Excedència per maternitat
Excedència per maternitat
Hola,
M'he estat informant que quan demanes excedència no tens dret al ajut del 100€ per ser mare treballadora, pero sabeu si això es fa automàticament o be s'ha de trucar o anar a hisenda i notificar-ho.
M'he estat informant que quan demanes excedència no tens dret al ajut del 100€ per ser mare treballadora, pero sabeu si això es fa automàticament o be s'ha de trucar o anar a hisenda i notificar-ho.
Re: Excedència per maternitat
S'ha de trucar al mateix número de quan ho vas sol.licitar. Et demanen el número de la ss i t'ho tramiten al moment
Moltes gracies!!!
Avui mateix truco
Avui mateix truco
I si no recordo malament, quan després tornis a treballar has de tornar a trucar per informar (si és que vols tornar a cobrar!) i si hi ha canvi de jornada (reducció) crec que també ho has de comentar.
No té res a veure si fas jornada reduïda o no, jo la faig i cobro els 100 euros.
Si no avises que no treballes i els cobres, els hauràs de tornar a la declaració de la renta, em sembla.
Si no avises que no treballes i els cobres, els hauràs de tornar a la declaració de la renta, em sembla.
Avui he anat a hisenda i m'ha fet rellenar el model 140 i m'aturen l'ajuda, tal i com comenteu quan m'incorpori ho haig de tornar a notificar
Moltes gracies
Moltes gracies
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |