Mal de cap
Mal de cap
Hola!
La meva nena té gairebé 2 setmanes i porto des de que va néixer amb mals de cap. No són molt intensos però molestos. Mai he patit mal de cap ni migranyes. Els primers dies pensava que era per la baixada hormonal però segueixo igual. Són més forts al matí i no recordo que em passés amb els altres postparts. A algú li ha passat? Quant de temps us han durat??
Gracies!
La meva nena té gairebé 2 setmanes i porto des de que va néixer amb mals de cap. No són molt intensos però molestos. Mai he patit mal de cap ni migranyes. Els primers dies pensava que era per la baixada hormonal però segueixo igual. Són més forts al matí i no recordo que em passés amb els altres postparts. A algú li ha passat? Quant de temps us han durat??
Gracies!
G. 07/06/2007
A. 30/03/2010
M. 17/04/2014
A. 30/03/2010
M. 17/04/2014
Re: Mal de cap
Hola,
La meva farà 3 mesos i de mal de cap no en vaig tenir, però fred i calor, esgarrifances, malestar...si. Pensa que el post part no es passa amb dues setmanes (per això la cuarentena suposo) i que hi poden haver molts síntomes. Si el mal de cap et ve d'això, no pateixis que acabarà passant. Comentali a la llevadora ja que durant la lactància pots prendre paracetamol igual que durant l'embaràs.
Que et sigui lleu!
La meva farà 3 mesos i de mal de cap no en vaig tenir, però fred i calor, esgarrifances, malestar...si. Pensa que el post part no es passa amb dues setmanes (per això la cuarentena suposo) i que hi poden haver molts síntomes. Si el mal de cap et ve d'això, no pateixis que acabarà passant. Comentali a la llevadora ja que durant la lactància pots prendre paracetamol igual que durant l'embaràs.
Que et sigui lleu!
Et controles la pressió sanguinea? Jo vaig tenir una mica d'hipertensió després del part (quan mai ho he sigut) i que també em provocava mals de cap.
neuetes ha escrit:Et controles la pressió sanguinea? Jo vaig tenir una mica d'hipertensió després del part (quan mai ho he sigut) i que també em provocava mals de cap.
El mateix que la Neuetes. Bé, jo vaig tenir preeclàmpsia, i després del part va tardar a regular-se.
Jo sempre he tingut mal de cap i migranyes i durant l'embaràs em va desaparèixer (amb lo que patia per si em venia, no em podria medicar...). Ara torno a tenir mal de cap força sovint...
A part de paracetamol, si és més molest, pensa que pots prendre iboprufè encara que donis el pit! Jo sort en tinc! ;)
Ànims que segur que és cosa del postpart i s'anirà passant!
A part de paracetamol, si és més molest, pensa que pots prendre iboprufè encara que donis el pit! Jo sort en tinc! ;)
Ànims que segur que és cosa del postpart i s'anirà passant!
Et van posar l'epidural? Hi ha un efecte advers si toquen la duramàter que és que es perd líquid cefaloraquidi i provoca forts mals de cap les primeres setmanes, parla-ho amb el teu metge, crec que dónen cafeïna per tractar-ho
Ostres ara he vist que faig molt tard!! Suposo que ja et deus trobar bé!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |