Dubte cadires del cotxe
Dubte cadires del cotxe
Tinc un petit dubte amb les cadires del cotxe. Pel nostre cotxe tenim una cadira del grup 2-3 (Navigator de Casual Play) i com es un rotllo haver de canviar-la de cotxe cada cop que ve el meu pare a buscar al nen li he comprat un coixí elevador (Grup 3: de 22 a 36 kg), el dubte que tinc a l'hora d'utilitzar-lo es l'alçada del nen, mesura 1'20 i pesa 26Kgrs. per pes si que hi pot anar, però, per alçada?? tot i que el cinturó li queda a l'alçada de la clavícula no estic segura. A totes les webs que he mirat parlen del pes però no de l'alçada.
- Pink_flower
- :: cèrvol

- Entrades: 506
- Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm
Re: Dubte cadires del cotxe
A partir de que edad pueden ir con alzador?? Yo tambien he visto que solo se habla del peso y no la altura...
Quan vaig comprar la cadireta grup 0-1 em vaig trobar amb el mateix dilema. El meu nen és molt alt i gros. Mentre feia menys de 9 kg havia d'anar d'esquenes al sentit de la marxa del cotxe (grup 0) i ens vam trobar que pesava 7kg i les cames ja no li cavien a la cadireta i les havia de flexionar molt perquè tocava al reposaesquena del seient. Ho vam estar mirant i resulta que les normes de circulació NOMÉS contemplen el pes, mai l'alçada. Inclús ens van dir, que més enllà de la seguretat, si t'aturaven els mossos d'esquadra només tenien en compte el pes del nen i el pes que permetia el sistema de seguretat. Espero haver-vos ajudat.
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
- Pink_flower
- :: cèrvol

- Entrades: 506
- Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm
Doncs el meu que es molt prim anira mitja vida a la cadireta llavors..jaja! Gracies pel comentari!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |