Ajuda mare traballadora. Que pasa si no la demano?
Ajuda mare traballadora. Que pasa si no la demano?
Bon dia, volia fer-vos una consulta: El meu marit i jo hem arribat a la conclusio de q com q amb els 100€ q ens donen tampoc dona per molt... ens aniria millor que ena tornesis tot l'import amb la declaracio d'hisenda. Ara be, si no tramito l'ajuda dels 100€ mensuals, quan faci la declaració de l'any q ve, m'han de tornar si o si els 1200 € de l'any complet o s'ha de fer alguna gestió pq t'ho tornin a la declaracio?? (el 1er any serà la part peoporcional es clar...)No tinc clar si ho tornen simplement per no haber-ho demanat... no sigui q per no fer un tramit ens quedem sense...Gracies noies!!
DENÍS
Re: Ajuda mare traballadora. Que pasa si no la demano?
Hola! Com que és una excempció fiscal, te l'han de pagar sí o sí en fer la renda. El que pot ser és que no et surti a l'esborrany, en aquest cas l'afegeixes a la declaració.
Si cap problema, no has de fer res, al fer la renda t'ho tornen.jo ho vaig fer aquest any.
El que com diu la companya no sortia al borrador.
El que com diu la companya no sortia al borrador.
Hola guapa!
Jo vaig fer el mateix amb les dues nenes, la veritat es que va de conya rebre aquests 1200 e de cop, és com estalviar una mica cada mes!
Si que és cert que en el borrador no hi consta i ho hauràs d'afegir.
Jo vaig fer el mateix amb les dues nenes, la veritat es que va de conya rebre aquests 1200 e de cop, és com estalviar una mica cada mes!
Si que és cert que en el borrador no hi consta i ho hauràs d'afegir.
Aidín
Hola!
En relació a l'ajuda, el que et comenten les companyes és el que has de fer, és a dir, incloure-la al borrador. De totes maneres, el meu gestor em va recomanar que mentre ofereixin l'ajudes d'aquests tipus val més demanar-la al moment en comptes d'esperar a la declaració, més que res per si les retiren. Això ja va més a la manera de pensar, nosaltres personalment l'hem demanat mes a mes per si de cas.
En relació a l'ajuda, el que et comenten les companyes és el que has de fer, és a dir, incloure-la al borrador. De totes maneres, el meu gestor em va recomanar que mentre ofereixin l'ajudes d'aquests tipus val més demanar-la al moment en comptes d'esperar a la declaració, més que res per si les retiren. Això ja va més a la manera de pensar, nosaltres personalment l'hem demanat mes a mes per si de cas.
- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
hola!
Com es demana aquesta ajuda? al Setembre començo a treballar i m'agradaria demanarla ja que he de dur al nen a la llar d'infants. jo prefereixo que em donin els 100 euros al mes.
I jo mai he fet l declaració... l'hauria de fer aleshroes?
gràcies boniques
Com es demana aquesta ajuda? al Setembre començo a treballar i m'agradaria demanarla ja que he de dur al nen a la llar d'infants. jo prefereixo que em donin els 100 euros al mes.
I jo mai he fet l declaració... l'hauria de fer aleshroes?
gràcies boniques
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

Hola! Jo ho vaig fer tot per teléfon.
Aqui trobaras info:
http://www.agenciatributaria.es/AEAT.in ... idad.shtml
Aqui trobaras info:
http://www.agenciatributaria.es/AEAT.in ... idad.shtml
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |