Aparells boca

Alimentació, amistats, dubtes, consells...
núvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dj. març 04, 2010 8:20 am

Aparells boca

EntradaAutor: núvol » dv. set. 20, 2013 2:03 pm

Al meu fill li han dit que ha de portar aparells a la boca. En principi a tots ens sembla encara prou petit (7 anys) per portar-ne, però també és veritat que amb tres mesos ja li van sortir les primeres dents, amb 4 mesos ja en tenia bastantes i ara ja en te moltes seves, per tant penso que tot ell va avançat en aquest tema i no em sorprèn gaire. Primer un aparell fix per enxamplar el paladar, ja que no te espai per les dents que li han de créixer, i més endavant un de treure i posar.

Els vostres fills porten o han portat aparells? A quines edats? Com ho veieu?

Moltes gràcies.
eternitat
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: Aparells boca

EntradaAutor: eternitat » dv. set. 20, 2013 2:47 pm

Núvol, jo t'explico la meva experiència personal. A mi me'ls van possar als 8 anys, primer un extraible per aixamplar el paladar durant 1-1,5 anys. Després uns fixes (els braquets) per a recolocar les dents durant 2-3 anys. Després uns mobils durant el dia (com unes fundes de plastic transparent) per a mantenir totes les peces a lloc, durant 1-2 anys i després una espècie de motlle de silicona que se suposa que havi de dur només a les nits fins als 18-20 anys per a que no es tornessin a moure abans de finalitzar el creixement. El resultat va ser que als 15 anys estava ja fins als nassos de tantes visites al dentista i tant aparell, vaig decidir que no em possava més el darrer que m'havien fet i em vaig auto donar l'alta. Penso que van començar massa d'hora, i em van acabar cansant.
El meu fill tot just té 2,5 anys, i la nena naixerà si tot va bé en pocs dies. No sé si n'hauràn de dur. Però el que tinc molt clar es que, excepte que hi hagi una alteració molt greu de la funció masticatòria, no deixaré que els hi possin tant aviat. No sóc dentista, però entenc que quan abans ho fan, més fàcil els deu ser. Però després més anys ho has de mantenir fins a finalitzar el creixement. I tant temps, per un adolescent, acaba essent agobiant.
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
núvol
Entrades: 585
Membre des de: dj. març 04, 2010 8:20 am

EntradaAutor: núvol » dv. set. 20, 2013 7:19 pm

Ostres! Eternitat! No em diguis això que com que són tan "econòmics" ................
Fora bromes, la veritat és que tens raó i no hi havia pensat en això, vist així.... el que també penso (o vull pensar que serà així) és que com més aviat comença més aviat acaba.... no?
eternitat
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

EntradaAutor: eternitat » dv. set. 20, 2013 7:36 pm

núvol ha escrit:Ostres! Eternitat! No em diguis això que com que són tan "econòmics" ................
Fora bromes, la veritat és que tens raó i no hi havia pensat en això, vist així.... el que també penso (o vull pensar que serà així) és que com més aviat comença més aviat acaba.... no?

Ja t'he dit que no soc dentista, però si que quan abans comença abans acaba el tractament però més anys queda pel manteniment! Be, almenys fa vint-i-tants anys quan jo vaig començar era com t'ho he explicat. Ara potser és diferent, no ho se...
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::