JOGUINES
JOGUINES
El meu fill, que a l'abril farà els 6 anys, per reis demana joguines "no educatives" - ho poso entre cometes perquè m'entengueu el que us vull dir -,és a dir: gormitis, bakugans, ben 10, codigo lyoko, cotxes, pistes, etc......jo havia pensat que li portin alguna joguina que realment sigui educativa, que alhora que juga i que s'entreté que ensenyi i aprengui alguna cosa, però no tinc referències i no sé quina o de quin tipus en podria comprar.
Us volia demanar consells a les mames que ja teniu nens d'aquestes edats o més grans perquè em digueu jocs o joguines que siguin eduatives.
Moltes gràcies.
Us volia demanar consells a les mames que ja teniu nens d'aquestes edats o més grans perquè em digueu jocs o joguines que siguin eduatives.
Moltes gràcies.
Re: JOGUINES
de l'imaginarium hi ha prismàtics, lupes per observar insectes, etc. Al meu li encanta.
llibres (senzills clar, d'endevinalles, de buscar coses a les pàgines tipus busca a wally, de contes o relats curts, de fer laberints o buscar les 6 diferències...), coses de plàstica o dibuix, ...no sé si és el que vols.
llibres (senzills clar, d'endevinalles, de buscar coses a les pàgines tipus busca a wally, de contes o relats curts, de fer laberints o buscar les 6 diferències...), coses de plàstica o dibuix, ...no sé si és el que vols.
Algunes idees
- trenca-closques (n'hi ha molt xulos de les comarques de catalunya)
- quatre en ratlla
- contes
- el joc d'enfonsar la flota
- una bola del món
- jocs de construcció (lego, mecano...)
- un telescopi
- el memory
- jocs de taula tipus dòmino, escacs...
espero q et serveixi!
- trenca-closques (n'hi ha molt xulos de les comarques de catalunya)
- quatre en ratlla
- contes
- el joc d'enfonsar la flota
- una bola del món
- jocs de construcció (lego, mecano...)
- un telescopi
- el memory
- jocs de taula tipus dòmino, escacs...
espero q et serveixi!
Ves a l'Abacus, allà diria que tot el que tenen és educatiu.
- Lesmansdelapètal
- :: conillet

- Entrades: 365
- Membre des de: dt. oct. 04, 2011 1:09 pm
Ufff n'hi ha un munt, quin tipus d'educatiu?, mates?, llengua?, només per entretenir-se, tencaclosques, tipus jocs de la tele?. Si vols pots entrar a l'Aiju que és el centre d'investigació de la joguina i allí t'expliquen una mica com van.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |