Sóc nova... i vaig un pel perduda

Alimentació, amistats, dubtes, consells...
somniant65
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dc. feb. 05, 2014 8:00 pm

Sóc nova... i vaig un pel perduda

EntradaAutor: somniant65 » dc. feb. 05, 2014 8:46 pm

Hola noies. Per fi, després de moooolt de temps visitant sovint aquest fòrum, em decideixo a formar-hi part i unir-me a vosaltres.
Ho faig amb molta il.lusió pèro no sé si ho estic fent correctament. Volia presentar-me i explicar una mica la meva història, pèro no sé si ho estic fent bé. Es el primer post que escric a internet en tota la meva vida!!!!!
Bé, alla voyyyy...
Soc una mare de 47 anys, vaig tenir la meva preciosa filla ara en fa set, encara que ja m´havia estrenat fa 22 anys. imagineu-vos!!!. Bé, les coses van con van, i després d´una separació quan el nen tenia cinc anys, amb la meva nova parella, em vaig passar uns quants anys desitjant donar-li un germanet o germaneta, pèro ell no sentia "la crida" de la paternitat i tot era molt complicat. Vaig patir molt en aquella època, em delia per tornar a ser mare pèro desitjava per sobre de totes les coses que aquest desig fos compartit. No ho podia acceptaR d´altre manera. En fi, després de moltes i moltes vicisituds, en el moment que menys m´ho esperava resulta que EM QUEDO EMBARASSADA!!!!. No l´haviem buscat però ja sabeu....una nit de festa, baixes la guaàrdia i..... qui s´ho anava a imaginar, si jo acabava de complir els 40!!!!. Bé, ja us he posat més o menys amb antededents, la questió ara és que em sento molt sola. Soc molt feliç amb la meva filla, pèro les meves amigues, o tenen fills molts grans o no en tenen. El meu company treballa els caps de setmana, de vegades tot el dia sencer, i em trobo que jo i la nena de vegades estem molt soles. i això em fa molta pena, sobretot per ella, perquè tot i tenir un germà penseu que és quasi com una filla unica, ja que el meu fill estudia fora i li vèiem poc el pèl per casa. M´encantaría conéixer gent en situació semblant a la meva. Amb ganes de fer amigues i poder compartir 1000 activitats amb els nostres fills. i si s´eescau també sense ells, es clar! ha..ha..
Ostres, ja us he fotut el rotllo, però estic contenta de haver-me decidit! feia tant de temps que ho pensava!!!
Si algú té ganes de resprondre´m, em faria una il.lusió tremenda!
Gràcies pel vostre temps noies.
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 06, 2014 9:21 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en Majúscules :::::::::
Marsa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 297
Membre des de: dl. des. 16, 2013 3:25 pm
Ubicació: Barcelona

Re: SOC NOVA...I VAIG UN PEL PERDUDA

EntradaAutor: Marsa » dc. feb. 05, 2014 11:06 pm

Somniant65!!!! Benvinguda!!! Segur q aquí ti trobaras molt agust i ven aviat començaras a viciarte escribint cada dia :)
Qualsevol cosa aquí estem!!
Marsa
Imatge
somniant65

Re: SOC NOVA...I VAIG UN PEL PERDUDA

EntradaAutor: somniant65 » dj. feb. 06, 2014 8:40 am

Gracies Marsa! Quina ilu la teva resposta!. Una pregunta de novata: creus que he fet be posant aquest post en aquest tema? O millor fer-ho en algun altre?. Es que no se massa com començar.....
anita_bcn
:: pantera
:: pantera
Entrades: 881
Membre des de: dt. set. 04, 2007 6:03 pm
Contacta:

Re: Sóc nova... i vaig un pel perduda

EntradaAutor: anita_bcn » dj. feb. 06, 2014 10:10 am

Benvinguda!

Potser sería bo que ens diguessis d'on ets per si es dona l'oportunitat de quedar!
ImatgeImatge

Imatge

Imatge
somniant65

Re: Sóc nova... i vaig un pel perduda

EntradaAutor: somniant65 » dj. feb. 06, 2014 10:23 am

Hola anita. Doncs i tant! Soc de barcelona. Em faria molta gracia aixo de quedar. Es divertit coneixer gent i començar desde zero......

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::