ESCOLA CONCERTADA LAICA A SANT GERVASI (BCN)
- Marona78
- :: rateta

- Entrades: 175
- Membre des de: dt. des. 13, 2011 8:52 am
- Ubicació: Baix Penedès, Catalunya
ESCOLA CONCERTADA LAICA A SANT GERVASI (BCN)
Hola,
sóc mare de dos fill: una nena de 6 i un nen de 20 mesos. A l'estiu em trasllado a BCN, en concret al barri de Sant Gervasi, i m'agradaria que algú em digués si coneix una escola concertada laica pel barri (o zones properes). M'interessa que sigui concertada perquè normalment tenen P2, així m'estalvio buscar llar d'infants (molt cares i poques places) i els tinc a tots 2 al mateix centre. Posats a demanar, m'agradaria que fos una escola petita i familiar, i si és d'una sola línia, millor!
Ara duc la nena a la pública i el nen a la llar d'infants municipal, i n'estic molt contenta, però al marxar a BCN el tema llar d'infants em preocupa.
Gràcies!
sóc mare de dos fill: una nena de 6 i un nen de 20 mesos. A l'estiu em trasllado a BCN, en concret al barri de Sant Gervasi, i m'agradaria que algú em digués si coneix una escola concertada laica pel barri (o zones properes). M'interessa que sigui concertada perquè normalment tenen P2, així m'estalvio buscar llar d'infants (molt cares i poques places) i els tinc a tots 2 al mateix centre. Posats a demanar, m'agradaria que fos una escola petita i familiar, i si és d'una sola línia, millor!
Ara duc la nena a la pública i el nen a la llar d'infants municipal, i n'estic molt contenta, però al marxar a BCN el tema llar d'infants em preocupa.
Gràcies!
Re: ESCOLA CONCERTADA LAICA A SANT GERVASI (BCN)

catalanna l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. març 08, 2015 11:33 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Re: ESCOLA CONCERTADA LAICA A SANT GERVASI (BCN)
L'escola Lleó XIII no és laica sinó confessional. No la conec directament, però si mireu la seva web trobareu que ho explica.
Re: ESCOLA CONCERTADA LAICA A SANT GERVASI (BCN)
Escola Nausica, a Muntaner amb Madrazo. És una escola molt familiar, d'una linea, en una torre. Les instal.lacions un pel justes.... Però tenen p2. Una mica més amunt hi ha l'escola lys que crec que es una cooperativa. Crec que totes dues són d'una mateix grup.
Re: ESCOLA CONCERTADA LAICA A SANT GERVASI (BCN)

catalanna l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. març 08, 2015 11:33 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Re: ESCOLA CONCERTADA LAICA A SANT GERVASI (BCN)
Doncs a la web del Lleó XIII diu que és una escola confessional. Si hi aneu, a l'esquerra trobareu un índex. Clicant-hi "L'ideari" apareix l'explicació del projecte educatiu. Al punt II diu que l'escola és confessional i al punt X,"dimensió transcendent" diu: "El centre manté una proposta religiosa que té més el caràcter d'oferta que d'imposició. Imparteix el seu ensenyament religiós com un estudi sistemàtic i general a través d'un plantejament fonamental i crític del tema religiós com a element bàsic de la formació humana."
Pot ser que la religiositat de l'escola sigui oberta i respectuosa i, com diuen, no impositiva. I potser és un centre pedagògicament molt bo, no ho sé. Però la mateixa escola diu que no és laica.
Pot ser que la religiositat de l'escola sigui oberta i respectuosa i, com diuen, no impositiva. I potser és un centre pedagògicament molt bo, no ho sé. Però la mateixa escola diu que no és laica.
Re: ESCOLA CONCERTADA LAICA A SANT GERVASI (BCN)

catalanna l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. març 08, 2015 11:34 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- kabbisa
- :: zebra

- Entrades: 1397
- Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
- Ubicació: Barcelona / Cabrils
Re: ESCOLA CONCERTADA LAICA A SANT GERVASI (BCN)
m'apunto a seguir eltema per d'aqui a uns quants mesos
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Re: ESCOLA CONCERTADA LAICA A SANT GERVASI (BCN)
Confirmo que és una escola laica. Ho sé segur!
Hi ha l'opció de fer religió, però ja està. Després et pots trobar q per Nadal canten nadales però, vaja, més enllà d'això no fan res més
.
Hi ha l'opció de fer religió, però ja està. Després et pots trobar q per Nadal canten nadales però, vaja, més enllà d'això no fan res més
.Re: ESCOLA CONCERTADA LAICA A SANT GERVASI (BCN)
Hola,
tinc una nena que el curs vinent farà P4 i estic interessada en l´escola Lleó XIII, sabeu si és bona i quin preu té?
He visitat l´escola Concepcionostes del C/ Latorre però m´ha semblat massa religiosa, fan una pregaria cada dia....la resta m´agrada, em sembla bé que ensenyin valors, però no vull que la religió estigui tan present.
I l´escola Sant Josep de Gràcia, en sabeu alguna cosa?? L´he visitat però les instal.lacions són molt justetes.
Estic feta un embolic!!!
Gràcies
tinc una nena que el curs vinent farà P4 i estic interessada en l´escola Lleó XIII, sabeu si és bona i quin preu té?
He visitat l´escola Concepcionostes del C/ Latorre però m´ha semblat massa religiosa, fan una pregaria cada dia....la resta m´agrada, em sembla bé que ensenyin valors, però no vull que la religió estigui tan present.
I l´escola Sant Josep de Gràcia, en sabeu alguna cosa?? L´he visitat però les instal.lacions són molt justetes.
Estic feta un embolic!!!
Gràcies
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |











