Regla despres del part

La recuperació del cos després de l'embaràs i altres temes relacionats.
Laulau85
Entrades: 2
Membre des de: dg. juny 11, 2017 9:40 pm

Regla despres del part

EntradaAutor: Laulau85 » dg. juny 11, 2017 9:44 pm

: lasito : hola! Fa 8 mesos vaig tenir la meva petita. Fa 15 dies em va venir la primera regla i ara 15 dies després m'ha tornat a visitar!!!! Es normal una regla tan irregular???? Jo abans era de tenir regles de 30-31 dies! :-o00m mooooltes gràcies!
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Regla despres del part

EntradaAutor: Jomateixa82 » dg. juny 11, 2017 10:50 pm

Hola LauLau85,

Jo vaig tardar 18 mesos a que em tornés a venir (per estar fent lactància) i em va tornar irregular també, però no per escurçar el cicle precisament sinò per allargar-lo!! El primer cicle després de la primera regla post part em va durar 50 dies!! El segon uns 40-42, el tercer uns 30 i pico, i al 4t la regla ja no ha tornat perquè estic embarassada de nou.

Segons els meus càlculs crec que amb un parell de cicles més ja se m'hagués regulat al que em duraven abans. Si no tinc mal entès, la regla tarda a normalitzar-se uns 6 mesos mínim, pot ser? Em sòna haver-ho llegit a algun lloc. Sé d'amigues que també els hi va venir la regla molt seguit al principi, i fins i tot algunes que els hi durava dos setmanes! Suposo que depèn de cada dona.
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Regla despres del part

EntradaAutor: Anna Maria » dl. juny 12, 2017 12:35 am

Bones!
Doncs a mi em va venir la primera regla als 6 mesos, tot i que feia LM va ser el moment en què l'Isaac va començar a menjar alguna cosa a part de la llet de popa. No sé si hi va tenir a veure però va ser exacte. Jo tenia la regla cada 30 dies més o menys i he passat a 26-27 dies. Em va venir directament un altre cop cada "mes", però les primeres vaig tornar a tenir mal d'ovaris similar als primers anys de tenir la regla. També m'ha minvat la quantitat de sang expulsada. Quan vaig anar a fer la revisió al cap d'un any, la gine em va dir que era completament normal, i que cada dona és un món.
Espera a veure com evoluciona, tranquil·lament, i si et fas la citologia al cap de l'any de parir li comentes al gine que et porta. Jo hi aniria abans en cas, per exemple, que sagnessis molt durant molts dies.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Laulau85
Entrades: 2
Membre des de: dg. juny 11, 2017 9:40 pm

Re: Regla despres del part

EntradaAutor: Laulau85 » dl. juny 12, 2017 5:47 am

Moltes gràcies noies! Ho aniré observant i si de cas intentaré fer una trucada a la Giné. Fa només un mes i mig em vaig fer la revisió i tot va sortir be!
Avatar de l’usuari
Maryla
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: dj. març 31, 2016 7:00 pm

Re: Regla despres del part

EntradaAutor: Maryla » dt. juny 13, 2017 2:55 pm

Cada cas és diferent però gairebé totes les mares que coneix els ha canviat la regla després del part.
Al meu cas, he tingut dos fills i als dos els vaig donar només pit. Amb el primer vaig tenir la regla als dos mesos de la cuarentena amb cicles molt regulars i menys abundants que abans, i ara amb la segona al mes ja em va visitar però més dies (15 dies) i més abundant. A veure que passa els propers mesos.
ImatgeImatge
noe.garcia
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dl. jul. 18, 2016 7:41 pm

Re: Regla despres del part

EntradaAutor: noe.garcia » dt. juny 13, 2017 3:09 pm

Us explico el meu cas: em va venir la regla just després de la quarentena, i així cada 28 dies, molt puntual i amb la mateixa intensitat que abans de donar a llum. Haig de dir que vam fer lactància materna exclusiva fins als 6 mesos i després vam continuar fins a l'any, ho vam deixar perquè em vaig quedar embarassada i em va baixar la producció de forma dràstica. Quan li vaig comentar a la llevadora el tema de la regla em va dir que no era el més normal però que podia passar, qüestió de "mala sort".
Ara estic a punt de parir i no sé com anirà però tinc poques esperances d'estar mesos i mesos sense la nostra estimada amiga :ok:

Torna a “Postpart”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::