Neteja episotomia
- llunalluneta
- :: gosset

- Entrades: 463
- Membre des de: dv. set. 27, 2013 11:18 am
Neteja episotomia
Estic preparant la bossa i coses pel postpart i volia saber si cal algun sabó especial per rentar-se en cas d'episotomia.
Les que sou mares en sabeu res?
Les que sou mares en sabeu res?
Re: Neteja episotomia
A mi la llevadora em va donar mostres d'Epixelle. El deuen vendre a les farmàcies.
Espero que no l'hagis de necessitar!!
Espero que no l'hagis de necessitar!!
Hola,
a mi no me dijeron nada y me duchaba con un gel normal y corriente. Y de momento no he tenido ningun problema.
La cuestion es que no te des directamente con la esponja, ni duchas vaginales y sobretodo que quede la zona bien seca despues.
Pero como dice Vesnà, espero que no lo tengas que necesitar.
a mi no me dijeron nada y me duchaba con un gel normal y corriente. Y de momento no he tenido ningun problema.
La cuestion es que no te des directamente con la esponja, ni duchas vaginales y sobretodo que quede la zona bien seca despues.
Pero como dice Vesnà, espero que no lo tengas que necesitar.

Et potsbdutxar amb el gel de sempre, i quan vagis al lavabo et passes aigua sola i t asseques amb paper amb compte. Suposo que amb un sabo antiseptic o intim millor, pero a mi m ho van indicar aixi. Mes endavant em van recomanar un de la farmacia que es diu Zelesse, i una crema hidratant que es diu Ainara, perque al assecarse els punts em tibaven.
Hola sonia789!! A mi em van dir l'Epixelle (tal com diu la Vesnà), es compra a la farmàcia, però ja quan vaig marxar cap a casa però clar a mi em van fer una episiotomia i un esquinçament. A la clínica em rentava amb aigua i sabó. M'ha assecava la zona amb un assecador.
Com diuen les companyes espero que no la necessitis
Com diuen les companyes espero que no la necessitis
l'Epixelle és fantàstic però demana mostres a la llevadora que normalment ja en tens prou. El pot a la farmàcia és força gran i et sobrarà un munt. Però crec que qualsevol gel íntim faries.
A mi tambe em van donar mostres de sabo pero no recordo la marca.
A casa m'assecava amb el secador de cabell perque amb el roce de la toballola em molestava.
A casa m'assecava amb el secador de cabell perque amb el roce de la toballola em molestava.
Doncs a mi em van donar com unes esponjes que contenen sabo. Nomes d'un sol us cada esponja. I estaba be pq feien espuma, les mullaves i com una esponja nltmal et tiraves l'aigua sense haber-te de tocar la episio...ho vaig trobar molt higienic. Les venen en farmacia i en un paquet poder hi han 50 esponjes. Espero q no thagin de fer episio guapa!!!!
A mi em van donar rosalgin, també em va anar bastant bé.
Molta sort!
Molta sort!
- PetitPrincep79
- :: girafa

- Entrades: 2004
- Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm
A mi no em van fer episio, però vaig necessitar 1 punt. La llevadora em va donar mostres de Rosalgin i molt bé.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
- llunalluneta
- :: gosset

- Entrades: 463
- Membre des de: dv. set. 27, 2013 11:18 am
A mi em va anar molt bé l.epixelle! M.el vaig endur a l.hospital. Q vagi molt bé el part!!!! La felicitat un cop tens el nen en braços és molt gran, a partir d.aquell moment et canvia la vida a millor
A mi la llevadora em va donar mostres de Saforelle i després en vaig comprar jo a la farmàcia i molt bé. Però el més important de tot és assecar bé la zona, jo et recomano que tinguis a mà un secador i, després de la dutxa, enfoquis també cap a la zona genital. I, sobretot, no fer-te banys calents, una dutxeta ràpida i ja està (de fet, amb la criatura, poca cosa més pots fer). I m'afegeixo al que et diuen per aquí, tant de bo te l'estalviïs!
- montsejoel
- :: granota

- Entrades: 240
- Membre des de: dl. març 17, 2014 12:26 pm
El Saforelle és ara Zelesse, va molt bé, però sobretot l'assecador!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |