HISTÒRIA DE CATALUNYA EN CONTES
HISTÒRIA DE CATALUNYA EN CONTES
Hola maques, em sembla que estreno el forum "General" per als nens de 5 a 8 anys
.
Us volia proposar una col.lecció que el Periódico lliura els dissabtes i diumenges des del passat cap de setmana. Es tracta de la Història de Catalunya en uns contes de tapa dura amb activitats, explicacions, etc. Ho fa tot molt divertit (la meva filla el va veure per sobre de la taula i com la portada és molt xula, se'l va començar a llegir abans de dir-li jo res) i és una bona manera d'anar descobrint el pais no?
Espero que el podeu gaudir en família
.Us volia proposar una col.lecció que el Periódico lliura els dissabtes i diumenges des del passat cap de setmana. Es tracta de la Història de Catalunya en uns contes de tapa dura amb activitats, explicacions, etc. Ho fa tot molt divertit (la meva filla el va veure per sobre de la taula i com la portada és molt xula, se'l va començar a llegir abans de dir-li jo res) i és una bona manera d'anar descobrint el pais no?
Espero que el podeu gaudir en família
Re: HISTÒRIA DE CATALUNYA EN CONTES
Nosaltres també l'estem fent!!!
Per guardar-lo de moment, és clar, però li vaig ensenyar a l'Elna que li agrada molt mirar contes i ara cada vegada que el veu crida "Piméé" com una boja (pel Jaume I)
Jo també el trobo molt maco.
Per guardar-lo de moment, és clar, però li vaig ensenyar a l'Elna que li agrada molt mirar contes i ara cada vegada que el veu crida "Piméé" com una boja (pel Jaume I)
Jo també el trobo molt maco.
Aquí una altra enamorada de la història de Catalunya...
La meva petita és encara mooolt petita, però li faig per quan sigui una miqueta més gran, em fa il·lusió només d'imaginar-me tots els contes posats un al costat de l'altre!
La meva petita és encara mooolt petita, però li faig per quan sigui una miqueta més gran, em fa il·lusió només d'imaginar-me tots els contes posats un al costat de l'altre!
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
- Piruet
- :: lleona

- Entrades: 935
- Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:25 pm
- Ubicació: Bigues (Vallès Oriental)
Nosaltres també el tenim !
L'Aina i l'Aleix van dormir a casa dels meus pares dissabte, i diumenge van aparéixer amb ell llibre ! El meu pare els l'havia comprat diumenge. Està molt bé. El que passa és que, fent d'avi en tota regla, va comprar UN PER CADASCÚN !
(Home.... potser amb un ja n'hi ha prou per fer país, no ? Coses d'avis....
).
Petonets !!!
L'Aina i l'Aleix van dormir a casa dels meus pares dissabte, i diumenge van aparéixer amb ell llibre ! El meu pare els l'havia comprat diumenge. Està molt bé. El que passa és que, fent d'avi en tota regla, va comprar UN PER CADASCÚN !
(Home.... potser amb un ja n'hi ha prou per fer país, no ? Coses d'avis....
). Petonets !!!
Sale los sábados y domingos con el Periódico, pero cada fin de semana sale un único número, o sea que lo puedes comprar un día u otro (o al menos eso me dijo a mí la de la tienda). En teoría han empezado este fin de semana però por el número 5.... No sé si daran los otros más adelante 

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |