Oftalmòleg infantil
Oftalmòleg infantil
Ens hem adonat que el nostre fill, de 7 anys, s'apropa bastant quan llegeix i hem pensat en portar-lo a l'oftalmòleg. Em sabrieu recomenar algún? No en conec cap i m'agradaria anar a un amb referències.
Moltes gràcies.
Moltes gràcies.
Re: Oftalmòleg infantil
D'on ets?
A Vic anem amb la Mariona Vidal, només ve un cop al mes a Can Bayés, per privat. A Manlleu també hi va un cop al mes.
A Barcelona crec que visita a St joan de Déu i també a l'ICO (via augusta). I havia treballat o fet alguna cosa a l'ONCE. Té molta experiència.
Està especialitzada en oftalmologia pediàtrica i és molt bona.
A Vic anem amb la Mariona Vidal, només ve un cop al mes a Can Bayés, per privat. A Manlleu també hi va un cop al mes.
A Barcelona crec que visita a St joan de Déu i també a l'ICO (via augusta). I havia treballat o fet alguna cosa a l'ONCE. Té molta experiència.
Jo el porto al ICO no recordo el nom. Es una dona que crec és argentina. Es molt bona i té ma esquerra pels nens.
Uff! Perdoneu, quina pifiada!! Sóc de Barcelona ciutat.
Moltes gràcies.
Moltes gràcies.
Jo els porto a la Dra. Sílvia Aleman, a la Clínica Corachan. N'estic molt contenta. Té mà amb els nens i és molt puntual (cosa que valoro força).
Hola guapa,
jo els porto al Dr. Mozota de l'Hospital de Nens.
N'estem encantats
jo els porto al Dr. Mozota de l'Hospital de Nens.
N'estem encantats
Ixena ha escrit:D'on ets?
Ixena, saps quins dies vé a Vic o a Manlleu? entra per qualsevol mútua? com ho puc saber? jo tinc AXA i buscant-la en el directori de metges no em surt.
Tenim una nena acollida a l'estiu i la visita ella però a Sant Joan de Déu... no sabia que visitava a Vic! sabent-ho demanaré hora amb temps per l'estiu.
Volia fer una revisió al nen i sempre pensava que m'agradaria que ho fés ella perquè m'agrada molt, però em feia pal anar a Bcn...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |