consoles, tablets, etc
consoles, tablets, etc
Hola noies,
a casa tenim un dubte....el nostre fill de 7 anys no demana encara cap consola però s'hi enganxa sempre que veu algun amic jugant-hi.
Aquest any li volem fer una consola pel seu cumple (8 anys) però no sabem quina, ni quins jocs o fins i tot si és millor una tablet.
Em podeu donar la vostra opinió-experiència?
Gràcies
a casa tenim un dubte....el nostre fill de 7 anys no demana encara cap consola però s'hi enganxa sempre que veu algun amic jugant-hi.
Aquest any li volem fer una consola pel seu cumple (8 anys) però no sabem quina, ni quins jocs o fins i tot si és millor una tablet.
Em podeu donar la vostra opinió-experiència?
Gràcies
Re: consoles, tablets, etc
De consola et recomano la xbox360 amb el kinect perquè pots jugar a jocs interactius, molt millor q la Wii!
I de tablets no et puc ajudar.
I de tablets no et puc ajudar.
uau ...em pots dir alguna cosa més de la consola? No en sé res.... 

Que mes t'interessa? Jo amb el kinect jugo amb els amics a un de ball, dance central i sempre riem molt! Jugues sense comandament Pq el kinect detecta els teus moviments. Et deixo l'enllac pq vegis que es i els jocs q hi ha http://www.xbox.com/es-ES/Kinect
I després la xbox te un sistema de joc per 'logros' q enganxa bastant. Vas jugant i vas desbloquejant 'logros' que es queden guardats al teu historial personal. I be, a traves d'uns auriculars pots parlar amb altres amics q estiguin connectats a xbox.
No se que mes explicar-te!! El meu marit es un viciat de la consola, es nota, oi??
Nosaltres tenim amics amb nens de 7 a 11 anys q es van comprar la Wii i ara s'empenedeixen!
I després la xbox te un sistema de joc per 'logros' q enganxa bastant. Vas jugant i vas desbloquejant 'logros' que es queden guardats al teu historial personal. I be, a traves d'uns auriculars pots parlar amb altres amics q estiguin connectats a xbox.
No se que mes explicar-te!! El meu marit es un viciat de la consola, es nota, oi??
Nosaltres tenim amics amb nens de 7 a 11 anys q es van comprar la Wii i ara s'empenedeixen!
gràcies nb!! quina alucinada!
- Pink_flower
- :: cèrvol

- Entrades: 506
- Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm
Nosaltres tenim un nen que acaba de fer 6 anys i pel seu cumple li vam regalar la psp perque quan anem a casa dels iaios o algun lloc que ell s'avorreix doncs pot jugar. I hi han jocs de les pelis que li agraden com de cars, ben10 i tot aixo...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |