Colònia nena

Alimentació, amistats, dubtes, consells...
núvol
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dj. març 04, 2010 8:20 am

Colònia nena

EntradaAutor: núvol » dj. nov. 04, 2010 7:59 am

Tenim un berenar per celebrar el sant d'una nena de 7 anys, he parlat amb la seva mare per saber què li podíem portar, un detall, ja que no és l'aniversari, i m'ha comentat que una colònia per a nenes, però no m'ha dit cap en concret. Jo tinc un nen de 4 anys i a la familia no hi ha nenes, per la qual cosa vaig "venuda" en aquest tema. Algú em podria aconsellar? Quin tipus de colònia li puc comprar? o més fàcil, quina altra cosa li podria regalar que sigui com a detall?, no li voldria fer una gran regal.

Moltes gràcies!
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 04, 2010 9:10 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Raó: Titol en majúscules
MIRJAN
:: tigre
:: tigre
Entrades: 736
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 6:43 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Colònia nenaT

EntradaAutor: MIRJAN » dj. nov. 04, 2010 9:07 am

Coneixes la Petits et Mamans de Bulgari? hi ha l'eau de toilette, i la colònia, una porta alcohol i l'altre no. A mi m'agradava moltissim, és tant per la mare com per la nena. El que passa es que me'n vaig acabar cansant i ara acumulo 3 ampolles perquè me les han ana regalant. També hi ha l'estoix que porta la crema hidratant. No se, si vols que te la deixin olorar i decideix. Potser és un pel forta.
Imatge

Imatge
immi
:: zebra
Entrades: 1365
Membre des de: dc. juny 04, 2008 2:37 pm
Contacta:

Re: Colònia nena

EntradaAutor: immi » dj. nov. 04, 2010 9:19 am

Núvol, coincideixo amb la "petit ets mamans" jo la tinc i li poso tant a la nena com jo, la faig servir sense alcohol i m'encanta!! té una olor molt peculiar però a mi m'agrada molt, tb la burberri de nens fa molt bona olor, però es el tipic olor de colonia no sé si m'explico, s'asembla a la Tous bebes, particularment voto per la de Bulgari!!
Aprendemos a ser hijos cuando somos padres
Imatge
Panxacontenta
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 4:24 pm

EntradaAutor: Panxacontenta » dj. nov. 04, 2010 9:29 am

Doncs jo t'aconsello la Tous Baby, tot i que això de les colònies és molt personal....
sivi
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: sivi » dj. nov. 04, 2010 9:52 am

Hola núvol, jo tinc una neboda de sis anys i si fos per a ella qualsevol cosa de princeses, o de la kittie.
Un joier d'aquests amb ballarina a dins. Un joc per a fer collarets i braçalets. Un kit de maquillatge...coses així de nenes grans.
De colonies n'hi ha forses, la meva neboda li agrada molt la Tartin et chocolat de givenchi.
Imatge

Imatge
Bita
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2769
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 11:59 am
Contacta:

EntradaAutor: Bita » dj. nov. 04, 2010 10:59 am

:-D :-D :-D Aquí una altre fan de Petit et mamans :-D :-D :-D
Però a les nenes qualsevol colònia del personatge del moment, ja sigui Minni, Winx, Patito feo , hannah Montana ..., si a més va amb complements tipus estoig, o pinta etc.. els hi encanten, si la mare t'ha dit lo del parfum- colonia, és perque a la nena aquestes coses li agraden, amb lo qual com ja t'han dit amb un maletí o Kit de maquillatge segur que també trionfeu, segur :ok:
isa
:: dofí
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

EntradaAutor: isa » dc. nov. 10, 2010 7:19 am

Ei veig que ja heu aconsellat colònies molt guais, Petits et Mamans entre elles. :ok:
Bitaaaa ets el meu ídol, vas a pel 4rt, ja!!! Felicitats!!! Que guai!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge
llumer
Entrades: 3140
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
Ubicació: el vallès occidental

EntradaAutor: llumer » dc. nov. 10, 2010 9:56 pm

ei, pero... petits et mamans es careta, eh, per una festa de sant!!! uns 70 euros!!!!
Potser una de les de la minnie, o la kitty faries el fet. Total les nenes els hi agrada mes l'envas que lo de dins!
rampoina
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dj. abr. 30, 2009 5:45 pm

EntradaAutor: rampoina » dt. març 13, 2012 2:29 pm

Jo per aquesta edat li compraria una de marca pero per nenes; IKKS per exemoke i val uns 35€ jo le regalat i encantada! Perquè és més de gran :p-)
guilla
:: papallona
:: papallona
Entrades: 120
Membre des de: dt. oct. 18, 2011 12:23 pm

EntradaAutor: guilla » dt. març 13, 2012 3:31 pm

a mi els preus que heu comentat em semblem molt cars si només vol fer un detallet... no sé la vostra economia però per mi un detallet seria algo d'uns 15 euros... no sé potser un braçalet o un collaret d'aquests de peces de colors ja que sembla que és coqueta, o una diadema...

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::