vostra opinió sobre aquesta alternativa tan bonica.
Us animem a que col·laboreu en el nostre projecte! Si esteu interessats, podeu comentar per aquí, o si sabeu d'algú que pugui estar interessat en col·laborar, envieu un correu a:
chiaramarsiglia@gmail.com
Moltíssimes gràcies!
Chiara, Anna, Laia i Núria.
Som estudiants de tercer de Comunicació Audiovisual a l'Universitat de Barcelona i estem realitzant un documental sobre les Escoles Lliures i Waldorf. És per això que ens posem en contacte amb vosaltres, pares i mares, que porteu els vostres fills a escoles lliures o Waldorf de Barcelona o voltants, per poder entrevistar-vos amb la intenció de mostrar en el nostre documental la vostra opinió sobre aquesta alternativa tan bonica.
Us animem a que col·laboreu en el nostre projecte! Si esteu interessats, podeu comentar per aquí, o si sabeu d'algú que pugui estar interessat en col·laborar, envieu un correu a:
chiaramarsiglia@gmail.com
Moltíssimes gràcies!
Chiara, Anna, Laia i Núria.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |


