Local festes d'aniversari

Alimentació, amistats, dubtes, consells...
núvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dj. març 04, 2010 8:20 am

Local festes d'aniversari

EntradaAutor: núvol » dg. juny 02, 2013 10:41 pm

Estem buscant un local per fer la festa d'aniversari d'uns quants nens de la classe del meu fill i, de passada, convidar a tota la classe (25 nens). He estat mirant i he trobat locals que ja estan preparats per això (al teu aire, fes-te la festa, etc.) i volia saber si alguna de vosaltres ha estat en cap d'aquests locals i em podria donar referències, consells, etc.; o bé en coneixeu d'altres que em podríeu recomenar.
Moltes gràcies.
Alehop
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

Re: Local festes d'aniversari

EntradaAutor: Alehop » dl. juny 03, 2013 6:52 am

Hola Nuvol?

D'on ets? A Barcelona hi ha les sales Espai d'Oci, que estan molt be. Tenen un castell de boles, taula per grans i petits, pissarra amb guixos, sofas, fubolin i billar pels pares....Son locals d'uns 150 m2.

Tot i que igual 25 nens de 3 anys tenen mooooolta energia i se'ls queda petit...

Jo vaig fer alla el cumple del meu neni vam fer una trobada de mamis del SP i el local esta super be!
ISASF
:: peixet
:: peixet
Entrades: 289
Membre des de: dt. des. 07, 2010 7:52 am

EntradaAutor: ISASF » dl. juny 03, 2013 1:28 pm

hola!

d'on ets..??
Jo he estat al TEU AIRE, a Rubi. I em va agradar força!
A Castellbisbal, també he estat a un parell de llocs.. tot i que un es CHIQUI PARK , el XIVARRI. I l'altre es aixo, un espai per llogar.. pero molt bé, te espai de cuina, .. Entre tots, potser el mes preparat es el de Rubi, AL TEU AIRE.
Pero potser penso que es massa petit per 25 nens de la mateixa edat. I a l'exterior?? si han de ser tants nens... no es millor mirar-te algo a l'exterior. Se que hi han xiringuitos de CAstelldefels que tenen tobogans, i espai per nens... que a mes organitzen un berenar, i fins i tot, pots demanar un animador. No se... es que m'imagino 25 "micos" a l'espai de boles d'una zona d'aquestes... i ho veig, fins i tot incontrol.lable.. jiji

Que vagi molt bé!

Isa
latxell
:: papallona
:: papallona
Entrades: 120
Membre des de: dc. feb. 20, 2013 3:23 pm

EntradaAutor: latxell » dl. juny 03, 2013 1:48 pm

Hola!
Nosaltres pels 5 anys del gran vam llogar l'espai de al teu aire, la sala de Sant Martí, a Barcelona. En vam quedar força satisfets, erem uns 25 infants i a més els pares!

Jo te la recomano!
núvol
Entrades: 585
Membre des de: dj. març 04, 2010 8:20 am

EntradaAutor: núvol » dl. juny 03, 2013 2:20 pm

Ups! Disculpeu per no posar on: a Barcelona ciutat.
Moltes gràcies a totes per contestar.
heaven25baby
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2050
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
Contacta:

EntradaAutor: heaven25baby » dl. juny 03, 2013 7:31 pm

Nosaltres estem mirant el local de Sant Marti-Al teu aire, per llogar-lo al mes de novembre que la nena farà 5 anys. Fa molt bona pinta!!! :ok:
Imatge
Imatge

ImatgeImatge
ELE
:: granota
:: granota
Entrades: 235
Membre des de: dj. gen. 16, 2014 12:34 pm

EntradaAutor: ELE » ds. feb. 22, 2014 4:28 pm

Als centrez civics tambe lloguen espais pero no hi ha joguines ni piscines d boles....po si tens imaginació i ganez d muntarho maco surt molt economic....!!! Depen del temps q disposis i la imaginativa!
mripollt
Entrades: 3
Membre des de: dc. feb. 19, 2014 9:56 am

EntradaAutor: mripollt » dc. feb. 26, 2014 4:42 pm

Hola jo et recomano festial han obert fa poc i es un local molt granbi apart de tot el que oferrixen els que ja hsn nombrat com hs novetat festial ha posat llits elastics per saltar. Va ser tot un exit!! Els nens ho van passar molt bé.
Us deixo la seva web:www.festial.es

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::