regal nen de 7 anys
regal nen de 7 anys
Hola,
A veure si les que teniu un nen de aproximadament 7 anys em podeu ajudar.
He de comprar un regal a un nen de 7 anys, i no se'm ocurreix qué els hi pot agradar a aquesta edat.
Algú em pot ajudar?
Gràcies
A veure si les que teniu un nen de aproximadament 7 anys em podeu ajudar.
He de comprar un regal a un nen de 7 anys, i no se'm ocurreix qué els hi pot agradar a aquesta edat.
Algú em pot ajudar?
Gràcies
Re: regal nen de 7 anys
Idees:
- patinet, patins, o alguna cosa per l'estil...
- kit pilotes : pilota de futbol + pppilota de basque + pilota de voley-platja...
- un estel : si viu prop d'unnlloc on pugui anar-hi a jugar...
Té germans ??? Ho dic perquè hi ha algun joc de taula molt xulo, però si té germans per jugar-hi
- kit pilotes : pilota de futbol + pppilota de basque + pilota de voley-platja...
Té germans ??? Ho dic perquè hi ha algun joc de taula molt xulo, però si té germans per jugar-hi
Gormitis, ninos de Ben 10, Bakugans, Skates (tech dek o stuntz),....
Jocs d'estratègia (tipus Rush Hour, que el tens a l'abacus)´
Alguna manualitat (a l'abacus en tens de molts tipus, desde complicades per a fer amb els pares fins a cosetes fàcils que es poden entretenir sols)
Raqueta de tenis, patins en línea, bambes de bàsquet, botes de futbol,... Al Décathlon en tens de tots els preus des de 15€ fins el que vulguis
Vaja, això és el que porta demanant el meu gran des de fa 2 - 3 anys...
Alguna manualitat (a l'abacus en tens de molts tipus, desde complicades per a fer amb els pares fins a cosetes fàcils que es poden entretenir sols)
Raqueta de tenis, patins en línea, bambes de bàsquet, botes de futbol,... Al Décathlon en tens de tots els preus des de 15€ fins el que vulguis

Itx77 ha escrit:Idees:
Potser més aviat algún joc de taula...perque el nen viu a Edimburgo, i amb el fred que hi fa allà, poc podrà jugar a l'exterior...
Gràcies prenc nota del joc de taula, a més te un germà, el que passa és que és petit encara (te 2 anys)
Xana ha escrit:Gormitis, ninos de Ben 10, Bakugans, Skates (tech dek o stuntz),....
Els Gormitis se que li agraden, però em sembla que te tot el repertori, els altres ninos no els conec
Gràcies xana, miraré també alguna cosa de manualitats
Un joc de paleontologia, es una pedra amb eines,la desfan buscan osus i despres montan un dinoaure..es una pasada !!!! esta a les llibreries,molt de moda tot aixo ultimament .
"Tu no te comes a mis hijos,asi que yo ya no volvere a comerme a los tuyos "
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |