Regal a un avi

Alimentació, amistats, dubtes, consells...
núvol
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dj. març 04, 2010 8:20 am

Regal a un avi

EntradaAutor: núvol » dg. juny 17, 2012 8:06 pm

El meu sogre d'aquí a pocs dies fa 70 anys i havíem pensat que el nostre fill, de 6 anys, li fes un regal que ell mateix hagués fet. Jo li he comentat al meu marit una samarreta blanca i que el nen pintés, ara que sap escriure, un AVI, MOLTES FELICITATS, o una cosa semblant però ell diu que el seu pare no es posarà la samarreta....i què més dona! serà un regal del seu nét fet per ell, no? Bé, us volia demanar consells o propostes de quines altres coses podria fer el meu fill que li pogués regalar al seu avi. Potser alguna de vosaltres s'hi ha trobat i ja ho ha fet; qualsevol suggerència serà molt ben rebuda.

Moltes gràcies.
Albercoca
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dl. març 19, 2012 3:13 pm

Re: Regal a un avi

EntradaAutor: Albercoca » dg. juny 17, 2012 8:32 pm

Hola! Doncs jo em trobo en una situació símil.lar, el meu sogre fa 60 anys, i també pensava fer-li quelcom especial...però el meu fill té 15 mesos, estic més limitada.
Com tu, vaig pensar en fer- li una samarreta, però no se la posarà..he pensat que agafaré una foto de l'avi amb el nen i com que sap enganxar gomets, farem amb cartulina un marc decorat amb els gomets... O alguna cosa així.
A veure si algú més original dona idees. Salut!
Albercoca
Entrades: 229
Membre des de: dl. març 19, 2012 3:13 pm

EntradaAutor: Albercoca » dg. juny 17, 2012 8:35 pm

Per cert, això de la samarreta, tot i que no se la posi jo crec que li pot fer gràcia al teu sogre... Si no, pensa en alguna cosa que fáci servir habitualment i Ho personalitzes...
Lula1
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dc. maig 30, 2012 8:49 am

EntradaAutor: Lula1 » dg. juny 17, 2012 9:15 pm

Quan la meva iaia va fer 70 anys, les meva cosina petita li va fer un dibuix en un davantal i li va escriure felicitats iaia. A la meva iaia li va encantar, mai el va fer servir per què li sabia greu emburtar-lo, però li va fer moltíssima ilusió. Personalment crec que li agradarà encara qie no se la posi.
Lesmansdelapètal
:: conillet
:: conillet
Entrades: 365
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 1:09 pm

EntradaAutor: Lesmansdelapètal » dl. juny 18, 2012 9:53 pm

El meu fill per l'aniversari de la meva sogra li va fer una postal on la dibuixava davant i dins va fer un escrit de com la veia ell. També ho va fer amb mi, com a regal del dia de la mare i em va encantar.
Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::