No juga!

Alimentació, amistats, dubtes, consells...
mariami
:: cèrvol
Entrades: 540
Membre des de: dc. nov. 17, 2010 9:35 am

No juga!

EntradaAutor: mariami » dt. nov. 27, 2012 2:50 pm

La meva filla ha fet 6 anys i aquest fet em preocupa. Sempre demana joguines, però no juga mai amb res. Aquestes èpoques ja sabeu que entre catàlegs, anuncis i altres són terribles.
Últimament s'entreté una mica retallant i fent cosetes amb papers, però molt poca estona. L'únic que li crida realment l'atenció és la tele. He provat de treure-la i jugar amb ella amb les mil i una coses que té però no hi ha manera.
Alguna està en aquesta situació? Alguna idea per ajudar-la?
Moltes gràcies
Imatge
Imatge
entrerius
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

Re: No juga!

EntradaAutor: entrerius » dt. nov. 27, 2012 3:23 pm

Hola mariami

m'imagino que la teva filla ha entrat ja en "la infantesa mitjana" ja no són petits però tampoc grans... ja van a l'escola!!! comencen a independitzar-se més de la família, tenen més habilitats mentals, físiques i socials i en aquesta etapa comencen a valorar molt més les relacions de grup i les amistats, per tant suposo que li començaran a agradar els jocs que pot compartir amb amigues o amics o esports d’equip.......
A casa suposo que donar-li responsabilitats l'ajudarà a sentir-se més útil ja que ara és capaç de fer moltes coses :ok:

El meu encara és petit i no et parlo des de l'experiència sinó des de la teoria....Segur que les mares de fills d'aquesta edat et podran donar un cop de ma
Sort.
mariami

EntradaAutor: mariami » dt. nov. 27, 2012 4:10 pm

Moltes gràcies Enrerius,
la teoria la sé, però el que em preocupa és que quan no mira la tele el seu joc és fregar o fer coses de casa amb mi. M'ha sortit una mica "maruja" :-D :-D
A veure si surten més marones... :ok:
Imatge
Imatge
charito
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dt. nov. 27, 2012 5:57 pm

Una pregunta, es filla unica? Si venen altres nens a casa juga amb ells?

Jugar sol es molt aburrit!
aral
:: peixet
:: peixet
Entrades: 262
Membre des de: dg. març 06, 2011 7:20 am
Ubicació: VIC

EntradaAutor: aral » dt. nov. 27, 2012 7:19 pm

Hola, el meu fill té 4,5anys, i també es passaria el dia mirant la tele, només em demana per engegar-la, jo li vaig controlant, li dic que jugui, i a vegades s'entreté una mica amb la seva germana, i això que ella li diu per jugar, (és porten 16mesos) però deseguida es cansa i vol tornar a mirar la tele, és una mica pesat, però jo penso que mica en mica no ho farà tant, i la nena que té 6 anys com la teva, juga moltíssim, suposo que això són caràcters.
Molta sort.
||*||
ImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Imatge
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

EntradaAutor: catalanna » dt. nov. 27, 2012 8:39 pm

Ara no el trobo, però just aquest matí llegia sobre com n'és de dolent que els nens mirin la tele enlloc de jugar (desenvolupen el cervell de manera diferent). T'has plantejat quin ús feu els adults de casa de la tele? I canviar-la de lloc? Normalment tots la tenim en un lloc protagonista...jo m'ho estic plantejant!
mariami

EntradaAutor: mariami » dt. nov. 27, 2012 8:59 pm

Hola noies,
gràcies a totes.

Catalana, a casa la tele no ens fa gaire el pes i ens la mirem ben poc. De fet moltes vegades baixo l'automàtic o la desendollo i directament no va. No entenc com la pot atreure tant, potser és per allò de fer el contrari que els pares :-D

Aral, ja veig que tu en tens un de cada.

Roser, no és filla única i quan venen companyes juga força bé.

Seguiré investigant sobre el tema.
Imatge
Imatge
charito
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dc. nov. 28, 2012 5:41 pm

Cosma_shiva la teva nena es com jo!!! La meva mare em tenia fregida perque llegia massa, a vegades per la nit venia i em fotia uns crits pq tanques el llum jajaja

Haig de dir que avui llegeixo tot el que puc, un o dos llibres la setmana depen del gruix.

Els meus germans ja no vivien a casa i estant sola era el meu entreteniment preferit, que la meva mare no m'entengues em causava molta frustracio, perque m'ho pasava tan be!!!
edae
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

EntradaAutor: edae » dc. nov. 28, 2012 5:51 pm

Cosma-shiva sembla que m'estiguis describint a mi!! Això d'aixecar-me aviat per llegir també ho feia, fins que la meva germana petita va començar a aixecar-se sola i m'arrossegava a mirar dibuixos al menjador.
Ara de gran, sempre porto un llibre (ara eboock) al bolso i aprofito sempre que puc per llegir una estoneta.
Imatge
Imatge

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::