Col·legis a Sant Martí

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
LanaTron
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: ds. feb. 23, 2019 4:50 pm

Re: Col·legis a Sant Martí

EntradaAutor: LanaTron » dc. feb. 27, 2019 9:16 pm

Beikost ha escrit:Hola, LanaTron!

La provençals es d'aquest tipus? Nosaltres no teníem pensada visitar-la perquè no tenim temps per passar per totes les que ens toquen i vam fer una selecció, però cerquem una cosa similar i si és així la inclouré a la llista...


Hola!!! Desconec si és així, però m'han dit que és una bona escola, i m'ho diu una persona que porta els nens a una escola d'educació lliure.
Per la pàgina web no em dona aquesta sensació però per aquesta raó volia saber opinions...es que no tinc cap més opció! o Provençals, o Catalonia..són les que semblen ser menys tradicionals però ni punt de comparació amb Congrés Indians, LLacuna, 30 Passos, Flor de Maig, Fluvià, Encants....

No trobo just que depén on visquis no tinguis ni l'òpció d'escollir una escola d'aquests tipus per no tenir la puntuació de proximitat.

Quines escoles estas mirant tu Beikost?
Beikost
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dc. maig 31, 2017 8:58 am

Re: Col·legis a Sant Martí

EntradaAutor: Beikost » dj. feb. 28, 2019 8:39 am

Doncs miraré a veure si puc anar a les portes obertes de la Provençals... I la Poblenou, que està al costat? Aquesta sí que l'he posat a la llista, em mola que tinguin una col·laboració amb l'ESMUC.

Nosaltres estem mirant les escoles properes al domicili: Casas, Farigola, Dovella, Poblenou... i també anirem a la visita dels Jesuïtes, per poder comparar escoles diferents. Encara ens falta molta info per decidir... El que està clar és que hi haurà bofetades per entrar a segons quines! Sobretot perquè dues d'aquestes son només d'una línia.
LanaTron
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: ds. feb. 23, 2019 4:50 pm

Re: Col·legis a Sant Martí

EntradaAutor: LanaTron » dj. feb. 28, 2019 9:01 am

De l'Escola Poblenou no em van parlar bé perquè no els havia convençut el projecte en unes jornades de Portes Obertes i la tenia com descartada, però l'hauria d'anar a veure. No tinc dades per valorar. A mi encara em queda però com sé que després no dóna temps a veure-les totes vaig indagant. Que tinguis sort!ja anireu informant si podeu de com van les jornades i les vostres impressions :--/)
Beikost
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dc. maig 31, 2017 8:58 am

Re: Col·legis a Sant Martí

EntradaAutor: Beikost » dj. feb. 28, 2019 9:05 am

Llavors no heu de fer la preinscripció aquest any? L'any que ve estareu megainformats! Compte que jo també vaig començar l'any passat sobre les escoles de Poblenou però després i contra tot pronòstic vam canviar de domicili... i de barri! I mira que ja era tota una experta. xD

I sí, aniré posant les meves impressions a l'altre fil que estic actualitzant, a veure si aconseguim donar-li vida entre totes!
LanaTron
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: ds. feb. 23, 2019 4:50 pm

Sobre Joan Roca

EntradaAutor: LanaTron » dl. març 11, 2019 9:15 am

mimi1918
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dv. feb. 28, 2020 9:38 am

Re: Col·legis a Sant Martí

EntradaAutor: mimi1918 » ds. març 06, 2021 3:56 pm

Bon dia!!! Avui hem anat a veure l'escola verns i ens ha agradat molt el projecte. No vivim per la zona però si que hi treballem. Compleix els requisits d'escola petita però ens preocupa el fet de no conèixer a ningú. No tenim cap referència. Algú em pot dir quelcom?

Gràcies
Gabizgil
Entrades: 1
Membre des de: dg. gen. 13, 2019 8:45 pm

Re: Col·legis a Sant Martí

EntradaAutor: Gabizgil » dl. gen. 17, 2022 4:44 am

Hola :)
Recupero el hilo para las mamás interesadas que estén empezando la “aventura” de elegir escuela para los pequeños de p3. Esta semana empezaré a contactar las escuelas de mi zona y colgaré información sobre las jornadas de puertas abiertas y valoraciones. Busco publica y concertada, por lo que he estado investigando en la web de las públicas pueden estar bien Bac de Roda, Porxos o quizás La Palmera…

Por presentación del proyecto pedagógico me encantó la Escola 30 passos, pero luego me enteré en el twitter del ampa de que es una escuela de estas de “barracons” y con problemas de infraestructura/obra parada. Alguien tiene opinión experiencia al respecto? Entiendo que hay que huir de algo así? (No soy de aquí y me mudé hace 1 año
al barrio). Es una pena pues el abordaje de la escuela me pareció maravilloso.

Si alguien tiene recomendación también de las escuelas del barrio (metro sant marti máximo bac de roda), que sean mas innovadoras, por proyectos, espacio de juego, respetuosas… estoy buscando algo en esta línea.

Buena suerte a todos ¡y que empiecen los juegos!

Estas son las escuelas de mi zona:
Nom
Escola 30 Passos
Escola Bac de Roda
Escola El Sagrer
Escola Els Horts
Escola Els Porxos
Escola L'Arc de Sant Martí
Escola La Caixa
Escola La Palmera
Escola La Pau
Escola Poblenou
Adela de Trenquelleón
El Petit Santa Maria
Joan Roca Guipúzcoa
Mare de Déu dels Àngels
San Francisco
San Rafael
Verns

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::