Recomanem jocs?
Recomanem jocs?
Hola socpetitons i socpetitones!
Doncs que ahir vaig estar mirant l'Habitació del meu fill de 5 anys, i hi ha tants jocs i joguines que ha utilitzat poc... I és que, entre avis, tiets i nosaltres mateixos hem omplert el seu espai amb coses que li cridaven molt l'atenció però que no l'han entretingut gens...
Així que m'agradaria proposar una llista d'aquelles joguines o jocs que sí que han agradat, que se'ls pot treure suc i els nens en gaudeixen.
Aquí van les meves propostes:
- joc de cartes "mistigri" de la casa DJCO
- Lego
- BrainBox, un joc molt xulo per treballar la memòria!!!!
Espero les vostres suggerències!!!!!
Doncs que ahir vaig estar mirant l'Habitació del meu fill de 5 anys, i hi ha tants jocs i joguines que ha utilitzat poc... I és que, entre avis, tiets i nosaltres mateixos hem omplert el seu espai amb coses que li cridaven molt l'atenció però que no l'han entretingut gens...
Així que m'agradaria proposar una llista d'aquelles joguines o jocs que sí que han agradat, que se'ls pot treure suc i els nens en gaudeixen.
Aquí van les meves propostes:
- joc de cartes "mistigri" de la casa DJCO
- Lego
- BrainBox, un joc molt xulo per treballar la memòria!!!!
Espero les vostres suggerències!!!!!
Re: Recomanem jocs?
Jo crec que depen bastant del nen, del que li agradi a ell i de les seves habilitats. El meu no ha jugat mai amb el lego, i un joc de cartes de memoria doncs tampoc hi jugaria... Al meu li agrada:
El tren de fusta tipus Ikea / brio
El circuït de caniques de fusta de brio
Les disfresses.
El tren de fusta tipus Ikea / brio
El circuït de caniques de fusta de brio
Les disfresses.
Les disfresses!!! i tant! la millor distracció. Tenim una caixa tota plena de disfresses (en el nostre cas... de princesses i per l'estil)
El meu fill juga amb tot el que agafa per casa menys amb les joguines!!! jeje.
Bé, alguna joguina si que té èxti:
- Kit mini de neteja (escombra, fregona, etc). Flipa!!
- Piano petit.
- Elefant que tira boles per la trompa.
Per cert, té 18 mesos.
Bé, alguna joguina si que té èxti:
- Kit mini de neteja (escombra, fregona, etc). Flipa!!
- Piano petit.
- Elefant que tira boles per la trompa.
Per cert, té 18 mesos.
Jpc: kit de neteja!!! Al Bernat li agradava molt quan era mes petit!!!!!
És claríssim que sempre depèn del nen i de l'edad... Pero segur que podem agafar idees!!!! ;)
És claríssim que sempre depèn del nen i de l'edad... Pero segur que podem agafar idees!!!! ;)
Aquí van les joguines preferides dels nostres nens, un nen de 4 i una nena a punt de fer els 3:
-cotxes i cotxets, camions i tractors
-trens petits (el de fusta de l'ikea, que hem completat amb uns trens i més vies que comprem a Andorra, no em feu dir quina marca perquè no la recordo), i un parell de circuits que tenen del tren Thomas
-disfresses
-tragaboles i caça piranyes amb una canya
També s'entretenen molt amb una cuineta, un kit de planxar i d'estendre roba, i després hi ha altres coses que els va a etapes, com són les construccions, els trencaclosques i una pila de jocs que es van acumulant...
A la nena tothom li compra nines però per ara no en vol saber res. Les vaig col·leccionant a la seva habitació però de moment ni les mira.
-cotxes i cotxets, camions i tractors
-trens petits (el de fusta de l'ikea, que hem completat amb uns trens i més vies que comprem a Andorra, no em feu dir quina marca perquè no la recordo), i un parell de circuits que tenen del tren Thomas
-disfresses
-tragaboles i caça piranyes amb una canya
També s'entretenen molt amb una cuineta, un kit de planxar i d'estendre roba, i després hi ha altres coses que els va a etapes, com són les construccions, els trencaclosques i una pila de jocs que es van acumulant...
A la nena tothom li compra nines però per ara no en vol saber res. Les vaig col·leccionant a la seva habitació però de moment ni les mira.
Als meus nens de 5 i 2 anyets els encanta aquest joc:
http://www.eurekakids.es/juguete/janod/ ... chis-y-oca
Es com el joc de la oca però més petit i fàcil, s'ho passen molt bé els dos. També els hi agraden els jocs tipus dominó d'animals i amb els puzzles.
A la petita la cuineta també li agrada, però a vegades passa setmanes sense tocar-la..
http://www.eurekakids.es/juguete/janod/ ... chis-y-oca
Es com el joc de la oca però més petit i fàcil, s'ho passen molt bé els dos. També els hi agraden els jocs tipus dominó d'animals i amb els puzzles.
A la petita la cuineta també li agrada, però a vegades passa setmanes sense tocar-la..
Si latxell, el kit de neteja!!! Als nens els hi agrada imitar no? Doncs és clar, com que jo estic tot el dia amb l'escombra a la mà doncs ell vol fer el mateix. 

Que xulo aquest post!
Els nens són molt diferents. De vegades ens agradaria, inconscientment, que els agradés jugar a quelcom (sovint el que ens agradava a nosaltres de petits) i resulta que no els interessa.
A mi m'ha passat amb la meva filla. Els primers Reis (1 any i mig) li van dur una nina. Ni putu cas. Li posàvem al llit i res. Ni el dou-dou va voler mai. Als 3 anys ma mare li va regalar una nina molt bonica, i tampoc res. Va voler un any un cotxet, i allà està, per quan venen altres nenes a casa.
Jocs i joguines estrella a casa....
Pel nen: Lego, cotxes i.... cavalls i cavallers de Schleich! Disfressa de pirata o cavaller (amb espases, clar!)
Per la nena: qualsevol kit de manualitats! corda de saltar, patins en línia
Per tots dos: la pissarra!!!! pilotes, la paradeta del super, el Tactilo Loto de Djeco , la oca i el parchís, guixos pel terra de fora, i ara.... els playmobil
També els encanten uns dvd per ballar alemanys, per nens

Els nens són molt diferents. De vegades ens agradaria, inconscientment, que els agradés jugar a quelcom (sovint el que ens agradava a nosaltres de petits) i resulta que no els interessa.
A mi m'ha passat amb la meva filla. Els primers Reis (1 any i mig) li van dur una nina. Ni putu cas. Li posàvem al llit i res. Ni el dou-dou va voler mai. Als 3 anys ma mare li va regalar una nina molt bonica, i tampoc res. Va voler un any un cotxet, i allà està, per quan venen altres nenes a casa.
Jocs i joguines estrella a casa....
Pel nen: Lego, cotxes i.... cavalls i cavallers de Schleich! Disfressa de pirata o cavaller (amb espases, clar!)
Per la nena: qualsevol kit de manualitats! corda de saltar, patins en línia
Per tots dos: la pissarra!!!! pilotes, la paradeta del super, el Tactilo Loto de Djeco , la oca i el parchís, guixos pel terra de fora, i ara.... els playmobil
També els encanten uns dvd per ballar alemanys, per nens

El meu fill que farà 5 anys al juliol, s'entreté amb coses petites... els tipics animalets qeu venen en un pack .... cotxes petits i xorrades varies però que siguin petites.... el seu joc és una mescla d'animals, soldats, cotxes, dinosaures.... mentre sigui tot més o menys petit fa la gran parada i s'entreté.... tan fa anar un dinosaure amb excavadora com una foca amb moto... i tooooot aquest pack de joguines petites se les fica a la banyera i també s'hi entreté.... (aixo quan juga sol)
Si juga amb mi o son pare:
Va estar una època donant-nos mooooolt la llauna amb el memory!! Feiem una quantitat indecent de memorys al dia! a més... com més partides portavem més es motivava perquè jo ja no parava atenció i em guanyava sempre!!!!
I ara se li ha donat pel joc de l'oca! Uff... quin avorriment!!jeje
I l'altre joc estrella de casa... inflem un globus i juguem a que no pot tocar a terra.... la seva porteria es el sofà i la meva la finestra... si toca el sofà he fet gol i si toca la finestra ell ha fet gol ell... i així anem.
També li mola el dòmino però no tan...
Circuits de cotxes, estris varis amb comandament, etc... tot això està aparcadet i ni s'ho mira.
Si juga amb mi o son pare:
Va estar una època donant-nos mooooolt la llauna amb el memory!! Feiem una quantitat indecent de memorys al dia! a més... com més partides portavem més es motivava perquè jo ja no parava atenció i em guanyava sempre!!!!
I ara se li ha donat pel joc de l'oca! Uff... quin avorriment!!jeje
I l'altre joc estrella de casa... inflem un globus i juguem a que no pot tocar a terra.... la seva porteria es el sofà i la meva la finestra... si toca el sofà he fet gol i si toca la finestra ell ha fet gol ell... i així anem.
També li mola el dòmino però no tan...
Circuits de cotxes, estris varis amb comandament, etc... tot això està aparcadet i ni s'ho mira.
el meu fill no ha jugat mai amb un joc de taula... com us ho feu pq hi juguin???? algún recomanable per a 5 anys????
jo crec que no hi ha fòrmula màgica... o els agrada o no.... al meu fill li agrada i sobretot crec que li agrada perquè és un joc al que obligatoriament ha de jugar amb nosaltres o amb algú ... i a ell el què no li agrada és jugar sol.
Avui hem estat jugant al "quién es quién" i se n'ha sortit prou bé.... dies enrer hi haviem jugat i li costava entendre'l però l'ha anat pillant... i l'altre dia jugavem al dòmino però al de grans!! jeje... sempre haviem jugat a dòminos de nens, amb animalets i tal... i ara ja vam fer el següent pas i hem jugat al de grans.
I també li encanta el parxís! A vegades venen uns amics nostres a casa... tenim un parxis de 6 i juguem tots 6! ell també! i s'ho passa genial... per ell a part de que el joc li pugui agradar o no, crec que el que li encnata és l'atenció que reb per part dels adults... explicacions, etc...
Suposo que el secret és que li proposis i que tu estiguis amb ell...
Avui hem estat jugant al "quién es quién" i se n'ha sortit prou bé.... dies enrer hi haviem jugat i li costava entendre'l però l'ha anat pillant... i l'altre dia jugavem al dòmino però al de grans!! jeje... sempre haviem jugat a dòminos de nens, amb animalets i tal... i ara ja vam fer el següent pas i hem jugat al de grans.
I també li encanta el parxís! A vegades venen uns amics nostres a casa... tenim un parxis de 6 i juguem tots 6! ell també! i s'ho passa genial... per ell a part de que el joc li pugui agradar o no, crec que el que li encnata és l'atenció que reb per part dels adults... explicacions, etc...
Suposo que el secret és que li proposis i que tu estiguis amb ell...
ahir vaig comprar 3 jocs de djeco (una marca que heu comentat i que em van agradar quan els vaig veure)... bé, un és un puzzle preciós de les mil i una nits amb imatges com d'un jardí a la india, preciós... ahir vam conseguir mig jugar a un joc de cartes, el vaig fer aguantar una aprtida però als 30 segons ja no seguia el joc massa... de totes formes sembla que li ha agradat pq avui m'ha demanat de tornar a jugar i al vespre farem una altra partida... En vaig comprar un altre per nens a partir de 3 que és com les nines retallables que has de vestir, però ho ha de fer seguint les instruccions que li dono de si fa fred o calor... vestir bé, però el que li dóna la gana a ell... seguirem intentant... del puzzle ja no parlo pq em posaria nerviosa de recordar-ho. És le primer puzzle que compro, l'únic que tenim i el primer que provem de fer junts...
- heaven25baby
- :: girafa

- Entrades: 2050
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
- Contacta:
Jo tinc una nena de 4 anys i un nen de 2 anyets... A part de ser 2 torbellinos i destroçar-me literalment la casa... jijijiji S'entretenen molt amb les peces de construcció tipus megablocks i lego duplo (tenen un zoo amb animalet i una casa de Hello Kitty), puzzles amb peces megagrans (tenen un de Mickey Mouse, un de Peppa Pig i un de les princesses Disney) i ultimament juguen molt amb els memory (tenen de Mickey y Minnie, Pocoyo i un de animalets) i amb un domino de fusta de animalets. També el hi agrada molt jugar a botigues i amb la cuineta.
heaven25baby l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. ago. 18, 2013 10:13 am, en total s’ha editat 1 vegada.
A la meva filla de 4 anys (a punt de fer 5) li encanta el Lego, però amb el que més juga és amb els Playmobil, en té una pila i ara pel seu anniversari l'únic que demana són més Playmobils, s'hi pot passar hores jugant cada dia.
Un joc que està molt bé, és entretingut, educatiu i es pot portar a qualsevol lloc és el "Story dice". És una caixeta amb 9 daus que tenen diferents dibuixos a cada cara, es llencen i s'ha de fer una història amb els 9 dibuixos que surtin. Nosaltres en juguem molt, a casa mentre sopem, el portem de vacances per jugar a l'avió, a l'hotel o on sigui. De vegades cadascú ha d'inventar una història, però altres vegades la fem entre tots. Trobo que és molt interessant per fomentar l'imaginació, i a l'escola ens vam recomanar que juguèssim amb ella a explicar històries curtes per ajudar-la a millorar el llenguatge, i aquesta és una bona manera.
Un joc que està molt bé, és entretingut, educatiu i es pot portar a qualsevol lloc és el "Story dice". És una caixeta amb 9 daus que tenen diferents dibuixos a cada cara, es llencen i s'ha de fer una història amb els 9 dibuixos que surtin. Nosaltres en juguem molt, a casa mentre sopem, el portem de vacances per jugar a l'avió, a l'hotel o on sigui. De vegades cadascú ha d'inventar una història, però altres vegades la fem entre tots. Trobo que és molt interessant per fomentar l'imaginació, i a l'escola ens vam recomanar que juguèssim amb ella a explicar històries curtes per ajudar-la a millorar el llenguatge, i aquesta és una bona manera.
terrasseta! me l'apunto, gràcies!
on es pot trobar? a qualsevol botiga de joguines?
on es pot trobar? a qualsevol botiga de joguines?

Terrassa5, quin joc més interessant! També voldria saber on el puc trobar!
Merci
Merci
- Nuvolmagic
- :: cèrvol

- Entrades: 589
- Membre des de: dj. des. 17, 2009 9:58 am
Ei Terrassa5 gràcies per la recomenació d‘ aquest joc.
El tenen a l‘ abacus i surt a 9,50 preu soci, el tinc encarregat i vaig aquesta tarda a buscar-lo, ja us explicaré a veure que tal, al meu peque li agrada molt que li expliqui contes però clar s‘ acaben el recursos i ja no em queden idees.
El tenen a l‘ abacus i surt a 9,50 preu soci, el tinc encarregat i vaig aquesta tarda a buscar-lo, ja us explicaré a veure que tal, al meu peque li agrada molt que li expliqui contes però clar s‘ acaben el recursos i ja no em queden idees.
Aquest estiu hem jugat al Quien es quien, no hi jugava des de que era petita i anavem de camping i ha anat bastant bé. També hem provar el Enredos amb les cosines, i així , aqixí... son petits, estan entre 2 i 5 anys.
El nostre fill aquest estiu s'ha enganxat a l' UNO, li van regalar al juliol quan va fer els 5 anys!! i he de dir que estic fins als coll*** del joc! jajaja fem partides diàries!! Però l'aprofito per aprendre els números, etc...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |