Els Reis Mags
Els Reis Mags
El meu fill te 7 anys i tenim el presentiment que ja sap qui són els Reis Mags, per això hem decidit no comentar res sobre això fins que no acabi l'escola, que aleshores ja no es relacionarà amb els compis de la classe i potser (això pensem) podem fer alguna cosa perquè estigui il.lusionat.... Ell no ens diu res, i no sabem si ell ho sap i no ens ho vol dir, si li han dit però no s'ho acaba de creure, si ho sap realment però no pregunta per no sentir dels pares la veritat...etc. La qüestió és que, de la manera que ell es comporta comparant-lo amb l'any passat (és evident que cada any és més gran i això és normal), es fa pensar que ja ha sentit comentaris, li han pogut comentar alguna cosa els companys de l'escola, etc...
Per aquest motiu, hem pensat que durant les festes de Nadal, aprofitant que tant el meu marit com jo tenim vacances i estarem amb ell, podem intentar fer alguna cosa per a que ell torni a "creure" amb els Reis Mags; que, si podem, per aquest any li puguem tornar la il.lusió d'aquest dia i "treure-li del cap" el que sigui i pensi que sí que existeixen... I aquí és on us demano la vostra ajuda, si us plau, què podríem fer i què no per a aconseguir-ho? Alguna de vosaltres es troba o s'ha trobat en una situció similar? Què feu o heu fet per a que els vostres fills allarguin aquesta il.lusió dels dia de Reis?
Moltes gràcies per endavant!
Per aquest motiu, hem pensat que durant les festes de Nadal, aprofitant que tant el meu marit com jo tenim vacances i estarem amb ell, podem intentar fer alguna cosa per a que ell torni a "creure" amb els Reis Mags; que, si podem, per aquest any li puguem tornar la il.lusió d'aquest dia i "treure-li del cap" el que sigui i pensi que sí que existeixen... I aquí és on us demano la vostra ajuda, si us plau, què podríem fer i què no per a aconseguir-ho? Alguna de vosaltres es troba o s'ha trobat en una situció similar? Què feu o heu fet per a que els vostres fills allarguin aquesta il.lusió dels dia de Reis?
Moltes gràcies per endavant!
Re: Els Reis Mags
Hola Núvol,
La veritat és que no sé com podries allargar la seva il.lusió, però amb 7 anys, sí té sospites de quin són els reis o ja ho sap perquè li han dit, potser no hauries d'intentar convèncer el teu fill de creure o de sentir il.lusió per l'arribada del reis. Jo potser li diria la veritat. I li diria que és una tradició que vols seguir i si ell vol seguir-la, que són dies que vols disfrutar amb ell i vols que siguin especials per ell també.
Li preguntaria què sap dels reis, si hi ha alguna cosa que li rondi pel cap sobre els reis.
Sap greu perquè encara és petit, i ho podria viure amb il.lusió si no sap la veritat, pero si la sap, crec que no hauries de seguir fent com si no ho sàpigues.
La veritat és que no sé com podries allargar la seva il.lusió, però amb 7 anys, sí té sospites de quin són els reis o ja ho sap perquè li han dit, potser no hauries d'intentar convèncer el teu fill de creure o de sentir il.lusió per l'arribada del reis. Jo potser li diria la veritat. I li diria que és una tradició que vols seguir i si ell vol seguir-la, que són dies que vols disfrutar amb ell i vols que siguin especials per ell també.
Li preguntaria què sap dels reis, si hi ha alguna cosa que li rondi pel cap sobre els reis.
Sap greu perquè encara és petit, i ho podria viure amb il.lusió si no sap la veritat, pero si la sap, crec que no hauries de seguir fent com si no ho sàpigues.
- kabbisa
- :: zebra

- Entrades: 1397
- Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
- Ubicació: Barcelona / Cabrils
Aquesta història és molt maca per fer q el pas de reis mags a pares sigui bufó!
http://puntrobadamestres.blogspot.com.e ... s.html?m=1
http://puntrobadamestres.blogspot.com.e ... s.html?m=1
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Gràcies per les respostes. La veritat és que tenim un presentiment, però no és segur i no vull preguntar-li sense estar-ne segura ja que si ell encara té un mínim de dubte voldria que ho mantingués....com a mínim aquest any que tenim les festes a tocar... D'altra banda, ja havia llegit la història i és molt maca, però no havia vist el video i m'ha agradat molt!
el meu fill l'any passat va "pillar" el tió. I li vam dir a veritat. I enguany ha disfrutat com un boig guardant el secret, "enrredant" el seu germà, posant el tio en posicions estranyes (aquest matí estava a dins la nevera
Cada etapa té la seva gràcia. Jo , si pregunta, li diria la veritat. I si prefereix fer veure que no ho sap, li seguiria el rollo.
Cada etapa té la seva gràcia. Jo , si pregunta, li diria la veritat. I si prefereix fer veure que no ho sap, li seguiria el rollo.
Jo he vist anunciat per internet que pots fer que rebi una carta de part dels Reis o li pots fer el video aquell que cada any fan de Cefa. Sense dir res, a veure si ell diu alguna cosa del tema, però si ell no manifesta obertament els seus dubtes, jo tampoc li diria res encara, que igual ni sospita i sou vosaltres que ho engegueu tot a rodar.
- Blanquerna
- :: cèrvol

- Entrades: 551
- Membre des de: dj. nov. 07, 2013 6:10 pm
- Ubicació: Vallès Oriental
Jo t'anava a dir una cosa semblant al que et diu la Raqueleta. Només que en comptes de fer-li una carta per Internet, li feu arribar una carta ""de part dels reis" escrita per vosaltres, via correu tradicional. Podeu escriure-hi coses molt confidencials per allò que els reis son mags i ho saben tot.
Els meus avis quan van veure que ma mare començava a perdre la il.lusio van agafar quatre fems i el dia de reis els van posar al passadís de la casa. Ma mare es va pensar que era caca de camell i s'ho va tornar a creure... Els meus avis eren un xic especials. No vull dir que ara hagis de fer això...
es només l'annecdota!
Els meus avis quan van veure que ma mare començava a perdre la il.lusio van agafar quatre fems i el dia de reis els van posar al passadís de la casa. Ma mare es va pensar que era caca de camell i s'ho va tornar a creure... Els meus avis eren un xic especials. No vull dir que ara hagis de fer això...
es només l'annecdota!Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |