RATOLINET DE LES DENTS

Alimentació, amistats, dubtes, consells...
Lídia
:: papallona
:: papallona
Entrades: 146
Membre des de: dt. març 17, 2009 1:25 pm
Ubicació: Catalunya Central

RATOLINET DE LES DENTS

EntradaAutor: Lídia » dc. feb. 16, 2011 11:06 am

eii, mamis!

Al meu fill gran fa dies que se li mou la seva primera dent, està super emocionat, ja que a molt companys de classe, ja li han caigut vàries i ell encara cap.

Volia fer-li un "detallet" original per deixar-li sota el coixí, no vull que siguin dinerets i joguines ja en te moltes. Que soleu deixar sota el coixí???
Imatge
Imatge
Imatge
mamlaboni
:: girafa
Entrades: 2394
Membre des de: ds. ago. 02, 2008 7:43 am
Ubicació: manresa

Re: RATOLINET DE LES DENTS

EntradaAutor: mamlaboni » dc. feb. 16, 2011 11:30 am

Hola!

Podríes fer-li tu mateixa el ratolinet de feltre amb una butxaqueta per guardar les properes dentetes que caiguin. Pots afegir una carteta del propi ratolí on li expliqui que la propera dent quan caigui l'ha de guardar a la butxaca i posar-la sota el coixí i llavors tindrà un regalet . Sobretot signada pel Ratolí Prez amb una empremta de la seva pota. Segur que li agrada i no és dificil de fer. Et deixo un link on explica el pas a pas que si no recordo malament ho feien a màquina però si no en tens ho pots fer a ma.
A mes a mes pots deixar-li alguna tonterieta tipus conte o lacasitos,invitació per una tarda al parc de boles ( per ell sol eh, no per tota la clase en plan aniversari ni res...), brenar a algun lloc que li agradi... etc...

http://manualidades.facilisimo.com/foro ... 84884.html
mamlaboni
Entrades: 2394
Membre des de: ds. ago. 02, 2008 7:43 am
Ubicació: manresa

EntradaAutor: mamlaboni » dc. feb. 16, 2011 11:32 am

Doncs, no..... ho fan a ma :ok: si t'agrada ho tindràs mes fàcil encara. Espero que t'agradi.
GIANNA
:: conillet
:: conillet
Entrades: 357
Membre des de: dj. jul. 29, 2010 10:46 am

EntradaAutor: GIANNA » dc. feb. 16, 2011 1:04 pm

Lídia jo vaig comprar un llibre a la meva neboda que és ideal com a regal per la primera caiguda de la dent!
vaig comprar a l'abacus un petit cofre on hi havia: el llibre de L'Historia del ratolinet perez, una capseta per guardar les dents i una mena de punt de llibre per anotar les dates de les caigudes de les dents. Es molt xulo pq com que tenen 6 o 7 anys aquest llibre el fan servir de lectura i la historia que explica és molt bonica.

ara mirant a la web de l'abacus he trobat que també tenen aixó, fes-li un cop d'ull, potser et pot interessar també...

http://www.abacus.coop/papereria/ratonc ... 20.69.html
Imatge
Imatge
carlaqueralt
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dg. feb. 13, 2011 2:52 pm

EntradaAutor: carlaqueralt » dc. feb. 16, 2011 1:06 pm

Bones,

i si li regales el conte del ratolí Pérez, sempre és bonic conèixer la història de perque es realitza aquesta tradició encara que sigui explicada a mode de conte.

Jo el vaig comprar a l'Abacus.

Montse
Nima
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. març 31, 2010 10:37 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Nima » dt. abr. 05, 2011 3:34 pm

Hola a totes :-)

Genial les ideies que doneu :ok: :ok: :ok:
Al meu fill fa dies que se li mou una dent d'abaix i no li acaba de caure i em fa cosa estirar-li...
Vivint una vida d'aventura amb tres fills :-)
Carme74
Entrades: 1478
Membre des de: ds. març 01, 2008 7:08 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Carme74 » dt. abr. 05, 2011 6:32 pm

Qualsevol cosa li farà il·lusió!! La màgia és sempre màgia, no?
Per cert que a casa nostra no passa cap ratolí sino els angelets com és tradició a Catalunya. Crec que això s'està perdent, oi?
Imatge

Imatge

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::