"El niño de 5 años"
"El niño de 5 años"
Tinc una filla de 5 anys i 4 mesos. Fa unes poques setmanes que la noto diferent. Està més "revolucionada". Contesta més, li costa molt fer-me cas (lo ideal seria a la primera però no ho fa ni a la segona ni a la tercera). La castiguem a seure a pensar però em fa l'efecte que amb això no aconseguim massa res. Si li traiem la televisió tampoc perquè la veu tant poc (potser 3 cops a la setmana i durant 15 minuts) que no la troba a faltar. La setmana passada va dir una mentida (una mica llarg posar-vos en context) i l'hem castigada sense anar demà a la classe de dansa. Però no estic segura que sigui el més adequat.
Tinc una amiga que és mestra d'infantil i m'ha recomanat que busqués per internet informacio sobre Arnold Gesell i "el niño de 5 años" però no he trobat massa res.
Jo intuïa que devia ser alguna nova fase, etapa, per la que estava passant o començava a passar la meu filla i això és el que m'ha vingut a corroborar la meu amiga.
M'agradaria llegir una mica sobre el tema perquè a mi em serveix molt informar-me d'avançada. Això no treu que hauré de passar-hi (vaja, la meu filla i jo ajudar-la) però si sé de què va no m'atabalo tant i potser no saltaré tant a la primera i podré reaccionar millor i conduir millor a situació.
Algú sap de què va aquesta etapa? Em podria donar algun enllaç d'internet o millor em busco el llibre a la biblio? Algú em pot fer cinc cèntims del què "toca ara"?
Tinc una amiga que és mestra d'infantil i m'ha recomanat que busqués per internet informacio sobre Arnold Gesell i "el niño de 5 años" però no he trobat massa res.
Jo intuïa que devia ser alguna nova fase, etapa, per la que estava passant o començava a passar la meu filla i això és el que m'ha vingut a corroborar la meu amiga.
M'agradaria llegir una mica sobre el tema perquè a mi em serveix molt informar-me d'avançada. Això no treu que hauré de passar-hi (vaja, la meu filla i jo ajudar-la) però si sé de què va no m'atabalo tant i potser no saltaré tant a la primera i podré reaccionar millor i conduir millor a situació.
Algú sap de què va aquesta etapa? Em podria donar algun enllaç d'internet o millor em busco el llibre a la biblio? Algú em pot fer cinc cèntims del què "toca ara"?

Re: "El niño de 5 años"
Ostres a mi també m'interessa!
Encara no té 5 anys però ja fa un temps que batallem!
Uf, si als 5 anys encara va a més seguiré el fil per estar preparada!!!!
Encara no té 5 anys però ja fa un temps que batallem!
Uf, si als 5 anys encara va a més seguiré el fil per estar preparada!!!!
Sibil·la!! Quant de temps!!
He entrat de casualitat, perquè precisament avui el meu gran, que encara no té els 5, m' ha dit que no es volia rentar les dents, que no e svolia vestir,...tot eren nos,....
m' he desesperat una mica i al final, parlant amb ell, m' ha dit que està enfadat amb mi perquè treballo a les tardes i no ens veiem,.....desde que té 6 mesos que treballo a les tardes!!! i no m' ha dit res fins ara?!!! ho he atribuït a que em vol fer sentir culpable d' una cosa que per ell és important.
Però ara que ho dius, espero que sigui una fase de creixement!!!!
buscaré info!!
estem en contacte!!!
He entrat de casualitat, perquè precisament avui el meu gran, que encara no té els 5, m' ha dit que no es volia rentar les dents, que no e svolia vestir,...tot eren nos,....
m' he desesperat una mica i al final, parlant amb ell, m' ha dit que està enfadat amb mi perquè treballo a les tardes i no ens veiem,.....desde que té 6 mesos que treballo a les tardes!!! i no m' ha dit res fins ara?!!! ho he atribuït a que em vol fer sentir culpable d' una cosa que per ell és important.
Però ara que ho dius, espero que sigui una fase de creixement!!!!
buscaré info!!
estem en contacte!!!
Hola,
He fet la cerca al amazon ja que a mi també m'interessa el tema i hi ha un llibre d'aquest psicòleg que es diu " el niños de 1 a 5 años". Podries mirar en alguna biblioteca si el tenen per si no el voleu comprar.
He fet la cerca al amazon ja que a mi també m'interessa el tema i hi ha un llibre d'aquest psicòleg que es diu " el niños de 1 a 5 años". Podries mirar en alguna biblioteca si el tenen per si no el voleu comprar.
Sí, merci. Ja miraré a la biblioteca. Era per si en sabíeu alguna cosa i em feieu 5 cèntims. Si de cas, quan m'hagi informat jo us faré un resum 

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |