Escoles Poblenou i Diagonal Mar

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
lau84
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dc. feb. 12, 2020 4:38 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: lau84 » dj. març 12, 2020 11:26 pm

Gloire77 ha escrit:
lau84 ha escrit:Nosaltres avuí també em anat a Pere IV,i la veritat és que el cole es una passada,les instal·lacions molt guais. Els alumnes uns amors =0-0-)
L'únic que trobo que el sistema educatiu no ho han explicat bé del tot,o potser he estat jo que no ho he acabat d'entendre del tot. Pero en general molt bé, anirà a la llista segur. Quina sensació has tingut tu?


A nosaltres Pere IV també ens va agradar, sobre tot em va agradar molt que fessin part de la xerrada i la visita al cole els nens. Vaig flipar que nens d'11-12 anys parlessin amb tanta soltura davant d'un públic adult tan nombrós. I la majoria se'ls veia súper tranquils. Això diu molt de l'escola, es nota que potencien molt el tema de l'expressió oral, i jo això ho valoro molt. Si que és cert que la primer part la tenien molt preparada, però durant la visita, no hi havia res preparat i els vam sometre a un tercer grau, pobrets, i ho van fer súper bé!!!

Sobre el que dius del sistema educatiu, sí, potser no va quedar del tot clar, però jo pel que vaig veure a les aules dels grans, crec que és un sistema tirant a tradicional en el sentit que no tenen projectes amb els quals fan totes les matèries de manera transversal, si no que fan les assignatures "per separat", tipus a les 9 mates, a les 10 medi i a les 11 anglès. Parlaven d'un projecte a l'inici de curs però una de les mestres va dir q a primària al cap de 2 mesos ja l'han enllestit. Això és el que jo vaig deduir, potser algun pare/mare que hi porti els nens ens hot pot confirmar.
Els espais de llengua i mates, vaig entendre que els feien en grups més petits i eren més manipuladors i més experimentals, oi? I el tema de les arts escèniques i l'hora del conte també em va agradar.

També em va agradar el tema dels padrins-fillols (això diria que ho fan a moltes escoles) i que els grans fossin els que preparaven els llitets de P3 i qui els despertaven.

Lau84, tu que ja has vist Acàcies, els has trobat molt diferents?

Aquesta tarda ens toca La Mar Bella.



Doncs em tingut mes o menys les mateixes sensacions. Ara que han passat els dies,ho penso i encara m'agrada més, m'imagino portant als meus fills al Pere Iv ,la veritat. Tot i que encara ens falta veure altres.

Respecte a les acacies,si,molt diferents en les instal·lacions,pel fet de ser mes antigues, aules mes petites,etc. Pero en canvi,l' hort m'agrada molt més, és més gran,i ademes participen tots els cursos. Al Pere Iv si no recordo malament només era 2on.
El que em va agradar molt també,vaig veure que els profes i director s'esforçaven molt en "defensar" la seva escola,i potser al Pere Iv ja no ho necessiten tant,ja que te guanyat molt d'entrada. Les acacies em va semblar molt familiar. Pero clar,son les meves sensacions. El que tenim clar que les dues aniran a la llista
lau84
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dc. feb. 12, 2020 4:38 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: lau84 » dj. març 12, 2020 11:30 pm

cositina ha escrit:Ara amb el tema del tancament d escoles suposo que hauran de revisar les dates de la preinscripció. Hi ha coles que no han pogut fer les portes obertes (a Antoni Brusi eren la setlana vinent)..


Ostres si, quin problema ara amb el coronavirus...
Doncs ara a esperar que ens diuen a les escoles que ens faltan ,i a veure com es gestiona la preinscripció
Chaotic
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dj. feb. 20, 2020 2:21 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Chaotic » dv. març 13, 2020 8:28 pm

cositina ha escrit:Ara amb el tema del tancament d escoles suposo que hauran de revisar les dates de la preinscripció. Hi ha coles que no han pogut fer les portes obertes (a Antoni Brusi eren la setlana vinent)..


Espero que ho facin, perque nosaltres habiem d' empadronar la nena amb nosaltres aquest dilluns que tenim hora, i ara resulta que tanquen l'ajuntament.

I les preinscripcions son nomes del 23 al 1 d'Abril.

Estem arreclats.
lau84
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dc. feb. 12, 2020 4:38 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: lau84 » dv. març 13, 2020 9:14 pm

Chaotic ha escrit:
cositina ha escrit:Ara amb el tema del tancament d escoles suposo que hauran de revisar les dates de la preinscripció. Hi ha coles que no han pogut fer les portes obertes (a Antoni Brusi eren la setlana vinent)..


Espero que ho facin, perque nosaltres habiem d' empadronar la nena amb nosaltres aquest dilluns que tenim hora, i ara resulta que tanquen l'ajuntament.

I les preinscripcions son nomes del 23 al 1 d'Abril.

Estem arreclats.



Ostres,espero que us ho poguin solucionar el més aviat possible...
Imagino que al final canviaran datas i ho podrem fer sense problemes.

Si això ja es un procés estressant, només ens falta ara el coronavirus.

Esperem que es solucioni ràpid i amb els mínims afectats possibles
NoaAPoblenou
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dc. març 11, 2020 12:49 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: NoaAPoblenou » dv. març 13, 2020 11:01 pm

Moltes gràcies per les respostes. Com que sóc un nouvingut de fora (he viscut abans a Barcelona però no tenia fill en aquel.la época així que no sabía res d'aquest tema d'escoles etc), apreciaria comentaris sobre les diferencies que hi hauria entre una concertada, en aquest cas Voramar, i les publiques de Poblenou. No ho tinc molt clar - la diferencia de l'educació entre una concertada laica i una publica (òbviament amb una concertada religiosa hi hauria prou diferencies).

Parlant de les escoles especifiques, entre ho que he llegit aquí, i les meves opiniones d'algunes portes obertes, fins el moment tinc el seguënt, i apreciaria altres opinions. Sobre tot si no esteu d'acord!

Voramar - bones instal·lacions noves d'Infancia, no sé de Primaria. Cultura i projecte consolidada i profesional
Flor de Maig - equip, projecte i cultura fantàstics, instal·lacions molt bones i atractives a pesar de ser barracons, alguna preocupació de la reubicació
Mar Bella - Amb els edificis nous será una opció interessant. L'equip no em va convencer tant com altres, per exemple Flor de Maig, però això podría ser una opinió molt subjectiva de la meva part basat en poc temps amb ells
Llacuna - Instal·lacions molt decents (encara que una mica velles en comparació amb Mar Bella i Flor de Maig) i amb prou espai, un projecte molt consolidat. He llegit per aquí que hi una cultura "molt lliure" i innovadora que podría ser positiu o negatiu depenent de les preferències
Pere IV - Sembla molt gran, amb molts nivells, instal·lacions velles, pati petit, un equip motivat i alumnos amb orgull de l'escola
Fluvià - No hi he anat encara però per ho que he llegit per aquí pels pares qui volen estil "lliure" i innovadora es l'opció perfecte. La gent parla de maravillas. Els resultats escolars a proves podrien ser una mica menys per raons d'estil que tenen. Difícil entrar
Arenal - No hi he anat encara
Acàcies - Instal·lacions molt, pero molt velles, no em va agradar gaire. Però hi ha molts pares contents així que segurament té molt de bo.
Sant Martí - No hi he anat encara, però per ho que he llegit podria ser al mig entre tradicional i innovadora

Com ho veieu? M'he equivocat? Altres opinions?
Escanes
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dc. abr. 26, 2017 7:56 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Escanes » ds. març 14, 2020 8:20 pm

cositina ha escrit:Ara amb el tema del tancament d escoles suposo que hauran de revisar les dates de la preinscripció. Hi ha coles que no han pogut fer les portes obertes (a Antoni Brusi eren la setlana vinent)..


Em sembla que han dit que mantenen dates de preinscripció perquè les portes obertes són opcionals, hi ha families demanant que tot això es revisi, realment haver d'escollir escola sense haver-les vist... ja és prou complicat el procés... En fi, a veure que passa.

A la Flor de Maig només van poder fer un dia de 4 que tenien previstos (fan 50 persones per dia només), si puc ajudar a algú els meus dos fills hi van i estem tots molt contents.

Ànims a tothom! Sort que a poblenou tenim escoles fantàstiques i en aquest sentit es pot estar tranquil/a, tot i així espero que es trobi una solució.
Chaotic
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dj. feb. 20, 2020 2:21 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Chaotic » ds. març 14, 2020 8:30 pm

Escanes ha escrit:
cositina ha escrit:Ara amb el tema del tancament d escoles suposo que hauran de revisar les dates de la preinscripció. Hi ha coles que no han pogut fer les portes obertes (a Antoni Brusi eren la setlana vinent)..


Em sembla que han dit que mantenen dates de preinscripció perquè les portes obertes són opcionals, hi ha families demanant que tot això es revisi, realment haver d'escollir escola sense haver-les vist... ja és prou complicat el procés... En fi, a veure que passa.

A la Flor de Maig només van poder fer un dia de 4 que tenien previstos (fan 50 persones per dia només), si puc ajudar a algú els meus dos fills hi van i estem tots molt contents.

Ànims a tothom! Sort que a poblenou tenim escoles fantàstiques i en aquest sentit es pot estar tranquil/a, tot i així espero que es trobi una solució.


Tens la font de informacio? Em sembla massa extrany. Si tothom es a casa, qui fara els tramits i el sorteig?
Escanes
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dc. abr. 26, 2017 7:56 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Escanes » ds. març 14, 2020 9:54 pm

Chaotic ha escrit:
Escanes ha escrit:
cositina ha escrit:Ara amb el tema del tancament d escoles suposo que hauran de revisar les dates de la preinscripció. Hi ha coles que no han pogut fer les portes obertes (a Antoni Brusi eren la setlana vinent)..


Em sembla que han dit que mantenen dates de preinscripció perquè les portes obertes són opcionals, hi ha families demanant que tot això es revisi, realment haver d'escollir escola sense haver-les vist... ja és prou complicat el procés... En fi, a veure que passa.

A la Flor de Maig només van poder fer un dia de 4 que tenien previstos (fan 50 persones per dia només), si puc ajudar a algú els meus dos fills hi van i estem tots molt contents.

Ànims a tothom! Sort que a poblenou tenim escoles fantàstiques i en aquest sentit es pot estar tranquil/a, tot i així espero que es trobi una solució.


Tens la font de informacio? Em sembla massa extrany. Si tothom es a casa, qui fara els tramits i el sorteig?




https://beteve.cat/societat/families-po ... RAAlGV783G
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » ds. març 14, 2020 10:02 pm

Flipo una mica... No diuen res de q passa amb els centres q no han pogut fee les portes obertes. Si algu tenia previst anar al brusi i no ha pogut, m ofereixo a explicar el q calgui
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » ds. març 14, 2020 10:06 pm

En una altra entrevista veig que diu :
'Això sí, aquest any queda suspès el període de portes obertes: “Només hi haurà portes obertes als webs dels centres”, ha sentenciat.

https://beteve.cat/politica/generalitat ... ign=beteve


Flor de maig diu a twittwe q preparen portes obertes digitals
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Escanes
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dc. abr. 26, 2017 7:56 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Escanes » ds. març 14, 2020 10:19 pm

cositina ha escrit:Flipo una mica... No diuen res de q passa amb els centres q no han pogut fee les portes obertes. Si algu tenia previst anar al brusi i no ha pogut, m ofereixo a explicar el q calgui


Si Cositina, jo també vaig flipar al veure-ho, podrien tenir una mica de flexibilitat donada la situació...
Chaotic
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dj. feb. 20, 2020 2:21 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Chaotic » ds. març 14, 2020 10:26 pm

Aixo es vergoños, tot just m'acaba d'arribar un sms amb la cancelacio de la cita per cambiar el padro de la nena.

Llavors que, estant nosaltres 2 empadronats a poblenou, perd els punts de zona?

Tant dificil es ajornar les preinscripcions...
Escanes
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dc. abr. 26, 2017 7:56 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Escanes » ds. març 14, 2020 10:32 pm

Chaotic ha escrit:Aixo es vergoños, tot just m'acaba d'arribar un sms amb la cancelacio de la cita per cambiar el padro de la nena.

Llavors que, estant nosaltres 2 empadronats a poblenou, perd els punts de zona?

Tant dificil es ajornar les preinscripcions...


Al vostre dni surt la direcció de poblenou?
Si es aixi crec que serveix, pero no estic segura.
Chaotic
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dj. feb. 20, 2020 2:21 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Chaotic » ds. març 14, 2020 10:37 pm

Escanes ha escrit:
Chaotic ha escrit:Aixo es vergoños, tot just m'acaba d'arribar un sms amb la cancelacio de la cita per cambiar el padro de la nena.

Llavors que, estant nosaltres 2 empadronats a poblenou, perd els punts de zona?

Tant dificil es ajornar les preinscripcions...


Al vostre dni surt la direcció de poblenou?
Si es aixi crec que serveix, pero no estic segura.


Si, la dels 2. Em van dir que ja servia pero a la fulla de preinscripció demanen les dades de la petita i ens te amoinats.
Escanes
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dc. abr. 26, 2017 7:56 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Escanes » ds. març 14, 2020 11:15 pm

Chaotic ha escrit:
Escanes ha escrit:
Chaotic ha escrit:Aixo es vergoños, tot just m'acaba d'arribar un sms amb la cancelacio de la cita per cambiar el padro de la nena.

Llavors que, estant nosaltres 2 empadronats a poblenou, perd els punts de zona?

Tant dificil es ajornar les preinscripcions...


Al vostre dni surt la direcció de poblenou?
Si es aixi crec que serveix, pero no estic segura.


Si, la dels 2. Em van dir que ja servia pero a la fulla de preinscripció demanen les dades de la petita i ens te amoinats.



Jo diria que amb el dni dun dels dos ja ho teniu :)

Molta sort!

http://queestudiar.gencat.cat/ca/preins ... umentacio/
Mare_de_3
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dv. gen. 11, 2019 12:25 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Mare_de_3 » dt. març 17, 2020 12:23 am

Hola, sabeu si Pere iv finalment va fer les portes obertes del dia 12? Tot just va ser el día que van tancar les escoles I ni ells sabien si es farien...
Qui heu anat ja, podeu explicar una mica més? Que és l’hora del conte que heu comentat, etc.

Gracies!!!
Escanes
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dc. abr. 26, 2017 7:56 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Escanes » dt. març 17, 2020 9:33 pm

Mare_de_3
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dv. gen. 11, 2019 12:25 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Mare_de_3 » dj. març 19, 2020 2:09 pm

Chaotic ha escrit:
Escanes ha escrit:
Chaotic ha escrit:Aixo es vergoños, tot just m'acaba d'arribar un sms amb la cancelacio de la cita per cambiar el padro de la nena.

Llavors que, estant nosaltres 2 empadronats a poblenou, perd els punts de zona?

Tant dificil es ajornar les preinscripcions...


Al vostre dni surt la direcció de poblenou?
Si es aixi crec que serveix, pero no estic segura.


Si, la dels 2. Em van dir que ja servia pero a la fulla de preinscripció demanen les dades de la petita i ens te amoinats.




A la preinscripció no demanen el dni dels infants ni es comprova si tenen DNI. Es té en compte el dni del pare que fa la sol.licitud. Si vosaltres el teniu bé, no pateixis que no hauràs de presentar-lo encara que en tingui.

Jo he fet les preinscripcions amb els dni dels nens malament i no els he presentat perque no tenen obligació de tenir-ne. Bé als instituts si que s’ha de presentar...

Espero que et serveixi.

Salutacions
Chaotic
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dj. feb. 20, 2020 2:21 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Chaotic » dj. març 19, 2020 2:12 pm

Mare_de_3 ha escrit:
Chaotic ha escrit:
Escanes ha escrit:
Al vostre dni surt la direcció de poblenou?
Si es aixi crec que serveix, pero no estic segura.


Si, la dels 2. Em van dir que ja servia pero a la fulla de preinscripció demanen les dades de la petita i ens te amoinats.




A la preinscripció no demanen el dni dels infants ni es comprova si tenen DNI. Es té en compte el dni del pare que fa la sol.licitud. Si vosaltres el teniu bé, no pateixis que no hauràs de presentar-lo encara que en tingui.

Jo he fet les preinscripcions amb els dni dels nens malament i no els he presentat perque no tenen obligació de tenir-ne. Bé als instituts si que s’ha de presentar...

Espero que et serveixi.

Salutacions


Menys mal, moltes gracies :)
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » dj. març 19, 2020 3:02 pm

Videos que ha posat al seu web l escola Antoni Brusi per les 'portes obertes' virtuals: https://www.antonibrusi.cat/portes-obertes-2020/
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::