Canvi des-de Thau a escola Baix Llobregat VI

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Estheresther
Entrades: 2
Membre des de: dl. gen. 23, 2023 3:33 pm

Canvi des-de Thau a escola Baix Llobregat VI

EntradaAutor: Estheresther » dl. nov. 13, 2023 8:49 pm

Hola!

La nostra filla a començat aquest curs I3 i després de fer una GRAN cerca de centres ens vam decidir per la Thau.

Finalment a principis de l’any que bé ens mudem a Corbera, pel que veiem inviable fer el trajecte a l’escola cada dia dos cops (no treballem a Barcelona).

Estem contents amb la escola i ella hi va molt feliç. Estic segura que de cara al seu futur acadèmic seria un encert, però posant-ho en perspectiva i pensant en la logística familiar no estic segura que sigui beneficiós per cap de nosaltres seguir anant a Barcelona a l’escola.

Hem crea molt neguit no trobar un projecte que s’hi assembli i que el canvi sigui cap a dolent i adonar-me en uns anys que “l’hem cagat”.

Algun hem pot donar opinions de les escoles que ens tocaran per zona? (Baix Llobregat VI)

També m’agradaria conèixer experiències de famílies que hagin decidit canviar projecte educatiu potent per algo “no tant potent” a canvi de millorar el nivell de vida familiar o de famílies que han decidit fer el sacrifici (per mi força inviable) de fer +-50min en tràfic dens per portar a la canalla a l’escola

Gràcies.
miracle
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dl. març 25, 2019 12:07 pm

Re: Canvi des-de Thau a escola Baix Llobregat VI

EntradaAutor: miracle » dc. gen. 03, 2024 12:22 pm

Jo conec gent de Corbera que el porta al Isabel de Villena, però el tens molt a prop del Thau així que no sé si et convé. De la zona que dius, hi ha l'Institut escola de Torrelles ( públic) i a Begues el Pare Manyanet i sant lluís del Pla i a Sant Boi tens l'escola Llor que té molta bona fama tot i que no és de la zona però et queda més a prop.

Nosaltres vam visitar el Thau i tot i que ens va encantar tampoc veiem viable entrar i sortir de barcelona tot i que vivim relativament a prop, cap dels 2 anem en aquesta direcció per feina i tot i que tenen autocar no podíem gestionar els horaris.

Al final, són molts anys d'escolarització i no és només anar i tornar a l'escola sinó que també crec que s'ha de tenir en compte el tema d'amistats que el nen pugui fer... desplaçaments festes aniversaris, quedar a casa d'un amiguet, etc... i quan són més grans que puguin tenir mobilitat.
Nosaltres finalment ens vam decantar per una escola més a prop de casa que tot i que hi ha alumnes d'altres zones són relativament a prop ( baix llobregat- 5 min com molt en cotxe) té compnays de la mateixa ciutat del mateix carrer fins i tot o de ciutats molt properes.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::