Música a les entrades i sortides

Ja estem a primària!
Avatar de l’usuari
mamajo
:: rateta
:: rateta
Entrades: 156
Membre des de: ds. gen. 23, 2010 7:45 am

Música a les entrades i sortides

EntradaAutor: mamajo » ds. set. 15, 2012 4:59 pm

Hola,
Vull fer una consulta i no sé ben bé a quina secció col·locar-la. Espero encertar-la.
A l'escola on treballo, com en moltes altres, a les entrades i sortides de l'alumnat, sona una cançó diferent cada mes.
Tot i no ser la mestra de música, vaig proposar una cançó que ha agradat molt a tot el professorat i que està encantant a tots els nens i nenes. Em van agradar moltes coses d'aquesta cançó: lletra senzilla i fàcil d'aprendre (en anglès), ritme i melodia molt engrescadors, curiositats sobre la vida de l'autora, certes aplicacions pedagògiques i el fet que quan la sents dius: "Ai! de què em sona? Aquesta cançó l'he sentit en algun lloc!".
Es tracta de Share love, d'Alèxia Ramió. És la cançó de l'anunci de Casa Tarradellas.
Bé, ara ens plantegem triar cançó pel mes d'octubre i com que hem posat el llistó tan alt, anem una mica perduts...
Ens podeu donar alguna idea de cançó d'aquest estil que ens pugui servir per al propòsit que us he explicat?
Moltes gràcies,
Mamajo.
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Música a les entrades i sortides

EntradaAutor: neuetes » ds. set. 15, 2012 5:39 pm

"Grace Kelly" del Mika. L'esperit de la cançó és siguis tu mateix i no fingeixis per agradar els altres. Un gran cant a l'autoestima i el ritme és brutal.
Avatar de l’usuari
mamajo
:: rateta
:: rateta
Entrades: 156
Membre des de: ds. gen. 23, 2010 7:45 am

Re: Música a les entrades i sortides

EntradaAutor: mamajo » ds. set. 15, 2012 7:04 pm

Gràcies, Neuetes!
Mamajo.
||*||
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: Música a les entrades i sortides

EntradaAutor: angelina » ds. set. 15, 2012 7:34 pm

Aii jaja que bo llegeixo aquest fil i al mateix tempos a la tele estan parlant de'n mika i han passat un extret de Grace Kelly!! M'encanta jo penso que el missatge que dona és potent tot i que la lletra ja es més dificil que l'aprenguin...

Hi ha una canço dels pets, que no sé com se diu que és dedicada al seu fill també es molt maca i pels nens es un missatge bonic trovo.. a més em sembla q es bastant pausada...

Une egunta, es la mateixa canço a l'entrada i a la sortida de l'escola? aqui no es fan aquests coses! jho trobo xulissim!! :content: :ok:
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Música a les entrades i sortides

EntradaAutor: neuetes » ds. set. 15, 2012 7:57 pm

No!! no és gaire difícil d'aprendre la lletra de "Grace Kelly", el que passa és que el ritme és tant ràpid que sembla que sigui molt difícil:

Do I attract you?
Do I repulse you with my queasy smile?
Am I too dirty?
Am I too flirty?
Do I like what you like?

I could be wholesome
I could be loathsome
I guess I'm a little bit shy
Why don't you like me?
Why don't you like me without making me try?

I tried to be like Grace Kelly
But all her looks were too sad
So I try a little Freddie
Ive gone identity mad!

I could be brown
I could be blue
I could be violet sky
I could be hurtful
I could be purple
I could be anything you like
Gotta be green
Gotta be mean
Gotta be everything more
Why don't you like me?
Why don't you like me?
Why don't you walk out the door!

How can I help it
How can I help it
How can I help what you think?
Hello my baby
Hello my baby
Putting my life on the brink
Why don't you like me
Why don't you like me
Why don't you like yourself?
Should I bend over?
Should I look older just to be put on your shelf?

I tried to be like Grace Kelly
But all her looks were too sad
So I try a little Freddie
Ive gone identity mad!

I could be brown
I could be blue
I could be violet sky
I could be hurtful
I could be purple
I could be anything you like
Gotta be green
Gotta be mean
Gotta be everything more
Why don't you like me?
Why don't you like me?
Why don't you walk out the door!

Say what you want to satisfy yourself
But you only want what everybody else says you should want

[x2]
I could be brown
I could be blue
I could be violet sky
I could be hurtful
I could be purple
I could be anything you like
Gotta be green
Gotta be mean
Gotta be everything more
Why don't you like me?
Why don't you like me?
Walk out the door!

M'encanta l'idea que proposes de possar música a les entrades i les sortides de l'escola. Fa dos o tres anys, l'antiga direcció de l'escola de la meva filla, possaven cada matí el "Bon dia" dels Pets. Però al canviar de directiva es va deixar de fer. Em sembla que ho proposaré a l'AMPA també!!!! Cançons que motivin als nens amb valors i que es puguin treballar a l'escola amb tallers (traduïr la cançó a les classes d'anglès, fer del valor de la cançó com un exercici a desenvolupar durant aquell mes, amb treballs de recerca...) Uff... que m'envalo!!!

Segueixo rumiant cançons, que segur que me'n sortiràn moltes!!
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: Música a les entrades i sortides

EntradaAutor: angelina » ds. set. 15, 2012 8:24 pm

A aixo em referia més q la lletra es q el ritme est atnt rapid!!!

A vegades jo voldria obrir una escola per fer totes les coses xules que trbo i que veig q no es fan!! nosé com anira a cole pero aqui a la guarde has de forlmar part del consell directiu més o menys ie s fan votacions!! per l'ampa tb es vota qui en forma part?? no entenc gaire aq sistema. per tant porposar cose es fa molt dificil!!

Mentre no puc obrir una escola... dilluns he quedat amb una senyora per parlar d'una formacio per fer de mare de dia!! aix quines ganes!! els nens son eptits pero lo de la musica a l'arribar i al marxar hjo podria aplicar!! esprero q no sigui gaire complicat per fer (tema convinar-m'ho amb els nens..) i q no em posin pegues!!
aii que m'envaig de tema!!! aviam si em vé al cap una altre canço!!
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
mdemare
:: conillet
:: conillet
Entrades: 399
Membre des de: ds. ago. 25, 2012 4:14 pm

Re: Música a les entrades i sortides

EntradaAutor: mdemare » ds. set. 15, 2012 8:54 pm

Jo et recomano la de "Be Ok" de Ingrid Michaelson. És molt pegadissa, repeteix molt les paraules, molt alegre i molt positiva.

A la meva escola també posaven música per entrar i sortir de classe. M'agradava molt i em donava molt bon rotllo. Als últims cursos de l'escola van substituir la música per una trista alarma... vaig notar molt el canvi, entrava amb mala llet.
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: Música a les entrades i sortides

EntradaAutor: angelina » ds. set. 15, 2012 10:19 pm

A mi el timbre em fotia molt nerviosa!! :content:
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
lila
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

Re: Música a les entrades i sortides

EntradaAutor: lila » ds. set. 15, 2012 10:28 pm

M'agrada molt aquest fil!
Nosaltres posem música també, però nomès al matí. Les audicions, però, les tria la mestra de música.
Però m'apunto les vostres idees per proposar-les-hi!
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Avatar de l’usuari
mamajo
:: rateta
:: rateta
Entrades: 156
Membre des de: ds. gen. 23, 2010 7:45 am

Re: Música a les entrades i sortides

EntradaAutor: mamajo » dg. set. 16, 2012 8:35 am

Bon dia,
Se me n'acaba d'acudir una! "Over the rainbow"! Original de Judy Garland a "The Wizard of Oz", versionada molts cops i que últimament tornava a estar de moda.
Vaig fent llista... >.-<:
Mamajo.
Avatar de l’usuari
JOMAX
:: conillet
:: conillet
Entrades: 385
Membre des de: dv. feb. 18, 2011 9:04 pm
Ubicació: El Maresme

Re: Música a les entrades i sortides

EntradaAutor: JOMAX » dg. set. 16, 2012 9:42 am

Buffff qui munt de cancçons xulíssimes!
Jo potser n'aprofito algua pel dia del DENIP, com que soc mestra d'anglès ;)
Imatge

Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Música a les entrades i sortides

EntradaAutor: neuetes » dg. set. 16, 2012 10:40 am

Una cançó de companyerisme i amistat:

http://youtu.be/EGBXIK5TZjs
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Música a les entrades i sortides

EntradaAutor: neuetes » dg. set. 16, 2012 8:40 pm

Ara se m'han acudit un parell de cançons que motiven i aporten molta energia positiva, ara que els nens necessiten tanta empenta per estudiar:

"It's my life" dels Bon Jovi. És la meva vida, és ara o mai, no viuré per sempre, vull viure mentre sigui viu, el meu cor és com una autopista oberta i ho faré a la meva manera. Vull viure mentre sigui viu!!... Uff... brutal!!
http://youtu.be/vx2u5uUu3DE

"Viva la vida" de Coldplay. Ho sé, ho sé, és molt típica. Però m'agrada molt, no només pel missatge que aporta sino també perquè els nens automàticament ho associen al Barça de les 6 copes i de l'esforç col.lectiu que es va fer i de l'esperit de superació que van transmetre. A més, la lletra és molt bonica, una mica més complexa pel nivell que tenen els nens de primària, però val la pena.

Ah! i pels instituts una que posaria segur és el "father and son" del Cat Stevens.
http://youtu.be/VHjEtykqFmQ

Goga, m'encanten les teves. :ok: :ok: :ok:
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: Música a les entrades i sortides

EntradaAutor: angelina » dg. set. 16, 2012 9:49 pm

n'hi una una del Bruno MArs que es motl xula, demà us la busco, es animadeta i dona "energia positiva" a mi al menys dona ganes de posar-se a fer les coses a fer jajaj enfi.. no per la lletra pq quan faig per casa sovint no estic al cas de les paraules.. pero avui l'he sentit després de mesos i he pensat en vosaltres!!! :content:
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

Re: Música a les entrades i sortides

EntradaAutor: entrerius » dl. set. 17, 2012 10:53 am

Bon dia noies.

Jo voldria fer alguna aportació de casa nostra, potser molt típica i mil cops escoltada, però amb lletres contundents i encoratjadores, que representen autèntics himnes

El teu tresor - Lluís Cartes
Els teus somnis - sopa de cabra
Llença't - Lax'n Busto
Trepitja fort - Lax'n Busto

i pels de secundaria:

La realitat - Teràpia de Shock
Crida - Vuit
La Flama - Obrint Pas
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: Música a les entrades i sortides

EntradaAutor: ada_bcn » dl. set. 17, 2012 6:04 pm

Al meu fill li agrada dels Pets, Vine a la feta, els la van posar a l'escola el curs passat.
A mi en anglés m'agrada molt una canço de la banda sonora de Juno, la del començamet... if I was a flower growing wild and free, all I'd want is you to be my sweet hony-bee... no sé exactament com es titula però és fàcil de trobar, vocalitza molt bé que s'entén tot i el ritme està perfecte, i a més la lletra é smolt dolça, m'agrada molt. De Juno també n'hi ha un que es diu I'm a vampire, la lletra em sembla divertida per nens.
Del Bruno Mars al meu fill li agrada Lazy Song, la canta bastant, però potser és pq al videoclip surten micos ballant...
Avatar de l’usuari
mamajo
:: rateta
:: rateta
Entrades: 156
Membre des de: ds. gen. 23, 2010 7:45 am

Re: Música a les entrades i sortides

EntradaAutor: mamajo » dj. set. 20, 2012 3:19 pm

Sí, la "Lazy song" de Bruno Mars té un ritme txulíssim. Als meus alumnes de 5è del curs passat els encantava però la lletra té alguna frase pujadeta de to... I hi havia alumnes que l'entenien!!!
Mamajo.
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: Música a les entrades i sortides

EntradaAutor: ada_bcn » dl. set. 24, 2012 11:18 pm

si, la lletra no és massa per nens...
Avatar de l’usuari
Alexita012
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dv. oct. 19, 2012 1:19 pm

Re: Música a les entrades i sortides

EntradaAutor: Alexita012 » dt. nov. 27, 2012 5:06 pm

A l'escola on vaig treballar 3 anys tmb ho feien i la que més éxit tenia era la de 'Bon dia' dels Pets, els petits entraven ballant a classe jijiji :***:
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Música a les entrades i sortides

EntradaAutor: neuetes » dt. nov. 27, 2012 9:32 pm

És curiós, però fa una setmana que cada dia a l'escola posen la cançó de "qualsevol pot sortir el sol" d'en Sisa en versió rumbera...

Torna a “L'escola”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::